Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Violetta, wat enorm balen zeg. Sterkte meisje.

Hebben jullie eigenlijk nog cryo´s?

Liefs Guus

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

heb het lijstje ff na voren gehaald

hoe is het met joske??

helaas ongesteld geworden...., baal enorm. als je 1 dag overtijd bent, ga je zo hopen.

betekent dat we met de 2e IVF gaan beginnen.

3 TP gehad van de eerste ivf, 2 verse negatief, 1 cryo positief helaas MK, en dan de laatste cryo negatief.

ga morgen het ziekenhuis weer bellen, en hopen dat we niet op de wachtlijst moeten.

liefs joske

Geplaatst

joske das echt gewoon ***

heel veel sterkte meid

nou hier gaat het ook niet echt goed denk ik net bij het afvegen wat roze afscheiding dus voel de bui ook al hangen denk ik maar de krampen zijn weer weg dus miss is er nog een beetje hoop

ik test toch morgen ochtend nog ff

liefs

Geplaatst

Ik doe ook mee met ellende. ook bloedverlies, meer dan gisteren. Sterkte joske en violeta, duimen dat het niet doorzet angel. meezie, spannend.

Geplaatst

Oh meiden...wat ellendig hier zeg!

Wat is dit toch zwaar hé!

Joske en Violeta heel veel sterkte! Moeilijk om je weer op te moeten laden voor een volgende ronde maar we zijn kanjers hier met z'n allen hoor! Nu jezelf toestaan om heel verdrietig te mogen zijn en straks heb je weer de puf en energie om er weer volop voor te gaan.

Tinusje wat is het bij jou ook naar op deze manier! Wat een rollercoaster aan emoties! Heb je echt het gevoel dat het niet goed zit?

Angel bij jou ook al roze afscheiding gespot. Bah bah bah! Ik blijf hopen voor je hoor!

Meezie wat een bijzonder verhaal! Ik hoop voor je dat je morgen goed nieuws krijgt!

Hier alles nog rustig. De eerste wachtweek zit er bijna op. Ik ga morgen testen om te kijken of de pregnyl weg is. T.n.t. geen tekenen of het evt. gelukt zou zijn dit keer...

Geplaatst

He meiden wat een rot berichten allemaal. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!!!

Bedankt voor jullie berichtjes, ben heel benieuwd wat we morgen te horen en zien krijgen, al verwacht ik dat we niets zullen zien.

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

Violetta: 28 Januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Ik heb het lijstje even bijgewerkt. Violetta en Joske ik heb jullie rood gemaakt. Ik hoop dat ik jullie hier niet mee kwets! Sterkte meiden!

Geplaatst

ja ik voel me goed,had eerst zeurende buikpijn maar dat is nu zo goed als weg

tijdens de controle(telefonisch) zeiden ze dat het ook door de punctie komt vooral omdat die wel heftig was

verder voel ik me prima,alleen heb ik een buik pfff vrijdag begon het zal door de hormonen komen denk ik,maar wel irritant je zou denken dat ik zwanger ben en dat moeten mensen niet gaan zeggen....

hoe voel jij je?

Geplaatst

Wat een rotweken zijn dit hé! Ik heb ook een opgeblazen buik hoor! Ook veel last van mijn darmen, winderigheid (sorry, sorry, sorry voor de genante details).

Verder heb ik echt een ongesteld gevoel. Ik vind het zo moeilijk deze weken!

Afgelopen drie dagen gewerkt en dat was echt heerlijk, dan voel ik niks want dan ben ik lekker bezig. Morgen en overmorgen vrij, kan er nu al tegenop zien!

Geplaatst

ja echt wel haha geeft niks....

Ja pfff niks aan...ja ik was ook erg blij dat ik mocht werken,ben nu ook drie dagen vrij bah werken is dan fijner

Ik zie trouwens dat jij eerder mag testen terwijl je een dag later de tp had?!

Geplaatst

Ik 'mag' w.s. pas later testen hoor maar ik word altijd precies 14 dagen na de punctie ongesteld en i.p. zou je dan, als je zwanger zou zijn, al wel positief moeten kunnen testen. Heb je het 'vroegtesterstopic' al weleens doorgelezen? Is leuk hoor, meiden die een soort 'onderzoekje' gedaan hebben in real life naar op welke dag en met welke test je het vroegst kunt testen!

Hoe voelde jij je de tweede wachtweek in je 1e zwangerschap?

Geplaatst

Joske en Violetta, wat balen dat het mislukt is, ik had zo gehoopt dat het bij jullie beide snel weer raak zou zijn na de ellende die jullie gehad hebben.

Tinusje, wat naar dat heen en weer geslingerd worden, ik hoop zo dat het morgen positief uitpakt voor je!

Geplaatst

haha ja die heb ik al vaak gelezen en denk elke keer zal ik ook eerder gaan testen hahah

ik mag officieel maandag 31 en denk dat ik zaterdag 29 ga als ik kan wachten hihi

2e wachtweek bij sanne voelde ik me ook prima alleen werkte ik toen nog fulltime dus had erg veel afleiding

bij haar kreeg ik op dag 14 na punctie wat rode afscheding lichte bloeding 2 keer dus dacht dat het mis ging maar toch niet

Geplaatst

EDR ik vind het niet erg dat je me rood gemaakt hebt,zelf zou ik het niet gedaan hebben,vind ik weer zo rot om je naam rood te zien staan.

Joske,echt rot meis.

Heel veel succes straks met de nieuwe IVF poding!

Wat een berichten allemaal,niet te geloven!

Ralletje ik dacht ook hetzelfde als jij,helaas!

Guusje ik heb nog cryo's,nog 3.

1 van 7 cellen klasse I en 2 van 4 cellen klasse II

Ik ga morgen bellen om te vragen hoe verder?Ik vind het nog steeds zo raar dat er zo snel gebeurd is!

Angel en Tinusje toch hoop ik dat jullie niet een negatieve test morgen gaan krijgen!Ik duim nog steeds voor iedereen.

Er zijn veel van jullie die op de helf zijn,dus er is veel hoop nog voor vele......

Succes allemaal!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Wat een heftige berichten zijn hier geplaatst in een korte tijd.

Meiden, heel veel sterkte om de immens grote teleurstelling te gaan verwerken!

Voor iedereen die nog moet testen, heel veel geluk toe gewenst!

Geplaatst

Hoi nou hier is het ook voorbij

Men ongi is door aan het breken bah

Kan gewoon niet slapen van de buikpijn

Wat voel ik me weer ellendig zeg pffffff

Zou ooit onze grootste wens nog in vervulling gaan

Wil alle andere veel succes wensen

Jullie moeten het bankje toch wel groener maken hoor

Duim voor jullie.

Liefs

Geplaatst

Veer ook al pfff heel veel sterkte meid

Ik heb net het zh gebeld

Ik wilde eerst wat rust maar heb nog 2 cryo's

Dus we gaan gelijk door.

Want ze gaan ook in feb dicht tot april

Dan heb ik toch ff rust voordat wij onze laatste poging in gaan.

Moet zeggen dat ik wel heel bang ben hoor laatste poging komt wel in eens dichtbij.

Liefs

Geplaatst

he angel

jij hoopt dus ook in t emc vind het echt balen ze zo'n tijd dicht zijn maar ook om die reden beginnen wij gelijk aan onze cryo's die we deze poging voor het eerst hebben. ben benieuwd hoe dat gaat.

Jij dus ook weer veel succes wanneer moet je beginnen met de eerste test? ik op 5 feb.

hoe is het met de rest van de meiden die bijna mogen testen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden