Ga naar inhoud

Uitgerekend in september 2011!!


Rosaly

Aanbevolen Berichten

Kossie, wat ontzettend balen! Dat het mis gaat al natuurlijk, maar dan ook nog die twijfel! Hoe voel je je nu?? Minder last van misselijkheid e.d.?

 

Mik, ben je ook zo aan het aftellen?? Minder dan een week :) Ik heb de afgelopen dagen zo'n rustig gevoel... ga er helemaal van uit dat het goed zit. Jij?? Vind het nog wel steeds eng hoor, maar de eerste weken was ik bij elk pijntje bang. Nu minder gelukkig! Kwaaltjes blijven (helaas) lekker doorgaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Mik, ben je ook zo aan het aftellen?? Minder dan een week :) Ik heb de afgelopen dagen zo'n rustig gevoel... ga er helemaal van uit dat het goed zit. Jij?? Vind het nog wel steeds eng hoor, maar de eerste weken was ik bij elk pijntje bang. Nu minder gelukkig! Kwaaltjes blijven (helaas) lekker doorgaan...

 

Ja kan ook niet wachten. Hoelaat moet jij? Fijn dat je het gevoel hebt dat het goed zit. Ik vertrouw door de MA niet meer op mijn lichaam en kwaalthes. Ik heb de kwaaltjes wel maar van de zomer ook. Ik wacht het gewoon af en hoop heel erg dat het goed zit.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan snappen dat je door de MA er anders over denkt! Ik moet donderdagmiddag om 15.50uur.. ook echt op het laatste moment van de dag dus! Ik wil nu wel heel graag zekerheid, een hartje zien kloppen! Mag jij woensdag een beetje op tijd??

Maar we zijn beide 8 weken met de echo toch? Dan kunnen ze bij de vk ook al met een echo kijken dacht ik? Scheelt misschien een inwendige echo..?? Of zouden ze dat in het ziekenhuis sowieso doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosaly & Mik0705: Alleei ook bijna de echo. Nou ik heb ook geen idee of het wel of niet goed zit. Ik ben ook wel wat voorzichtiger geworden na mijn miskraam van vorige maand. Ik heb twee echo's gehad, al hele vroege echo's. A.s. woensdag heb ik de derde en dan ben ik denk ik 7 weken. Ik hoop dat ze dan meer zien! Kwaaltjes heb ik geen last van, behalve zere borsten. Ik hoop voor ons allemaal hier op mooie kloppende hartjes! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sanne, Rosaly en Mik,

voor ons allemaal een echo volgende week! jippie! Voor jullie R en M is het su[er spannend natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat je niet zo vertrouwt op je lichaam na zo'n m.a.

Had je van te voren enig idee dat het mis zou gaan (bv dat de groei niet helemaal goed ging of zo), of was het totaal 'out of the blue'?

Sanne, wat is de natuur toch wonderlijk soms hè. Vind het zo geweldig dat je spontaan zwanger bent geworden!

 

Ik mag vrijdag ook weer... hoop dan wat meer vorm te zien, want de laatste was alleen een grijze vlek met een knipperlichtje. Ik vraag me af of er ook verschil is tussen de echoapparaten qua duidelijkheid. Ik meen me te kunnen herinneren dat bij de vorige zwsch de echo's wat duidelijker waren. Ik weet wel dat ik erg teleurgesteld was over de eerste echo bij de vk: deze was idd extern, maar die was toch veel vager dan de inwendige echo's en dat vond ik jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Yola! Het maakt wel verschil hoor met welk apparaat je een echo krijgt. Maar wel fijn dat je het knipperlichtje al hebt gezien! Ik heb de vorige keer ons kindje nog niet gezien, alleen een vruchtzakje, dus het wordt woensdag wel héél spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yola, nee ik had totaal geen idee. Het was de 3e echo (was ook zonder hubbie gegaan), die 2 echos ervoor niks aan de hand mooie hartactiviteit. Toen beebje mooi gegroeid, de gyn zei dat ik geen dag eerder had moeten komen. (dan was ik blij weggegaan zeg maar).

Ik moet woensdag om 0915 uur dus lekker op tijd. Ik weet niet beter dan dat het inwendige echo is. Bij mijn zoontje konden ze uitwendig pas laat een hartje horen omdat de placenta aan de voorzijde lag. Ik voelde hem ook pas toen hij echt aan de zijkant ging schoppen.

 

@Rosaly, o dus je moet donderdag ook nog wachten. Nou in ieder geval krijgen we deze week voor de eerste keer duidelijkheid.

1 of 2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Yola! Het maakt wel verschil hoor met welk apparaat je een echo krijgt. Maar wel fijn dat je het knipperlichtje al hebt gezien! Ik heb de vorige keer ons kindje nog niet gezien, alleen een vruchtzakje, dus het wordt woensdag wel héél spannend!

 

Hoeveel weken ben je nu? En je hebt as woensdag ook weer een echo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Mik, succes met de echo! Ik heb hem zo ook om 09.00 uur en ik ben best bang. Bang dat ik weer enorm in een gat ga vallen. Ik ben nu 6 weken en 6 dagen. Hopen op goede positieve berichten hier straks. Trouwens ik kon gisteren ook niet op het forum. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwww Mik, jij ook al een super echo.. Gefeliciteerd! Echt zo'n opluchting he?

Nu lekker genieten.

Ik ben 16 september uitgerekend als het goed is.

Ik mocht kiezen of over twee weken weer een echo of over een week weer, haha.. Die keuze is makkelijk. Volgende week dinsdag mogen we weer komen..

Geniet van het geweldige nieuws!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Rosaly: Wat vervelend dat je nog de hele dag moet wachten.

Ik kan me voorstellen, dat als je kwaaltjes wat minder zijn geworden, je daar onzeker van wordt. Maar ik had ook ineens minder pijnlijke borsten en ik heb verder helemaal geen kwaaltjes. Ik zit echt te wachten op het moment dat ik ontzettend moe ga worden, maar dat komt ook maar niet. Het zegt allemaal niets volgens mij. Ik ga heel hard duimen voor je dat de echo helemaal goed is vanmiddag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosaly & Sanne, gefeliciteerd ook een mooie echo. Gaaf om te zien he zo klein en dan een mooi knipperlichtje en ik vind dat geluid van het hartje ook zo bijzonder.

Wij mogen over 2 weken weer.

Gebruiken jullie die bolletjes nog?

 

Hoe vinden jullie moeders voor moeders? Beetje vol te houden?

Ik vind het echt super goed te doen, helemaal geen belasting eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn Rosaly!! Gelukkig maar!

En jij mag ook alweer over een klein weekje.

Ik kom net uit bed, ik was zo moe. En dat ben ik nu nog steeds eigenijk, pfff.

Ik moet morgen weer werken, dus ik ga op tijd weer terug naar bed.

Fijn weekend alvast allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mik,

 

Ik heb het hartje alleen gezien en nog niet gehoord. Maar het was zo duidelijk zichtbaar, dat ik er helemaal niet aan heb gedacht om te vagen of we het ook mochten horen.

 

Ik vind Moeders voor Moeders ook zeker goed te doen. Ik moet morgen voor de tweede keer alles buiten neer gaan zetten. Ik heb de bussen allemaal vol hoor, maar ik red het net met deze hoeveelheid flessen. Ik vind het wel irri als ik midden in de nacht naar de wc moet. Maar ik moet van mezelf alles in de bussen doen als ik thuis ben. Daartoe voel ik me verplicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind MvM vooral 's nachts vervelend.. maar net als jij Sanne, ik verplicht mezelf er toe! Het is meer dat ik al baal dat k zo vaak wakker word, en dan moet ik nog nadenken ook :) Houd wel altijd mijn adem in, vind die lucht zo vies!!

 

Wij hebben het hartje ook niet gehoord, dacht eigenlijk dat dat niet kon met inwendige echo...

De bolletjes heb ik tot de testdatum moeten gebruiken, aks het goed is gaat je lichaam dan ook zelf Progesteron aanmaken..

 

Nu een studiedag, gaan naar een onderwijsbeurs. Ben bekaf, hoop dat het veel terrasjes worden :) Gisteren gingen we samen uit eten om te vieren dat het allemaal goed was, we vielen tussen het voor en hoofdgerecht bijna in slaap. Een toetje hebben we maar niet meer gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden