Ga naar inhoud

Waar is topic 'starten na echo' van mom2b?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Gigi,

Ja, zo fijn dat het goed gaat. 3 is veel hoor; positief! Heel goed om er 3 terug te laten plaatsen, want vers heb je veel meer kans.

We gaan ervan uit dat het gaat lukken hoor, dan hoef je niet te beslissen om het niet meer te gaan proberen. Ja, het vergt veel he. Door hormonen én hoop is het een zwaar traject. Zeker ook pittig voor je relatie.

Maar nu vol goede moed en optimisme op weg naar een beebje. (of meer ;-)

Rustigjes aan he. Laat die haren maar de haren....! Knuffel!

Lieve Michaela, gezellig! Ja he, vind ik ook wat je zegt; eigenlijk ben ik zwanger omdat ik emmies in mijn buik heb. Nu nog lekker doorgroeien en innestelen. Met alle positieve vibes moet dat goed komen. Goed dat je dat nog ff zegt, van de soep. Was ik alweer vergeten. Ik ga meteen aan de soep. Uit blik/zak is ook goed toch; als het maar warm is.

En zometeen een kopje heerlijke thee van jou!!

Hahaha, ja, zo sorry, zitten jullie maar te kijken op het topic en ik te sight seeien :-) Het was echt gaaf hoor! Mooie plaats. En nu heerlijk rustig. Niet zo goed weer, maar prima genoeg om van alles te zien. (Wel nat geregend en het regent er normaal zelden of nooit, haha.)

Benieuwd hoe het gaat met de pleegzorg. Zou heel fijn zijn als dat gaat lukken. Ik ken een family met goede ervaringen.

Ja, is waar wat je zegt wb de eitjes. Je weet eigenlijk niet waaraan het ligt he, dat ze niet innestelen (zonder onderzoek). En zelfs met goede eitjes lukt het niet altijd. Ze doen in B daarom wat later de tp. Omdat ze dan kunnen zien of het eitje zelf kan overleven. En dat is pas de 4e dag. Net zoals de 11. Na 2 dagen waren er nog 3 goede en de 4e dag 2 toppertjes. Het is toch ook geluk hebben met de kwaliteit en daarna nog het innestelen.

Nou, ik ben iig nu 'beetje' zwanger en ben vol goede moed! Het gaat lukken!! (Zeker met al jullie positiviteit er nog eens bij, Gods hulp en super emmies!!)

xxx, Mees

• Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Ja, ik doe mijn best er positief in te blijven staan! Aha, dus soep eten is bevorderlijk, hm...nog wat soepjes halen bij de natuurwinkel dan, daar hebben ze heerlijke soepen in grote potten, vooral de linzen-pompoensoep vind ik zo heerlijk, nog maar wat inslaan dan.

Onderweg naar huis, nadat we de kinderen hadden afgezet, bij Burger King eten gehaald, het was best lekker, maar ik ben me een partij misselijk nu, echt ranzig, ik moet het echt afleren om erin te trappen in dat fastfood, ik kan het simpelweg niet verteren.........bah.........hihi

Zo nog even naar de kinesiologe emailen, ik ben door de hormonen zo instabiel, bah.

Mees, gebruik jij ook ugesteron? Brrr...smurrie, maar goed, als het helpt, dan helpt het!!! hihi

Ben moe, vanochtend was de oudste al om 5.30 uur wakker, ze viel daarna wel weer even in slaap, maar ik niet echt meer.....gaap......morgen gaat de wekker ook weer om 06.20 uur en dan vertrek ik om 13.30 uur van school naar Duesseldorf, ik haal nog even een vriendin af bij het station, zij rijdt gezellig mee.

Wel goed dat jij weet dat er 2 super kwaliteit eitjes teruggeplaatst zijn, ik wacht inderdaad zonder pollichaamdiagnostiek af.

Nee, ECD is hier geen optie, het blijkt dat liefste het ook niet wil, ik sta er toch ook niet helemaal achter, meer ook omdat ik denk dat er een punt komt dat je je eigen lot hebt te accepteren, ik ben niet de enige vrouw ter wereld met een kinderwens zonder kinderen.......je schijnt er dus mee te kunnen leven.....

Goed hoor Michaela, dat je serieus nadenkt over pleegkinderen. Het werkt aan twee kanten, je geeft kinderen weer een huis en warmte en je krijgt er er zelf weer heel veel voor terug, maar dat wist je natuurlijk allemaal allang!!! ;-)

Michaela, hoe zit jij volgende week zondag? Mees en ik kunnen zondag, jij ook? We moeten alleen even kijken waar we dan afspreken, misschien ergens in het midden van het land?

Welterusten voor later of straks en tot schrijfs!!

Gigi

Geplaatst

Hoi gigi,

Ja dat gebruik ik ook. 3x2 bolletjes. Vind het wel ok hoor. Gewoon inlegdingetje erin en klaar ;-) Al zou het 9 mnd moeten, no problemos.

Ja, druk dagje morgen. En eerst dus nog werken?! Goed hoor!!

Heeeel veel succes morgen!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hoi meiden,

Nou, vanmiddag dus 3 bevruchte eicellen teruggeplaatst. Dr. Marx vertelde dat er eigenlijk 5 bevruchtingen zijn geweest, hoera voor mijn lijf, maar dat daar (voor zover ik het begrepen heb) in 1 eicel 2 spermatoïden in terecht zijn gekomen waardoor ze niet te gebruiken waren.

De 3 embryo's zijn van super kwaliteit en aangezien ik aangaf dat dit de laatste keer is, gaat Dr. marx extra hard voor ons duimen, lief hè!

Wel grappig, de eerste echo werd gedaan door Dr. Scholtes, de 2e door Dr. Kissler en de punctie en de terugplaatsing door Dr. Marx. De eerste poging heeft Dr. Scholtes alles gedaan en de cryo's zijn toen geplaatst door Dr. Kissler, de tweede poging heeft ook Dr. Scholtes gedaan en de derde Dr. Marx. Leuke variatie!! Ik vind het wel grappig dat ze allen hun kwaliteiten en eigenaardigheden hebben en allemaal even vriendelijk en meelevend.

Nu ben ik net als Mees een 'beetje' zwanger, terwijl je daar officieel nog niet over mag spreken, enfin, het voelt lekker wel zo!! :-)

Hebben jullie daar wel eens over gehoord of gelezen dat twee zaadjes in de eicel terecht komen? Ik kan niets vinden via google.....

Het was wel weer een lange dag, al wakker vanaf 06.00 uur, gewerkt in een erg moeilijke klas, aangezien ik niet mijzelf ben extra lastig en daarna heen en weer naar DD. Was om 20.00 uur weer thuis, lekker onder douche, haren gewassen en yoghurtpak aangetrokken. Nog even een paar smsjes beantwoorden en beetje relaxen en zitten.

Hoe gaat het met jullie????

Knuffel Gigi

Geplaatst
Hoi meiden,

Nou, vanmiddag dus 3 bevruchte eicellen teruggeplaatst. Dr. Marx vertelde dat er eigenlijk 5 bevruchtingen zijn geweest, hoera voor mijn lijf, maar dat daar (voor zover ik het begrepen heb) in 1 eicel 2 spermatoïden in terecht zijn gekomen waardoor ze niet te gebruiken waren.

De 3 embryo's zijn van super kwaliteit en aangezien ik aangaf dat dit de laatste keer is, gaat Dr. marx extra hard voor ons duimen, lief hè!

Wel grappig, de eerste echo werd gedaan door Dr. Scholtes, de 2e door Dr. Kissler en de punctie en de terugplaatsing door Dr. Marx. De eerste poging heeft Dr. Scholtes alles gedaan en de cryo's zijn toen geplaatst door Dr. Kissler, de tweede poging heeft ook Dr. Scholtes gedaan en de derde Dr. Marx. Leuke variatie!! Ik vind het wel grappig dat ze allen hun kwaliteiten en eigenaardigheden hebben en allemaal even vriendelijk en meelevend.

Nu ben ik net als Mees een 'beetje' zwanger, terwijl je daar officieel nog niet over mag spreken, enfin, het voelt lekker wel zo!! :-)

Hebben jullie daar wel eens over gehoord of gelezen dat twee zaadjes in de eicel terecht komen? Ik kan niets vinden via google.....

Het was wel weer een lange dag, al wakker vanaf 06.00 uur, gewerkt in een erg moeilijke klas, aangezien ik niet mijzelf ben extra lastig en daarna heen en weer naar DD. Was om 20.00 uur weer thuis, lekker onder douche, haren gewassen en yoghurtpak aangetrokken. Nog even een paar smsjes beantwoorden en beetje relaxen en zitten.

Hoe gaat het met jullie????

Knuffel Gigi

:clap2::happydance::happy7::clap2::happydance::happy7::happydance::happy11::happy7::clap2::alright::ygg::goodnews::yah::goodluck1:

Geweldig nieuws!!!! Meid meid, nu genieten van je 3tal!!

Ja, wat super leuk. Allebei toch een beetje zwanger!!!

Leuk dat je goede ervaringen had in DD. En lief dat de arts extra duimt voor je!

Nu lekker rustigjes aandoen (als dat lukt) en heerlijk broeden!!

Schrijf morgen meer, want het is al laat en ik wil nu iets eerder dan normaal naar bed.

Dikke knuffel, ook voor jou Michaela!

xxx, Mees

Geplaatst

Ha Kanjers,

Wat een berichten allemaal.

Wil ff laten weten dat ik aan jullie denk en voor jullie duim voor een goede innestelling.

Blijf rustig he ook in de tweede week, dus niet gaan stofzuigen gigi ;-0

Bedenk maar wat stoere, korte namen voor een bambino.

Jaha, volgens de pretecho krijgen we een......... jongetje.

Lfs Moto

Geplaatst

Hey lieve Moto,

Wat gaaf!!! Een jongetje! Super gefeliciteerd! Wat ga jij goed zeg!!! :uwoman:

En heel erg dankjewel dat je aan ons denkt en duimt!! Zooo lief!

Het gaat goed hoor! De ukjes voelen al het duimen. Nu moeten ze wel aan het innestelen en doordelen, hihi!

Heb een zwangerschapsticker als ik mijn internet opstart (google) en daar staat dat ik vandaag 3 weken zwanger ben. Haha, zo leuk.:laugh: Je krijgt natuurlijk wel 2 weken kado, maar toch. Gaat best snel. Alweer een week geleden dat de punctie was.

Ik geniet lekker door.

En op naar misselijkheid en zere borsten enzo. Lijkt me heerlijk om wat in die richting te voelen. Haha, wat kan een mens wensen he.

xxxx, Mees :icon_flower:

Geplaatst

Hé meiden,

Moto, waanzinnig joh, dit was jouw derde poging toch????:clap2: Een jongetje, stoer hoor!! Wat vind je van 'Biacco', enfin......andere vaag, hoeveel bevruchte eitjes waren er bij jou teruggeplaatst?

Lief dat je ons zo aanmoedigt hoor.

Mees, wat ben je weer grappig, een sticker op je computer, ik vind het zonder sticker al dramatisch spannend iedere dag, 1 dag na de tp.....bijna de dag voorbij, dan wordt het dag 2.......:tongueP:...die wachtweken zijn echt spannend en eng!!!!!

Ja, de bijwerkingen van de ugesteron, had ik vorige keren ook, dit keer weer net zo erg als de eerste keer, giga buikpijn en loom, geheugenverlies en ik lijk nu wel een leerling i.p.v. de juf, want ik lijk echt een autist, ik kan gewoon niet meer twee dingen tegelijkertijd, zelfs koken is een probleem, moet serieus nadenken over wat ik doe, een opdracht tegelijk dus.........:laugh:.

Vandaag reageer ik ook weer als de eerste keer na de tp, van bepaalde luchtjes word ik bizar misselijk, :happy9:...maar ja....als het zich innestelt en 9 maanden blijft zitten en gezond ter wereld komt....boeien!!!!!!!! :icon_smile:

Nou, ga even een mini rondje met de doggies en dan snel terug, want om 17.30 uur staat een vriendin voor de deur.

Knuffel!!!!!!!!

Geplaatst

Hahaha! Ja, ben n vreemde vogel ;-)

Prettig gek, hihi!!

En is ook spannend hoor, dat gewacht. Ik zit helemaal te voelen of er al iets van misselijkheid komt. Waaah, gek hè!

Haha, ik was ook al vergeetachtig vandaag zoals je weet (sms).

Nou, moet er weer vandoor.

Xxx , mees.

Geplaatst

Hey Gigi en Michaela,

Morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb zin!!!!!!!!!!!!!!!!

Gig, knap dat je weer naar werk bent. Ik ben vandaag lekker vrij! Heerlijk! Rustig aan doen he meid! Na werk lekker onderuit.

Michaela, hoe is het meid? Vast heel moeilijk. Het is nog maar zo kort geleden. Veel knuffels en morgen echte knuffels!

Hier alles ok, behalve dat ik stuiter van ongeduld. Ik wil het zo graag weten. Komt ook wel doordat ik geen zwangerschapsverschijnselen heb en juist vage ongi-dingen voel. En..vanmorgen ook nog eens ieniemienie beetje roze (dat komt natuurlijk door bloed vermengd met die bollen dat het zo roze is) afscheiding. Bleeer. Nou ja, kan (hoop ik) van alles betekenen. De vorige keren toen ik niet zwanger was was ik ook niet ongi en pas ongi 2 dagen na het stoppen vd bollen. En dan nu roze? Mmmmm. Ik weet het niet.

Nou ja, we blijven happy!!!

Gigi, broed ze he meid!!!

xxxx, mees

Geplaatst

Hoi, hoi,

Ja, was weer naar het werk, even overleg gehad vanochtend en ik mocht het rustig aan doen, maar het werd me te rustig.....er was werkelijk niets te doen, er zouden een aantal MBO leerlingen komen, maar toen kwam hun mentor vertellen dat ze niet kwamen......oké, nog even overleg gehad met de leerkracht met wie ik samen een klas ga draaien, maar dat was ook zo klaar......toen weer naar de directie, oh oké ik zou assisteren bij beeldende vorming, maar diegene had mij niet nodig en zelfs een tussenuur.......uiteindelijk naar de coördinator gegaan, de directeur zat in gesprek en zij had zoiets van...mens, je hebt helemaal gelijk, ga lekker thuis op de bank rusten na belangstellend geïnformeerd te hebben hoever ik ben e.d. ze leeft enorm mee.......ik heb het uiteindelijk ook de leerkracht verteld waarme ik samen de klas ga draaien, anders snapt ze werkelijk niets van mijn soms starende en uhuhhuhu....niveau.......hihihi.......

Ben dus lekker naar huis gegaan, heb heerlijk op de bank gelegen, daarna even Estafette gefietst voor een paar boodschappen, weer op de bank en achter de computer, tussendoor wel de was geregeld, liefste is onderweg en dan gaan we samen boodschappen doen bij de Appie Heijn denk ik, kan hij mooi sjouwen.

Vanavond uit eten met mijn opa en zijn vriendin en morgen...........NAAR JULLIE!!!!!!!!!! Kijk er absoluut naar uit, ondanks de schrijnende buikpijn.....pas bijna geen kleding vanwege de uitpuilende buik!!!

Geen idee Mees wat die afscheiding is, ik heb alleen prut van die bolletjes, wel 3 zwangerschapsverschijnselen: 1. doodmoe, 2. misselijk bij enorme veel luchtjes/geurtjes en 3. ineens vet haar terwijl mijn haar hartstikke droog is (had ik 1e keer ook en ook toen ik natuurlijk zwanger was). Ik zou je er niet te druk over maken als ik jou was!!!

Broeden is een groot woord, ik zorg goed voor mijzelf en wrijf geregeld over mijn buik, maar ergens blijft die angst voor en probeer ik er nuchter in te blijven staan..........

Ik zie jullie morgen!!!

Knuf

Geplaatst

Hey meiden, ja morgen zien we elkaar weer!!!! Gezellig. Het weer zou ook meewerken dus we hadden geen betere locatie kunnen bedenken. Jullie zijn nu alweer een paar dagen "zwanger" of moet ik zeggen "bevrucht"? (Klinkt wel grappig, trouwens). Ik zit me gek te duimen voor jullie dat het allemaal door gaat zetten. Olijfolie schijnt ook goed te zijn voor het innestelen, door het linolzuur dat er in zit. Dus dames, a.u.b. geen liters tegelijk drinken (gebruiken) maar meer en vaker door je eten gebruiken.

Ja, die afscheiding Mees, het kan idd van alles zijn en ik snap dat je je ongerust maakt. En die ongi gevoelens...die had ik ook toen ik zwanger bleek te zijn. De baarmoeder gaat uitrekken en dat voel je, net zoals bij ongi dan beweegt die ook door juist af te stoten. Dus het kan nog twee kanten op. En ik denk, je kunt altijd even Dr S bellen of mailen als je gerust gesteld wilt worden. Ga maar gewoon uit van het positieve. Wanneer mag je testen? De 21ste?

Gigi, we komen ongeveer dezelfde tijd aan morgen. Mees staat dan buiten maar we kunnen ook even op elkaar wachten en dan samen naar buiten lopen? (Klinkt lekker geheimzinnig, hi,hi) Hoop dat je etentje gezellig was (veel olijfolie.....) Lekker dat het even zo uitkwam dat je eerder naar huis kon. Dus je buik zet op. Doe maar een broek aan met elastiek in de taille...ha,ha...ik zie het al voor me....dan heb je er niet zo veel last van? Of een joggingbroek, nog leuker. We zullen het zien morgen.

Ik heb dinsdag een healing gehad. Heel apart moet ik zeggen. Een vriend van mij doet de opleiding en had "examenmateriaal" nodig. Hele aparte avond is dat geworden en weer wat wijsheid meegekregen. Voelde het verdriet veel minder in de dagen daarna. Hij zei ook dat hij blijdschap erin heeft gestopt. Ik denk dat ik vandaag weer een shot nodig had gehad (ha, ha) want het begint alweer een beetje te slijten en komt weer meer het verdriet omhoog. Zoonlief heb ik gisteren voorgelezen en daar ging het dan (natuurlijk) over een broer en toen moest hij huilen want hij heeft die niet en een zusje ook niet. Ja, op die momenten knijp ik hem een beetje en voel ik het weer opborrelen...zo sneu voor hem ook. Maar eerlijk, hij zou er nu eigenlijk ook niets meer aan hebben gehad omdat het leeftijdsverschil inmiddels al 6 jaar zou zijn. Maar goed, ander verhaal.....

We zien elkaar morgen....hartstikke gezellig.......lekker slapen en op tijd op......

Geplaatst

Hey meiden,

Ja, morgen!!!! Helemaal leuk!

Die healing klinkt mooi Michaela. Apart hoor. Wil graag morgen meer erover horen. Ja, begrijp dat het moeilijk is, zeker in bepaalde situaties, zoals gisteren met het boek.

Nou, knuffel die zoon maar heel veel! Hij klinkt echt als een schat!

Dankjewel voor al het duimen he! En al die positieve gedachten. Ik ga voor jouw uitleg (uitrekken baarmoeder en later was je zwanger) en blijf positief. Ik moet niet gaan zitten mutsen hoor.

Tot morgen meiden, ja, ik sta klaar!!!!

xxx, mees

Geplaatst

Hoi meiden,

Nou, wat een gedoe deze morgen!

Om 8 uur gaat de praktijk (telefonisch) open dus ik meteen bellen. Eerst het bandje..wij zijn nog niet open...HALLO, 8 UUR HOORT OPEN TE ZIJN!! en daarna alleen maar in gesprek. Ik in drive1.gif op weg naar ha omdat ik daar toch de verwijzing voor bloedprikken moest ophalen.

Toen in een mega mega wegopstopping gekomen, na elk sluipweggetje geprobeerd te hebben die steeds weer uitkwam op die mega opstopping. via paadjes (fietspaden) en afgesloten weggetje met afzethekken, de opstopping kunnen verlaten. Waaaah!

Na super ver omgereden te zijn eindelijk bij ha. Daar weer wachten, toen eindelijk kreeg ik vd assistente de verwijsbrief (O, waarom test u niet met urine? Uhhhh.....Duhhhhhh!!

Weer in drive1.gif op weg naar mega lab. Wanneer is de uitslag? Toch wel vandaag? Nee, over 2 dagen denk ik. Waahhhh, nee, het moet vandaag. Zij vragen of het met spoed kon. 3 x terug. Nee, kon niet eerder dan 2 dagen:mad:. Ik huilen...:cry2::cry2: nou prik dan maar, anders duurt het nog langer. Zij weer vragen aan iemand en kwam terug met de mededeling dat de uitslag van toxoplasmose (wilde ik ook op getest worden) 2 dagen duurde en het HCG waarschijnlijk eind van de week:yikes:Wat??!!:violent1:

Je begrijpt dat je morgen in de krant kunt lezen dat er een kleine ontploffing plaats heeft gevonden in een lab!!! :smileinbox:

Ik weer weg in drive1.gifwant dat overleefde ik natuurlijk niet. Weer naar ha en weer met de assistente in overleg. Toen verwijzing gekregen voor zh dus weer in drive1.gifen toen ik aan de beurt was in het zk, was ik niet te vinden in het systeem, weer terug om me in te schrijven bij de hoofdbalie (ik totaal verdwaald en onderweg naar opnamebalie) waar ik natuurlijk ingeschreven bleek. Weer terug naar bloedprikken en daar kon de mevrouw niet vinden in de computer hoe je HCG verzoek invulde. Andere mevrouw erbij die het vond. Toen geprikt, ik natuurlijk de hele tijd, ik hoor het toch wel vandaag? Jaaaa, dat zou gebeuren, maar wanneer?? Geen idee, zei ze. Ze bellen de ha (NIET MIJ, ook zo handig) en dan hoop ik dat de ha niet eerst ff een tukje doet, maar mij belt.

Nou ja, ik ga vanaf 3 uur maar bellen of ze al wat weten. O ja, toen ze klaar was met prikken zei de prikvrouw, O, er staat nog iets. Dat toxoplasmose. O, daar heb ik geen sticker van. Dat heeft ze (bij de balie) niet gezienhamerslag. Hup, andere arm en grote buis bloed weer. Ondertussen was mijn HCG buisje gelukkig al onderweg naar 'boven' met spoed.

Toen eindelijk over half 12 richting drive1.gif. Ff een theetje bij vriendin en nu home en meteen op de :lamo:

Wat een ochtend!!!!

Ik ga ff een theetje doen, dan de ha bellen wanneer ze iets denken te weten en dan zoemen!

Zoooooo lief zijn jullie!!!!!!!! :3some: :biggrin::biggrin: :knuf: :love10::love4:

xxx, mees

Geplaatst

Hoi,

Uiteraard al een deel gehoord aan de telefoon, maar jeetje wat een amateuristisch gebeuren als je dat zo leest zeg........wanneer je het weinig kan schelen en ze ergens bloed voor prikken is alles zo geregeld....jakkes.......

Inmiddels is het bijna 17.00 uur, WEET JE NU AL IETS?????????????????????? Ik ben zoooooooooooooooo nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goed nieuws geeft mij ook weer hoop!!!!

Ik ben sinds dagen weer productief, ik kan door de kinesiologie en MIR methode 'aaien' op dingen, zo heb ikd e afgelopen dagen geaaid op 'weerbaarder tegen bijwerkingen medicatie' en dat helpt!!!! Ik heb vandaag een leuke en drukke dag gehad op school, naar huis en sinds dagen weer eens iets gedaan hier, planten water gegeven, tafels afgenomen, de badkamer gedeeltelijk schoongemaakt, de keuken en het toilet beneden, was opgevouwen, was in de machine, ga zo even met de honden een rondje lopen, reclame folders doorbladeren, koken en dan naar koor. Heb weer energie voor 10!!!

Knuffels!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Nou we lopen hier "enorm" achter want inmiddels is bekend dat MEES ZWANGER IS!!!!!!!! :B-0020:

SUPER GEWELDIG. Van een of twee? :speen: That's the question!!!!! We hebben zoveel tekens gezien afgelopen zaterdag...ook al twijfelde je maar toch is het WAAR!!!!!!!!:happydance::happydance::happydance::happydance::confettistars::confettistars::confettistars::confettistars::bravo::clap2:

Heb je al gebeld met de verloskundige? Apart he, dat dit opeens allemaal ook voor jou bedoeld is. Mees, geniet ervan maar zo te lezen en jou inmiddels kennende zul je dat wel gaan doen. En nee, niet stilletjes maar de hele 'wereld' mag het weten. De site lag er zowat uit vanmiddag....door dat gestuiter van jou, ha, ha....zo leuk hoe iedereen meeleefde (ik ook natuurlijk). Tegen mijn principe in had ik gisteren na Yoga mijn mobiel aangezet: misschien een berichtje van Mees? Dus de wereld staat even stil...leuk hoor al dat positieve en optimistische....go for it!!!!!

Alleen waar ga je nu je ervaringen delen? Ga je switchen van topic's? Ik wil je graag blijven volgen......

Super dikke knuffel, ben zo blij voor je.....

Geplaatst

Hi Gigi,

Ja voor jou wordt het nu ook nog een spannende week....nee, niet nu testen. Het is juist stoer als je het uit weet te stellen. Je wacht immers al zo lang...toch? Ja, even balen als je overal misselijk van wordt maar als dit een goed teken is dan 'so what'? En onthoudt acupunctuur helpt echt tegen misselijkheid. Alleen daarvoor kun je dan ook aldaar terecht als het je te bont wordt....Een vriendin van mij had het ook. Ze lustte helemaal niets meer behalve soep...dus dat nam ze dan in overvloed....

Spannend voor je....

Ja, hier heb ik weer last van mijn vingertoppen. Weer branderig...weer die leverenergie...het rouwen kost nu eenmaal tijd en in mijn omgeving - dit forum niet meegerekend - hoor ik steeds meer zwangerschappen, waardoor je er telkens weer mee geconfronteerd wordt. Gisteren bij Yoga ook weer...het houdt niet op...maar het 'moet' blijkbaar om me te helpen er over heen te groeien??? Zo zie ik het maar. En als ik er 'klaar' mee ben dan vallen die dikke buiken vast niet meer op....of in ieder geval zijn ze dan niet meer zo beladen??? We gaan het ervaren....

Ja, was wel heel bijzonder even dat ik van de toonbank uit al die bakjes één poppetje pak, dat zwanger blijkt te zijn en er boven aan, jou naam op staat: "mom to be". Ik kreeg het er helemaal warm van......hij hoort gewoon bij jou. Hij wilde naar jou, om positief te blijven..... Goed dat je hem / haar onder je kussen hebt gelegd.

Heerlijk weer vandaag. Met zoonlief en vriendje in de tuin croissantje aardbei gegeten. Was best wel al lekker. Het voelde warmer dan ze zeiden. Hoogste tijd om de schoenenkast te inspecteren...voordat het straks echt te warm wordt voor laarzen...

fijne avond nog......

Geplaatst

Hoi,

Ik kan me voorstellen dat het zo moeilijk voor je is en dan blijf je ons volgen met allerlei lieve opmerkingen en steun......wat ben je toch een bijzonder mens!!!

De misselijkheid is sinds vandaag dus over, beetje in paniek omdat ik vandaag de hele dag super honger had en veel wilde eten......zou ik ze alle drie alweer verloren hebben??? De kinesiologie helpt ook met van alles, in combinatie met de MIR methode, ik 'aai' op b.v. meer weerstand tegen bijwerkingen medicijnen en heb zo enorm veel minder last dan vorige week, ongelooflijk!!!

Vanavond heb ik alleen een aantal blauwe plekken opgelopen en wat pijn, ik daarstraks naar beneden en kukelde van de trap af.....mijn voeten gleden onder mij vandaan, slappe en gladde pantoffels....ik ben op mijn linkerkant terecht gekomen, linkerdijbeen, bil en schaambot, arm, schouder, nek, duim omgeklapt......en mijn rug doet pijn. Ik probeerde halsstarrig rechtop te blijven, omdat ik twee dingen vasthield waarvan een een theeglas en die wilde ik niet breken en scherven in mijn gezicht krijgen en ik wilde mijn buik beschermen......verkrampt terecht gekomen daardoor, je kunt je beter slapjes houden en meegaan in de val, maar dat risico durfde ik niet te nemen. Op dit moment zijn de duim en de rug het ergst.....nou ja, het valt gelukkig hartstikke mee en morgen is het vast weer over.

vandaag trouwens leuk voorstel gedaan bij de directeur, ik heb aangegeven dat ik drama mis op school en veel drama heb gegeven, of er niet een paar beschikbaar kan worden gemaakt op vrijwillige basis, aangezien er leerlingen zijn die door hun beperking dat echt niet kunnen en willen. Hij vond het helemaal fantastisch en gaat kijken of en hoe hij het in kan passen. Ik was zeer verbaasd, aangezien ik eerder een reactie had verwacht als: "Je bent hier maar tot de zomervakantie joh, leuk, maar we houden het in gedachte." Ben dus reuze benieuwd.

Ga weer even naar de bank, want weet weet echt niet hoe ik moet zitten met mijn rug (ik zit altijd erg rechtop).

Knuffels!!!!!!!!!!

Geplaatst

Lieve Michaela en Gigi!!

Wat een gave dag was het!! Een dag vol wonderen en super blijdschap!! (voor jou wat minder aangezien je vd trap kukelde;-)

Heel erg bedankt voor alle sms'jes, telefoontje, berichten hier en alle steun en positiviteit!! Het heeft allemaal geholpen!

Ja, zo raar dat het nu voor míj is!! Hoe kan dat nou? Ik...zwanger!! Wauw!!

Hahaha, ja de site crashte bijna hè?!! Dat is zo bijzonder, al dat meeleven en delen in de vreugde!! Ik heb genoten en blijf genieten!

Het is echt n groot wonder! Ik geloof dat God en al onze positiviteit hier voor hebben gezorgd!

En de thee en bollen van jou michaela, en de gardian angel van jou gigi!

Ik denk dat ik lekker op dit topic en de andere 40+ plus blijf . Misschien koekeloeren op het uitgerekend topic maar ben nu helemaal blij met onze groep.

Heeeeeeeel erg veel knuffels voor jou michaela. Ik begrijp hoe moeilijk het moet zijn. Neem de tijd hè! Klonk zo gezellig, jullie in de tuin :-)

En gigi, you go girl! En niet meer losse sloffen aan op de trap. Mocht ik al nooit van mijn moeder ;-)!!

Xxx, mama mees

Geplaatst

Hoi,

Geen losse sloffen, maar gewoon versleten.......;-)

Net een beetje pissig naar DD gebeld, een nieuwe Nederlandse assistente gesproken, Irma vrije dag. Kreeg ik toch die brief in het Duits van Dr.S met daarin eerst jubelende tekst over hoog AMH en aantal eicellen en vervolgens wordt alles met een 'leider' weer ontkracht.......deze brief stuur ik niet eens naar de verzekeringsmaatschappij. Ik kreeg uitgelegd dat er alleen Duitse medewerkers zijn die brieven uittypen.........eh...??...Ik heb gezegd dat er voldoende Nederlanders werken, dat ik inmiddels kapitalen betaald heb aan DD en dat dit de laatste poging is, ik wens een korte brief met het woord 'doelmatig' that's all. Ze zou het doorgeven en dan zal Dr. S 'waarschijnlijk' mij daarover terugbellen........knars knars........

Nou ja........ga zo even lekker lopen met een beetje pijnlijk linker zijde,......

Mees, genieten hè!!!

Michaela, ik hoop dat iedere dag een beetje beter gaat voor je......

Knuffels

Geplaatst

Haha, dus nu shoppen naar nieuwe sloffen!!

Hoop dat je weer een beetje bijgekomen bent van die val. Niet meer doen hoor...duhhhhh!

Wat een gedoe met die brief.

Hoop dat je snel de goede krijgt.

En nu niet meer worry-en en lekker door broeden. Dankjewel voor de super gave kaart! Hij staat te pronken!!

Ja, ben volop aan het genieten! Dankjewel!!

En jij op naar een posi test!! Bijna!!

Lieve Michaela, hoe is het met je? Ben je al iets verder in het traject voor pleegkinderen? Spannend hoor. Gaat vast allemaal lukken! Dikke knuffel!!

xxx, mees

Geplaatst

Lieve Gigi ik breek eventjes in, ik Wil je heeeeel veel succes wensen en hoop dat je een mooi positive test in je handen krijgt !!!

Lieve groet

Babeth

Geplaatst

Hoi,

Wat lief Babeth, dank je wel.

Ik durf helemaal niets te vinden, voelen, denken....laat staan hopen....realistisch gezien is de kans veel groter dan het mislukt dan lukt, maar af en toe....allerlei tekenen....overdreven knuffelige katten in huis, mijn honden lopen alleen met hun snuit tegen mijn enkels buiten al helemaal als er andere honden aankomen, de kinderen van mijn vriend wilden dit weekend de hele tijd een knuffel.......mijn zus en moeder zijn ervan overtuigd dat het dit lukt, al vanaf het begin......

Ik vind het bijna nog enger om te gaan testen dan vorige keren.........!!! Wellicht ook omdat ik voor mijzelf het besluit inmiddels heb genomen dat dit echt de laatste keer is......nu of nooit dus....

Ik heb me wel voorgenomen om bij een negatief resultaat niet weer in dat gat te storten, live goes on..........

Michaela, hoe gaat het jou lieverd?

Mees, ja lief kaartje hè...;-)

Knuffels!!!

Geplaatst

Ciao Gigi,

Heel veeeeel succes op je testdag!!

Op naar 2 streepjes meid, we gunnen het je allemaal.

Fingers accrossed,

Lfs Moto

Geplaatst

Lieve Gigi,

Heel veel sterkte om deze spannende dag door te komen en dan als het eindelijk avond is.....op naar een positieve test!!!! Ik duim voor je en denk de heeeeeeeeeel dag aan je. Word er zelf helemaal stuiterig van. You go girl!!!

:gekruiste vingers 1:duimen draaien::goodluck1::goodluck::ygg::blowkisses::myfignerscrossed::gekruiste vingers 3:gekruiste vingers 2:toppie:

xxx, mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden