Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames,

Graag wil ik me bij jullie aansluiten. Ik heb net een telefoontje gehad van het ziekenhuis dat de geplande cryoterugplaatsing morgen door kan gaan! We hadden er 2 in de vriezer liggen, 1 is tijdens het ontdooien gestruikeld, de andere is er helemaal goed doorheen gekomen! Ik vind het weer zo spannend!!

Groetjes Esly!

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik sluit me effe hier bij, ik heb afgelopen woensdag positief getest yoepie...

Woensdag 3 februari heb ik mijn eerste echo, super spannend.....

Groetjes, Raaut

Geplaatst

valesca en esly succes

raaut gefeliciteerd

zo gister avond me laatste pregnyl gezet

vande week maar ff wat zw testen bestellen dan kan ik zien wanneer me pregnyl uit me lichaam is.

heb een beetje een dubbel gevoel vind het toch weer spannend.. maar aan de ene kan heb ik zo iets van waarom zou het nu wel gelukt zijn na zoveel tegen slagen...

het enige wat we moeten doen is GEDULDIG afwachten haha

liefs angel

Geplaatst

Hoi Dames,

Hier nog niet geschreven, maar heb jullie wel in de gaten gehouden, want stiekem hoopte ik dat ik nog net op deze wachtbank plaats kon nemen. En ja hoor net op de valreep, misschien beetje voorbarig, maar morgen de TP en 31 januari testen!

Succes voor allen die nog op de wachtbank zitten.

Geplaatst

TESTEN:

Marjan:
1 januari

Priscilla:
2 januari

Dees:
3 januari

Pien:
3 januari

Mik:
3 januari

Kossie1:
6 januari

Meezie:
10 januari

Ceeke:
10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske:
23 januari, 1 cryo

Angel:
25 januari

Celene:
25 januari

Guusje:
25 januari 2 cryo's

Wannabemom
: 30 januari 2 embryootjes

Valesca:
31 januari

Rackster:
31 januari

Dames heb de lijst weer even naar voren gehaald.

@Valesca: Ben zo brutaal geweest om je op het lijstje te zetten. Als je het niet prettig vindt kan je je naam weer verwijderen, niet iedereen wil dat namelijk.

@Raut: Ik heb je op de lijds gezet want het lijstje moet groener worden.

Geplaatst

Heb trouwens een depri-avond. Denk dat het allemaal nooit meer ga lukken etc. Zat live en cooking te kijken en er kwamen erg veel baby's op het einde in voor. Bah, heb een baalavond! Raaut, gefeliciteerd!

Geplaatst

Tinusje,

Wat vervelend dat je je nu zo depri voelt. Ik denk dat het gewoon de onzekerheid is. Wat natuurlijk heeeeel logisch is. Je wilt bevestiging, en dat is lastig.

Probeer weer wat positieve energie te vinden.

Liefs Guusje

Geplaatst

Raaut ....... GEFELICITEERD !!!!

:wav:

Geplaatst

Ja dank je wel allemaal, ik kan het nog steeds niet geloven.

Ik besef het op het moment dat ik het hartje hoor kloppen, ik moet even geduld hebben.

@Wendy, leuk dat je dat hebt gedaan, december was inderdaad iets groener, hopen dat januari ook een heel goed maand mag zijn.

@Tinusje, geef het alsjeblieft niet op, blijf postief.

Groetjes, Raaut

Geplaatst

@Raaut; gefeliciteerd meid! Super!!

@Tinusje; hou nog even vol meid, het kan zijn dat je te vroeg hebt getest en dat het toch nog goed komt.

Hier is het gisteren allemaal goed verlopen.....en nu maar wachten en wachten en wachten en wachten en.........ik probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken en hoop dat heel snel 30 januari is!!

Groetjes Esly!

Geplaatst

TESTEN:

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Ik heb mezelf er ook even bijgezet.

Geplaatst

Ik kom er ook bij zitten! Wij gaan de 28e testen! Dus ook nog net op de valreep!

Vanmiddag krijgen we twee embryo's teruggeplaatst!

Geplaatst

Hoi Esther, had net bij de pauze-af-meisjes gemeld dat ik nog niet weet of ik me wel op het lijstje ga zetten deze keer. Maar... als jij dat ook doet moet ik er eigenlijk natuurlijk ook bij. Zie dat jij ook stiekem eerder gaat testen? Volgens het zh zou ik namelijk op 28/1 pas mogen testen (dus jij dan 3 dagen later?)

Geplaatst

Hey Kaartje

de eerste drie keer ben ik enorm actief geweest op/in de wachtbankjes...de vierde keer was ik dat minder. Ik weet niet waarom. We zien gewoon hoe het gaat lopen...ik meld me hier in elk geval wel. sowieso vind ik het wel prettig om in het lijstje te staan om zo een reeel beeld te kunnen geven van wie er positief of negatief getest heeft.

Die testdatum...ik word eigenlijk altijd twee weken na de punctie/eisprong ongesteld, ondanks de medicijnen. Kan een keer een dag later zijn maar dan heb je het ook wel gehad. Dus ik ga dan ook testen hoor! Ik heb de vorige keer 12 dagen na de punctie getest geloof ik, wachtdag 9. Ik krijg van het ziekenhuis een latere datum mee hoor....maar die vind ik erg laat! De eerste twee behandelingen heb ik niet getest maar gewoon afgewacht. Nu voelt het beter om te testen!

Geplaatst

Hallo meiden

Ik hoor ook op het wachtbankje van januari, maar vind het wel heel erg spannend hoor en confronterend,

maar ik begrijp dat ik daarin niet de enige ben.

Ik mag zaterdag testen en ga het niet eerder doen. Eerder later dan vroeger omdat ik zo'n bange schijterd ben!

Nou toi,toi,toi voor ons allemaal en Esther succes met de terugplaatsing!

Groetjes,

Roos

Geplaatst

Ik zet mezelf gewoon nu nog niet op het lijstje, maar zet mezelf er gewoon eind van de maand bij.

Andere keren wist ik geloof ik 2 weken na terugplaatsing dat het niet gelukt was. Ik ben ook erg nieuwsgierig aangelegd, maar ik heb t/m afgelopen vrijdag nog pregnyl geprikt. Dat werkt zeker nog wel een week door bij mij.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden