Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou meiden, weinig positieve berichten helaas hier zeg! Ik had zo de hoop op veel groene regels.

Ik heb zelf vanmorgen een test gedaan, maar was negatief. Maar dit zegt nog niks, er is ook nog geen menstruatie in zicht. Morgen de bloedtest maar afwachten.

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een ellende hier op het bankje.

Guusje, ik hoop dat er alsnog een mooi streepje gaat komen!!!

Esther, ik zag in een ander topic hoe spannend het voor jou op dit moment is. Ik duim voor je.

Ik ben net wezen bloed prikken.

Bloedverlies is zo goed als gestopt. Het was anders dan bij mijn menstruatie, meer slijm.

Predictortest vanmorgen een dikker streepje maar zeker niet binnen 5 minuten.

Heb er geen goed gevoel bij. Maar we zijn nog nooit zo dichtbij geweest.

Geplaatst

@veer ja ze hadden daar wel wat mogen regelen vind ik

Maar ja we moeten het er maar mee doen.

Met de hoop dat onze cryo's het gaan worden

Ow jij test gewoon zelf dan?

Ik moet 4 dagen me 2de urine opvangen en dan op dag 4 meenemen + een echo en hun kijken dan wanneer de piek is geweest.

Ik begin 1-2.

Succes

@guusje duim voor je. Er is nog geen ongi dus het kan zeker nog. Succes morgen.

@tinusje duim duim. Ik hoop het zo voor je

Hoe laat krijg je de uitslag?

Liefs

Geplaatst

Guusje wat spannend!!!!!!! duim duim duim!!

En ook Tinusje, wat een heen en weer geslinger, zeg!

De rest van de dames, toi toi toi en voor zij die negatief getest hebben: veel sterkte, in het bijzonder Joske en Violetta. Wat zijn we toch fantastisch kranig (en voor elkaar)!

xxxx

Geplaatst

Ow tinusje wat spannend! Hoelaat krijg je de uitslag?

En Guusje bij jou ook spannend. Ik vind deze weken altijd zenuwslopend, jullie?

Veer en angel wat erg! Heel veel sterkte allebei!

Jullie gaan dus allebei direct door?

Ik heb vanmorgen getest, veelste vroeg hoor ik weet het. Ik zit nu op dag 7 na de tp.

Ik heb een heeeeele lichte streep. Misschien is het nog van de pregnyl, die heb ik 12 dagen geleden gespoten. Ik ga morgen weer testen om te kijken of het idd de pregnyl was. spannend.

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

Violetta: 28 Januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Veer en Angel ik heb het lijstje bijgewerkt. Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden? Nogmaals heel veel sterkte

Geplaatst

BAH, wat een nare berichten!

Meiden, heel veel sterkte!

Esther,

Brrrrrr!!!! Wat zenuwslopend!

Succes!

Geplaatst

dank jullie wel

@esther ja we gaan gelijk door.. nee hoor vind het niet erg dat je het lijstje heb aangepast..

jij heel veel succes

liefs

Geplaatst

Jeetje wat is het januari bankje rood zeg!!

Iedereen heel veel sterkte met het verwerken van weer een mislukte poging.

Dames die mogen testen SUCCES!! Maak de bank groen.

Liefs,

Bianca

Geplaatst

oh Esther wat spannend ik wil ook testen maar durf niet

ben er nu wel klaar mee krijg het echt moeilijk...ik zit nu op dag 8 na TP...

Geplaatst

Hoi Guusje,

Hoe is het met jou???

Ik hoop zo dat je nu eindelijk eens een positieve test in handen gaat hebben!!

Ga je vandaag al testen of wacht je toch morgen???Ik duim voor je!!:wav:

De meiden die negatief getest hebben heel erg veel sterkte en de meiden met een positieve test gefeliciteerd!!

Meiden wat is dit bankje toch rood :( En ons bankje in December was zoveel groener!!

Gooi hem er voor jullie nog even in!!:wav::wav::wav:

Liefs Bianca

Geplaatst

Bianca Guusje heeft vanmorgen een test gedaan, die was negatief. Morgen krijgt ze de bloedtest.

Geplaatst

Zo wat een heftige berichten allemaal en wat een rood bankje, bah.

Hier vandaag een echo gehad en helaas was er niks te zien, maar dat had ik al verwacht. HCG was 28 en donderdag moet ik weer bloedprikken om te kijken of het lager wordt.

De arts vermoed een vm maar die gaf wel aan dat ze dacht dat het er nog uit moest. Ook moet ik in de gaten houden of ik geen hele erge buikpijn en rugpijn krijg, omdat de kans ook aanwezig is dat het een bbz is.

Wel heel vreemd, op de echo was niks te zien, geen vruchtje of zakje, baarmoederslijmvlies was helemaal gaaf en dik en ze zag ook een geknapt eiblaasje zitten. Ze begrepen het zelf ook niet helemaal.

Voor nu dus ook geen cryo terugplaatsing, maar ze worden weer terug ingevroren. Wat dat verder voor invloed heeft op de emmies weten ze ook niet, maar we zijn heel blij dat ze het wel doen.

Nu donderdag maar weer afwachten.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Guusje ik duim zo hard voor je!

Heel spannend morgen,bloed prikken....en het telefoontje tussen 15.00h en 17.00h....soms staat de tijd stil.....SUCCES!!!

EDR ik denk dat je de goede kant gaat :) Je hebt pregnyl 12 dagen geleden gespoten en die is binnen 1 week uit je lichaam,dus heel erg spannend morgen met testen ik hoop dat je stpeer dikker wordt!

Angel gelukkig mag je door gaan!Heel veel succes straks met de nieuwe tp!

Meeze echt een naar bericht.Bizaar dat de cryo's terug gaan in de vriezer.Er zijn weinig of geen erwaringen daar.Heel spannend!Wat ga je dan donderdag doen?

Bij mij:ik mag me gelijk aanmelden voor de volgende tp en gelukkig hebben we die nog!

Ik heb nog 3 embryo's: 1 van 7 cellen klasse I en 2 van 4 cellen klasse II

Mijn arts vindt ook heel erg vreemd,ze weet niet wat ze daarop moet zeggen.Ik ben 4 dagen na de tp ongesteld geweest.En ook geen twijfel aan want ik vloei....echt niet normaal,het hele avond niet kunnen slapen,zo veel was het en zo vaak moets ik naar de WC.phhh...

Dus ik ga morgen bellen voor een afspraak op dag 8 en dan gaan we kijken hoe verder.Als alles mee valt zit ik over twee weken weer in de wachtweken:gekruiste vingers 4

Meiden die nog mogen testen heel veel succes!

Ik hoop toch dat het bankje wat groenere wordt!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Violetta fijn hoor dat je direct verder mag! Ik vind het altijd zo rot om zo lang te wachten na een mislukte poging, maar dat is voor iedereen anders misschien? Ik hou niet van die pauzestand.

Maar dan zit jij dus al weer heel snel op het wachtbankje! Super!

Wat mijn test betreft...hij is echt megalicht hoor! Echt licht! Als je hem op armlengte houd dan zie je het tweede streepje niet zeg maar. Het is wel echt een streepje, ik ben nuchter genoeg om in te zien of hij echt wit is of niet, zou mezelf niet zomaar iets wijsmaken maar...errug licht.

Ik durf niet zo goed verder te denken nu. Ben bang dat ik mezelf teveel hoop ga geven en dan komt die klap straks weer zo hard aan. Wat een ellendige tijd is dit toch hé!

Geplaatst

Meezie, wat een teleurstelling. Je krijgt toch weer een beetje hoop.

Hier ook weer erg teleurgesteld.

Mijn favoriete verpleegkundige uit het ziekenhuis belde blij op om mij te feliciteren met mijn mooie HCG-waarde (187) maar ben vanmiddag ongesteld geworden en heb volgens mij ook het vruchtje zien liggen. Helaas...........

Vrijdag weer terugkomen om te kijken of HCG gedaald is.

Positief.....zo ver zijn wij nog nooit gekomen. Vorige maand ook al spontaan zwanger geweest dus de volgende keer gaat het gewoon echt lukken.

Geplaatst

Jeetje Tinusje wat een bericht zeg!Ik ben ook een beetje stil van.Je klinkt possitief omdat je nog nooit zo ver bent gekomen,maar daarnaast ben je zeker ook zeer verdritig van....

Veel sterkte meis!

EDR ik blijf wel duimen dat je morgen een positieve test kan krijgen,ik heb ook 1 keer dit gehad,dat ik een streepje zag ztaan,volgens mijn vriend stond het streep alleen in mijn ogen en fantasie,maar toch was ik toen zwanger,dus ik blijf voor je duimen!

Geplaatst

Meezie, jammer joh, maar je had het al een beetje verwacht hè, ben wel heel benieuwd hoe je cryo's het gaan doen, super dat het zh eraan meewerkt om ze weer in te vriezen!

Tinusje, dit is wel heel erg sneu zeg, tjong jonge...... heel veel sterkte meid!

Geplaatst

@Tinusje verschrikkelijk zeg ben je zo dichtbij.......sterkte hoor

ik zie dat je er 2 terug geplaatst hebt kan het niet zijn dat er 1 mis is gegaan en de andere er nog zit?!

@ Esther het zijn zeker rot weken.....hopelijk word je test steeds duidelijker!!

Geplaatst

Dat hoop ik eigenlijk stiekem ook.

Zit nu op de bank en voel een beetje speldenprikjes aan de linkerkant.

Ik heb dus stiekem nog een beetje hoop.

Afwachten maar tot vrijdag enne van de week toch weer even een test doen om te kijken of de streep lichter wordt....spannend.

Het is een echte achtbaan deze week.

Hoe is het met jou Valesca.

Nog geen drang om te testen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden