Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik hoop zo dat ik hier plaats mag nemen vanmiddag! Dan hoor ik of ik morgen een terugplaatsing heb!!!! Woensdag punctie gehad van maar 1 eitje...word dus heel spannend!!!! Het kan, dat heb ik al bewezen!

X sanne

Geplaatst
hai Akara

welkom hier, het wachten is inderdaad een verschrikking, als ik je berichtje zo lees denk ik dat je de test niet kan weerstaan (heel herkenbaar!)

op de hoeveelste dag na je eisprong zit je? In Brussel mocht ik op dag 17 na de punctie testen en nu in Düsseldorf op dag 16. Ik heb maandagmiddag de eerste test gedaan, was dag 12 na de punctie.

In ieder geval veel succes!!

Deze keer was het een volledig kunstmatige cyclus. Op 30 november heb ik dus de TP gehad van de 2 emmy's. Dus zit nu op dag 11 als je vanaf daar begint te rekenen.

Ik kon de verleiding echt niet weerstaan en heb deze ochtend een test gedaan. Die was natuurlijk negatief, wat had ik wel niet gedacht... Voel nogtans echt een groot verschil als'k Utrogestan opsteek. Is echt een uitstulping tegen m'n baarmoerder.

Het enige beetje hoop dat ik nog heb is dat ik te vroeg getest heb en da't nog niet zichtbaar was in m'n urine.

Geplaatst

hoi sannie

wat spannend voor jullie zeg ,ga duimen dat het een mooie embryo is

zie dat jullie zoontje op dezelfde dag geboren is als mijn tweelingjongens

lopen jullie in het elisabeth?dan heb je ook vandaag de tp,niet?

succes yes

Geplaatst

Hé meiden, ben even een paar dagen weinig op het forum geweest en jeetje wat een drukte hier.

@Sandra: een voorzichtige proficiat! Moest wel stiekem lachen: na mijn vraag over vroegtesten...dat je dat liever niet doet en prompt doet ze het én met dit resultaat!! Het maakt mij ook wel aan het twijfelen hoor, zit nu op wd12. Maar denk dat ik toch nog even wacht.

Het gaat hier verder oké, vorige x was ik ervan overtuigd dat het goed was door allerlei lichamelijke signalen, maar toen bleek het toch niet zo te zijn. Nu ga ik er maar niet al teveel uitspraken meer over doen, behalve dat ik er wel weer een positief gevoel over heb.

Nu nog een dag werken en dan gelukkig tot dinsdag/testdag lekker thuis rondhangen.

Meiden allemaal weer succes en sterkte voor wie het nu hard nodig heeft

x Jett

Geplaatst

Hoi allemaal

Ze hebben gebeld dat we om 15.15 een tp hebben

Straks hoor ik of het er 2 zijn.

Maar er is zowiezo 1 goeie. Daar zijn we natuurlijk ook heel blij mee.

Jullie horen straks meer.

Ga nu lekker me huisje schoonmaken.

Veel liefs angel

Geplaatst (aangepast)

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest (licht posi test op wachtdag 8)

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Gefeliciteerd Sloppyslayer, wat een goed nieuws!!!

Ik heb je toegevoegd aan het lijstje.

Liefs,

MBM

aangepast door MissBabyMiracle
zat een fout in de tekst
Geplaatst

MbM, super!!! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! heerlijk

je moet tellen vanaf de dag van je eisprong / punctie - 14 dagen , dan kom je op 40 weken

Sloppy, ook hier mij felicitaties, super!!!!

Sandra, maak jij je eigenlijk nog echot groen of wacht je op de bloedtest?

Geplaatst

Ik vind dat Bianca ook groen kan en Witje zeker ook! Echt 50/50 dan. :-) Maar kan me voorstellen dat ze liever nog ff (bloedtest af)wachten.

Van harte in ieder geval, super mooie maand!

Blijft wel verdrietig voor de rode testers, sterkte, ben er zelf ook 1. Maar wellicht mogen wij ooit nog een keer!

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest (sinds 7-12 licht posi test!!!!)

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Ok dan wilde eigenlijk tot maandag de bloedtest afwachten maar het ziet er nog steeds goed uit en de testen zijn elke dag donkerder geworden. Ik ben gewoon echt zwanger!!!!! Dus eindelijk mag ik na 6x op rood eindelijk eens op groen!!!!!!!

Geplaatst

Meiden wat een drukte zeg, verdriet en geluk wisselt elkaar weer af.

@Babeth, meid wat een super nieuws! :)

@Witje, jij ook, je wacht al zo lang en nu......jippieeee :)

Andere positieve testers GEFELICITEERD!

Diegene die negatief getest hebben, het is gewoon k*t! Geen ander woord voor. Sterkte en keep up the spirit!

@Mart en caroline, meiden geef m van katoen!

Veel liefs marion

Geplaatst

@MBM: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

@Akara: Welkom op het forum en heel veel succes met je laatste wachtdaagjes.

@Sanne: Wat een spanning voor je om tot 15.00 uur op het verlossende telefoontje te wachten.

Ik duim voor je dat het positief nieuws is en je je TP krijgt. Heel veel succes.

@Angel: Succes vanmiddag met je TP.

@Eus: Hoe is het met je? Zie dat jij vandaag ook mocht testen.

@Sloppyslayer: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

@Jett: Nog veel succes deze laatste daagjes en op naar een positieve test dinsdag.

Wooooowwwwwww........ wat gaat het goed hier in de decembermaand........... geweldig gewoon.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Waaauwwwie wat een hoop zwangere deze maand!!!Het word voor vele een super kerst!!!!Gefeliciteerd!!!

Ik durf mezelf nog niet groen te maken hoor!!

Pas als de test binnen 5 min een streepje aan geeft durf ik te zeggen ik ben zwanger!!

Maar dat er iets gaande is is 1 ding dat zeker is!!

Geen bloed en vage streepjes geeft de burger moed hihi.

Weet iemand of er testen zijn die gevoeliger zijn als de kruidvat 2 voor 5 euro?

Geplaatst

Heel spannend Bianca; Wat fijn dat er in ieder geval 'iets' gaande is....

Ik ga lekker wachten tot dinsd. ik durf het écht niet eerder.

(maandag is bij mij ook pas 2 weken na punctie hor, ik zit dus nu op wachtdag 8)

Sandra, van harte meid!!Wat onwijs gaaf dat je groen mag zijn, na zoveel terleurstellingen!!Ik gun het je van harte!!

Wat een 'groene' maand zeg......

liefs

Geplaatst

Hoi Tweety,

Groot gelijk hoor!!!Ik doe het ook nooit meer van me leven hihi.

Hopelijk word hij donkerder en ga jij mij dan volgen!!!!Ik zit ook op dag 8!!Lopen helemaal gelijk op!!!

Hoe voel jeje momenteel??

Ik ben heeeeeeel moe,Emotioneel afwezig duizelig en heel zweterig brrrrrrrrrr.

Liefs

Geplaatst

Angel, heel veel succes met de tp en de spannende wachtweken!

Bianca, ik ben bang dat er slechts een test het gevoeligst en duidelijkst is: een bloedtest.....

zie hieronder de info uit het vroegtesterstopic, je hebt echt al gevoelige testen gebruikt hoor

-CLEARBLUE (blauw +) - hcg 15 - licht + je.

-CLEARBLUE digitaal (zwanger/niet zwanger) - hcg 50 - zwanger.

-KRUIDVAT lange teststaaf (blauwe II) - hcg 8 - licht blauw streepje.

-KRUIDVAT cassette (2 voor 5€)(roze II) - hcg 10 - licht roze streepje.

-QUID-test Carrefour/GB (roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

-SENSITEST (paarse II) - hcg 19 - licht paars streepje.

Meid er zit niets anders op als afwachten helaas, het begin is er in ieder geval toch?

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey Bianca....Ik hoop zeker dat tie elke dag donkerder word!! Ik voel me denk ik wel het zelfde, ben ook zooo vreselijk moe, heb gister midd. nog ff geslapen, en savonds lag ik er weer vroeg in, voel me écht helemaal versleten. OOk dizzy, maar da's maybe ook van de moeheid, gevoelige tepels en ik voel me heel labiel, ken wel janken om n scheet die dwars zit ;-p

K weet écht niet wat ik er van moet denken bij mezelf, komt dit allemaal gewoon van de hormonen? of toch zwanger? of de spanning die er uit komt?

Kan je (theoretisch gezien) bij een cryo eerder testen dan bij een verse embryo? of maakt dat niet uit?

Kregen net ook de brief van het Erasmus binnen, dat onze andere 2 Emmy's niet goed door gedeeld zijn, dus die konden niet ingevroren worden.

Ik voel me wel een beetje terleurgesteld, Gewoon bij de 1ste poging, maar 1 emmy, en dan nog met de vraag oftie blijft zitten.

Het is zo apart eigenlijk; k had wel 14 Eicellen, zaad was gewoon goed, wat is dan de reden dat we maar 1 emmy hebben??? volgens m'n man komt het misschien ook dat ik daarom nooit zwanger bent geweest (op die miskraam na dan) ten eerste dat we dan maar n kans hebben van 1 op 14 en ten 2de ook geluk wat erbij komt kijken natuurlijk.

k moet dit nieuws wel ff verwerken, k zit gelijk al negatief te denken van 'shit, alstie test ook negatief is, moet ik weer overnieuw beginnen, terwijl ik zo'n zin had in cryo's. dat leek me zo heerlijk 'rustig' zonder hormonen enzo'.

liefs

Geplaatst

Babeth; hoe gaat het me je? hoe voel je je??

Vind het zo fijn dat je zwanger bent, dat geeft me zoveel moed!!

Voel je je anders dan bij de andere 2 zwangerschappen?

liefs Tweety

Geplaatst

Bedankt voor jullie berichten

En jaaaaaaaaaa 2 emmy's aan boord.

Derde x scheepsrecht zeiden ze haha. Hoop dat ze gelijk hebben.

(Blijf maar lekker zitten kleintjesssss)

Liefs. Blije angel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden