Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Yolande,

Ik ben nooit zo goed op de hoogte van die dingen... Ik heb altijd zo iets van... ik zie wel... Kan het toch niet zelf doen....

En die gekke hormonen werken gewoon ook zo in je lijf. Ik heb nu soms al zoiets van: ik lijk wel zwanger... Maar dat kan nog helemaal niet... Maar mijn darmen rommelen, ben af en toe de kluts al weer wat kwijt.... En dan denk ik gelijk weer: ow ja... ik kan niet eerder wat weten dan dat ik positief test... Pffffffffffffft... Nou, da's over een maandje ongeveer :happy8:

Donderdag mag ik voor het eerst kijken of de eitjes een beetje willen groeien.... Dus dat duurt ook nog even....

Geplaatst

meiden spannend! testdatums komen dichtbij.....

hier nog geen rode duivels??? ik had het don/vrijdag al verwacht.... we zullen het wel zien....

Geplaatst

Dames, ben net terug van derde fm. 6 follikels nu rond de 18/19 mm en nog zo'n 6 rond de 14/15 mm. Net even bloed moeten prikken en dan bepalen ze of ik di of wo de punctie krijg, word hier vanmiddag over gebeld. Verder lag mijn linkereierstok helaas nog steeds ongunstig dus kans dat ze door de baarmoeder heen moeten prikken, brrrr.

Dames die vandaag gaan testen, succes!!!!

Geplaatst

NOUUUUUUUUU??????? Is er al getest???

Ben zo benieuwd!

Hier flinke ongi pijntjes, dus weinig hoop meer! Baal als een stekker, maar ken mn lijf na al die jaren ellende erg goed! Kwestie van afwachten maar meer kan ik niet doen! Fijn weekend! liefs

Geplaatst

Beseffen nog niet echt. Hoop zo dat het geen Pregnyl meer is, nu 15 dagen geleden, gisteren dus 14 dagen. Ik heb toen 5000 eh gespoten.

Je haalt je allerlei dingen in het hoofd.

Wil sowieso dinsdag nog een test doen, maar die moeten eerst gekocht worden.

Suzz??? Waar ben je?? Ik hoop het zo meid!

Geplaatst

Hey meiden

kijk af en toe mee maar ben een beetje uit mijn doen sorry daar voor!!!

Ik ben vandaag ook weer ongie geworden dus volgende week zaterdag weer naar het ziekenhuis.

Jose super zeg alvast van harte meid het is je zo gegund.

Suzz en ???????

Alle meiden heel veel succes.

Ik heb een super weekend gehad lekker opstap geweest super leuk.

Liefs Jessica

Geplaatst

He, Mierie, wat balen weer zeg.... als je gelijk hebt. Pfffffffffffft.... Moet je je weer opladen...

Jose, gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! al een voorzichtige felicitatie jouw kant op hoor!!!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Uhm Mierie....ik hoop voor jou dat je er goed naastzit deze keer. Er is geen zwangerschap hetzelfde, ik heb ook last van ongipijntjes ;)

Geplaatst

JOSE!!!! WAAAAAAUUUUUUWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat super!!! O ik ben zoooo blij voor je!!!!!!

hier helaas negatief...

Ik kom gauw kletsen, ben op bezoek bij mijn ouders, heb thuis geen internet, vandaar.

Moet nu rennen, ze willen de pc hebben *zucht*

Geplaatst

Suzz, wat enorm vervelend... Gaat het een beetje? Echt balen, sterkte!!!

Hope, hoe is je punctie gegaan? Hoop dat het meeviel qua pijn en dat je een mooie score qua aantal eicellen hebt....

Ik heb net een belletje gehad, vanavond om 22 uur de pregnyl en dinsdag om 10 uur de punctie!

Geplaatst

och nee suzz balen meid hoe gaat het nu dan met je ik wens je heel veel sterkte.

Yolande succes met de pregnyl spuiten en de puchtie.

Hope hoest bij jou gegaan?

Geplaatst

Jose: Ik had je al gefeliciteerd toppie meid!!! En NEE het kan geen pregnyl zijn dat is echt na 10 dagen helemaal weg!!

Suzz: Jeetje meid weet hoe jeje voelt heb al vaak zat in die rotpostie gezeten! Dikke kus en hou je taai!!

Jolande zet m op meid! Spannend! Hopen op topbevruchtingen vd week!

Hope: Gaat t met je?

Minoes: je hebt groot gelijk lekker ff ontladen! Hoop niet dat je teveel naweeen hebt nu?

Hier nog niks te zien, maar verwacht t ook pas woensdag dus word zenuwslopen met ongiklachten bah!!

Ben brak de laatste vriendin was pas 3 uur weg gister..... Zo komt mn fam mn verjaardag meevieren dus beetje afleiding!!

liefs

Geplaatst

Suzz, wat enorm balen! Pffft, sterkte met het verwerken van deze tegenslag!

Yolande, succes met de spuit vanavond! Voorlopig de laatste!!!! En ik neem aan dat we je dinsdag nog wel succes kunnen wensen met de punctie.

Hope, is het een beetje meegevallen?

Dus het gaat voor jou ook weer spannend worden Minoes!

En Mierie, sterkte... Ik hoop ook dat je lichaam je voor de gek houdt..... Maar kan me voorstellen dat het wel heel spannend is zo!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Oh lieve Suzz, wat een domper en teleurstelling. Maar je bent nog vroeg hè meid. Ik blijf je gewoon nog even vasthouden hoor.

Geplaatst

YEAAAHHHH! Gefeliciteerd Jose!!! Wat heerlijk voor je!

@ Suzz en Mierie, shit zeg!!! Maar het kan nog.....

@ Yolande, goed zo meid, wat een mooie aantallen, en je laatste spuit, op naar een mooie oogst! Zet hem op!

Hier gaat het niet zo lekker. Ik zou een infuus krijgen met Rapifen, morfine. Alleen ze kregen het infuus niet in mijn arm. Zodra ze de naald in mijn aderen prikten, sloegen de aderen dicht en kregen ze de vloeistof er niet door heen. Dus ipv een infuus, kreeg in een spuit met Rapifen in mijn bil. Alleen de verdoving sloeg amper aan. Dus, ik had een punctie zonder verdoving!! Alleen 1 uur voor de punctie had ik een zetpil paracetamol en diclofenac, maarja dat deed niets. Er zijn 12 eiblaasjes aangeprikt, en dus amper verdoving, zat tegen het plafond aan! Maargoed, dat was bij het geval, wil verder niemand bang maken hoor! Want bij jullie gaat het in ieder geval helemaal goed!!! Was vandaag een apart geval haha! In ieder geval: ze hebben 11 eicellen gevonden! Yeah! Zit nu op de bank, flink veel pijn in mijn buik, bewegen doet erg zeer. Heeft iemand dit ook zo meegmaakt? En hoe lang duurt dit voordat ik weer een beetje kan lopen? Ben ook erg bang voor overstimulatie. Maarja, we wachten het af. Woensdagochtend worden we tussen 10:00 en 11:00 gebeld over een bevruchting is, zoja, hebben we woensdagmiddag de tp...

Nou meiden, fijne zondagavond nog, en zet 'm op!

Groetjes!

Geplaatst

Voortraject

Sab: 3 maart intake

Eve: 07 maart start Gonal-F 150

Poezebeest: 9 maart start gonal-f

Hope: 01 maart start Puregon 125 eenheden, en dag 5 Orgalutran

FM:

Eve: 16 maart 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e FM

Hope: 10 maart 3e FM

Yolande: 11 maart 2e FM

Hildever: 17 maart (1e)

Punctie:

Hope: 13 maart

Yolande: 15 maart

Tp:

Hope: 16 maart

Wachten op de testdag:

Tweety: 6 maart

Ilon@: 14 maart

Jose: 16 maart

Sowiebo: 16 maart

Suzz: 16 maart

Mierie78: 17 maart

Hope: 30 maart

PS heb even het lijstje aangepast

Geplaatst

Och Hope, dat is even een tegenvaller zeg. Dat het niet gaat zoals het moet, maar hoe dan ook... die follikels moeten aangeprikt worden.

Je bent echt een kanjer, nu lekker uitrusten en bijkomen. Op naar mooie bevruchtingen.

Ik zie dat ik al op groen sta, wilde er nog even mee wachten. Heb nl. nog maar 1x een test gedaan ( gisteravond). Morgen nieuwe halen en dan nog eens proberen en kijken of het streepje donkerder wordt.

Maar voor zover vind ik het eerst prima hoor.

Geplaatst

Jose; een streepje, wat goed! Gefeliciteerd voor jou...

Suzz; verdomme, jouw test negatief is niet de bedoeling, een knuffel voor jou!

Hope; ai, dat klinkt niet als een fijne punctie. Hoop dat je je snel beter voelt en er woensdag een tp plaats vindt!

Voor alle wachtende meiden ook een hart onder de riem, laat de tijd maar snel gaan en er duidelijkheid komen!

Hier nog steeds wel last van de gonal-f. Eigenlijk de hele dag door voel ik mijn eierstokken en een uurtje na het spuiten is het het vervelendst. Ik heb links meer last dan rechts, maar volgens mij voel ik links altijd wat meer. Ook heb ik last van een opgezette en gevoelige buik aangezien mijn broek niet goed meer dicht gaat. Ik ben heel benieuwd of de gonal-f iets doet en zo ja, wat er dan in mijn buik gebeurd. Ik zou heel teleurgesteld zijn als er maar 2 of 3 eitjes zouden zitten. Maar goed, meer dan afwachten kan ik toch niet, vrijdag 1e fm, best spannend!

Geplaatst

Ben erg benieuwd Poezebeest, je zou toch denken dat daarbinnen een goede druiventros aan het groeien is. Wanneer heb jeigenlijk een fm?

Geplaatst

Jose; ik hoop het, maar ben een beetje van de terughoudendheid en ben al blij met 5 follikels. En ik heb vrijdag pas de eerste fm, hoop dat het buikgevoel blijft zoals het nu is en niet erger wordt want dan ga ik eerder bellen.

Geplaatst

@ Jose - WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!! Van harte gefeliciteerd meid!!

En als ik alles zo lees denk ik ook niet dat het de pregnyl meer is hoor!!

@ Suzz - Oh nee meis, wat K#T!!!! Ik hoop dat het gewoon te vroeg was en je woensdag toch een positieve test in handen hebt!! Ik zal voor je duimen en een dikke knuffel van mij!!! :blowkisses:

@ Mierie - Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuk verjaardagsweekend hebt gehad!!

En je lichaam kan door de hormonen toch ook ongi pijntjes geven?? Dus houd moed hoor en sterkte met wachten!!!

@ Yolande - Wat een goede opbrengst zeg!! En nu op naar de punctie dinsdag! Ik zal aan je denken!!!

@ Minoes - Fijn dat je zo’n superweekend hebt gehad en fijn dat je zo snel weer kan starten!!! Zet ‘m op!!!

@ Hope - Wat onwijs klote dat je zo’n pijn hebt gehad tijdens de punctie!!! Respect hoor!! En nou op naar een mooie bevruchting en TP woensdag!!!

@ Poezebeest – Ik zal duimen voor een goede ‘oogst’ en succes met je buik!!

Ik ben dus weer thuis na een gezellig weekend en morgen is dus DE DAG!!

Ik vind het echt megaspannend en ga er voor zorgen dat ik morgenochtend de eerste bij het lab ben!! :-) En dan maar hopen dat ze de uitslag snel doorbellen!!

Mijn mannetje belde net trouwens even en misschien dat ze morgenmiddag al binnenkomen ipv woensdag!! Dus dat zou echt super zijn!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden