Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goh wat schrik ik als ik je bericht lees. Natuurlijk ken ik je niet goed en ook nog niet lang maar altijd heb je een lief woord, reactie voor iedereen klaar. Je zult een groot gemis achterlaten op deze site maar kan me zo goed voorstellen dat dit niet strookt met de verwerking die je nog hebt te gaan.

Ik kan me de verassing nog herinneren van een aantal maanden geleden dat je toen toch zwanger bleek te zijn, vervolgens het verdriet dat het geluk weer niet bij jullie kon zijn.

Ik heb erg met je meegeleefd maar vaak van een afstand. In woorden ben ik niet zo goed maar weet dat ze goed bedoeld zijn als ik zeg dat ik je alle goeds van de wereld wens en heel veel sterkte om deze leegte een plekje te geven en samen met je man/vriend een heel gelukkig leven zult krijgen....

Ik denk dat ik dit wil kan zeggen namens iedereen: we zullen je heel erg missen en zelfs ik ben verdrietig dat deze wens niet voor je uitkomt.

• Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Stoppen is uiteraard de nachtmerrie van iedereen hier. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Hoop dat je het een plaatsje kunt geven. Tien jaar is een lange tijd en het zal denk ik letterlijk afkicken worden, want dit is zo lang zo'n intensief traject geweest.

Geplaatst

Lieve Martha,

Ook bij mij rollen de tranen over mijn wangen...

We liepen 2 IVF rondes gelijk en van de zomer allebei in twijfel, blij, twijfel....verdriet.

Het is heel goed te begrijpen dat je stopt met het forum. Je hebt iedereen veel steun, tips en antwoord gegeven.

Heel erg bedankt daarvoor.

Ik hoop dat jullie een andere, nieuwe invulling kunnen geven en toch heel gelukkig worden.

Als je dat zo leest, dat het al 10 jaar lang je leven min of meer beheerst pfff....

Heel veel sterkte met de verwerking en het geven van een plaatsje.

Ik weet niet meer wat ik moet zeggen/schrijven.

Liefs Mik

Geplaatst

Oh Mart,

Wat ik je wil zeggen is een herhaling van wat velen voor me al hebben verwoord: wat een vreselijk treurig bericht.

Ook ik had het je zo gegund, vooral nadat het geluk even met jullie leek te zijn en toen weer werd weggenomen.

Je bent een heel bijzonder mens en hebt inderdaad veel meiden op dit forum er op moelijke momenten doorheen geholpen met je opbeurende en wijze woorden.

Je zult dan ook een grote leegte achterlaten hier, maar ik kan me je keuze heel goed voorstellen. Afscheid nemen van je grootste wens is zo pijnlijk en zo definitief dat alles wat eraan herinnert een te sterke wissel trekt.

Ik ben ervan overtuigd dat julllie een manier zullen vinden om samen verder te gaan en ik wens je hierbij alle geluk van de wereld.

Liefs, Aafke

Geplaatst

Woorden schieten te kort.......

Ik heb er echt geen woorden voor.

Ik wil jou en je partner ontzettend veel sterkte en kracht toewensen.

Liefs, beau

Geplaatst

Lieve Mart,

We kennen elkaar niet, omdat ik ook al een tijdje niet actief mee post. Maar ik lees en leef wel met iedereen mee. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Je woorden raken me diep, ik heb de tranen in me ogen staan. Ik wens je het aller, allerbeste.... hele dikke knuffel.

Geplaatst

Lieve Mart,

Ik wil je bij deze heeel veel sterkte wensen in deze ontzettend moeilijke en verdrietige periode!

Wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld! Ik had het je zooo gegunt! Dikke knuffel! X

Lfs Priscilla

Geplaatst

lieve mart

als het een kwestie was van iemand een kindje gunnen, of afhankelijk was van karakter, steun, hartelijkheid, positiviteit,liefde dan had jij al 3 elftallen aan kleintjes gehad

helaas hangt het daar niet van af en blijkbaar mocht het grote geluk niet voor jullie komen ,iets wat ik en vele met mij erg verdrietig vinden voor jullie en voor de zieltjes waar jij je liefde aan wilde geven ,want dat ze het bij jullie enorm goed gehad zouden hebben staat als een paal boven water

lieve mart we gaan je enorm missen hier ,dank je wel voor al je input hier op het forum

sterkte met de toekomst

hopelijk lukt het je om dit verdriet te verwerken en gelukkig te zijn met wat er over blijft

dikke kus en een grote knuffel

ik zal nog vaak aan je denken

Geplaatst

Lieve lieve lieve Mart,

Ik heb eerst een tijd naar de titel van je bericht zitten turen met de twijfel zal ik hem openen of niet. Ik kreeg zo'n krop in mijn keel. Ik weet gewoon echt niet wat ik tegen je moet zeggen. Van de week gaf je mij juist nog van die opbeurende woorden maar ik ben gewoon helemaal lamgeslagen. Het enige wat ik je wel wil zeggen is dat je een ongelooflijke kanjer vind en ik las je berichten altijd ook zul je mij niet goed kennen. Heel veel kracht voor de komende tijd gewenst en hopelijk zul je binnenkort weer met een opgeheven hoofd over straat gaan. Ik zal nog vaak aan je denken.

Een hele dikke knuffel,

Nathalie

Geplaatst

Lieve Martha...

Er is al heel veel gezegd tegen je, waarschijnlijk ga ik in de herhaling vallen.

Lieve meis wat een groot verdriet spreekt er uit je woorden en wat een pijn en leegte. Ik geloof dat ik een klein beetje weet hoe je je voelt op dit moment, wij hebben vorig jaar op hetzelfde punt gestaan. Ook afscheid genomen van een droom. Jij bent echter al zoveel langer bezig geweest met de vervulling van je grootste wens en je bent kort zwanger geweest. Wat moeilijk dat deze wens zo'n groot deel van je leven heeft gekost. Ik wil jou en je partner heel veel liefde, wijsheid en geluk wensen. Ik heb het afgelopen jaar weleens gezegd (toen wij ook gestopt waren en nog niet wisten dat we alsnog weer zouden besluiten om te gaan starten) dat het leven met een onvervulde kinderwens een leven is met een rouwrandje maar wel een leven dat het zo enorm waard is om geleefd te worden. Ik hoop en bid dat dit voor jou ook zal gaan gelden.

Lieve meid...het ga je heel erg goed! Bedankt voor wie je hier bent geweest!

dikke knuffel...

Esther

Geplaatst

Lieve Mart,

Ik heb je berichtje gelezen en de rillingen lopen over m'n rug en de tranen lopen over m'n wangen! Wat vind ik dit erg zeg....En wat vind ik het knap hoe je je gevoel verwoord...zo sterk, zo dapper! Ik weet even niet wat ik moet zeggen, maar wil jou en je vriend alle kracht toewensen die jullie nodig hebben en wens jullie een hele gelukkige toekomst toe met hopenlijk toch een klein wondertje!

Liefs Esly!

Geplaatst

Mart, wat een vreselijk verdrietig bericht....kan de juiste woorden niet vinden...ik wens jou en je man ongelooflijk veel sterkte toe!

Heel veel liefs Ansje

Gast estrhalita
Geplaatst

Mart wat mooi geschreven meid. Ik pink een traantje met je mee. Heel veel sterkte met het geven van een plekje van de laatste 10 jaar en een heel goed leven samen gewenst.

Liefs

Esther

Geplaatst

Lieve Martha, ook ik kan me alleen maar aansluiten bij al diegenen die hier al gepost hebben. Ik leef echt met je mee, wat jij nu door moet maken is een schrikbeeld voor velen van ons. Ik wens je alle kracht en goeds toe en een heel mooie toekomst met je vriend. Dat verdien je en die ga je ongetwijfeld krijgen. Jij hebt zoveel betekend voor velen op dit forum, dat krijg je dubbel en dwars terug.

Het allerbeste en een dikke knuffel.

Geplaatst

Lieve lieve Martha,

Wat is dit zoooo oneerlijk. Alles wat ik je wil zeggen is hier al tig keer gezegt.

Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen, hoop dat jullie je leven samen liefde vol gaan invullen met het gemis van een kleine.

En bedankt voor je steun die je ondanks alles hebt gegeven.

Ik zal je op het forum missen.

Heel veel sterkte, en ik zal je nooit vergeten.

Liefs Guusje

X

Geplaatst

Jeetje Mart wat ongelofelijk verdrietig dat het nu afgelopen is voor jullie.....Ben gewoon stil van dit bericht....

Weet niets anders te zeggen dan jullie heel veel sterkte te wensen!

Liefs Miekske

Geplaatst

Lieve Mart,

Een knoop in mijn maag, ik word zo in beslag genomen door jouw open wond.

Deze pijn kun je niet zomaar vergeten, daar is geen pleister of pijnstiller krachtig genoeg voor...

Meid ik zal je missen!

Liefs Pien

Geplaatst

Lieve Mart,

Je bent dit pad ingeslagen en hebt afgezien, gevochten, linksom en rechtsom.

Kennis opgedaan en doorgegeven en uiteindelijk is het doel niet bereikt.

Heel erg verdrietig, ook voor je partner, maar goed dat je nu voor jezelf kiest.

Wens je heel veel love & light

Lfs Mo

Geplaatst

Lieve liever Mart, ook hier vloeien de tranen voor jou. Ik vind het verschrikkelijk voor je. Zoveel jaren gestreden en dan nog met lege handen eindigen. Het is gewoon oneerlijk!!! Ik wil je bedanken voor je lieve woorden, steun en advies die je gegeven hebt. Ik wens jou een je man alle kracht toe om dit een plekje te kunnen geven. Een heeeele dikke knuffel

liefs

Sen

Geplaatst

Ook ik kan alleen maar aansluiten bij de woorden die voor mij al geschreven zijn.

Heb kippenvel van je bericht en alle reacties daarop...... het is je zo gegund!

Veel sterkte toegewenst bij het verwerken van deze klap.

En ik hoop dat het geluk je op andere manieren zal toekomen!!

Dee

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden