Ga naar inhoud

Waar is topic 'starten na echo' van mom2b?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

:clap2:Hey Mees! Hartstikke top! Gefeliciteerd. Het gaat dus lekker allemaal volgens schema. Heel goed. Het komt allemaal goed. Toppie:clap2::clap2::happydance::happydance::clap2::clap2:

• Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi L.A.,

In de eerste plaats moet je natuurlijk doen wat je zelf het beste lijkt. Dus als je een second opinion wilt, kun je dat doen, alleen je waarden veranderen daardoor natuurlijk niet. Je steekt dan hooguit in op een andere verstandhouding met de behandelende arts. En nogmaals: als jij nog een poging wilt doen, zal Dr S de laatste zijn die daar niet aan mee zal werken. Je laat alleen denk ik zelf te veel ruimte voor twijfels waardoor hij misschien ook niet zo goed weet of hij linksom of rechtsom moet gaan.

Dus ik kan je alleen dit adviseren: als jij nog een poging wilt, gewoon doen. Als je denkt dat het bij dr s niet meer kan, dan zoek je een andere kliniek. Ik had ook weinig vertrouwen van dr S omdat hij het eigenlijk ook geen kans meer gaf. Maar ik ben gewoon doorgegaan omdat IK het nog graag wilde. (Ik vond het wel moeilijk zo tegen zijn principe in te gaan maar hij gaf de vorige keer aan "we gaan er gewoon voor". Dus toen had ik er ook meteen weer vertrouwen en zie daar: 6 follikels. Oke ze zijn nog op vakantie maar morgen weten we of ze al aan het pakken zijn om huiswaarts te keren.)

Je kunt natuurlijk naar die andere kliniek gaan, als je je er prettiger bij voelt. Gewoon doen. Dan kun je misschien ook het oordeel van Dr S anders plaatsen als je beide resultaten naast elkaar legt.

Sterkte en succes, he!!

Geplaatst

Hey michaela, jij moet morgen hè!!

Heel veel succes en koester je 6ling!!!

Dat ze maar mooi gegroeid zijn

Xxxx, mees

Geplaatst

Hoi meiden,

Mees, klinkt goed, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat het betekent......'schaam'.....hihi........!!!

Michaela, mooi hoor, toch 6 stuks!!! Ach zolang ze met een zonvakantie zijn geeft het niet, zonneschijn laat alles groeien toch!!!?? Komt vast helemaal goed!!!

LA, ik denk dat Michaela een goed argument heeft daar, wanneer jij ruimte geeft voor twijfel, weet de arts wellicht ook niet zo heel goed wat hij ermee aan moet, als je je niet (meer/langer) prettig voelt bij Dr.S zou ik naar een andere kliniek gaan, België, Turkije of die andere in Duitsland, een second opinion in DD is 'not done' de Nederlandse patiënten gaan allemaal direct retour Dr.S. Als je wel bij Dr. S wilt blijven, zul je zoals Michaela aangeeft zeer stellig moeten aangeven wat je wilt, wanneer je het wilt en hoe je het wilt, per slot van rekening ben jij in deze de cliënt..........

Mijn werk is erg leuk, vrijdag toch nog kunnen regelen dat ik naar de crematie kon, best emotioneel, extra druk vanwege de kinderen, wel gezellig, maar geeft hier en daar toch wat spanninkjes met name in de opvoedsfeer en verschillende meningen...maar meer positief dan negatief hoor!!! De meiden worden groot en je kunt steeds beter met ze kletsen, ze zijn erg wakker, dus snappen veel. Aankomend weekend komen ze weer.

Wel jammer dat een vaste aanstelling er niet in zit, noch doorbetaling en vooruitzichten na de zomervakantie.......tot de zomervakantie zit ik veilig, hopelijk komen er richting april/mei wat meer vacatures bij en scoor ik er een met een vaste aanstelling. Deze week heerlijk vakantie, nog kunnen regelen dat ik doorbetaald krijg, anders weer zo'n situatie dat ik voor een week een uitkering aan had moeten vragen...jakkes...

Morgen naar kinesiologie en 's avonds vergadering, ik zal trouwens ook nog even naar acupunctuur sms'en dat ik woensdag de echo krijg, woensdag dan naar DD spannend!!!, donderdagochtend naar het tuincentrum met een vriendin en haar zoontje die de ballenbak onveilig maakt, hihi....'s avonds trainen en lesgeven, tenzij het ernstig vriest....vrijdag naar een vriendin in Utrecht, zaterdag komt een vriendin uit Amsterdam en de kinderen halen......best een leuke vakantie toch!

Wij zijn trouwens al een beetje aan het rondneuzen voor vakanties, we hebben meerder opties, of twee 'goedkopere' vakantie, eentje in de voorjaarsvakantie en iets van 10 dagen in de zomer, een daarvan wordt wellicht een leuk huisje in Frankrijk met de honden, of drie weken Amerika of Zuid-Afrika in de zomervakantie........wat zouden jullie kiezen???????

Verder weinig nieuws.

Ben benieuwd naar je uitslag morgen Michaela!!!

Mees, je legt me vast nog uit wat het betekent......:-)

LA, we horen wat je uiteindelijk hebt besloten, bij het besluit staat jouw welzijn voorop!!

Dikke knuffel Gigi

Geplaatst
:clap2:Hey Mees! Hartstikke top! Gefeliciteerd. Het gaat dus lekker allemaal volgens schema. Heel goed. Het komt allemaal goed. Toppie:clap2::clap2::happydance::happydance::clap2::clap2:

Dankjewel Gigi, wordt helemaal blij van jouw berichtje. Zoooooooooooo grappig en leuk!!

Dikke knuffel, Mees:hugs2:

Geplaatst

Hey lieve Gigi,

Bedoel je dat van de bms en de lagen? Of vd volgende stappen? Of van de 6ling? Ik leg alles uit hoor:laughing9:!!

Fijn dat je toch nog naar de crematie kon. En super dat je werk leuk is. Ja, goed dat je deze week door betaald krijg. Was anders weer een gedoe geweest. Jammer dat het niet vast is, maar wel fijn dat je iig tot de zomervakantie goed zit. Wel druk opeens voor je!

Leuk dat het gezellig is met de kids!

En woensdag alweer je echo!! Spannend:woohoo:

Liefs, Mees

Geplaatst

Dankjewel LA!!!!

En jij lekker kijken wat je zelf wilt! Er is een nieuwe kliniek in Dusseldorf van een vrouwelijke arts die eerst bij Dr Scholtes en Co werkte. daar heb ik goede berichten van gehoord. Misschien is dat iets?

Niet opgeven hoor. Gewoon gaan!

xxxx, Mees

Geplaatst

Hoi,

Yep die bms en lagen enzo..............;-0

Bah, in de loop van de avond vet keelpijn gekregen en beetje 'loopneus' sorry beetje onsmakelijk......jakkes, hoop niet dat het doorzet.

Mees, ben niet grappig hoor....schrijf wellicht wat humoristisch.......gniffel

Knuf en welterusten, ga mijn mandje maar in zo, hopelijk sta ik morgen beter op!!

Gigi

Geplaatst

Zielepiet ! Morgen beter zijn!!

O ja, goed baarmoederslijm moet uit 3 lagen bestaan en ook ong 8/9 mm dik zijn! En...dat is mijne!!! Jeeeeeeh!!

Haha, nee weet ik, ik deed gewoon ff n blij emootje. Zooo happy!!

Xxxx trusten!

Mees

Geplaatst

Hoi,

Oké dan, bms = baarmoederslijm.........aha.........testen ze dat ook in DD? Nooit meegekregen of is dat alleen bij ECD??? Jeetje wat een nitwit ben ik af en toe hè.....oké vaker...open doel......I know........hihi....

Ik kan me voorstellen dat je super blij bent!!! Wanneer vertrek je naar het land van onze goedheiligman????

Knuffel!!

Geplaatst

Hey Nitwit ;-)

Nee hoor, helemaal niet. Want voordat ik op het forum zat wist ik dit ook allemaal niet.

Ja, daar kijken ze ook naar bij je gewone echo's. Iedere keer als S kijkt naar je follikels, mompelt hij ook hoe dik je bms is. Want ook voor de 'eigen' tp moet dat goed zijn.

Ik heb vandaag een mail gekregen uit goedheiligman-land. Daar stond alleen in dat ze ons zo spoedig mogelijk laten weten hoe en wat, als ze antwoord hebben van het 'donation department'. Dus nog ff afwachten.

Veel succes morgen Gigi!!!

Hoe was het vandaag Michaela? Reuze benieuwd!!

LA, al een beslissing genomen?

Meiden, ik kijk later nog ff of M wat heeft gepost.

Liefs, Mees

Geplaatst

Hoi,

Spannend hoor Mees!!!!!!

Ik ben ook erg benieuwd hoor Michaela!!!!!!!

LA, hoe gaat het met jou???

Vandaag weer kinesiologie.....jongens, jongens.....oké meiden, meiden, meiden........jullie moeten massaal er naartoe.......hahahaha......wat een eye opener........weer zo'n fantastische sessie gehad, ik denk dat ik het ook ga studeren..........

Er ligt Jaspis naast mijn bed.......uit gewoonte......een aarde steen......niet handig als je niet kunt slapen.......enfin....en zo nog een aantal en heleboel dingen die raadselachtig bizar waanzinnig interessant zijn en eigenlijk zo logisch.........

Ik weet niet of ik alles wil vertellen op het forum, staat het zo letterlijk op papier.......sorry.......maar ik heb goede hoop voor de volgende poging!!!!!!

Ik ga afsluiten, nog even onze slaapkamer 'reinigen' daar zag ze energetisch leven...en dan snel wat eten en naar de vergadering. Ik check vast later vandaag nog even. Morgen DD!!!!!!!!!!!!!!!! Yeah!!!!!!!!! :-)

Gigi

P.s. nog een belangrijke tip: ik kreeg bij kinesilogie te horen dat ik om het innestelen te helpen, papaya's moet eten...het zijn slijmerige vruchten die in verbingen staan met baarmoeder en slijm, echter...een papaya in Suriname is lekker...hier??/ geen idee, dus ben ik naar Binorm gegaan en ja hoor, daar hebben ze kauwtabletten met papaya!!!

Geplaatst

Hey gigi, goeie tip! Wat is Binorm? 'n winkel? Ga ik ook doen! Als ik die tabletten ergens kan vinden.

Geweldig dat je sessie weer goed was! Ga ik zeker x proberen. Maar nu eerst zwanger worden, hihi!

Xxx, mees

Geplaatst

Hey meiden, (nieuwe bijnamen....nitwit???:-),

Er zijn er nu nog drie in de race. De helft is dus al weer afgevallen...en dat wil zeggen een hele kant, die waren rond de 8,3 dus te klein om d eboel nog in te halen. Jammer. Alleen links doet nu nog mee. Hij zag twee van rond 13.8 en eentje die iets kleiner was. Dus hij hoopt op drie. Nou kleine teleurstelling natuurlijk daar de spoeling zo erg dun wordt. Je moet er vanuit gaan dat er altijd wel minstens een niet goed is of niet bevrucht wordt of wat dan ook, dus nu maar duimen dat ze alle drie verder gaan groeien. Mijn bms (= baarmoederslijmvlies -even vertaald voor Gigi:-)) was ook al iets rond de 11 nog iets. Daar was hij blij mee want dan gebeurd er iets, zei hij.

We wisselen elkaar wel af want donderdag moet ik weer komen. Dan gaat hij kijken wanneer de punctie kan plaatsvinden of voor het weekend of maandag. Ik heb zelf het gevoel van maandag, maar ja als ze nu al 13.8 zijn en ongeveer 2 a 3 mm per dag groeien dan is maandag eigenlijk te laat. Maar vrijdag hoord eik hem al iets zeggen a=van 10 en vier dagen later nog maar 13.8? Het duurt wel erug lang allemaal.....We zullen zien. Hij ging verder met zijn grapje "of de eierstokken nog steeds met vakantie zijn". Wat een geheugen heeft die man!!!! Betekent toch 'hart voor de zaak'. Ik zag trouwens op hun site dat hij zelf vijf kinderen heeft samen met zijn vrouw!!!! Wat een prestatie, toch?

Ik had zoonlief meegenomen. Hij heeft nu vakantie. Hij vond het super spannend en leuk in de ICE. Alleen vanochtend gingen we eerst met Nederlands vervoer naar Emmerich om daar pas in de ICE te mogen stappen. Dus een beetje pech voor hem. In de trein terug vroeg een mevrouw wat hij ging doen in DD. Nou drie keer raden wat hij vertelde? "Voor mama d'r eitjes, zodat we met zijn tweeën zijn!!!!? Boei, boei....ik probeerde de situatie nog te redden door in te brengen dat we boten hebben gekeken (hebben we ook gedaan; lekker in het zonnetje aan de rijn geluncht) maar hij zei het toch en ik wil hem niet aanleren dat hij dingen niet mag vertellen. Die kinderlijke onschuld is nog zo puur.... dus ja dan maar een boei in de trein en hopen dat niet het hele coupé het gehoord heeft...het was spitsuur.......(en dan nog???)

Hey Mees dat vrolijke berichtje met die icoontjes was van mij hoor!!!! Maar het geeft niet.... het moest juist dit blije gevoel oproepen, c.q. onderstrepen.... Dus je kunt nu elk moment iets horen over hoe het verder gaat. Wat spannend zeg. En houdt Dr S wel je bms in de gaten (even voor Gigi: dat betekent baarmoederslijmvlies, ha wat flauw, he?)? we duimen voor een mooie donor.....

Gigi, wat leuk dat je zo geniet voor die klassen en ja, logo dat ze tevreden met je zijn want dat zie ik jou ook zo doen hoor met die pubers.....geen probleem. En je ondertoon is inderdaad wat relaxter dus die kinesiologie klinkt erg goed. Ik ga dit misschien ook wel proberen na dit traject. Wie weet?

Succes morgen, he Gigi. Op naar de tweede groothandel, toch! Ben benieuwd wat jij voor behandeling krijgt. Zeker nu je nog meer gezuiverd bent. Wat kan er nu dan nog misgaan, toch? Niets!!!!

Knuffels,

Geplaatst

Haha Michaela, ja, ik zie het! Wat suf van mij! Het was jouw berichtje!! Ik ben er zeker heel blij van geworden! Echt gaaf hoor, die emo's!!

Jij bent wel zo grappig (uitlegje bms)!!

Jammer vd 6 maar 3 is toch ook heel goed! Je hebt zeker kans dat er meer dan 1 bevrucht wordt! Wat goed dat hij dat nog wist, vd 'vakantie'. Zie, hij kent ons toch wel he!

Wat super leuk van je zoon; hoe hij het verwoordde! Echt heel mooi gezegd!! Leuk dat hij mee ging. Kan hij ook eens zien waar alles gebeurt. Ook voor hem is alles heel spannend. En fijn dat je bms goed mee doet.

Dus donderdag weer. Weer spannend!!

Hier ff back to reality. Eén van de meiden die naar de kliniek waar ik heen ga heeft vandaag getest en niet zwanger.

Dus ook met ecd gaat het niet zo makkelijk.

Nou, ik hoop natuurlijk dat het allemaal wel goed zal gaan, maar er niet van uit gaan.

Slaap lekker zometeen!

Succes morgen Gigi en succes overmorgen Michaela!!

xxx, Mees

Geplaatst

Hoi, hoi,

Michaela, misschien een ietsje beetje pietsje tegenvaller, maar 3....toch ook zeer goed hoor, meer dan je überhaupt verwachtte toch?! Fijn ook te lezen dat het contact met Dr.S wat 'losser' is geworden!! Ik blijf een goed gevoel houden wanneer ik je verslagen lees....wie weet krijg ik gelijk...

Mijn liefste moest vreselijk lachen toen ik hem vertelde over je 'trein avontuur', hoe je zoontje antwoordde met de uitleg van 'mama's eitjes'...hihi, schitterend!!

Mees, ja, ook ECD geeft garantie, helaas...daar hadden we het toen ook al over hier thuis, het klinkt dan zo vanzelfsprekend na mislukte IVF, maar ook dat gaat niet altijd goed, schrijnend maar waar.....blijf wel positief denken voor jezelf!!

LA???? Where are you????

Vandaag dus DD geweest, sjonge wat was het daar druk, een uitloop van een half uur, maar goed, geeft niet, we hadden de tijd. Echo toonde een schone baarmoeder en schone eierstokken, alles zag er prima uit. Mijn schema is als volgt: op de 1e dag van de menstruatie (verwachting vrijdag/zaterdag) 4 dagen 2x daags ieder neusgat spuiten met Metrelef, vanaf de 3e dag 2x 150 menopur, op de 8e dag een echo en dan kijken hoe het gegroeid is......

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er dit keer heeeeeeeel anders insta. Na de kinesiologie ben ik 'heel' geworden of zo, klinkt vreemd, maar ik bedoel dat ik zelf genoeg heb aan mijzelf, ben niet langer afhankelijk van een ander, anderen hun mening of goedkeuring..whatever...maar ook mijn gevoel richting wel of neit moeder worden is veranderd. Eerst stortte ik een diep zwart gat, bleef daar hangen en kwam eruit omdat er nog een poging mogelijk was, maar alles hing af van het geluk van moeder worden.....nu denk ik, hartstikke leuk, meer dan welkom, anders doe je geen IVF, doch wanneer het mislukt, dan realiseer ik mij nu dat het leven genoeg te bieden heeft en waardevol genoeg is om zonder kinderen een leuk en rijk leven te hebben.......niet zo hysterisch dus, ik was vandaag ook heel ontspannen en kijk met plezier uit naar het traject, maar niet gedwongen of zo.....scheelt werkelijk een dag en nacht!

Enfin, ga zo eens kijken of de canollli klaar is en dan lekker eten.

Ciao meiden, dikke knuffel!!!

Geplaatst

Top Gigi!!

Fijn dat het er goed uitzag (van binnen) en super dat je zo goed ik je vel zit!

Ja, kin. helpt zeker, want je klinkt positiever dan ooit!

Klopt wb ecd. Ook dat is geen garantie.

Maar...we gaan ervoor!! Lukt het...geweldig en zo niet, dan kunnen we dat ook aan.

Komt goed, hoe het ook zal lopen.

Xxx, mees

Geplaatst

Hi, meiden. Nou Gigi het klinkt wel helemaal in balans allemaal. Goed hoor dat je inderdaad minder 'afhankelijk" geworden bent. Geweldig he, zo'n ommekeer in jezelf te ervaren, toch? Nu lekker positief het traject in....spannend allemaal weer. Kon hij al zien hoeveel eitjes er klaar lagen?

Ik zit nu met een warmhoudzakje (hoe heten die dingen ook alweer?) over mijn buik. Ik moet immers 'broeden' en de boel warmhouden is dan ook erg belangrijk. Zeker met die kou weer in de lucht. Heb vandaag ook tarwekiemolie gekocht. We weet....en ik heb ook floradix gehaald voor extra ijzer/ bloedopbouw. Kan nooit kwaad. Zag alleen dat het in DD goedkoper is dan hier. Maar dat is met meer dingen zo. Ga morgen weer met de trein richting DD. Ben benieuwd hoe het eruit ziet en wanneer de punctie zal zijn. Spannend. Ik hoop dat het deze keer eens tot een tp komt. Tot nu toe heb ik dat nog niet meegemaakt.....

Mees, ja realiteit is soms ook wel weer goed hoor omdaar even bij stil te staan. Maar jou kennende, blijf je vooral positief en dat is jou motor! Houden zo. Weet je al iets meer over wanneer tp? en dus op naar spain?

L.A. hoe gaat die met jou? Wat heb je besloten?

knuffel, allemaal genieten van het 'onderweg zijn ':plane:

Geplaatst

Een KRUIK!!! Hihi!! (of warmwaterzak):36_1_13:

Dus dat is goed, om je buik warm te houden? Ook na een tp? Mocht je dr. S zien (duhh, natuurlijk zie je die morgen), wil je dat ff vragen? Want ik hoor er verschillende berichten over. Hebben ook een electrische deken en hoor dat dat soms te warm is. Ik heb hem nu bij mijn voeten gelegd, dus dwars.

Spannend hoor, morgen! Heel veel succes:goodluck1:!! Ik ben zo benieuwd!! Hihi, jij natuurlijk ook!

En dat Floradix, is dat te koop bij de Tuinen of zo? Ik was ook nog op zoek naar frambozenbladthee, maar dat hebben ze niet.

Gigi, had jij het daar niet over?

Ja klopt Michaela, ik blijf positief hoor. Ik heb al bedacht dat als het niet de 1e x lukt (zei Gigi) we gewoon vol goede moed een 2e x richting spanje gaan:yah:. Geen probleem.

(Dan zit er niet zoveel druk en spanning op. Dus rustig aan, maar.....wel zwanger worden, dit jaar!! Haha, hopen en bidden!!)

positive%20energie.gif

Liefs, Mees

Geplaatst

Hoi,

Nee, Michaela had het over framboosbladthee, ik heb het gekocht bij Erica, wellicht hebben zij nog meer filialen? Michaela heeft het denk ik over een kersenpittenzak, die geeft heel lang warmte, ik gebruik die weleens voor mijn nek of schouders, maar kan uiteraard ook voor de buik.

Michaela, hoe is het gegaan vandaag???????????????? Ben reuze benieuwd!!!

Mees, hang jezelf niet op aan wat ik zag, alsjeblieft, hopelijk had ik het mis en is het de eerste keer raak!!!

Verder weinig nieuws, net wat planten gekocht bij het tuincentrum, ga zo even een combinatie maken van witte hyacinthen en witte druiven in een glazen schaal met glaskorrels......

Fijne dag!!

Gigi

Geplaatst

Hihi, weer Michaela! (vd thee;-)! Zo goed!

Ik zal ff kijken. Want de tuinen heeft het niet.

Nee hoor, doe ik niet ;-). Hopelijk lukt het de 1e x. Maar zo niet, komt ook goed.

Hihi, kan ook pittenzak zijn idd :-)

Michaela, ben ook zo benieuwd!!

Xxxx, mees

Geplaatst

Net een stuk geschreven, helaas weer weg.......

KRUIK inderdaad die bedoelde ik, daar kwam ik ook achter toen ik vanochtend in de trein zat en even naar buiten zat te staren....

Maandag de punctie! Hij zag weer wat meer eitjes. Het klinkt altijd zo leuk "oh daar is er ook nog een". De groten zaten op 16 en de anderen op 12. Dus met de punctie op maandag hoopt hij dat de kleintjes ook nog een kans krijgen. Ben benieuwd. Ik was eerder bang dat er voor die tijd al wat gesprongen is. Hij heeft toen de bloedwaarden laten bepalen of mijn hormonen al een eisprong aangaven, maar dat bleek niet zo te zijn, dus ik hoef niets te prikken tegen de eisprong. Ook legde hij uit dat ik door die spray langer bezig ben met stimuleren omdat dit de boel een beetje vertraagt. Dus laten we hopen dat er meer mee doen en dat ze allemaal blijven zitten!

En als er iets moois tussenzit dan is woensdag de tp. Daarvoor en daarna heb ik acupunctuur in laten plannen. SPANNEND>

Mees, als je me je adres geeft dan stuur ik je zo een pakje frambozenbladthee op. Je kunt het op de stations kopen in de natuurwinkels of bij Erica's. Floradix is een lekker kruidendrankje om extra bloed aan te maken. Misschien ook beter voor de doorbloeding en het kan nooit kwaad om het even een periode te gebruiken. Ik heb er vandaag weer twee meegenomen omdat ze in DD goedkoper zijn en volgens mij ook lekkerder smaken, maar dat laatste weet ik niet zeker. Ik zie het vaak ook als reclame bij

zwangerschappen. Die kun je bij de drogist kopen of in de apotheek.

Ga nu nog even een logeeradres zoeken voor zoonlief, zodat hij maandag gewoon naar school kan en anders gaat hij maar mee, want naast dr S is een kinderdagverblijf waar ik vandaag al gevraagd heb of hij daar even mocht komen. Ja, tot 11.45 uur. De punctie is om 11.00 uur dus ik weet niet of ik het red anders kan vriendlief hem misschien tegen die tijd alvast weer ophalen. Gaat wel lukken. Ik ga zo maar weer boeken want ik denk dat we wel zondag al gaan. Zijn we beter uitgerust voor de ochtend en hoef ik niet zo lang zonder iets.....

Lekker warmhouden allemaal.....Mees je kunt hem ook mailen hoor, maar je veolt het wel bij jezelf of je een koude buik hebt of niet. ZO niet is het oke. ZO ja, kun je gewoon beter wel wat warmer houden. Electrische deken weet ik niet. Ik had er vroeger ook een maar mijn haren gingen altijd overeind staan dus ik voelde me een beetje onder spanning staan en toen die deken maar weggedaan....Warm voetenbad lijkt me ook wat nu je je deken bij je voeten doet. Gewoon maar uitproberen.

wordt vervolgd....

knuffel,

Geplaatst

:happydance::happydance::happydance: Michaela, joehoe!!!!!!!!!!!!! Wat stoer, meer eitjes en maandag de punctie!!!!!!!:clap2::clap2::clap2: echt helemaal fantastisch!!!! :toppie::toppie::toppie: Wat een geweldig nieuws joh!!!!

Die warme buik 'tip' kreeg ik toen ook bij acupunctuur.

Ik ben echt zo blij voor je!!!!!!!! :hugs2:

We lezen hoe het maandag allemaal gegaan is!

Dikke knuffel!!! :goodluck:

Geplaatst

:bravo::yah::ygg::woohoo::36_1_13::goodnews:

Hey Michaela, zooooo goed!!!

Geweldig nieuws!! Jij gaat recht op een tp af!! Top!!

Ja, zou fijn zijn vd frambozenbladthee. Zijn die winkels op elk station? Ik ga morgen kijken bij ons en zo niet, heel graag. Dan doe ik in een pbtje mijn adres.

Super hoor!! Jullie zullen heerlijk slapen. En fijn dat je zoontje mee kan bij de tp. Al goed geregeld :-)!!

Nou meiden, slaap lekker!

Liefs, Mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden