Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moeder natuur heeft ons weer niet geholpen.......

Vanmorgen ongesteld geworden, kan niet stoppen met janken......wat is dit wreed zeg, ik kan het bijna niet geloven.

Geplaatst

Ook hier ziet het er naar uit dat er een einde is gekomen aan onze 1e behandeling. Sinds gisteravond bruine afscheiding wat zich nu heeft ontwikkeld tot bruinverlies. Heb ook het gevoel dat mijn menstruatie gaat doorbreken en de test vanmorgen was negatief. WAchtdag 11 inmiddels.

Wat wij nog wel apart vinden, tijdens de punctie konden ze 1 eiblaasje niet aanprikken. WEet iemand wat daar mee gebeurd? krijg je dan toch nog een eisprong? kan het bruinverlies/ menstruatie daar nog mee te maken hebben??

MissDaan voor jou ook ontzettend k*t... heel veel sterkte!

Geplaatst

Loes, gefeliciteerd meid dat is super

Miss daan, wat rot voor jullie hoop dat je snel weer verder kan

Daisydoo, volgens mij "ruimt" je lichaam dat op, ik hoop niet dat het doorzet

Ik zit hier echt op hete kolen om niet weer te testen maar dat heet natuurlijk geen zin omdat ik gister getets heb moet wachten tot morgen, de zenuwen zijn bijna niet te houden wordt er gek van.

Geplaatst

Medusa, die spanning is echt erg. Ik heb het gevoel dat in oni moet worden. Ik durf niet naar de wc.. Ik hoop het allerbeste voor alle dames hier...

Echt zenuwslopend...

Loes gefeliciteerd..

Mis Daan en daisydoo sterkte

Geplaatst

Loes, GEFELICITEERD meid!!!! Geweldig!

Liefs Guusje

Alle andere meiden, SUCCES!!!

Geplaatst

Loes; Van harte gefeliciteerd zeg, wat een mooi nieuws!!Geniet ervan.

Miss Daan en Daisydoo; heel, heel veel sterkte!! WAT erg om zo weer de terleurstelling te moeten hebben. Geef je over aan je verdriet!!

TK en Medusa; Nog even volhouden..... Spannend he?!!

liefs

Geplaatst

Jeetje goede en slechte berichten volgen elkaar rap op....

Mis Daan en Daisydoo heel veel sterkte! wat ongeloofelijk verdrietig....

Loes wat super!!!! Gefeliciteerd!

Geplaatst

Esther (EDR):1december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 December

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 December

Geplaatst

T.k. kom op we slepen elkaar er weel doorheen hier. Je eerste week zit erop!!! Je bent al op de helft!!!! Rustig doorademen en de testdatum naderen.... je kan het....

Geplaatst

Tamaar, hoe gaat t bij jou meid? Je bent al over de helft van je wachtweken!! Heb je m' n privebrichtje gehad?

Liefs naomi

Geplaatst
hoi dames

allereerst wil ik even Gaby feliciteren, wat super zeg!! even een vraagje, je had de tp in DD gehad, ga je daar nu ook naartoe voor de eerste echo? of direct in Nl.

liefs

Babeth

Ik heb DD gebeld vanmorgen en ik mag in NL de echo laten doen, tenminste als het

wel over twee á drie weken gedaan wordt. Dit kan gelukkig en hoef ik dus niet nog-

maals naar DD. Ik wil je nog heel veel succes wensen in de laatste week!

Bianca: wat super dat je je cryootje lekker bij je hebt. Ik wens je heel veel succes en

dat ie maar lekker blijft zitten de komende negen maanden.

Loes: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Zie je waarschijnlijk wel in het

uitgerekend in augustus topic.

Miekske: wat een super goed bericht zeg en ook nog een aantal cryo's. Heel veel succes

de komende twee weken!

Lfs Gaby

Geplaatst

Loes van harte gefeliciteerd meid!

Miss daan en daisydoo...sterkte allebei!

VOor alle wachtenden zet hem op! Zou mooi zijn als december een groene maand gaat worden!

Geplaatst

Loes van harte gefeliciteerd meid!

@ Miss Daan en Daisydoo, sh*tzooi, ik wens jullie ook veel sterkte

@ Loes: yes, alweer een 'groentje' supergefeliciteerd zeg, geniet ervan!!

@ Medusa: pff, wat een spanning inderdaad, ik duim hard met je mee

Vraagje: testen jullie nou allemaal al eerder dan die 16 tot 18 dagen na de punctie? Ik ben zo braaf om dat te doen, maar begin wel snode plannetjes te krijgen of ik het niet toch al na 14 dagen zelf zou doen. (ik mag na 16 dagen dus een bloedtest).

x Jett

Geplaatst

he meiden, bij ons is het nu officieel doorgezet.. voel me zo kl*te.. en zo ontzettend verdrietig.

heel veel succes voor iedereen die nog moet wachten...

Geplaatst

Hier geen vroegtester hoor. Zie hier op het forum ook dat het ook heel vaak tot grote onzekerheid leidt. Ik zit dan nog liever in het vacuum van niks weten omdat er nog niet getest is.

Maar ieder zijn ding nietwaar!!

Geplaatst

Hoi Miss Daan

Wat een ontzettende grote teleurstelling weer voor je. Het is zo oneerlijk.

Kan me voorstellen dat je voorlopig nog niet aan een cryo poging wil denken.

Eerst weer even het verdriet verwerken en weer tot rust komen.

Heel veel sterkte gewenst.

Liefs

Daniella

Geplaatst

@Daisydoo: Wat een teleurstelling voor je. Neem even de tijd om dit verdriet te verwerken.

Heel veel sterkte gewenst.

@Medusa: Moet even aan je nieuwe naam wennen hoor, haha. Kan me voorstellen dat je op van de zenuwen bent.

Ik hoop dat die tweede streep morgen iig dikker zal zijn. Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Ik wordt altijd 14 dagen na de punctie ongesteld dus test ook op die dag. Als de test dan negatief is dan weet ik genoeg. Tuurlijk kun je langer wachten met testen maar vraag me af of dat echt nodig is?

Geplaatst
Moeder natuur heeft ons weer niet geholpen.......

Vanmorgen ongesteld geworden, kan niet stoppen met janken......wat is dit wreed zeg, ik kan het bijna niet geloven.

MissDaan

wat een klote bericht en ja, het is inderdaad erg wreed! goooi je verdriet eruit, en die mogelijke cryo-poging komt dan wel, voor nu eerst dit zien te verwerken.

heel veel sterkte!!!

lief

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden