Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hei!

Nog niets van babeth? Tja, dan zullen ze haar daar waarschijnlijk een nachtje hebben gehouden. Ik laat mijn duimen nog maar even draaien tot we iets horen.

Sandra, ik heb over jouw bruiloft gedroomd! Raar he, oei oei oei, wat was je mooi, je ogen straalde helemaal. Je had halflang haar en een zwanger buikje. Waarom ik daar nu over droom???? Sandra, bubbelend gevoel, tja, kunenn ook goed je darmen zijn. Toen ik merel voor het eerst voelde was het heel duidelijk, terwijl ik het nog nooit had gevoeld wist ik dat dit de baby was. Draaien voel je heel goed, dat is alsof je een te krap flexibel zakje hebt (baarmoeder) en dat de baby daar tegen aan duwt, even meer kracht moet zetten en plop, weer goed licht. Schoppen voelde ik pas later, dat was bij mij vaak op dezelfde plek. Niet tintelen, eerder een kloppen.

Balu, fijn dat ze je extra in de gaten houden.

Ik heb nu een wagen op het oog, http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_158&products_id=855&zenid=d19c951a1c79234ce3ffe31fb41da21f, deze is niet zo duur, in de aanbieding. Maar ik twijfel over de driewieltjes, ben meer een voorstander van 4 op die ongelijke wegen hier. Een vriendin die een tweeling heeft, heeft deze vorige week gekocht, ga daarom morgen of vandaag even 'proefrijden'.

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Kwam ook even spieken of er al nieuws is van Babeth. Maar helaas nog niks. Vanocht geweest voor de urine; helemaal schoon en bloeddruk gemeten en deze was weer goed! Ik heb denk ik me toch iets te druk gemaakt allemaal. Maar goed we zijn weer back in business hahha.

@ Sandra; nou ik heb dat dus ook als ik rustig in bed lig dan voel ik op een gegeven moment van dat borrelen inderdaad net of er iets aan de binnenkant loopt/fladdert zeg maar. Ook ik heb mn twijfels of t Ukkie is. Zou toch allemaal mooi zijn he. Zo bijzonder ik ga nu echt proberen er meer van te genieten anders ben ik bang dat ik echt te veel ga missen allemaal!

Meiden fijne dag allemaal met dit heerlijke zonnetje!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hoi meiden, even een berichtje van mij. Het gaat goed met me, ik ben gisteren thuis gekomen. De kleine maakt het ook goed. Toen ik de ok inkwam werd ik enorm emotioneel, flink huilend onder narcose gebracht en nog heftiger ontwaakt. Ik heb geen pijn. De baarmoeder is rustig maar moet volledige rust houden. Bloedverlies door de ingreep maar niet erg veel gelukkig. Bedankt voor jullie steun en support!!!! Liefs Babeth

Geplaatst

Babeth, Wat fijn om van je te horen! Wat naar dat het zo'n emotionele opname is geweest, het zal met de verwerking te maken hebben....? Het is allemaal ook zo spannend. Mooi dat het goed is gegaan. Nu rustig aan doen, dus. Even een dikke knuffel!

Wat een enorm lieve schoonmoeder heb jij, Sandra! Wij hebben ook (betaalde) hulp in de huishouding en ik vind het een zaligheid. Wat een luxe!

Mooi dat de controles allemaal goed waren, Balu.

Slim Ursela, om de wagen even uit te proberen bij iemand anders. Succes met kiezen!

Ik had vorige week blaasontsteking (tijdens weekendje weg, lekker handig. Ben naar de weekendhuisartsenpost in een ziekenhuis geweest en daar antibiotica gekregen). Deze week urine opnieuw laten checken en gelukkig is het helemaal weer weg. Schijnt niet goed te zijn tijdens de zwangerschap, een blaasontsteking. Tja, ik krijg ze nogal snel.

Misselijkheid leek wat over te zijn, maar gisteren de hele dag weer last gehad. Op mijn werk naar de plee moeten rennen, bah, zeg. 's Avonds heerlijk geknuffeld met ons oppaskindje, maar nu bij zijn ouders thuis. Een gigantische poepbroek verschoond (en meteen vannacht over overstromende pampers gedroomd, haha) en hem heerlijk in badje gedaan. Zucht, nog maar een paar maandjes, en .... :love4:

Geplaatst

Ha Meiden,

We zijn voorzichtig blij want we zijn de twaalf weken voorbij!!!

Vandaag de echo gehad en onze beeb was een spring-in-het-veld.

Echt heel lief en lekker aan het duimen ook.

Nu mogen we afwachten wat de uitslag van de combinatie test gaat worden.

Soms wordt ik echt zo moe van de informatie hierover.

De een zegt het is precies te meten op u leeftijd en de ander zegt weer dat het totaal gissen is.

Nou lekker is dat (nekplooi was 2.7 ??!!) Maar ik denk zelf dat het een mannequin gaat worden met super lange benen Hahah.

Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weertje.

Lfs Moto

Geplaatst

Hey Babeth,

Wat fijn om wat van je te horen. Kan me voorstellen dat het een emotionel gebeurtenis voor je was. Gelukkig ben je nu weer lekker thuis en nu goed uitrusten. Ook fijn om te lezen dat met Beebje ook alles goed is. Nou meis rust lekker uit en laat je lekker verwennen.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

lieve babeth ben blij dat alles goed is gegaan en dat je weer lekker thuis bent!

@moto jeej de 12 weken voorbij! heerlijk gevoel he!

@dough die rare dromen daar weet ik ook alles van! word gewoon moeier wakker dan dat ik ga slapen

@witje spannend dat jullie straks gaan trouwen! nog even geduld en voor je het weet is de mooie dag alweer voorbij! bij ons is het alweer 2,5 jaar geleden

wij krijgen een kleine meid! we weten het nu zeker! we hebben vanmorgen een geslachtsbepalingsecho op de 9 maandenbeurs laten maken en het was duidelijk te zien!

we hebben maar gelijk wat leuke kledingsetjes aangeschaft!

dikke knuffel sky & babygirl!

Geplaatst

Gefeliciteerd met je babygirl-setjes nor-sky.

Ik heb even het lijstje naar boven gehaald, ik moest er een tijdje voor terug en misschien dat er nog een ander lijstje bestaat..?

Ik denk dat het ........:

Emm

Ursela

Babeth

norwegian-sky --- maar NUB zegt meisje

Miekske

Loes75

Roossie

Balu01

Dough --- NUB zegt jongen!

Snuffie --- Snuffieman

Geplaatst

Lieve meiden, bedankt voor jullie support!! Nathalie jij bent weer goed in de gaten beholden, helemaal goed, gelukkig alles oke!

N-sky, wat leuk dat jullie het nu ook al weten!!win weten het met een weekje of 3.5, nog even geduld.

Moto, kom meid, geniet, die dikte zegt nog niets over de kans, ik heb zelf wel ervaren dat de bloeduitslag ook een belangrijke factor is voor de uitslag. Met de jongens wa ik 35 de meting was 0.9mm en de berekening 1:1000 . Nu was het 1,2 ben 36 en de uitslag was 1:4100. Maak je niet gek, er groeit een prachtig kindje en weet je, zelfs met een heeeeel gunstige uitslag heb je geen zekerheid.... Geniet lieverd!!!

Fijn, morgen komt mijn schoonmoeder weer helpen, de badkamer doen enzo, echt super die hulp!!

Geplaatst

Ursela, ik heb de kinderwagen bewonderd , wij vinden het echt geen optie met de 2-lingwagen een wiel voor, te onstabiel, met name als je op een hobbelig pad bent of een stoeprand op moet. Ik vroeg me af, kun je bij deze ook 2 verschillende zitjes tegelijk plaatst? Bv wandelwagenzittiing en daarnaast de reiswieg?zelfs nu wil mijn man nog steeds een met aan de voorzijde 2 stabiele wielen.Ik ben benieuwd na je proefritje bij je vriendin , liefs Babeth

Geplaatst

Babeth; wat fijn dat je weer terug bent en super dat alles zo goed is gegaan!!!

Witje; heerlijk zo'n schoonmoeder!! Doe mij er zo een hahaha :D

Sky; ik wist niet dat je zo een echo kon laten doen op de beurs, ik ga zaterdag met een vriendin. Hoeveel kost het om het daar te laten doen? Ik was vanmiddag bij de vk en die gaf aan dat het nog veel te vroeg is om daar zekerheid in te hebben maar ik ben zo nieuwsgierig!! haha.

En nu ga ik weer even de rest bijlezen :D

xxx

Geplaatst

Ik denk dat het ........:

Emm

Ursela

Babeth

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske

Loes75

Roossie

Balu01

Dough --- NUB & echo zeggen jongen!

Snuffie ---Snuffieman

Geplaatst

@ emm ze zitten in de zaal rechtvoor aan de rechterkant moet je even op de negenmaandenbeurssite op de plattegrond kijken

ze heten twinkelster. tip: vroeg gaan er gelijk heenlopen en tijd bespreken. ik kon een uurtje later. het zit snel vol.

het koste 25 euro. de echo is wel heel kort 5 min en ze kijken even naar het geslacht. en krijgt 3 foto's mee.(waren bij mij niet super kwaliteit)

maar ik vond het het geld zeker waard! kon daarna gelijk shoppen hihi

succes!

xxx sky

Geplaatst
@ emm ze zitten in de zaal rechtvoor aan de rechterkant moet je even op de negenmaandenbeurssite op de plattegrond kijken

ze heten twinkelster. tip: vroeg gaan er gelijk heenlopen en tijd bespreken. ik kon een uurtje later. het zit snel vol.

het koste 25 euro. de echo is wel heel kort 5 min en ze kijken even naar het geslacht. en krijgt 3 foto's mee.(waren bij mij niet super kwaliteit)

maar ik vond het het geld zeker waard! kon daarna gelijk shoppen hihi

succes!

xxx sky

Hey Sky ... ...

Wat leuk dat je het weet zeg. Wij willen het ook zo graag weten. Wij zijn gisteren naar de beurs geweest, erg gezellig. Ik heb de stand ook gezien, maar het was erg druk en op de folder stond vanaf 20 week. En zover ben ik nog niet. Ik moet dus nog maar even wachten. Of ben jij nu expert en kan jij het voor mij zeggen hihi.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hallo!

O, sky. wat gaaf! Ik ga zometeen ook naar de negenmaandenbeurs, met ons mam. Ik ga gelijk daarheen om een tijd te bespreken. Ik wil het ook zo graag weten!! Kan ik ijn mannetjes verassen als ik thuiskom vanavond! Ben zeer benieuwd!

Babeth, wat fijn voor je dat de ingreep goed is gegaan. Zeker een korte narcose? Zal de baby ook even lekker getukt hebben! Mijn pap gaat in mei ook zo'n beetje in de VUT en mams werkt al en tijdje niet meer, ze hebben me al beloofd dat ze bij ons de tuin gaan aanpakken, die is groot maar net zo'n oerwoud! Dat vind ik wel heel lief hoor!

Ik zit sinds een dag of vier aan de zwangerschapsbroeken, ik krijg mijn broeken echt niet meer dicht! Ik had vorigeweek donderdag dezelfde broek aan als gisteren maar de rits bleef mooi open staan! Het gaat nu echt heel hard,en ik ben ook al zo'n kleine 7 kg aangekomen. Ik was net voor ik zwanger was 9 kg afgevallen via weightwatchers dus misschien gaat t dan sneller ofzo? Eigenlijk heb ik er t ......aan. Ik zie t wel. Ik hou zelf mijn bloedsuikers in de gaten op t werk.

Nou, ik ga zo lekker naar A'dam met de trein, ik zag al dat tie 25 min vertraging had dus dat begint goed! Lang leve de NS!

Groetjes Marloes

Geplaatst

Morning,

Babs je hebt helemaal gelijk en moet ik sterk blijven zoals heel het afgelopen jaar. Het is wel extra moeilijk tijdens een echo, om steeds maar weer te horen te krijgen: gezien uw leeftijd blablabla. Maar........ik ga net als de dames op de negenmaandenbeurs ook een PRETecho beleven. Welliswaar ben ik nog te vroeg maar zojuist heb ik een afspraak gemaakt voor zo rond de 16 weken. Gaaf he dat ze dan het geslacht al kunnen bepalen.

Wens je heel veel sterkte met het herstel van de operatie en meiden op de negen maanden beurs:

maak er een gezellige dag van.

Lfs Moto

Geplaatst

wat leuk dat jullie ook allemaal voor de pretecho's gaan! hihi.

bij veel pretechobureau's kan je vanaf 16 weken terecht voor een geslachtsbepalings echo.

kost ongeveer 35 euro. zit er vast wel 1 bij jullie in de buurt ff googlen!

wij mogen over 2 weken weer!

Geplaatst

wij hebben besloten waarschijnlijk niet voor een pretecho te gaan. Ik hoop wel dat we het op een echo te zien krijgen maar we zullen dat af moeten wachten. Tenzij Paul wel heel nieuwsgierig wordt en we het toch gaan doen.

Geplaatst

Wat leuk dat er al zoveel nu. Voor een pretecho gaan , wij krijgen met 18 weken de 20 weken echo maar willen later sowieso een uitgebreide pretecho laten maken!!lijkt me geweldig om duidelijke bewegende beelden te hebben. De 9 maanden beurs zit er voor ons niet in maar dames, veel plezier!!

Geplaatst

Babeth fijn dat het allemaal goed gegaan is! Wilde je nog succes wensen maar ben al een tijdje niet het forum geweest. Erg druk gehad en daarnaast weinig energie....

Nu blijkt dat ik een veel te laag Hb heb en zit nu aan de staaltabletten. Vandaar dus ook de extreme moeheid. Die tabletten

zijn echt smerig maar hopelijk gaat het helpen!

N-sky en Dough wat leuk dat jullie het geslacht al weten! Superbijzonder natuurlijk! En handig met shoppen!

Witje wat vervelend wat er allemaal weer gebeurd is! Snap helemaal dat je daar boos en depri van wordt. Hopelijk gaat

het nu weer wat beter met je, en kun je toch zo nu en dan genieten!

Wij hebben trouwens al een babykamer! Gescoord op marktplaats voor een mooie prijs, en zo goed als nieuw!

We hadden een mooi kamertje gezien in de winkel (babykamer Megane) en wat rondgekeken op marktplaats of die daar opstond, en al een paar keer gevonden, maar iedere keer waren ze binnen een paar uur al verkocht! En vorige week weer, gelijk gebeld en we hadden hem! Hij staat al in elkaar hier! haha Hij/zij kan komen! (grapje!)

Wij gaan trouwens morgen ook naar de 9 maanden beurs, heb er wel zin in!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden