Ga naar inhoud

Uitgerekend in september 2011!!


Rosaly

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Dag dames,

 

Ik zou me ook graag bij jullie willen aansluiten om af en toe mee te kletsen. Wij zijn onverwacht spontaan zwanger geworden van ons tweede kindje, hartstikke leuk. Vorige week hebben we een echo gehad en het hartje klopt. Ik ben ergens half september uitgerekend. Dan is onze zoon 1 jaar en 3 maanden dus het zal pittig worden de eerste tijd.

 

Heb het lijstje even gekopieerd:

 

Uitgerekend in september

 

Nanoes 02-09-2011 - 1ste kindje

 

Yola, 5-9-2011 - 2e kindje

 

Rosaly 07-09-2011 - 1e kindje

 

Mik0705 09-09-2011 - 2de kindje (?)

 

Sanne 16-09-2011 - 3de kindje

 

Esk 17-09-2011 - 2e kindje

 

Moos 26-09-2011 - 1e kindje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Esk: En natuurlijk gefeliciteerd met jullie spontane wondertje. Er zijn er hier meer ineens spontaan zwanger geraakt (ik ook).

Spullen kopen daar begin ik nu ook nog niet aan hoor. We zijn al wel een beetje aan het rondkijken, maar we willen het eerst hier opknappen voordat er een kamertje kan staan. De kinderwagen had ik gekregen van mijn zus, dus ja, die staat er al wel (ik heb hem ook al gewassen :laugh: )

Wij hebben gisteren weer een echo gehad.

Het zag er super uit. ons kindje was al druk aan het bewegen en het hartje klopte weer mooi.

Het blijft wel spannend iedere keer. Over twee weken mogen we weer komen voor een echo en dan moet ik ook bloedprikken. De uitgrekende datum is 15 september.

Uitgerekend in september

 

Nanoes 02-09-2011 - 1ste kindje

 

Yola, 5-9-2011 - 2e kindje

 

Rosaly 07-09-2011 - 1e kindje

 

Mik0705 09-09-2011 - 2de kindje (?)

 

Sanne 16-09-2011 - 3de kindje

 

Esk 17-09-2011 - 2e kindje

 

Moos 26-09-2011 - 1e kindje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esk > gefeliciteerd :) Zal zeker lekker druk worden, maar ook dubbel genieten toch?

 

@ Mik > gaat op zich wel lekker hoor. Word zo nu en dan wel chagrijnig dat k zo moe ben, en een nachtje doorslapen wil op de een of andere manier ook niet :s Over 2 weken weer een echo, wat duurt dat lang zeg, moesten 4 weken wachten. Dat is natuurlijk normaal maar k ben wel erg nieuwsgierig of alles goed is! En hoe gaat het met jou? Wat vindt je zoontje er eigenlijk van? Of wacht je nog even met vertellen...

 

@ Sanne > lekker joh, weer een goede echo! Mag je vaak voor een echo komen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esk, gefeliciteerd!! Super!

 

Sanne, erg mooi om te horen. Wel even spannend vlak voor de echo....maar wel heel mooi om te zien (vond ik).

 

Rosaly, jullie moesten 4 wkn wachten op de volgende echo? Hoeveel echo's heb je dan eigenlijk?

Ben er nog niet zo in thuis...

 

Ik ga over twee weken weer voor een echo, en dan ook de combinatietest. Hoe staan jullie daarin, kiezen jullie daar wel voor of juist niet?

 

Ik heb zelf nog niks gekocht, maar wel op internet zo'n "zwanger-doos" aangevraagd. Ben wel benieuwd wat daar zoal inzit. Zal wel veel reclame enz. zijn net als het pakketje dat ik bij de vk kreeg.

 

Hoe gaat het bij jullie verder, kwaaltjes??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Moos en Esk, allebei hartstikke gefeliciteerd zeg! Gelukkig gaat september toch nog lekker vollopen zo te zien.

Hoeveel echo's je hebt hangt vaak een beetje van het ziekenhuis of de vlos af waar je onder behandeling bent. Ik heb er in het begin vrij veel gehad (vanwege de icsi): 1x met 6 weken, 1 extra spoedecho (omdat ik wat bloedverlies had) en nog 2 echo's bij de kliniek. Bij de laatste (10 wk en 4 dg) ben ik officieel overgegaan naar de verloskundige als een 'normale' zwangerschap. En toen kreeg ik er bij de intake bij de vlos nog één :-). Nu bij de vlos zijn ze om de 4 à 5 weken. Maar daar komt voor ons de nekplooimeting bij en de uitgebreide 20 weken echo. Hoe verder je in de zwangerschap komt, hoe vaker je vervolgens naar de vlos gaat. Maar na 20 wk maken ze geen echo meer, omdat je beebje dan te groot is geworden. Ze luisteren dan wel elke keer naar t hartje.

Er is een voorstel om standaard ook een 32 wk echo in te gaan voeren, vanwege de relatief hoge sterfte in Nl, maar dat is nu nog een proef.

 

Ik heb me trouwens ook aangemeld voor alle babydozen die er te krijgen zijn. Bereid je maar voor op een hausse van e-mails, reclame post op naam etc! Normaal ben ik daar niet zo van, maar nu is het wel leuk en handig: je krijgt allerlei kadootjes (sokjes, mutsjes etc), want iedereen wil die bulk geld die zwangeren vaak denken te moeten besteden graag binnenhalen (haha, ik ben helemáál niet cynisch). Je krijgt ook zo'n zwangermagazine, ook leuk, zeker bij je 1e zwangerschap. En vooral de kortingcoupons van luiers vond ik super handig (10 euro korting bij aankoop 3 pakken pampers... en dat combineren met een mooie aanbieding bij etos, heb je zo 3 pakken voor 15 euro).

Verder is het vooral veel troep (vind ik): reclame voor babyprakprut (getver die vieze potjes, nooit gebruikt), proberen ze je wijs te maken dat je kleine allerlei vitaminen tekort komt als je zelf kookt voor ze (belachelijk!), reclame voor allerlei gezoete babypap, flesmelk ipv borstvoeding, en andere dure dingen die onmisbaar zijn voor je kleine. Haha, ik kan soms wel flink lachen om alles wat wij nu allemaal zouden moeten kopen zodat die kleine t overleeft ;-).

Ik houd het maar grotendeels bij marktplaats, vrienden, gratis borstvoeding en mijn eigen kookkunsten... hihi.

 

Maandag heb ik het op mijn werk verteld (de directeur wist het al eerder vanwege de puncties etc). Bleken ze allemaal al een vermoeden te hebben! Tja, geen wijn drinken bij een etentje op kosten van de zaak, klagen over de geur van koffie, een fax van de kliniek uit Dusseldorf (stom stom haha) valt natuurlijk wel op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, kwaaltjes..

Ben nog steeds hartstikke moe. Bij mij is het nu: na het journaal bedje in!

En: moet overgeven van tandpasta! 4 slagen met de borstel, en hup daar begint het kokhalzen en hoesten. Gister zelfs weer echt over m'n nek! Herkent iemand dat? tip voor andere tandpasta?

Het misselijk zijn is gelukkig veel minder nu. Wel nog gevoelige borsten en misselijkheid als ik te weinig heb gegeten. En jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moe, moe, moe. En gelukkig houden we het daarbij. Ik herken het wel van Thomas, toen had ik dat ook. En nu heb ik de hele dag een vieze smaak in mijn mond, da's wel vervelend, maar daar schijn je weinig aan te kunnen doen. Hopelijk gaat het over bij 12 weken...

 

Ik heb nu 2 echo's gehad om de termijn te bepalen, vervolgens volgt de combinatietest en 20weken echo nog en dan houdt het volgens mij een heel eind op. Ik zal blij zijn als ik de kleine kan voelen, dat geeft mij altijd wel een boel rust. Het blijft gewoon spannend! Ik heb ook de tas bij de vlos gehad. Boel magazines, probeersels voor babyzalf en dergelijke, wat zwangerschapsvitamines en een schattig knuffeltje. Ik ga me nog inschrijven voor de ETOS doos en misschien de Jongegezinnendoos. Die had ik vorige keer niet. De doos van Prenatal vond ik niet zo bijzonder (ja, het is allemaal nog kort geleden, vorig jaar om deze tijd was ik 22 weken of zo... ) dus die slaan we nu over.

 

Ben nu ook minder bezig met de zwangerschap geloof ik, maar ja, heb 't nog druk met die kleine van vandaag precies 8 maanden. Gelukkig kan ik 's middags tegelijk met zijn slaapje ook even plat, want anders trek ik het niet. In de nacht slaap ik gelukkig heel goed. Lijkt me vreselijk vervelend als je dan wakker ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een echo gehad bij:

  • 4 wkn en 5 dgn
  • 5 wkn en 5 dgn
  • 6 wkn en 6 dgn
  • 7 wkn en 5 dgn
  • 9 wkn en 5 dgn

Dit is eigenlijk belachelijk veel, maar ik vind het niet zo erg. Mijn gynaecoloog doet dit meer voor ons dan dat het echt nodig is volgens mij.

Ik had nu weer zelf de keuze of met twee weken weer teur te komen of over 4 weken. Ja, dan kies ik natuurlijk voor 2 weken. Maar daarna pas weer met 20 weken volgens mij.

Die doos van Prenatal heb ik ook aangevraagd. Ik heb er nog niets van gehoord, maar volgens mij komt dat ook later in de zwangerschap.

Ik heb trouwens helemaal geen kwaaltjes. Zelfs de moeheid valt reuze mee. Dit maakt me soms wel eens onzeker omdat ik van de vorige zwangerschappen wel heel erg moe was. Ik ben daarom wel hartstikke blij met de echo's.

Ik heb voor mijn vriend zijn verjaardag de Angelsound cadeau gegeven. De vrouw merkt natuurlijk vanalles aan het lichaam dat ze zwanger is en voor de man komt dat eigenlijk pas later dat ze wat kunnen voelen. Ik dacht; "met dit cadeau kan hij toch wat eerder luisteren naar ons wondertje".

Morgen ga ik naar de 9 maanden beurs. Ben er al eens eerder geweest en eigenlijk stelt het niet zo heel erg veel voor vind ik. Maar een vriendin heeft me gevraagd, dus ik ga wel mee.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames, ik heb ook nog mp een mooie wipstoel geplaatst. was een hele dure maar zeker de centen waard.. kijk op http://link.marktplaats.nl/423564140

 

nou ik hoop dat alle zwangerschappen goed verlopen en ik kom nog wel een keertje terug.. morgen de grote dag.. julian wordt opgenomen en de dag erna al geopereerd.. ow ik ben zooo zenuwachtig.. we slapen daar, of iig mijn man en ik om de beurt en de rest bij mijn zus die er dichtbij woont. dus nu koffers inpakken..

 

dames fijne avond!

 

liefs

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte met de operatie van Julian. Kan me voorstellen dat dat voor jullie spannend en moeilijk is. Als moeder zijnde gaat je dat niet in de koude kleren zitten als je kleine mannetje naar het ziekenhuis moet. Heel veel sterkte!!!

Ik wilde jullie nog even mijn echo laten zien van gisteren:

[ATTACH=CONFIG]800[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dees, heel veel sterkte met Julian! Hoop dat het snel achter de rug is.

 

@Yola, ha ha dat heb ik ook met tanden poetsen. Bij mijn zoontje ook al, bizar he. Ik doe dus ook hup hup zolang het gaat, dan ga ik kokhalzen en als ik te lang wachten overgeven. Ik flos nu heel veel, dat schijnt ook goed te zijn voor je tandvlees want onder de hormonen van de zwangerschap trekt dat terug.

Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik echt, ojee als ik bevallen heb, dan blijkt het dat ik allemaal gaatjes heb.

 

@Rosaly, ben ook heel moe ja. Ik heb er geen moeite mee, geef me er gewoon aan over. Ga zo lekker op bed tv kijken en dan val ik wel in slaap. Mijn zoontje vindt het helemaal geweldig dat hij (eindelijk) grote broer wordt. Soms maakt hij zulke lieve opmerkingen naar mij, hij is heel zorgzaam.

Maandag hebben wij de echo voor de nekplooimeting, op zich wel spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even tip over tandenpoetsen.. zo min mogelijk tandpasta met schuim (zendium?)en gelijk achterin beginnen.. ik kon ook werkelijk geen tandenborstel meer zien, zelfs toen ik vorige maand even zwanger was begon dat kokhalzen alweer.. pfff..heb wel een electrische tandenborstel btw maar goed weet niet of dat ook verschil maakt.

 

 

@ sanne: wauwie mooi die echo's kan er uren naar kijken.. had de echo foto ook gelijk op de achtergrond van mijn mobiel.. was zoooo trots..:D(ben ik nog steeds op mijn zoon)

suc6.. ik ga me mandje in.. morgen vroeg uit bedje..

 

Dikke knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dees, succes met Julian en sterkte. Hoop dat ie snel weer thuis is.

Sanne: wat prachtig die echo. Genieten hè! Dat kleine lijfje met alles erop en eraan.

Mik, wat schattig van je kleine man haha... ik kan het me helemaal voorstellen! Mijn moppie is nog een beetje te klein om het allemaal te begrijpen. Dat komt denk ik wel als mijn buik dikker wordt. We moeten haar ook nog gaan verhuizen naar een ander kamertje. Zij gaat er wel op vooruit (groter), maar ik doe het wel ruim voor de tweede komt, zodat ze al kan wennen en zich vooral niet weggejaagd voelt. Ben sowieso heel benieuwd hoe het gaat: zij is dan net 2 als haar brus geboren wordt (peuterpubertijd!!).

 

Grappig dat jullie dat zo herkennen van het poetsen. Ik ben van elektrisch naar handpoetsen overgegaan en idd aan de zendium.. veel helpt t nog niet, gister weer over m'n nek. Normaal poets ik echt wel 3 minuten, maar nu haal ik net een paar halen boven en onder en dan is t schluss. misschien ook maar vaker gaan poetsen maar dan loop ik 'sochtends, 'savonds én 'smiddags te kokken.. heb ik ook niet zo veel zin in. Nou ja, tis allemaal voor t goede doel hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dames,

 

Hoe gaat het met jullie? Hier alweer vroeg wakker....grr kan niet echt goed uitslapen en van die rare dromen 's nachts.

Verder aan het aftellen tot aan de volgende echo, toch wel weer spannend. Vorige keer goed nieuws, maar toch als ik dan een dag heb zonder al te veel kwaaltjes ga ik toch weer twijfelen...is het nog steeds goed enz.

 

Ik ben ook naar het kijken geweest voor zo'n angel sound. Heeft iemand daar ervaringen mee?? Lijkt me heel erg leuk, maar dan moet het wel echt werken...

 

Goed, fijne zondag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Moos:

Hier ook erg vroeg wakker en hele rare dromen. Ik weet echt alles nog van mijn dromen terwijl ik het normaal niet echt onthoud.

Maar ik heb ook geen kwaaltjes en ik herken wel dat je dan wat onzekerder wordt als het al even geleden is dat je een geruststellende echo hebt gehad.

Ik begin nu wel wat meer vertrouwen te krijgen nu.

Maar wat betreft de Angelsound, die heb ik gekocht voor mijn vriend's verjaardag. En ik heb hem eergisteren ook gebruikt. Echt geweldig, wij hebben het hartje wel gehoord. Heel duidelijk!

Ik vind het een aanrader hoor. We moesten even zoeken, maar uiteindelijk wel gevonden.

Hier gaat het verder allemaal zijn gangetje. Ik voel me prima en heb helemaal geen kwaaltjes. We hebben 1 maart pas weer een echo. Dat duurt nog even helaas.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Ook ik herken het wel dat ik onzekerder wordt naarmate het langer duurt voordat ik een echo krijg of het hartje hoor. Gelukkig duurt het niet zo lang meer voordat we de kleine kunnen voelen, dat is wel veel geruster. Ik heb begin maart een echo voor de combinatietest.

 

Die Angelsound heb ik zelf nog nooit gebruikt, ik zou er waarschijnlijk enorm onzeker van worden als ik het hartje niet zou kunnen vinden... dus ik hou het maar bij de echo en de bezoekjes aan de vk. Vorige keer was ik net zo onzeker en toen ging ook alles goed, daar hou ik me dan maar aan vast.

 

Qua kwaaltjes valt het hier ook mee: moe is er natuurlijk eentje en een andere is constant een vieze smaak in mijn mond, die is wel erg vervelend, maar ik heb er goede hoop op dat dit verdwijnt als het hcg omlaag gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

 

Spannend he, dat wachten op die echo's. Ik wil er elke week wel één, eigenlijk. Nu, met twaalf weken, is de onzekerheid wel een stuk minder. Zo'n Angelsound doppler wil ik eigenlijk ook wel dus ik ben al op zoek.

 

Nu is de tijd gekomen dat ik volledig op dit forum overstap. Zoals ik bij het 12-wekenbankje al schreef hebben we afgelopen vrijdag weer een schitterende echo gehad. Alles zag er goed uit, klein wipneusje, lekker beweeglijk en 't reageerde mooi toen de echo-dame even 'schudde' om aan te sporen weer goed te draaien voor de nekplooimeting. Die laatste was prima. Bloedwaarde iets minder, waardoor we een wat verhoogd risico op een chromosomale afwijking opgeplakt kregen (1:148). Geen paniek omdat de echo zo mooi was en die bloedwaarde ook beïnvloed wordt door mijn nog steeds behoorlijk actieve eierstokken. We leggen het lekker naast ons neer en hopen op een goede afloop.

 

Kleding begint nu toch echt ongemakkelijk strak te zitten dus ik ga volgende week maar eens shoppen voor een legging en/of broek, BH en wat shirts. Ik draag vaak van die aansluitende stretch-shirts met lange mouwen als basis, maar zelfs die moet ik gaan vervangen merk ik.

 

Bovendien is het moment aangebroken om overgebleven medicatie te dumpen. Ik heb gehamsterd voor een evt vierde poging en best veel over. Het ziekenhuis wil het graag hebben voor mensen die het ook op eigen kosten moeten doen, maar eerst heb ik al een pb-tje gestuurd naar forummers hier. Eigen volk eerst ;-)

 

Gek allemaal, het duurde een hele tijd om het echt te gaan geloven dat het gelukt is. En nog steeds is het deels onwerkelijk. Nog een hele weg te gaan natuurlijk, maar de kans is nu echt heel groot dat we over een half jaar een kleintje hebben. Ha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nanoes, echt super dat het zo goed gaat. Wij hebben morgen de nekplooimeting en daarna krijgen we de uitslag van het bloedonderzoek.

Ben wel nerveus hoor, alleen al of het hartje klopt en zo. Dat is het enige wat ik wel weten, leeft het nog en beweegt het lekker. De rest kan me gestolen worden.

Het is zooo welkom.

Heb vandaag ook op internet zitten snuffelen naar zo'n angelsound. Het heeft voors en tegens, stel dat ik er vandaag eentje had gehad, dan was ik wel gerustgesteld als ik het hartje had gehoord. Maar ja...stel niet...pffff....ik weet het nog niet.

Eerst maar slapen en morgen afwachten.

 

@Esk, hoeveel weken ben je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 10 weken en 3 dagen en volgens mijn eigen berekening 11 weken precies... Dat gaat eigenlijk behoorlijk snel, al zeg ik het zelf. Vorige keer kon ik de kleine rond 21 weken af en toe voelen (placenta aan de voorkant), dus verwacht het nu sneller te voelen (ik zal toch niet twee keer de placenta voor hebben???), da's dus maximaal nog een week of 10. Als die even snel gaan als de eerste 10, dan is dat alweer bijna. Okee, okee, enig optimisme zit daar wel bij natuurlijk :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, het lijstje heb ik wat omhoog gehaald. Zou leuk zijn als er wat meiden bij komen.

 

De echo van vanmorgen was super. De combitest uitslag helemaal top 1:5545.

Ik ben nu wel gerustgesteld. Fijn om weer even te zien dat alles goed is. Ik mag nu naar de verloskundige voor verder begeleiding dat had ik helemaal niet verwacht. De bevalling uiteraard op medische indicatie in het ziekenhuis, maar mag in principe onder begeleiding van de verloskundige. Allemaal goed nieuws dus.

 

@Esk, het gaat zeker snel gelukkig. Nog even en je bent de 12 weken voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden