Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ha ha...maf mens! Met alle plezier hoor!

Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

Violetta: 28 Januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

JRN: 30 januari

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Tinusje: ......(testdatum?)

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Valesca...wat voel jij precies? Heb jij een ongesteld gevoel of voel je niks, heb je veel afscheiding of juist niet en hoe ziet het eruit?

Geplaatst

ik heb de afgelopen dagen echt wel geregeld buikpijn gehad echt onderin en ook steken.....afscheiding is gelig,en witte zooi van die bolletjes natuurlijk

en ook wel eens in mijn liezen bovenbenen vermoeid gevoel

en de afgelopen 2 dagen veel hoofdpijn

Geplaatst

okay...spannend heb ik eigenlijk ook maar ik durf het bijna niet te zeggen want ik voel me zo belachelijk als blijkt dat het 'gewone' ongi klachten zijn!

Geplaatst

@Tinusje, heel erg spannend. Je zit nog steeds in de rollercoaster, ik hoop voor je dat je een mooi hartje ziet en hoort 7 feb.

Duim duim duim

@Valesca gefeliciteerd.

@JRN, welkom hier. Zie dat je 30 jan mag testen spannend hoor.

Veel rood helaas, echt heel erg frustrerend. Moet echt wat groen bijkomen deze laatste dagen van de maand.

Zag wat vragen over vroegtesten, ik heb bij de 1e en 2e ronde op WD 9 positief getest. Maar ik gebruik GEEN pregnyl meer na tp, dus dan kan ik gewoon testen.

@Dees, een baarmoederontsteking het zit inderdaad niet mee tot nu toe. Damn, dat lijkt me heeeeel erg pijnlijk. Hoe voel je je nu?

Woensdag hebben wij de 1ste echo gehad, alles zag er heel goed uit. Hartje gezien en gehoord. De gyn feliciteerde ons..

Witte bollen mag ik nu afbouwen, hmmm beter. En over 2 weken weer een echo.

Geplaatst

@Esther, bij alledrie mijn zwangerschappen (vorige dan 10 weken en nu 8 weken, daarvoor een normale gezonde voldragen) voelde ik vrij weinig. Beetje mijn borsten, verder niks.

Nu ben ik af en toe vlaagjes misselijk. Maar zeker in het begin voel je echt niks.

Sterkte met wachten! (weet hoe erg het is)

Geplaatst

Ja zeker blij met afbouwen, alhoewel ik wel alles over heb voor mijn beebje maar ok. Het is toch een plak zooi.

Jij morgen de officiele testdag!

Geplaatst

oh esthet wat een teleurstelling en verdriet, bah dit is niet eerlijk.

ik denk onwijs veel aan je.

misschien een overweging waard als je weer een beetje op krachten bent om eens te kijken in de kliniek in dusseldorf. Ze hebben zoveel extra behandelingen die nergens worden aangeboden.

Als je er mee over wilt weten dan kun je me mailen.

Voor nu nogmaals heel veel sterkte

Geplaatst

Lieve Esther,

Woede, verdriet, onmacht, pijn.......

Al deze emoties mag je in de vrije loop laten!

Toch hou je hoop dat het gelukt kan zijn en dan, een negatieve test......

Wat zal dit weer hard aangekomen zijn.

Wil jou en je partner sterkte en kracht toewensen om dit samen te gaan verwerken.

Lieve Esther,

Denk aan jezelf meid. Als je niet wil gaan werken begrijpen je collega's dit echt wel.

Sterkte!

Geplaatst

Hoi hoi allemaal

Ik zit dus ook op het wachtbankje,ben heel erg zenuwachtig en vind het maar langzaam gaan.

Ik moet 7 Februari voor een bloedtest heb de terugplaatsing gehad op dinsdag 25 januari.

En heb sinds vanochtend een beetje zeurderige pijn in mijn onderbuik nu ben ik bang dat ik dus toch mijn menstruatie krijg.

Heeft er iemand ervaring mee????

Veel succes mensen we blijven duimen

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

Violetta: 28 Januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

JRN: 30 januari

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Bedankt voor jullie lieve meeleven. Doet me goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het moment een beetje stuk ben.

We zijn allebei ook niet gaan werken, gerard is ook thuis.

Hellen zou graag wat meer info willen over dd.

liefs

Tinusje: ......(testdatum?)

Geplaatst

Gatsie meiden wat een rode bank! Ik begin bijna te geloven in wat zo vaak gezegd wordt: in het voorjaar meer kans op goed afloop bij ivf...

Sterkte voor jullie allemaal.

Groetjes Sab

Geplaatst

Ik geloof daar niet in Sab want waarom zou het decemberbankje dan zo groen zijn geweest? Volgens mij was dat het groenste dat ik ooit gezien heb sinds ik hier zit!

Geplaatst

Nee laten we dat aub niet zeggen hier want er zijn nog meiden die moeten gaan testen. We blijven positief ook voor de laatste dagen van januari!

Geplaatst

Esther wat erg dat het is mislukt...

Helaas kom ik niet met beter nieuws. Ben vanochtend helaas ongesteld geworden. Weer een teleurstelling die we moeten verwerken.

Wel hebben we gelukkig 3 cryo's. Mag 7 februari langs komen in het ziekenhuis voor de eerste echo. Ik hoop dat één van de cryo's goed zal ontdooien zodat ik kan doorschuiven naar het wachtbankje van februari. Wel lastig om daar vol goede moed voor te gaan. Deze topper is niet blijven plakken en met cryo's neemt de kans volgens ons ziekenhuis met de helft af. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Het waren wel allemaal toppertjes toen ze zijn ingevroren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden