Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Je kunt er ook geen pijn optrekken

Haha Esther, moet lachen om je Freudiaanse verspreking... pijn ipv pijl. Maar verder ben je er echt niet mee bezig he, deze keer, hihi x

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oei...sorry! Bedoelde pijl ja! Ennuh...neuh hoor...ik leef lekker mijn leven en hou me verder helemaaaaaal niet bezig met het feit dat er twee emmy's in mijn buik zitten! haha

Geplaatst

haha goed zo ik heb me net voorgenomen er ook een beetje afstand van te nemen,ik verander er toch niks aan en googlen doe ik ook maar niet

Geplaatst

waar ligt het toch aan dat jullie mij niet geloven....???? Ik kom niet heel erg transparant over denk ik!

ennuh...hoe komen jullie aan al die smileys? Ik zie ze niet bij de gewone pagina!

Geplaatst

Deze heb ik gewoon via google gevonden, en dan als plaatje ingevoegd, via de schilderijtje bij de reactie venster...

Geplaatst
Je kunt er ook geen pijn optrekken...maar je gaat toch zoeken hé!

Guusje ging bij je de laatste tp zo moeizaam? Lag je baarmoeder gekanteld ofzo?

Ja, en pijnlijk zelfs dit keer. Ze kwam er niet goed in. Het is zelf licht gaan bloeden. Ik heb het 1x eerder gehad dat het moeizaam ging, maar de laatste keer was erug vervelend. Ik weet niet of mijn baarmoeder gekanteld lag.

Geplaatst

simba...tja zo snugger was ik dus niet! Siert je wel dat je zoveel moeite hebt gedaan om een passend plaatje bij mij te vinden...hihi!!! Ik zal ook eens op zoek gaan!

Guusje...rotterig hoor dat dit zo moeizaam ging! Geen pretje dus! normaal voel je er eigenlijk weinig van hé! Maar nu is het afgezakt?

Geplaatst

Ach... ik geniet lekker van 2 weekjes vakantie..... dus ik heb alle tijd....

En ik heb het hier naar mijn zin ;-)

Geplaatst

Esther, het gevoel is nu eindelijk weg ja. Het was even een tegenvaller, maar uitzondelijk hoor!

Geplaatst

Hey hallo...

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier ben gaan neuzen, maar kan het nu toch niet laten.. haha

Ik heb afgelopen donderdag een punctie onder gehele narcose gehad omdat mijn eierstok achter de baarmoeder verdween.

Zondag een terug plaatsing gehad van 2 toppertjes!!

Ik ben helemaal blij, maar ja nu wachten wachten wachten.. pfff

Wie moet er ook rond de 31e testen?

Lfs Yvonne

Geplaatst

yvje...succes deze spannende weken! Ik moet de 28e testen.

simba...heerlijk zeg twee weken vakantie! Geniet ervan! En houd ons maar bezig hier hoor als je niks beters te doen hebt! Gezellig.

Geplaatst

Sanna en EDR.., ik loop ook in het UMC, grappig.

Donderdag is de dag dat ik ongesteld zou kunnen worden..., spannend dus. Maar ik voel nu af en toe mijn buik, dus...,tja ik weet eigenlijk niet of ik dat altijd heb.

Ik heb redelijke piekerloze dagen na de TP gehad, maar merk nu wel dat ik er meer aan denk en zo erg hoop dat het zal lukken.

Eigenlijk wil ik dat niet, want dan krijg ik weer zoveel hoop, wat gevolgd wordt door 2 klotedagen als ik ongesteld wordt. Maar ja, je kan nu eenmaal niet je gevoelens uit zetten.

De vorige keer toen ik zwanger was geworden, voelde ik niets, alleen het gevoel dat ik ongsteld moest worden. Wist toen zelfs zeker dat ik niet zwanger was...ha ha.

liefs joske

Geplaatst

inderdaad leuk joske!

Ik lees dat jij ook al wel veel voor de kiezen hebt gekregen zeg! Heftig hoor! Het zijn rotdagen waar je nu in zit hé, sterkte meid!

Geplaatst

Joske nee konde we onze gevoelens maar eens uitzetten dat is wel zo makkelijk zo af en toe. Succes nog met die laatste paar dagen in onzekerheid zitten of test je eerder?

Ben zelf het wachten echt beu, maar moet nog een week. Heb nu ook verschikkelijke eetbuien is voor mij normaal voor als ik ongesteld moet worden, maar maakt me wel onzeker dus.

Geplaatst

Hey Valesca en EDR ik hoop dat jullie positief testen..

Gaan jullie echt op de dag zelf testen of zijn jullie net zo ongeduldig dan ik.. haha

Ik hoop dat ik het kan volhouden, maar zou het kunnen eigenlijk eerder testen?

Liefs Yvonne

Geplaatst

Yvonne...ik heb de eerste twee behandelingen niet getest maar werd wel stipt 14 dagen na punctie (lees eisprong) ongesteld. Vanaf toen ben ik gaan testen. De derde behandeling 14 dagen na punctie, de vierde behandeling 12 dagen na punctie (wachtdag 9). Er is een topic wat gaat over vroegtesten...zoek deze anders eens op. Daar lees je veel ervaringen van vrouwen die eerder getest hebben. Het ligt er nl wel aan met welke test je test, daar zit veel verschil in. De beste test bij een laag hcg (dus vroege zwangerschap) is die van 2 voor 5 euro van het kruidvat

Geplaatst

Ja ik ben zo'n vroegtester, 2 keer IVF en 2 keer op WD 9 al positief getest met kruidvat. (niet die 2 voor 5 euro, die in die paarse verpakking)

Geplaatst

ik ga het weekend denk ik testen dat is dan 2 dagen eerder...ik probeer me in te houden eerder te testen

ik ben er nu al klaar mee zit op wd 3 heb steeds zo'n zeurderige buikpijn zo ben ik er steeds mee bezig ook

Geplaatst

Nou meiden, ik mag toch niet plaatsnemen op het januari-bankje. Ik zou gisteren tp van mijn cryo krijgen, maar deze is helaas niet goed ontdooid.

En nu is er dus helemaal geen tp. 3e IVF-poging is dus nu ook definitief ten einde......

Geplaatst

Och eef wat heftig zeg! In je achterhoofd weet je dat het kan gebeuren maar ergens hou je er denk ik ook geen rekening mee? Sterkte hoor! Hoe gaan jullie nu verder, gaan jullie nog een behandeling doen?

valesca over welk weekend heb je het? Dit weekend al testen? Dat is toch wel heel erg vroeg?

Het is ook zwaar die wachtweken...ik probeer leuke dingen te doen en afleiding te zoeken.

Geplaatst

Jeetje Eef, wat erg zeg! Hier ga je niet echt van uit. En nu, gaan jullie nog voor een 4e poging?

Sterkte ....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden