Ga naar inhoud

Uitgerekend in september 2011!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben 't met je eens Esk, uurtje of 1 is wel de max! Zou er ook behoorlijk chagrijnig van worden anders, wel fijn dat Thomas in ieder geval doorsliep!

Moos, lekker dat je verlof begint!! Moet je nog veel dingen doen of heb je het allemaal al wel klaar..?? En leuke plannen gemaakt om jezelf bezig te houden??

Yola, als jij dan vandaag gaat, ben ik 2 dagen later aan de beurt!! Lijkt me een fijne planning...

Hier erg onrustig in m'n buik. Kan ook moeilijk lopen, heel raar. Denk dat ie nog verder ingedaald is en dat ik dat voel. Verder helaas niets, had gehoopt dat het strippen wat zou doen en dat ik in ieder geval thuis zou kunnen beginnen. Maar op buikkrampen en bloedverlies na, verder niets. Nu hoop ik dat ze dinsdag besluiten tot inleiden, nu het eenmaal genoemd is ga ik er ook wel een klein beetje op rekenen! Dus als m'n bloeddruk nu gewoon blijft zoals ie was :) dan moeten ze wel... We hebben tegen iedereen gezegd dat ik woensdag pas terug moest komen, dus als het dinsdag wel gebeurt is het tenminste echt een verrassing.

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat ontzettend leuk en lief van je zus!!!! En jij maar denken dat je met je man ergens heen zou gaan :):) Nu heerlijk aan het nagenieten dus! Ben benieuwd of iemand de geboortedatum goed heeft...

Geplaatst

Oh Itsus, wat een super lief gebaar van je zus! Heerlijk lijkt me dat, alles geregeld en jij hoeft alleen maar te zitten, kadootjes uit te pakken en te genieten. oi ik word er bijna jaloers van haha!

Rosaly, als ik vandaag of morgen start, dan teken ik ervoor! Hopelijk komt er bij jou de komende dagen nog schot in. Lekker rustig thuis starten. toch fijner dan opwekken in het ziekenhuis. Dat je nu nog weinig voelt, hoeft niks te betekenen. Bij ons vorige kindje startte het zonder enig voorteken, ik kreeg 'snachts om half 2 ineens weeen.

Oja, over die geluidsoverlast: echt belachelijk! Wat mij betreft zet je na 23.00 u of uiterlijk 24.00 je muziek zachter en informeer je de buurt van te voren. Helaas zijn er mensen die zich niet zo sociaal aangesproken voelen.. Heb je er zelf nog aan gedacht (of je man) om te vragen of de muziek zachter kon?

Ik zou dat zelf in eerste instantie wel hebben geprobeerd denk ik (beetje afhankelijk van of ik ze ken en of ze bv geen enorme honden hebben oid ;-). En anders gewoon de politie bellen...

Geplaatst

Hee dames,

bij jullie breken nu echt de laatste loodjes aan. Zet hem op allemaal!

Over een weekje ga ik zelf ook met verlof.

Groetjes Doortje (oktober topic)

Geplaatst

Dank je, Doortje, geniet van je verlof!

Yola, we hebben er wel aan gedacht, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Niemand uit de hele buurt deed het en waarom zouden wij als de "zeikerds" bekend moeten staan? Dus we hebben het helemaal uit moeten zitten. Ik ben dus rond 4.15 in slaap gevallen maar mijn man is dus nog tot 5.30 wakker geweest, want blijkbaar is de muziek toch weer aan gegaan na 4.15. Gelukkig heb ik niets gehoord. Gister lagen we er al om 20 uur in en ik ben nu heerlijk bijgeslapen.

Het wordt nu wel spannend wie de volgende is! En Itsus, wat een geweldig idee, zo'n shower! Leuk zeg! En zo te horen heb je het geweldig naar je zin gehad (en zo hoort het ook).

Rosaly, hoe is je nacht gegaan? Het lijkt wel of het langzaam aan aan het beginnen is, buikkrampen, slijmprop... ik hoop dat het doorzet. En over inleiding gesproken; dat hadden ze de vorige keer bij mij ook gezegd, maar toen puntje bij paaltje kwam heeft dat toch nog 2 weken geduurd. Ik hoop niet dat dit bij jou ook het geval zal zijn, want dat is echt zwaar rottig. Ben je helemaal ingesteld op iets en doen ze het niet! Maar ik hoop gewoon dat het niet meer nodig zal zijn en dat het spontaan op gang komt. Spannend!!

Geplaatst

@ Rosaly: Wat jammer dat het strippen niet geholpen heeft. Maar je hebt nog een dag om het vanzelf te laten gebeuren. Ik hoop het voor je.

En ik kan me voorstellen dat, mocht het vandaag niet meer vanzelf beginnen, je er nu wel vanuit gaat dat je morgen ingeleid wordt.

Zou jij de volgende zijn die bevalt?

@ Itsus: Wat ontzettend lief van je zus. Een babyshower.. Dat begint helemaal bekend te worden nu hè?

Ik had er voor een jaar terug nog niet van gehoord, maar nu heb ik het al van meerdere zwangere gehoord.

Heb zelf geen babyshower gehad.

@ Esk: Wat irritant zeg dat je gewoon geen oog dicht hebt gedaan door keiharde muziek uit de buurt. Ik moet zeggen dat ik me er zelf nooit zo snel aan stoor en begrijp ook wel dat je niet als "zeikerds uit de buurt bekend wilt staan". Ik had er denk ik ook niet zo snel wat van gezegd. Helemaal niet als het eenmalig is.

Vannacht werden wij wakker gehouden door een blaffende hond bij de buren. Echt ook heel erg irritant.

@ Doortje: Wat lief van je, dankje. Hoe is het met jou? **even off topic**. Je hebt een mooie 3D echo als profielfoto staan. Geniet van je verlof.

@ Moos: Joehoeoeoe :happy7:, vandaag je eerste verlofdag. Geniet ervan.

@ Mik: Ik hoop voor je dat je niet zo lang meer hoeft te wachten tot je kleine meisje geboren wordt. Ik begrijp je helemaal, ben ook zoooo nieuwsgierig hoe ons kindje er uitziet!!

Hier is het aftellen nu echt begonnen. Mijn man werkt vandaag en morgen nog en dan is hij de hele maand september ook vrij. Echt heel erg fijn!

Ik doe het een beetje rustig aan. Probeer 's middags wel even te gaan liggen als ik daar de rust voor kan vinden.

Ik wil nog zoveel doen voor de tijd, maar weet van gekkigheid niet waar te beginnen.

Ik lig sowieso eerst nog in het ziekenhuis een paar dagen.

@ Roslay: Als je morgen wordt ingeleid wil ik je alvast héééééél veel succes/sterkte wensen.

Geplaatst

@Rosaly, hoe is het? Hoop echt dat het vanzelf komt. Inleiden is zo'n hel, mijn vriendin pas ook ingeleid, 3 dagen geduurd.

Net een meid die ik ken 5 dagen geduurd (maar bij haar zat alles ook nog echt pot dicht). Mijn buurmeid bij allebei dr kinderen, ook hel.

Hoop echt voor je dat het niet nodig is....misschien ben je nu al bevallen hihi....

@Sanne, voor jou gaat het nu opschieten he...ben benieuwd of nog iemand je voor is.

Ik in ieder geval niet, voel echt helemaal niet.

@Yola, jij mag ook hoor hahah voel je al wat?

@Itsus, wat lief die babyshower!!

Mijn vriendin stond gister spontaan voor de deur met een super gave luiertaart, heel erg tof! Helemaal zelf gemaakt, zooo lief van haar.

Het lukt me weer eens niet om een foto te uploaden. Straks maar weer.

Geplaatst
Hee dames,

bij jullie breken nu echt de laatste loodjes aan. Zet hem op allemaal!

Over een weekje ga ik zelf ook met verlof.

Groetjes Doortje (oktober topic)

Dank je!!

Lekker dat je met verlof gaat, geniet ervan!

Geplaatst

Sanne, jeej, het eind is echt in zicht voor jou/jullie. Ik wil je alvast heel veel succes wensen, nog even en dan heb je je wondertje in je armen. Fijn!!

Andere meiden voor jullie ook toi, toi, toi... geniet van je jullie verlof en succes met de laatste loodjes!

Geplaatst

@ Mik/Esk > dat geeft moed ;) Stiekem hoop ik er nu wel op, beter iets dan niets. Ben ook erg benieuwd naar m'n bloeddruk...

Leuk, zo'n luiertaart!! Ik krijg er één van een vriendin, erg leuk!

@ Sanne > heb nog geen last van zenuwen ed?? Wel super dat je vriend straks lekker thuis is! Heb je nog een beetje leuke dingen gepland om de tijd door te komen???

Geplaatst

owww... je hebt vanacht dus in het ziekenhuis geslapen!!! Hoe is 't nu? Bloeddruk al gezakt..? Wel fijn dat ze zw vergiftiging uitgesloten hebben iig!

Geplaatst

@Itsus, jeetje, je ligt nu dus in het ziekenhuis? Hoop dat je naar huis mag ja, zeker als je morgen jarig bent..

@Rosaly, geeft inderdaad geen moed sorry. Het is gewoon dat veel meiden zich er echt op verkijken. Maar als het bij jou al rommelt en je baarmoedermond al bezig is dan scheelt dat een hoop hoor.

@Sanne, jij nog een paar daagjes!! Spannend.

Hier lekker geslapen, maar 1 keer plassen heerlijk.

J is opgehaald door vriendin en naar school gebracht. Ik ga straks even een bakkie doen bij vriendin hier in de buurt.

MOrgen weer VK.

Ik voel nog niks, helemaal niks hahaa, die blijft nog lekker zitten. :-)

Geplaatst

@ Itsus: Oh jee, dat is zeker niet zo mooi. Maar als je urine schoon was en je bloed is goed en het belangrijkste; de CTG van je wondertje zag er goed uit, dan is het voor nu wel even een hele geruststelling dat je nog geen zwangerschapsvergiftiging hebt. Ik hoop voor je dat je naar huis mag vandaag. Moet je vandaag nog weer een keer alles laten testen?

@ Rosaly: Ik ben het wel met Mik eens wat het inleiden betreft. Je bevalling wordt er een stuk zwaarder van. Ik heb het zelf ook meegemaakt bij mijn eerste zoontje. Het hoeft niet natuurlijk, maar als je lichaam er echt nog niet klaar voor is, dan is het natuurlijk beter om de natuur zijn gang te laten gaan. Maar wie weet is bij jou vandaag alles goed rijp (wat klinkt dat raar "rijp"). Ik hoop dat je snel bevalt en dat het allemaal een beetje vlotjes verloopt.

Ik begin wel zenuwachtig te worden hoor, brrr. Vannacht werd ik wakker en dan voel ik de zenuwen door mijn lichaam gieren als ik aan vrijdag denk. Maar ja, ik laat het allemaal maar een beetje op me afkomen.

Ik heb deze week niet veel meer gepland. Mijn man gaat donderdag nog zwemmen met de jongens en daarna gaan ze drie dagen logeren omdat wij naar het ziekenhuis moeten. Voor hun ook wel een drukke periode. Ik ben benieuwd hoe het straks allemaal loopt. Zelf probeer ik wel rustig aan te doen en uitgerust de operatie in te gaan. Maar heb op het moment enorme last van maagzuur (pijn in de keel) en slaap ook slecht.

@ Mik: Je voelt nog niets rommelen? Eigenlijk zit je er gewoon op te wachten nu hè? Ik let ook wel op ieder pijntje, maar dat blijft bij indalingssteken. Van die venijnige steken, auwtzzz. Vooral als ik teveel heb gelopen. Succes met de controle, krijg je dan ook een echo, of niet?

Ik wil vandaag nog even de babykamer schoonmaken (alles afnemen) en stofzuigen en een beetje huishoudelijke werkzaamheden. Maar ik merk dat ik niet teveel meer kan doen. Daar word ik dan echt voor gestraft 's avonds.

Geplaatst

Het wordt nu wel heel spannend!

Itsus, nog in het ziekenhuis? Fijn dat alles wel goed was, nu hopen dat je naar huis kunt. Je verjaardag thuis vieren.

Sanne, voor jou is het echt nog een paar daagjes. Moet jij je vrijdagochtend melden of ga je donderdag al naar het ziekenhuis?

Mik, alles nog rustig? Heerlijk is dat he, een nachtje goed slapen. Hier vannacht ook goed geslapen, dan wordt je een stuk frisser wakker en heb nu ook energie om wat te gaan doen.

Rosaly, vandaag naar het ziekenhuis of was het de VK? Ik ben het even kwijt.

Hier weinig te melden....vandaag maar eens naar school, ik heb nog een paar dingetjes op school liggen. Even buurten, kijken wie er ook is, even bijkletsen.

Geplaatst

@ Moos: Ik moet me vrijdag melden op de kraamafdeling :). Ik hoop dat ik van donderdag op vrijdag een beetje kan slapen. Donderdag nog een controle bij de gynaecoloog en ga dan direct om een rustgevend pilletje vragen...

Geplaatst

@Sanne, slim om een rustgevend pilletje te vragen, zou ik ook doen ja. Spannend hoor, ik vind het ook gewoon spannend. Stom he.

Hoelaat heb je dan vrijdag de keizersnede?

Nee hier niks, geen voorweeen of wat dan ook. Alleen erg snel harde buik maar die neemt af zodra ik ga zitten.

Volgens mij doen ze volgende week, in je 40ste week een echo voor vruchtwater en placenta. Ben benieuwd.

@Moos, dat heb ik ook, veel meer energie als ik goed slaap. Heerlijk is dat. Veel plezier op school!

@Itsus, fijn dat je naar huis mag!

Geplaatst

ligt het nu aan mij, of is het forum veranderd?? Krijg opeens een ander reactieveld...@ Itsus, lekker dat je naar huis mocht!!! En morgen nog je erjaardag vieren dan, of heb je er geen puf voor? Wel fijn dat alles goed was iig!@ Sanne, zou ook een pilletje vragen hoor! Dan heb je tenminste een beetje een goede nacht. Ik mocht vanmorgen meteen blijven. Bloeddruk was eerst 160/118, hierna 150/105 nu net was ie iets gezakt maar nog steeds te hoog, maar ik lig de hele tijd op bed dus doe ook niets. Morgen gaan ze inleiden, dat is in ieder geval zeker :):) Als het rustig is, beginnen ze rond een uur of 7, half 8 al. Komt er iets tussen, dan moet ik wachten. Hoop dat er niemand tussenkomt natuurlijk. Was ook al van plan om iets te vragen als ik wakker lig, wil m'n energie nu wel goed gebruiken! Straks komt m'n man nog even naar het ziekenhuis en vanavond weer, dat is wel lekker. Morgen mogen we zelf weten of hij om half 7 al komt of dat ik m bel als het infuus al draait. Denk dat k m er graag bij heb en dat ie gewoon rond half 8 hier moet zijn.. is voor hem al uitslapen ;) M'n moeder haalt nog even een nachthemd en verder heb ik alle spullen die k nodig heb! Ben zo benieuwd, morgen rond deze tijd ben ik druk aan het bevallen (of al klaar natuurlijk ;) )

Geplaatst

@ Rosaly: Ohwwww, Aáááhh wat spannend! Je weet gewoon dat je morgen gaat bevallen als het allemaal een beetje opschiet met de ontsluiting etc.

Maar niet zo mooi dat je een hoge bloeddruk hebt. Maar je hebt vast aan het CTG gelegen. Vindt de kleine het nog prima in je buik??

Voor morgen alvast heeeel veel succes. Toi toi toi...

Ik heb trouwens geen ander reactieveld. Bij mij ziet het forum er nog hetzelfde er uit!

Geplaatst

Rosaly....dus morgen al...spannend!!! Zo'n pilletje is misschien wel een goed idee. Je bent je energie wel nodig!

Wordt nog druk deze week!

Itsus, fijn dat je naar huis mag. Heb je nog tips oid meegekregen voor de buikpijn?

Geplaatst

@Rosaly, spannend! Ik hoop dat het bij jou inderdaad lekker vlot gaat! Zet m op!

@Itsus, gezellige dag morgen en laat je idd maar lekker verzorgen.

@Moos, was het leuk op 'school'?

Geplaatst

@ Rosaly: Héééél veel succes vandaag! Ben benieuwd naar je berichtje dat je bevallen bent.

Hier weer een beroerde nacht achter de rug. Bah!

Mijn buik doet vaak pijn als ik heb gelegen. Heel apart! Misschien omdat de kleine minder ruimte heeft?!?

Geplaatst

Rosaly, succes vandaag! Hopelijk gaat alles voorspoedig en heb je vanmiddag je kleine al in je armen!

Sanne, wat vervelend dat het zo'n zeer doet als je gelegen hebt, maar voor jou duurt het ook nog maar 2 dagen, wat gaat het ineens snel! Ik heb geen idee waarom het zeer doet, als je twijfelt gewoon gyn bellen...

Itsus, ik hoop dat de pijn wat minder is en dat je vanmiddag lekker kunt genieten van je visite. Gefeliciteerd!

Yola, hoe gaat het?

Nanoes, lekker aan het genieten?

Moos, gezellig bijgekletst op school? Raar is dat, vind ik altijd, als je zelf even niet werkt en op je werk komt...

Mik, hier ook nog totaal niets hoor. Nog geen harde buik! Wel is de baby erg rustig vind ik. Maar de vlos heeft gezegd dat als er 10 afzonderlijke bewegingen op een dag zijn, dat het dan goed is. Nou, die haal ik wel. Morgen weer een bezoekje aan de vlos... over 2 weken op consult bij de gyn als er nog niets is. Begin het wachten nu wel beu te worden, heb jij dat ook?

Geplaatst

Rosaly, heeel veel succes vandaag!!!

Itsus, gefeliciteerd met jouw verjaardag!:icon_flower: Ik hoop dat de buikpijn minder is.

Sanne, ik zou het ook niet weten. Klinkt wel logisch jouw verklaring.

Mik, ja het was wel even gezellig op school, bijgekletst, maar wel raar iedereen is druk bezig met voorbereidingen en zelf fladder je er een beetje tussendoor.

Krijg bijna zin om te gaan werken volgende week.

Esk, op zich fijn, geen harde buiken. Hier ook niet, dan hoor je er zoveel mensen over dat je bijna denkt dat je iets mist of dat er iets niet goed is. Tenminste zo ervaar ik dat.

Yola, hoe is het bij jou?

Ik ben vannacht maar een keer wakker geweest!!! Heerlijk geslapen!!! en nu ook nog een zonnetje, dag kan bijna niet meer stuk haha

Geplaatst

Hi meisjes!

Itsus, speciaal voor jou: Happy birthday to you:happydance:, happy birthday:icon_joker: to you, happy birthday:sunny:, happy birthday:occasion5:, happy birthday to you! :clap2::toot:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden