Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mik; ja ik las het op een brief in de wachtkamer. Daarom zijn we ook gelijk verder gegaan met poging 2, om zo nog voor die tijd een kansje te maken. Anders moesten we wel heel erg lang wachten.

heel erg jammer dat ze geen andere oplossing hebben bedacht. maar wie weet.... hebben we t helemaal niet meer nodig ;-)

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties alvast. Onze testdag was vandaag donderdag 6 januari. Vanmorgen contact gehad met het ziekenhuis. Wij mogen idd i.v.m. onze voorgeschiedenis eerder komen voor een echo. Volgende week donderdag de 13e mogen we al voor een vroege echo en dan de 27e voor een reguliere echo, we zijn rond de 7 weken. Testen hoeft niet meer want een streep is een streep zeggen ze in het ziekenhuis.

Sorry dat ik pas zo laat weer wat van me laat horen maar het was nogal een hectische dag hier. Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van mijn buuffie dat ik haar kon ophalen. Zij werkt recht tegenover Chemiepack op Moerdijk en heeft de hele tijd vast gezeten op haar werk. Vannacht zijn ze alsnog geevacueerd en over gebracht naar een hotel. Autootje staat nog steeds op het terrein en kon er vandaag ook nog niet af. Toen met zoonlief naar zijn 1e gitaarles, krijg ik een telefoontje van mijn man dat ik met spoed naar mijn moeder toe moet, woont 50 km bij ons vandaan. Blijkt dat ze haar broer dood in huis heeft gevonden, onder verdachte omstandigheden. Nou alle toeters en bellen gingen af en direct kwam de technische recherche enz enz. De rest van de middag en avond bij moeders gebleven tot we definitief uitslag hadden van de politie. Morgen dus weer een drukke dag, de woning is nu vrijgegeven en het lichaam van mijn oom ook. Moeten van alles regelen, papieren opzoeken, uitvaart regelen en een nieuwe sleutel ophalen van het huis bij de politie. Sorry hoor maar ik moest het ff kwijt.

Heb nog niet veel tijd gehad om aan het idee te wennen dat ik zwanger ben door alles vandaag. Ze zeggen wel eens er moet eerst iemand overlijden om plaats te maken voor nieuw leven, denk dat ik daar nu toch wel in ga geloven hoor. Al had ik mijn lieve oom nog niet willen missen.

Ik ga mezelf ook maar gewoon groen maken in het lijstje.

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Veel liefs,

Bianca

Geplaatst

@tweety volgens mij ook iets van morfine geloof ik maar ze zeiden 2 x dat je er best draaierig van word nou heb er niks van gemerkt die 2keren

en volgens mij kreeg ik de eerste x ook een verdoving van binnen maar nu niet dacht ik.. ik weet het ff niet meer

@mik dank je.. daar loop ik ook in het sfg en emc klopt ja dat ze gaan verbouwen van 19-2 tot geloof ik 13-4

ga maar weer lekker na me bedje...

liefs

Geplaatst

Super Kossie. Je bent officieel harstikke zwanger. Leuk!!

Wat een heftig verhaal joh!! Ja dat van Chemi pack was al heftig. K heb voor de zekerheid ook maar deuren en ramen dicht gedaan. (wonen hemelsbreed boven Dordrecht, waar het alarm af ging)

En dan je oom... pffftt... wat eng!! het lijkt wel of ik een verhaal las van een tv serie, alleen is het dan echt!!Bah.

Sterkte er mee!!

Geplaatst

@kossie/bianca: GROEN!! gefeliciteerd met je zwangerschap. helemaal een super begin van het nieuwe jaar;-) Maar je verhaal over je oom is erg verdrietig, gecondoleerd met dit verlies. Ik hoop dat jullie volgende week gaan zien dat het allemaal op de juiste plaats zit en de 27e natuurlijk een mooi knipperlichtje gaan zien.

@meezie: kun jij je inderdaad inhouden tot zondag met testen??! kans is groot dat ik morgen toch een poging ga wagen;-)

@angel: duimen voor mooie emmy's! en lekker rustig aan zo na de punctie, even de tijd nemen om te herstellen!

@tweety: balen dat het zkh dicht gaat de komende maanden. maar goed, laten we gewoon hopen dat jullie hier geen last van gaan hebben want dat betekent heel goed nieuws;-)

een fijne dag gewenst allen!

groetjes,

Geplaatst

Bianca wat een heftige tijd voor jullie! Wat liggen vreugde en verdriet dan dicht bij elkaar! Sterkte en hoe dubbel het ook is, ik hoop dat je kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Geplaatst

Ceeke ik geloof dat wij nu ook erg ongeduldig aan het worden zijn, eigenlijk wilde ik vandaag wel, maar we durven niet zo goed. misschien dat we morgen toch ook wel even een gokje wagen.

Hoe voel jij je?? ook iedere keer bang voor het wc moment, dat heb ik namelijk heel erg. Ga liever de hele dag niet plassen, maar ja zal wel moeten he.

Kossie, heel veel sterkte met je verlies en met de echo donderdag

Geplaatst

@Kossi, gecondoleerd met je oom. Er gaat een leven om nieuw leven...

Bizar want mijn oom is vorige week donderdag overleden, afgelopen woensdag hadden we de begrafenis. Toen dacht ik precies hetzelfde als jij nu. Bizar! Heel veel sterkte.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoop dat het goed gaat.

@Ceeke/Meezie....ik duim voor jullie!!

@Angel + TWeety, hoop ook echt dat wij geen 'last' ondervinden van de verbouwing van het EMC!

De consulente van Moeders voor moeders is net geweest. As dinsdag mag ik beginnen. Was toch weer een soort nerveus toen ik de test moest doen haha. Maar hij was nog eens helemaal volgelopen en toen al 2 dikke strepen. Ik kan nu de volle weken mee doen, daar zijn ze heel blij mee. Tja heb zelf ook veel pregnyl moeten gebruiken dus vind wel dat ik mee moet doen. :-)

Het is voor een heel goed doel.

Geplaatst

@mik ja dan heb je toch nog ff die bevesteging eej..

lekker genieten meid hoop dat ik ook snel mee mag doen met mvm dan kan je eindelijk iets terug doen...

liefs

Geplaatst

Ook ik sluit me maar weer aan op het wachtbankje van januari. We gaan deze ronde voor een cryo. Helaas hebben we er maar eentje, dus het is te hopen dat hij goed ontdooit. Morgen naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of de eisprong er al bijna aankomt.

Voor de groenen onder ons, van harte! En iedereen die nog in spanning zit, heel veel sterkte!!

Geplaatst

hallo dames,

ik kom even spieken hier hoor,

Kossie, jeetje, wat een mixed emotions!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap maar ook sterkte met het verlies van je oom, erg heftig hoor!!!!

ik hoop dat er snel weer dames positief testen!!!

heel erg veel succes allemaal

:wav::wav:

liefs

Babeth

Geplaatst

Goeie morgen

Nou ze hebben net gebeld. En we hebben vanmiddag een tp.

@eef succes met je laatste cryo

Hoe gaat het met jou babeth?

Liefs

Geplaatst

Angel, heel veel succes vanmiddag met de tp, weer een bijzonder moment om rond te lopen met een hummeltje in wording!!

Met mij gaat het goed hoor, gevoelens van onzekerheid af en toe maar dat heeft bijna iedereen....

Meezie en Ceeke, morgen is het de 10de.....heel erg veel succes!! en wat knap dat jullie je kunnen "beheersen"

liefs

Babeth

Geplaatst

hi meiden,

even een korte update. testen hier zijn negatief... morgen bloed laten prikken maar eigenlijk geloven we er niet meer in. gisteren al getest en daarna wat bruine afscheiding, meestal een teken dat de menstruatie in aantocht is. de wereld stond even stil en ik kon alleen nog maar huilen. ik zie op tegen weer een nieuwe ronde ivf en vraag me vertwijfeld af of het geluk nog ooit onze kant op gaat komen (hmmmm dat klinkt zwaar dramatisch en dat ben ik eigenlijk nooit maar nu dus even wel;-) nu even een rondje wandelen en dan naar mijn ouders toe.

tot later lees! lieve groet,

Geplaatst

Van de 6. Zijn er 4 goed doorgedeeld

En 2 zitten nu lekker warm. Hoop dat ze lekker blijven zitten. Testdatum hou ik maar op 25 ste ivm pregnyl

Kan iemand mij op het lijstje zetten? Weet niet hoe ik dat moet doen met me tel.

@babeth. Dat is ook wel te begrijpen natuurlijk. Blijft toch spannend allemaal.

@ceeke. Sterkte meis

Liefs

Geplaatst

@ceeke sterkte, begrijp heeeeel goed hoe je je voelt, hier ook gister en vandaag een negatieve test, vanaf donderdag avond al een mini beetje bruin. Toen nog de hoop dat het misschien iets met innestelen te maken zou hebben Maar wordt ook steeds meer, dus de hoop is vervlogen. Ook even flink gehuild en gebaald. Nu nog steeds niet happy.

Heel veel sterkte de komende dagen. liefs miranda

@angel, HEEEEEL VEEEEEL geluk gewenst de komende tijd, hopenlijk zorg jij voor groen in januari

Geplaatst

Angel: 25 januari

Geplaatst

Ach Ceeke en Meezie, wat ontzettend balen! Sterkte!

Angel, wat fijn voor je dat er 4 goed zijn gaan doordelen.

Nu twee hele lange weken van afwachten...........

Geplaatst

@Ceeke & Meezie, heel veel sterkte! Ontzettend KKK.

@Angel, nu voor jou de 2 lange wachtweken...succes met wachten.....

Geplaatst

Angel: 25 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

onze laatste cryo van onze eerste IVF. helaas is de 2e cryo niet goed ontdooit.

liefs joske

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden