Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth; het lucht me zeker op, om op dit forum mee te tikken, en m'n verhaal 'kwijt' te kunnen!! bedankt voor je bemoedigende woorden....enne.... khoop dat k op mag volgen, volgende week!!Fijn dat je je al zwanger voeld!!Dat is een goed teken!! Wat een verassing weer!!

Miekske; Gelukkig, ben ik dus niet de enige!! Alles kwam er vandaag gewoon ff uit!! heb net onder t eten ook bij m'n man gespuit.... Hij heb weer ff op me in gepraat, en k voel me gelukkig nu al n stuk beter.

Gek he, ik had dat ook, dat ik alles nogal nuchter kon bekijken, en ik kon alles over me heen laten komen, tot vandaag dan.... maar, we gaan weer met nieuwe moed verder naar de 2de ww.

En wat jij zeg..... eigenlijk zijn we toch al n klein beetje mini-zwanger, zo voel ik het ook wel ja!! T is alleen nog de vraag of dat t blijf zitten, maar we zijn al stukken verder dan normaal!!

bedankt voor je lieve woorden!!

Liefs

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Allemaal! Wat fijn dat er hier zo met elkaar word meegeleeft! Voor mij is het mn derde ivf-poging. Vorige week voor de eerste keer onder narcose geweest en dat vond ik wel prettiger. Ik heb helaas geen eileiders meer na 4 buitenbaarmoedelijke zwangerschappen, dus dit is onze enige optie om nog een kindje te mogen krijgen.

Wij zijn wel in het gelukkige bezit van een 4 jarig zoontje. Helaas hebben we ook een zoontje ver in de zwangerschap verloren.

Maar nu weer spannend allemaal. Ik mag 15 december testen. Groetjes Miranda

Geplaatst

Voor alle aankomende testers heel veel succes. De kaarsjes branden hier voor jullie. Helaas ook wat negatieve berichten. Laat je niet kisten, een wondertje zit soms in een klein hoekje.

Geplaatst

Joepie, Babeth is weer zwanger. HOERA! Het is natuurlijk nog wel vroeg, maar het klinkt wel heel goed...

Sandra, jij er maar achteraan zou ik zo zeggen...

en natuurlijk de rest ook!!!

Geplaatst

@Mart: wist niet zo goed op welk forum ik je kon vinden.... maar hier ben je! En overmorgen punctie!!!! Ik ga heel hard voor je duimen!

Succes!!!

@Babeth: ook voor jou draaien mijn duimen overuren!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Lot, is schrijf bij de pauze af meisjes en af en toe bij het november topic.

Maar het duurt niet lang meer, dan kan ik hier ook op de valreep bij aanschuiven...

Sandra, goed zo, That's the spirit!

Geplaatst

na een paar dagen testen is het moeilijk te bevatten maar de test gaf aan zwanger 2-3 weken.

nu maar hopen dat alles goed blijft gaan

Geplaatst

O Fiona gefeliciteer!!!!!!!!! Probeer er van te genieten en we hopen zeker met jullie mee dat alles lekker goed blijft gaan...

Geplaatst

Ha die Mart,

Morgen heb je je punctie. Ik leef nog steeds met je mee, duim nog steeds voor je en hoop op een fantastisch Kerstwonder voor je.

Liefs, Sven

Geplaatst

@ Babeth: effe snel...ook van mij een hele voorzichtige maar super gemeende gefeliciteerd!!

x Jett

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik heb zondag de 28ste de terugplaatsing gehad, ik mag bijna gaan testen maar durf het eigenlijk nog niet.

Ik heb me afgelopen tijd een beetje op het achtergrond gehouden om er niet veel bezig mee te zijn.

Er zijn wat positieve berichten.

@Babeth van harte en hoop voor je dat het streepje veel dikker wordt.

@Mart voor jou gaat het ook super snel, je hebt morgen al de punctie, heel veel succes.

Heel veel succes ieder die ik vergeten ben.

MvG, Raaut

Geplaatst

Hoi Raaut

dank je wel! het begin is er weer, we kunnen er alleen maar het allerbeste van hopen !

kan me voorstellen dat je het eng vind om te testen, gewoon je eigen momentje afwachten hoor, heel erg veel succes!

Geplaatst

Dames ik heb me vandaag niet in kunnen houden en wat een verbazing hier toen ik vandaag op wachtdag 8 een posi test in handen had. Heel licht plusje maar wel een plusje dus toch echt waar!!!

Ik maak me pas groen als de bloedtest me maandag verteld hoe hoog mijn HCG is.

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest (licht posi test op wachtdag 8)

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Dit is het laatste lijstje wat ik kon vinden en heb het weer even omhoog gehaald.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Babs je hebt al getest lees ik en positief, super hoor.

Ik ben echt heel blij voor je en nu volhouden hoor.

Morgen heb ik de TP en los je af op het wachtbankje.

@ Sven, jullie gaan goed man!!

Geplaatst

Lottepot 20 december

Geplaatst

Lottepot 20 december

hopelijk heb ik het zo goed gedaan

Geplaatst

Ondanks het verdriet van zij die negatief hebben getest (ik leef met jullie allen mee) ziet dit wachtbankje er toch VEEL beter uit! Eindelijk eens wat meer groen vergeleken met november.

Gefeliciteerd aan iedereen die positief heeft getest JIPIEEEEE, eventjes in het bijzonder Witje! Spannend hoor, hou die positieve test vol he! En aan de negatieve testers: echt klote. Geef het tijd om te verwerken, en je lichaam te vertrouwen zodat de moed er weer is om verder te gaan.

liefs,

Ellen

Geplaatst

Wow witje jij durft om nu al te testen!!! Maar wat fantastisch dat je al een plusje hebt!

Ik durf nu echt nog niet om te testen.....had mijn TP ook 3 dagen later als jij (emmy wel 5 dagen oud), dus dan ga ik ook later HCG aanmaken denk ik dan?

Ik had me echt voorgenomen om de 13e pas te testen (wachtdag 11), maar nu wordt ik toch een beetje zenuwachtig

nu jij al positief test! haha Nou ik wacht het gewoon maar af...

Fiona ook al zo'n goed nieuws!!!! Het gaat best goed hier op het december bankje, dit moeten we doorzetten meiden!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden