Ga naar inhoud

Uitgerekend in september 2011!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Dees wat een onzekerheid.

Ik heb een week na de terugplaatsing ontzettend bloedverlies gehad leek gewoon op een menstruatie dat duurde 4 dagen. We wilde het zekere voor het onzekere en dus toch 1 dag voor de testdatum positief getest. Ik heb vorige week dinsdag weer een bloeding gehad was toen bijna 5 weken zwanger en vrijdag had ik nog een lichte postieve test..afgelopen maandag niet meer!

Dus een klein weekje was hij nog positief na de 2de bloeding!

En het kan zomaar zijn dat het een innestelingsbloeding is...

Succes met wachten ik duim voor je!

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He wat is het hier nog rustig! Er moeten nodig wat zwangeren bijkomen. Komt natuurlijk door 't kerstreces van veel klinieken. Ik wacht nog ff tot na mijn eerste echo. Tot nu toe gaat t goed gekruiste%20vingers%204.gif, gister was de dame van mvm hier en ja hoor, nog zwanger... Heb mezelf streng toegesproken en ik mag geen testen meer doen. gewoon afwachten tot volgende week.

Dees, wanneer is je echo ook weer? Hoe voel je nu? Hopelijk kun je het wachten nog aan... meis, ik duim voor je!

Rosaly, hoe gaat t met jou? al een beetje misselijk en zo?

Geplaatst

@ Yola > MvM was gister ook bij mij! Ik was zo zenuwachtig weer, toen de test gedaan werd. Kwam bijna meteen een streepje bij T, maar ik keek steeds naar C. Die duurde langer :s Kreeg spontaan de bibbers! Ik doe ook geen testen meer, heb er nu 7 gehad! Maar heb jij volgende week al de echo? Ik pas de 27e... vind het wel erg lang duren. Dan ben ik al 8weken! Aan de andere kant maakt het ook niet uit natuurlijk.

Heb beetje zere borsten, vooral 's avonds en moet vaak plassen sinds begin deze week. Niet echt kotsmisselijk nog, meer een weeig gevoel.. Ben wel moe steeds, maar komt misschien ook omdat ik weer begonnen ben. Had vakantie namelijk. En jij, hoe voel jij je?? Ik hoop idd ook dat er snel wat meer meiden bij komen!

Dees, hoe is het met jou? Wat moet 't slopend zijn zeg, deze dagen. Moet je nu tot de 18e wachten of ga je volgende week testen?? Sterkte in ieder geval!!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik ben een tijdje actief geweest hier en toen weer een tijdje niet. Ondertussen een ICSI poging gedaan en zwanger! Zo bijzonder! Volgende week eerste echo, dan ben ik 6 weken.

Zijn jullie ook zo nerveus?

Wens jullie allemaal veel geluk en ook sterkte, want ik las dat het niet bij iedereen voorspoedig verloopt... :(

liefs

Geplaatst

Mermaid, gefeliciteerd!! Wat gaaf zeg, ben je dan zo rond 5 september uitgerekend?? Maar je hebt de echo wel lekker vroeg, is dat altijd zo bij jullie in het ziekenhuis??

Geplaatst

@Mermaid, gefeliciteerd! Welkom, wanneer ben je vooralsnog uitgerekend?

@Rosaly/Yola, ik ga ook niet meer testen. Vandaag met MVM werden de T en C direct gekleurd. De T nog dikker dan de C echt bizar.

Ben blij, nog lang wachten tot 26 jan. Maar ja....dan is er tenminste wat te zien en hopelijk een hartje (of 2).

Ik heb last van mijn boobs en ben ook wel moe.

Welke datum zijn jullie vooralsnog uitgerekend?

Geplaatst

dames even laten weten dat we vanmiddag bloed hebben laten prikken, en de uitslag was heel positief.. en hoge zwangerschaps hormoon in mijn bloeden voor het aantal dagen ook helemaal prima..! ik heb geen last van buikpijn, alleen ben doodmoe!

we hebben 18 januari de echo en ik moet bellen waneeer ik wel buikpijn en tegelijk bloedverlies krijg! we kunnen helaas niet eerder voor de echo omdat de hele afdeling ivf naar een andere plek aan het verhuizen is! spannend en afwachten..

we moeten dus weer wachten maar de ivf arts en secretariaat waren vooralsnog positief en erg betrokken. ze zeiden ook gelijk als er iets is meteen bellen!!

dan zijn jullie even weer op de hoogte..

liefs

Desiree

Geplaatst

Dees, wat een super goed nieuws zeg! Gefeliciteerd!! Nog 10 dagen wachten... spannend! Hoop dat je dan een mooi hartje op de echo ziet!

Mik, ik heb zelf uitgerekend dat 7 september DE dag is :):) Had 't via een website gedaan. Maar via een andere manier (- 3 maanden + 7 dagen) kwam ik uit op 8 september..

Geplaatst

@Dees, heb overal al gereageerd! Ben blij voor je en hoop dat alles goed zit!

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook bloedverlies in het begin en is alles helemaal goed gegaan. (hij is inmiddels 6 jr hihi)

@Rosaly, als ik uitreken kom ik op 9-9-2011 uit en dat is de verjaardag van mijn vader. Vind ik wel grappig eigenlijk.

Geplaatst

rosaly.. dat klopt helemaal, 7 sept ben je uitgerekend.. je had 2 dagen voor mij de tp.. en ik zou dan 9 sept uitgerekend zijn. 7 sept is mijn man jarig;)

@ mik, thx.. dat hoor ik veel vaker dat alles goed is gegaan maar ja, hou er wel rekening mee dat het niet goed zit..

nog 10 dagen.. wel spannend, heb zowiezo echo! duim duim duim

hoe gaat het met jullie? al kwaaltjes??

liefs

Desiree

Geplaatst

Wauw Dees fijn hoor dat alles goed is!

Nu op naar de echo van 18jan! Ik ga duimen dat jullie een mooi kloppend hartje te zien krijgen.

Hier gaat het redelijk!

Woensdag toch een echo om te kijken of alles schoon is. Heb geen bruine afscheiding meer dus hoop dat het er goed uitziet!

En dan rustig kijken hoe en wat verder!

Grtz Jolanda

Geplaatst

He Dees, wat super zeg! Ik las net nog je verdrietige berichtje toen het bloeden startte... En wat een geluk dan nu! Misschien was het toch nog een innestelingsbloeding. Ik heb ook last gehad van bloedverlies vanaf 1 wk na de tp. Gelukkig is het nu opgehouden, maar ik dacht voor kerst ook dat het helemaal afgelopen was.

Fijn dat jij er toch bij komt hier! Hebben we toch nog het vooruitzicht op een goed gevulde septembermaand!

Mermaid, ook welkom en gefeliciteerd!

Geplaatst

@Dees, afwachten en duimen. Mijn eerste IVF van de zomer heb ik heel erg bloedverlies gehad, wij waren toen op vakantie in Turkije. Uiteindelijk na mijn vakantie direct echo en toen een kloppend hartje, echo daarna mooie groei en kloppend hartje. Bij de 3e echo mooie groei, alleen geen hartje meer. Dus of het met elkaar te maken heeft gehad..ik denk zelf van niet.

Mijn eerste zwangerschap ook bloed, niet zo erg als van de zomer hoor.

De echo zal je duidelijkheid geven!

Heb je zelf nog een test gedaan (of vraag ik nu iets heeeel doms)?

Mijn klachten zijn voornamelijk mijn borsten, die doen echt heel pijn. Ach kan er niet mee zitten.

Liefs

Geplaatst

Ha meiden,

Ik kom hier hoop ik straks ook buurten, maar wacht nog even de eerste echo af a.s. vrijdag. In de thread lees ik dat het voor sommigen erg spannend is, veel sterkte iedereen! Het is nu nog een achtbaan maar hij gaat uiteindelijk vast de goede kant op.

Groetjes,

Nanoes

Geplaatst

@ Nanoes, spannend, vrijdag al de echo! Ben benieuwd :) Veel succes!

@ Dees, hoe is het nu met jou?

@ Mik, kun je het nog volhouden tot aan de echo?? Ik vind het zo lang duren!! Heb vaak last van m'n buik, kramp en steken. Word er beetje bang van. Verder veel zwangerschapskwaaltjes, dus dat geeft moed :)

@ Mermaid, jij hebt overmorgen je echo! Spannend :):)

@ Yola, wanneer mag jij voor het eerst jullie kleintje bewonderen??

Geplaatst

@Rosaly, o wat herkenbaar, ik ben ook zo onzeker. Voel van alles, ben zo bang dat ik toch ongesteld word. Ben wel extreem moe en zere borsten. Morgenochtend mag ik beginnen met MVM.

Pff hou op, die echo duurt nog veel te lang. Overdag met werken geeft wel een beetje afleiding gelukkig.

@Yola, ben jaloers op je hoor meid dat je as vrijdag voor een echo mag. Hoever ben je dan?

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik kom jullie vergezellen. Wij hebben 23 dec de iui gehad en mochten 6 januari testen. Positief!!!!

Wij mogen a.s. donderdag al voor een echo, we zijn dan rond de 5 weken. We mogen gelukkig al zo vroeg voor een echo om te kijken of het wel in de baarmoeder zit. Na 2 miskramen en een bbz is dat toch wel heel erg fijn hoor.

We blijven het nog wel spannend vinden en durven ook nog niet te veel te hopen. Ik heb wel wat 'klachtjes' zere boobs en toch wel regelmatig misselijk en moe. Maar hopen dat dat goede tekenen zijn.

De laatste dagen nog niet echt de tijd gehad om te genieten vanwege een sterf geval in de familie. Morgen is de plechtigheid en daarna moeten we toch proberen om aan het idee te gaan wennen. Er gaat een leven en er komt een leven. Hoe dubbel kan het zijn!

Ik wil jullie allemaal een goede zwangerschap toe wensen en nu op allemaal naar de eerste echo's.

Liefs Bianca

Geplaatst

hallo dames,

met mij gaat het redelijk goed, gisteravond denk ik,weet het bijna wel zeker het vruchtje verloren(heb het bewaard).. morgen bloedprikken en dan kijken wat ze verder gaan doen.

de echo staat nog steeds en die laat ik ook doorgaan. nog steeds positieve test.

Hoe is het met jullie dames? al zenuwachtig voor de eerste echo?

liefs

Desiree

Geplaatst

@Dees, wat droevig nieuws. Ik heb net bij wachtbankje gevraagd hoe het met je gaat. Verstandig dat je de echo door laat gaan, dan kunnen ze gelijk zien of je schoon bent. Wel zo prettig. Als het dan toch niet goed is, dan maar schoon. Ik dacht dat wanneer je het vruchtje verloren bent, je geen hormonen meer hebt of heb ik dat verkeerd begrepen?

@Kossie, gefeliciteerd! Mooi bericht. Fijn dat je zo vroeg een echo krijgt, dan weet je gelijk hoe en wat.

@Rosaly, hoe is het?

@Yola...spannend bijna echo!

Geplaatst

Hoi meiden,

Onze afspraak voor de echo hebben we kunnen verplaatsen naar morgen. We zijn dan toch in R'dam. Heel spannend dus morgenmiddag 12.15 is het zover. Dan zullen we weten of het echt goed zit.

Liefs Bianca

Geplaatst

@ Kosie > spannend joh, morgen de eerste echo! Hoop voor jullie dat het allemaal oké is :):) dan kun je gaan beginnen met genieten!

@ Dees > wat k*t dat het toch niet goed gegaan is! Ga je morgen HCG laten prikken?? Groot gelijk dat je de echo laat staan, weet je meteen of het allemaal verder goed is!

@ Yola > houd je het nog vol met wachten ???

@ Mik > gaat prima, gister had ik veel buikpijn! Vandaag helemaal niets, geeft zo'n lekker gevoel!! En bij jou??

Geplaatst

helaas, het vruchtje was er idd uit.

bijna geen hormoon meer in mijn bloed.. dat loopt natuurlijk langzaam aan, en het was eerst hoog.

Ben nog wel erg moe, komt natuurlijk van het hormoon en mijn lichaan moet zich herstellen.

we gaan nu voor de cryo's want eigenlijk willen we niet nog een volledige behandeling doen, aangezien het nu toch echt zwaar wordt emotioneel gezien, en dit heeft ons ook weer een klap gegeven. we weten iig wel zeker dat we nog voor de cryo's gaan. dat is iets minder zwaar.

wanneer weet ik niet want onze zoon wordt 1 februari geopereerd aan zijn verborgen schisis en hij krijgt buisje in zijn oren, dus daar gaat onze aandacht nu eerst weer naar uit. (altijd al maar dan net even een beetje meer;)

dames op naar jullie eerste echo's!

liefs

Desiree

Geplaatst

Lieve allemaal,

Dees, wat rot. Ik vind het dapper van je dat je nog een cryopoging wil wagen en ik wens je daarbij heel veel geluk!

Kossie, hoe is het bij jou gegaan?

Wat fijn dat er weer een paar meiden bij zijn gekomen voor september, gezellig!

Rosaly, het is idd een soort van standaard, een eerste echo vier weken na de tp. Ik zit in het Diaconessenhuis Voorburg en ik heb ondertussen wel begrepen dat ieder zh zo zijn eigen procedures heeft.

Wij hebben vandaag de echo gehad en we hebben twee vruchtzakjes gezien met elk een kloppend hartje! We zijn zoooo blij! Weer een stapje verder! De misselijkheid komt hier ook met vlagen om de hoek kijken en 's avonds rond een uur of negen ben ik helemaal uitgeteld. Tis hard werken, maar tis ook wel iets heeeeel moois... De kaarsjes blijven branden en we blijven duimen :)

liefs

Geplaatst

@ Dees > wat balen dat het nu echt over is. Maar de duidelijkheid is misschien wel fijn voor jullie. En die vermoeidheid... nog even lekker rustig aan doen als dat kan met een peuter :) En goed te begrijpen dat je je eerst even op je mannetje richt! Altijd zielig, zo'n kleintje die in het ziekenhuis geholpen moet worden!

@ Mermaid > Woehoe!! Twee kloppende hartjes, wat super!!! Gefeliciteerd :):)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden