Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Sandra, ja moeilijk hé het liefst wil je de kleine de hele dag bij je hebben. Van begin af aan hebben we de kleine toch steeds in haar bed gelegd als ze wilde gaan slapen, voor haar rustiger en het ligt het beste in bed. Als ik haar dan in bed leg zucht ze ook altijd van hé lekker erg grappig. Ze is ook tussen de voedingen en slaapjes door een paar uurtjes wakker, ze slaapt niet de hele dag.

Jane slaapt ook al door en de verpleegkundige op het consultatiebureau zei daarop MOOI!! De dochter van een nichtje van mij sliep al gelijk door van 23.00 tot 06.00 uur, wat me nou niet gelijk goed lijkt. Ze vertellen steeds trots dat zij gelijk doorsliep, maar ik denk er toch anders over.

@Babeth, oh dat ze al aan het huilen was toen je er naar toe ging, net of ze wist wat haar te wachten stond. Fijn dat jullie zo samen bij gekomen zijn op bed.

Ja gaat hard hé hier ook al maatje 62.

Ik ben net boodschappen wezen doen met de kleine in de kinderwagen, even kop in de wind en lekker wandelen. Baal van mezelf dat het autorijden zo slecht ging zucht.............

Ik kwam wel een buurvrouw tegen die had het over een ander zwembad in de buurt waar ze ook babyzwemmen hebben, daar schijnt het leuker te zijn en ook meer wat wij ervan verwachten met liedjes zingen enzo. Dus misschien gaan we volgende week daar wel naar toe.

Liefs Roossie

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Babeth die foto's die jou vriendin gemaakt hebben doen me denken aan Anne Geddes. Erg mooi gedaan hoor van je vriendin en dat doet ze als hobby? Ze zou er ook geld mee kunnen verdienen als kleine bijverdienste.

Heb vandaag ook weer een fotosessie gehouden met Jane, heb mooie foto's gemaakt maar niet zo mooi natuurlijk als een professionele dat kan.

Ik zag net dat we niet tijdens de babyzwemles in het zwembad waren, ik dacht dat er een les was om 08.30 en 11.30 uur, maar de lessen van 8 weken tot 4 jaar is tussen 08.30 en 11.30 uur.

Babyzwemmen is om 08.30 en om 11.00 uur hahaha verkeerd gelezen. Maar achteraf was dit ook wel even voldoende voor Jane.

Misschien dat we volgende week even met haar gaan.

Anders eerst maar bij ons in de badkuip oefenen.

Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld voor een afspraak om over de cryo te praten. 22 nov. mogen we komen in de ochtend. We hebben dan een gesprek met de gyn die bij ons de laatste punctie en tp gedaan heeft en bij ons het intakegesprek ook gedaan heeft, wel grappig misschien brengt ze weer geluk.

Geplaatst

hi meiden,

heb weer een boop bijgelezen.

@ moto wij gebruiken abc dolfilius kan je bij de drogist kopen. sinds we dat gebruiken heeft senna geen krampen meer

als ik een dag vergeet dan heeft ze ze weer. ik doe het in de fles waarvan ik zeker weet dat ze hem opdrinkt.

je kan het ook op een lepeltje geven. ze heeft 1 theelepel per dag nodig.

@babeth wat een mooie foto's van je meisje! fotograveren is ook mijn hobby!

Hier loopt het heerlijk. hebben snachts een heerlijk ritme.

ze slaapt nog steeds door van 21.00 tot 8.00 en krijgt 5 voedingen per dag van 150/5

ze huilt maar heel weinig alleen als er iets is. Honger of poepbroek of moe

[ATTACH=CONFIG]2492[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2493[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2494[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2495[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2496[/ATTACH]

Geplaatst

Sky wat een mooie foto's, leuk dat fotografie je hobby is, je hebt iig een mooi model!

Imke slaapt niet zo lang, tenminste niet keer op keer maar ik heb het idee dat ze vooral 's morgens wakker wordt van de enorme plasluier.

Ongeveer 6 uur na de laatste Fles meld ze zich, na die fles slaapt ze weer dus dat is wel lekker.

Geplaatst

Hier slaapt Jane ook niet iedere nacht echt van 24.00 tot 07.00 uur, zoals vannacht werd ze toch om 04.00 uur wakker. En gisterenavond was ze onrustig, normaal slaapt ze om 20.30 uur ongeveer totdat ik haar wakker maak rond 23.30 uur voor de laatste voeding.

Soms vind ik het wel lastig met borstvoeding wanneer ze nu genoeg gehad heeft. Ik wacht iedere keer totdat ze zelf los laat maar dat doet ze dan en begint te huilen, dan leg ik haar weer aan dan drinkt ze weer en gaat ze weer huilen. We hebben haar van de week flesje gegeven om weer te wennen, maar nu met medela flesje, maar dat ging denk ik te makkelijk ze dronk het zo weg ze was wel tevreden maar misschien dat ze daarom aan de borst eerder gaat huilen omdat ze daar meer moeite voor moet doen. Volgende keer misschien toch de Aventfles. Ze roept ook om de 2 uur om voeding. Misschien zit we weer in de regeldagen......

@Ursela was is jou ervaring?

Heb haar net in een voorverwarmd bedje gelegd, met dit koudere weer helpt een kruik wel, ze ligt nu lekker te slapen ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan.

Geplaatst

Roossie moeilijk he, als je niet duidelijk weet wat je er aan kunt doen. Ze zeggen dat kindjes die goed groeien en genoeg plasluiers hebben voldoende binnenkrijgen met bv. Wie weet doet ze er zo lang over voor troost?? Of wil ze gewoon lekker dicht bij je zijn. De medela fles benaderd toch zo veel mogelijk het zuigen van de borst? Beginnende verkoudheid?? Zo zoeken we steeds naar oorzaken - gevolgen van het gedrag nietwaar??

Hier ook weer moeizaam met Ruben. Het inbakeren leek zo goed te gaan en we hebben de touwtjes wat laten vieren, stom natuurlijk, er wordt geadviseerd om het zeker 1 a 2 weken strikt op te volgen in combinatie met strak vast patroon van wakker worden, gelijk voeden, knuffelen, alleen spelen in de box en dan bij de eerste vermoeidheidstekenen naar bed. Dus vanaf nu (vandaag) weer strak in het gareel. Hij is snel over zijn grens van vermoeidheid heen en wordt alleen maar drukker. Hij is als hij uitgeruster is ook veel meer ontspannen en vrolijker. Hij is inclusier voeden maar een uur wakker soms en andere keren weer veel langer. Je kan er de klok niet op zetten, en ik ben nogal van de klok dus dat moet ik zelf loslaten en meer uitgaan van zijn behoeften. Goh als ik dit opschrijf lijkt het allemaal zo makkelijk en als ik het lees in een boekje zo logisch, tot de praktijk uitgvoerd moet worden.

Verder doet ons manneke het goed hoor, eet prima. We zijn overgegaan van Friso naar eigen merk AH. Scheelt aanzienlijk in de kosten en zijn nu sinds eerste voeding van vandaag compleet overgestapt. De vorige 2 dagen nog gemixt gegeven, wie weet heeft ie daar ook beetje last van gehad.

Ursela hoe is het bij jullie??

Loes hoe is het met jullie prachtkindjes??

Sky prachtige foto's!!

En de rest natuurlijk ook. Foto's????

Geplaatst

Sjonge jonge, Imke heeft vannacht voor het eerst in haar eigen kamer geslapen, overdag deed ze dat al maar ze lag 's nachts nog bij ons, ze slaapt (lijkt tenminste) in haar grote bed rustiger.

Het ging goed, ik viel wel even moeilijker in slaap maar het is Gied gegaan. Babyfoon uiteraard wel neergezet en ondanks het beeldscherm niet alleen maar liggen kijken ;-))

Geplaatst

@Sandra ja dat klopt wel medela wil zoveel mogelijk de tepel benaderen.Plasluiers gaan goed, daarom maakte ik me ook niet echt ongerust ze was alleen zo onrustig het gaat nu wel iets beter. Heb op internet nog zitten kijken en het lijkt op regeldagen, daar gaan we maar van uit. Het is idd soms zoeken van wat er aan de hand is.Dat Ruben in de box speelt, Jane vindt de box maar niks die ligt in de wipstoel en kijkt naar de Woezel en Pip muziekmobiel in de box verder niet. Ritme zit er bij ons ook niet in hoor, de kleine bepaald echt het ritme en wij moeten die maar opvolgen hahaha...straks wordt dat anders.@Moto wat een mooi mannen zeg en wat een mooie foto's!@Babeth, hele stap hé de kleine in de eigen kamer te laten slapen, maar fijn dat het goed gegaan is, het went snel hoor en als je het ledikant kort op maakt dan raakt Imke ook de weg niet kwijt in bed ;-)Hier moet ik nog vors aan de bak met kolfen, over ruime 2 weken ga ik 1 dag in de week buiten de deur werken. Heb 3 kleine porsjes in de vriezer, dat moeten er in ieder geval 5 worden, beter dat er nog meer in zit, vooral ook als we de 15e nog naar dat verjaardagsfeest gaan, anders blijf ik wel thuis vind ik ook niet erg. Ik heb net Jane d'r kamertje even opgeruimd, even rustiger gemaakt. Je krijgt af en toe wat en dan leg je het al snel ergens in het zicht op de kast ofzo en dan op gegeven moment is het een grote uitdragerij van speeltjes.Niet dat ze er last van had, maar dat kan wel komen natuurlijk. En de kruik helpt ook goed nu met het koudere weer. Liefs Roossie

Geplaatst

Ohja Vanochtend met Jane onder de douche en in bad geweest, maar was niet echt een succes. Ik had ook een soort kussen in U-vorm van iemand geleend waar ze op kan drijven in bad, best handig. Ze huilde niet maar keek ook niet happy liet het allemaal maar over haar heen komen. Als ze ouder is maar weer proberen.

Geplaatst

Roossie Ruben zit ook liever in zijn wipstoeltje hoor. We denken nu wel dat we hem te snel en te lang in zijn bed wilden leggen, vanavond is hij pas om 9 uur naar boven gebracht en hij sliep bijna gelijk, jeetje wat moeilijk allemaal zeg. Vind het ook zo moeilijk allemaal. Misschien moet ik het maar gewoon een beetje loslaten en zien waar het heengaat van de week.

Zucht waar is de gebruiksaanwijzing???? hihi.

Maar die glimlach van hem, om nog verder bij te smelten steeds. Hij gaat nu ook wat brabbelen, grappig zeg.

Babeth eerste nacht Imke in haar eigen kamer, weer een stap verder in de ontwikkeling. Babyfoon vind ik ook een heel prettig idee hoor, zonder ga ik echt niet slapen.

Geplaatst

@Sandra moeilijk soms hè. Ik probeer steeds als Jane in slaap valt haar in bed te leggen. Anders ligt ze in haar wipstoel die ik soms ook ergens neer zet waar ik bezig ben. Ze komt ook tot rust met de speen of na het voeden aan de borst. Leuk hè dat brabbelen en lachen, vandaag was het net of ze een heel gesprek voerde.

En ik heb ook de babyfoon naast mijn bed, we hebben ook branddeuren in de slaapkamers als die dicht zijn hoor je weinig.

Liefs Roossie

Geplaatst

Sandra ik denk dat iedereen het wel wat heeft, de ene dag totaal geen "ritme" en de andere dag gaat het volgens "het boekje"...dan komt er hoop maar een dag later is het bij wijze van spreken weer heel anders....ach ik maak met niet meer te druk.

Maar moet eerlijk bekennen dat ik me weleens afvraag, okay, ik weet hoe om te gaan met de"nukken" van Imke maar kan mijn schoonmoeder dat straks ook, vast wel uiteraard maar toch. Die eerste werkdag lijkt met echt zwaar ***, ben blij dat het een dinsdag is en dat ik de dag erna weer thuis ben haha.

Roossie had ik dat nu goed gelezen? hadden jullie nu al weer een afspraak gemaakt om een cryo-tp te bespreken? ohhhhhh wat spannend!!!

met branddeuren hoor je inderdaad helemaal niets, wij hebben gewone deuren boven en dan hoor je al zeer weinig.....

ik moet denken aan Sky, Senna krijgt haar laatste voeding altijd rond 21.00uur en slaapt dan tot 6 of 7 uur?

Imke heeft haar laatste altijd tussen 23 en 00.30 maar vandaag had ze zo´n honger dat ze om 21.00 uur haar laatste fles al opgelurpt heeft...ben zooooo benieuwd hoe laat ze zich dan weer gaat melden, ik hoop niet om 03.00 uur haha

Geplaatst

oh Sandra niet te geloven...om 6.00 uur het eerste geluidje (zij wordt in fases wakker zeg maar) en om 07.15 ben ik naar haar toe gegaan, ze lag wakker te worden.

bij het eerste geluidje om 06.00 stond ik direct naast mijn bed, jeetje wat een heeft ze geslapen zeg.

na de fles even op bed gespeeld en een goed gesprek gevoerd ;-) en ze is weer even gaan slapen, nu wordt ze wel wakker....

Geplaatst

Babeth dat is ff lekker.

Hier gaat het nu ook beter lijkt het. Wij legden Ruben te snel weer terug in zijn bed en dat was feest natuurlijk, nog niet moe genoeg. Hij is na de fles eerst nog wat soezig en geeuwd dan een paar keer. Dus we houden hem gewoon langer op en hij wordt dan later wakkerder zeg maar en gaat om zich heen brabbelen in de box/wipstoel. Na een 5 kwartier á anderhalf uur inclusief zijn fles is hij wat drammerig en dan brengen we hem weer naar bed. Tot nu toe met het resultaat dat hij nog wakker zijn bedje in gaat, maar we hem niet meer horen en hij uit zichzelf in slaap valt.

We gaan de komende dagen ook beginnen met het eerder wekken en voeden, hij moet straks met ons om 6 uur mee uit bed en wassen en aankleden en voeden voor hij naar de opvang gaat. Dan hebben we dat ritme er maar inzitten en hoeven we hem daar ook nog niet eens extra mee te belasten als hij net voor het eerst naar "school" gaat.

Nog een leuk (voor Ruben minder leuk) verhaal van gisteravond vlak voor zijn laatste fles. Ik ben hem om 23 uur wakker gaan maken en dus een schone luier. Hij was zo ontzettend kwaad dat ik hem wakker had gemaakt dat hij het letterlijk op een ontzettend krijsen zette, zo'n hele hoge krijsstem. Hij pieste eerst omhoog over zichzelf heen, ook over zijn gezicht en daar werd hij nog kwader om en ik kon mijn lach niet inhouden wat hem nog bozer maakte lijkt het wel. Dus wilde nieuwe luier omdoen en hij plaste nogmaals, toen de andere kant op en heel de comode onder. Was te laat met de luier dus maar een doek tussen zijn benen gedaan tegen het verder sproeien. Eindelijk na een best wel lang gevecht zijn luier en romper weer aan, na hem natuurlijk opgefrist te hebben, kakte hij onder het voeden ook de luier nog eens vol dus moest ik hem weer verschonen. Het manneke was echt helemaal over de rode en heb hem gelukkig rustig kunnen knuffelen en hij heeft geslapen tot 7.45 uur vanmorgen. Toen was hij weer vrolijk gelukkig.

Geplaatst

Hier gaat alles prima.

Voedingen minimaal 2x per nacht, soms drie. Overdag vaak niet meer dan twee uur ertussen.

Erg tevreden ventje dat groeit als kool, deze week gewogen, 6100 en 65 cm!

Geplaatst

Hey meiden,

@ Ursula; jeetje wat gaat Storm hard zeg! Net wat Witje zegt drink jij pokon? hahaha

Hier begint er nu langzaamaan een schema te komen voor Hayley. Ze krijgt 's morgens om 7:00 uur de fles (150 ml/5 scheppen) ik stop haar dan nog eventjes terug en ze slaapt dan gelijk in tot 9 uur half 10 dan ga ik haar lekker aankleden en knuffel en leg haar eventjes in de box of wippertje dan krijgt ze om 11:00 uur (ook 150ml/5 scheppen) de fles dan ga ik lekker met haar naar buiten boodschappen doen of wat dan ook. Dan om 15:00 uur (150ml/5 scheppen) dan breng ik haar naar bed en slaapt ze tot ongeveer 6 uur soms eerder en dan haal ik haar eruit en gaat ze lekker in bad. Krijgt ze om 9 uur haar laatste flesje (150ml/5 scheppen en 2 scheppen Nutriton) en dan slaapt ze door tot 's morgens 7 uur. Het gaat echt steeds beter met haar. De osteopaath is ontzettend tevreden en hoef 8 november nog een keertje langs te komen voor controle en verder is het goed. En de kinderfysio komt volgende week nog een keer en dan als ze 5 maanden is dit in verband met haar hoofdje dat staat een beetje A symmetrisch dus kan zijn dat ze een helmpje krijgt nou ja overleven we ook wel dacht ik zo. We proberen er zelf al heel veel aan te doen maar als het niet anders kan dan doen we dat gewoon. Ik zal proberen een foto van Hayley te uploaden.

Groetjes,

Nathalie

[ATTACH=CONFIG]2530[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2531[/ATTACH]

Geplaatst

@ babeth wat goed zeg van je meisje! dus je weet nu hoelaat je der moet voeden haha!

senna doet het nog steeds hoor! en als ze later naar bed gaat komt ze smorgen nog later

gister ging ze om half 10 naar bed en heb der om 8.45 maar wakker gemaakt.

donderdag krijgt ze der prikkies en ben benieuwd hoe zwaar ze nu is!

we gaan voor het eerst logeren vandaag want me man zit in duitsland

en wil niet alleen zitten snachts dus zijn we vandaag en morgen bij me ouders

hoop dat ze hier ook goed wil slapen.

Geplaatst

@Babeth, ja dat heb je goed gelezen, super spannend weer maar toch anders dan eerst. We zijn nu in ieder geval mama en papa. Maar het duurt nog even voordat we de afspraak hebben.

Wat goed zeg van Imke dat ze zo doorgeslapen heeft!

Hier is het ritme weer even van slag, gisteren ging ze pas om half 10 naar bed ze bleef maar wakker. Ze werd toen om 2.30 uur wakker en daarna om 08.15 uur. Ik hoorde haar wel even om 07.00 uur maar daarna viel ze weer in slaap.

Vannacht was ik wel onrustig, door de vele wind was ik bang dat ze op de tocht zou liggen door het luchtrooster in het raam maar dat viel mee en ze had het ook niet koud.

@Sandra dat was een flink gestoei met Ruben om zijn luier om te doen, lekker alles onder plassen hahaha zie het helemaal voor me. Gebeurd hier ook weleens, maar met een piemeltje kan zo'n manneke vast flink sproeien.

@Ursela wow wat is Storm gegroeid zeg, hier zit vaak ook nog 2 uren tussen de voedingen in.

@Nathalie wat een leuke foto's en wat een mooi meissie. Fijn zeg dat het zo goed gaat!

@Sky succes met de prikjes donderdag!

Spannend dat uitlogeren, wij gaan waarschijnlijk 29 oktober bij een nichtje logeren, om de hoek gaan we naar een verjaardagsfeest. Twijfel nog een beetje of het wel een goed idee is voor Jane, maar even aanzien, volgens mij is het beste dat ze in haar eigen bed ligt, want als ze zo'n onrustige dag heeft als vandaag, dan doe ik het niet.

Voor het verjaardagsfeest van a.s. zaterdag hebben we nog een mooiere oplossing gevonden. Mijn broertje komt weer over uit Engeland en komt een paar dagen logeren, hij gaat bij ons thuis op Jane passen. Dat ze lekker thuis kan blijven geeft mij een fijner gevoel.

Hier wat nieuwe foto's van onze Jane:

http://www.babybytes.nl/vip-photo/Roossie

Liefs Roossie

Geplaatst

Sky veel plezier met je logeerpartytje!!!! En succes met de prikjes, het is ff vervelend om te zien, maar zo belangrijk.

Roossie wat een mooie fotootjes van Jane.

Leuk dat je broer overkomt uit Engeland. Gelijk gebruik maken van zijn oppas kwaliteiten. Groot gelijk.

Wij zijn vanavond nog even naar de supermarkt geweest en Ruben in de draagzak. Een week of 3 geleden moest je hem bijna zoeken in dat ding, jeetje wat is hij gegroeid zeg, hij komt nu zelfs met zijn hoofdje er bovenuit!! Wat gaat het snel. Hij heeft heel de weg om zich heen gekeken. Als die nou niet lekker slaapt vanavond weet ik het ook niet. Nu ligt hij helemaal onder zeil.

We gaan proberen zijn flesjes schema een uur te vervroegen. Dit alvast in verband met de tijden voor het kdv over dat over 3 weken gaat beginnen. Ben benieuwd. Ook willen we proberen zijn avond voeding eerder te geven, zodat hij niet meer om 23 uur wakker gemaakt hoeft te worden, hij wordt daar altijd zo sjacho van. (Zo ben ik trouwens ook hihi.)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden