Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:happydance: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd ILONA!!

@ Yolande: het komt goed meis, let maar niet op die punctie van mij, was een apart geval, hahahaha! Het is zo voorbij!!

@ Minoes: goed dat je zaterdag mag beginnen! Zet hem op!!

Hier gaat het beter. Amper pijn in mijn buik, niet meer beroerd. Wel erg moe. Maar, mijn man is komende dagen ook lekker thuis. Ik stik alleen van de zenuwen voor as woensdag. Tussen 10 en 11:00 uur worden we gebeld of er een bevruchting is. Vorige keer had ik 12 eicellen, en maar een bevruchting.......Dus, nu heb ik 11 eicellen, ben zooooo bang dat er geen bevruchtingen zijn. De vorige keer vroeg ik ook of wij geen ICSI mochten. Maar dat mocht niet omdat we toch een embryo hadden. Dus........niet anders dan wachten, wachten, wachten. Worden jullie er ook soms moedeloos van? Achja, komt goed allemaal.

Geplaatst

Jaaaaaa, Ilona! Ik moest even kijken en zie geweldig nieuws, joehoe! Gefeliciteerd. Op naar een mooie stijging.

En ik vind het nog steeds knap dat je tot de bloedtest hebt kunnen wachten.

Geplaatst

@ Minoes – Wat fijn dat jullie zaterdag weer kunnen starten!! Zet ‘m op!!

@ Mijnbaby – Ik hoop dat je nu snel ongesteld wordt en je ook SNEL kan starten!!!

@ Yolande – Zet ‘m op meid en heel veel succes en sterkte morgen!!

@ Hope – Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt!! Ik hoop voor jullie op een mooie TP!!

Lieve meiden, ik heb het vanmiddag al 'gezegd', maar ik vind het zó geweldig hoe iedereen meeleeft!!!

Daarom een dikke knuffel voor jullie!! Ik denk aan jullie en duim voor jullie ALLEMAAL!!! :goodluck1:

Hier is de eerste 'shock' achter de rug; hihi!!

We zijn echt superblij (ik zit echt op een roze wolk), maar het is ook wel erg onwerkelijk hoor!!

Want nu is het wachten op de volgende stap: 10-12 weken!!!

Maar vooralsnog zit ik hier met een big smile, want voor het eerst van mn leven ben ik ZWANGER!! :wav:

Helaas is mijn man toch niet thuisgekomen, maar we konden elkaar gelukkig wel gelijk bellen en we hebben ook al kunnen msnen!!

Hij was uiteraard ook SUPERBLIJ!!! En over 2 nachtjes komt hij weer thuis en wacht ik idd niet meer 'alleen' op hem!!!

Voortraject

Sab: 3 maart intake

Eve: 07 maart start Gonal-F 150

Poezebeest: 9 maart start gonal-f

Hope: 01 maart start Puregon 125 eenheden, en dag 5 Orgalutran

FM:

Eve: 16 maart 1e FM

Hildever: 17 maart (1e)

Poezebeest: 18 maart 1e FM

Punctie:

Yolande: 15 maart

Tp:

Hope: 16 maart

Wachten op de testdag:

Tweety: 6 maart

Ilon@: 14 maart

Jose: 16 maart

Sowiebo: 16 maart

Suzz: 16 maart

Mierie78: 17 maart

Hope: 30 maart

Geplaatst

Ilona; geniet er van op de roze wolk! Jammer dat je man vandaag niet thuis is gekomen, maar fijn dat je contact hebt gehad en nu kunnen jullie het woensdag samen nog een keer vieren, dus eigenlijk 2x feest ;-)

Geplaatst

Hihihi, Ilona, je formuleerde het mooi... Het wachten is nu nog niet afgelopen inderdaad... Eerst de 10-12 weken, dan de 20 weken, dan de 25 weken, dan de 35 weken... dan wanneer de kleine komt.. Vervolgens zijn er in de ontwikkeling weer allemaal stapjes om naar uit te kijken.... Maar het begin is er! Geniet ervan... En ga het lekker vieren over 2 nachtjes!!!!

Yolande, toitoitoi morgen!!! Dat het je maar 100% mee mag vallen!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Meiden, ben net thuis van de punctie en het is me voor 1000% meegevallen! Dat slaappilletje maakte me prima ontspannen, ze moesten helaas wel een keer door de baarmoeder heenprikken en dat was wel erg pijnlijk. Ze hebben 14 follikels aangeprikt en vertelden ons net dat totaal 12 eicellen zijn. We zijn dus erg blij met deze score.... Nu afwachten hoe het met het bevruchten gaat.

Ben nog vreselijk moe van die pil, dus ga even lekker pitten.

Liefs,

Yolande

Geplaatst

Hey dames

Ilona joehoe meid van harte gefeliciteerd mooie groene maand zo.

Mijn baby balen meid dat je zo voeld ik hoop dat je mag beginnen zal heeeeeeeeeeel hard voor je duimen.

Yolande super dat alles goed is gegaan en laat je lekker verwennen.

Voor de andere meiden met de punchtie succes en op naar een hele boel eitjes.

Ik ben een beetje verdrietig zie het even niet meer.

Het komt hopelijk wel goed even bij komen en op naar zaterdag ik hoop dat ik me dan beter voel.

Liefs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat zijn er al mooie test resultaten!

Voor degene die negatief hebben getest heel veel sterkte!!

Ben niet zo heel actief hier op het forum "schaam" maar vind het erg moeilijk om alles hier bij te houden....

Jullie zijn allemaal zo onwijs actief haha

Hier gaat het prima, morgen heb ik mijn eerste FM en hoop op een mooi resultaat!

Voel ze echt zitten, traplopen gaat lastig en de broek kan bijna niet meer dicht!

Hadden jullie dat ook al zo snel?

Mijn man zegt al dat ik last heb van klapperende eierstokken hihi

Yolande, gefeliciteerd met je mooie score met de punctie, nou op naar veel bevruchtingen

Hope, morgen de TP!! Spannend, vanaf dan is het afwachten..

Ik zie dat er de komende dagen een aantal FM's zijn gepland. Ook de eerste van een reeks!!

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!

Geplaatst

Ilona, gaaf dat het je zo is mee gevallen! En een mooie opbrengst hoor! Op naar een mooie bevruchting en een mooie terugplaatsing!

Eve, je hoeft je er niet voor te schamen hoor, dat je niet zoveel schrijft. Iedereen is hier op haar eigen manier mee bezig.

Ik krijg mijn broek nog prima dicht. Maar als ik mijn benen optrek in bed heb ik wel een heel vol gevoel in de buik. Ach, ik weet het allemaal niet... Moet gewoon nog 2 daagjes geduld hebben, dan zullen we wel zien. Ik merk wel dat ik niet zo lekker ben. Het voelt alsof ik diarree heb, maar dat is niet zo. Mijn darmen zijn op de een of andere manier erg aan het rommelen. Ik heb vanmiddag ook even heerlijk liggen slapen. Ben moe!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Meiden Thanks voor jullie positivisme, heerlijk om jullie steun te lezen!!

Minoes, kop hè! Ben je door iets specifieks verdrietig of gewoon even door het hele gedoe met IVF? Kom op meid, ik stuur je nu heel veel positieve gedachten, hoop dat je ze via internet kunt ontvangen!!!!

hildever, ik herken jouw klachten, ik had dat ook wel een beetje. Nog twee dagen en dan weet je hoe het ervoor staat. Ik duim voor je hoor!!

Eve, welkom hier! Hoop op een mooie eerste fm voor je!!

Suzz, hoe gaat het met je?

Ik heb nog wel wat napijn van de punctie maar ben vooral misselijk, denk door het slaappilletje van vanmorgen. heb vandaag voor het eerst die utrogestan bolletjes ingebracht maar hoe diep moet dat eigenlijk.... Beetje rare vraag maar ik stel hem toch...

Donderdag hoor ik of er bevruchtingen zijn.

Geplaatst

Hihih, Yolande, ik had de verkeerde naam gebruikt, had je al ilona genoemd.... Maar gelukkig had je er doorheen gelezen!

Ach, die bolletjes.... tja, vingerdiep.... veel meer kon ik er ook niet van maken.... En de een heeft kortere vingers als de ander... Had altijd zoiets van: net als een tampon.... Spannend is het dan weer tot donderdag he?

En doe rustig aan... Ze hebben flink in je lijf gerommeld en je hebt de nodige medicatie gehad vanmorgen... Je mag niet voor niets niet alleen komen voor zoiets! Je hebt ook een chauffeur naar huis nodig gehad!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

@ Suzz – Hoe is het met je meid??? Ik duim nog steeds voor een positieve test morgen!!!

@ Mierie - Ga je eerder testen of wacht je netjes tot morgen?? Ik duim voor jou ook voor GROEN!!!!!

@ Yolande – Wat super dat de punctie meegevallen is!! En wat een mooie opbrengst!! Nu op naar een mooie bevruchting én TP!!!

En die (vreselijke) balletjes breng ik idd ook in als een tampon. Succes ermee!!

@ Minoes – Een dikke knuffel van mij om je op te vrolijken!! :positive energie: Ik hoop dat het ‘werkt’ en dat je goed nieuws krijgt zaterdag!!

@ Eve – Spannende dag morgen!! Ik zal voor je duimen voor een mooie ‘oogst’.

@ Hildever – Wat balen dat je niet zo lekker bent!! Beterschap en ik hoop voor jou ook op veel eitjes!!

Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties!!

Morgen komt mijn mannetje (eindelijk) thuis en kunnen we samen genieten van het geweldige nieuws!!!

Trusten!!!

Geplaatst

Eve, succes bij je eerste fm vandaag!

Hope, succes vandaag. Weet je al hoeveel bevruchtingen er zijn? En laat je er 1 terugplaatsen?

Hildever, hoop dat je snel beter bent, morgen je eerste fm toch?

Hier alles oké, nog wel veel pijn bij de eierstokken maar dat is hopelijk normaal de eerste dag na de punctie. Ik rust veel en drink steeds water. Morgenochtend tussen 9.30 en 10 uur mag ik bellen of er bevruchtingen zijn en als dat zo is dan is vrijdagochtend de tp.

Geplaatst

Hey dames, helaas wordt het hier niet meer groen.

24 maart evaluatiegesprek en hopen dat de duivels gauw doorbreken.

ik voelde me op en top zwanger, had dezelfde kwaaltjes als bij mijn zoon,

en zelfs twee ochtenden morningsickness met overgeven..

en nu.. gewoon helemaal niets.

Ben zo ontzettend verdrietig...

Ga even een dag of zo uithuilen met chocolade en zo,

en dan kom ik alle fijne berichtjes hier weer lezen.

Geplaatst

Och Suzz, meis wat rot, bergen chocolade eten, en taart met slagroom, en lekker uithuilen. Probeer de hoop niet te verliezen meid. Knuffel van mij

@ Yolande: Ik duim voor je mooie bevruchtingen! Lekker rustig aan doen vandaag!

@ Ilona: vandaag komt je man toch thuis? Fijne dag saampjes! Geniet ervan!

@ EVe: Succes vandaag! Op naar een mooi aantal!

@ Minoes: meid gaat het al wat beter met je?

@ Hildever: Morgen weet je hoe je er voor staat, ik denk aan je, het komt goed!!

Ik ben zonet gebeld door het Ziekenhuis. Van de 11 eicellen zijn er 4 embryo's ontstaan. Er worden er vanmiddag 2 terug geplaatst! Het waren niet helemaal TOP embryo's. Net niet, daarom worden er 2 teruggeplaatst. We zijn erg opgelucht, maar ik zit ook nog met een ander gevoel. Van een niet helemaal topembryo kan je toch ook gewoon zwanger worden? Of is het eigenlijk dan al kansloos??? HELP! Zit een raar gevoel....

Liefs Hope

Geplaatst

Suzz, wat onwijs balen! Zeker als je lijf dan helemaal dezelfde simptomen heeft.... Wat kunnen die medicijnen je dan voor de gek houden zeg!!! Nou, doe lekker waar je zin in hebt vandaag... Knal alles er maar uit!

Groetjesssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden