Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Sanne,

... Maar probeer per dag te genieten, morgen is er weer een dag.

Dank je voor deze woorden. Zo ga ik het zeker bekijken!

Liefs Claus

• Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Claus: Hoe is het? hoop dat je er gauw een beetje van kan genieten. Op naar de 1e echo! Ik blijf voor je duimen. Dat er maar een heel mooi wondertje mag groeien in je buik.

esly:spannend! Nog een een aantal dagen.. alles goed? Ik denk zeker dat ik er wat steun aan heb maatsch werk. Fijn dat het voor jou ook zo is.

@irma dat is behoorlijk overwerken!

Hier iets mindere dag vandaag, ben op de koffie geweest op mijn werk. Dan vertel je het verhaal,was wel verdrietig. Toen zat ik in de auto naar huis,even naar grafje geweest en toen opeens tranen met tuiten. Het lijkt net of ik het verhaal vertel over iemand anders en dan komt ineens weer het moment dat ik het zelf ben. Vanmiddag ook niet lekker. Waarschijnlijk komt het ook omdat ik ongesteld ben geworden.

Mijn lichaam werkt nog gelukkig!! Morgenmiddag gesprek arts met de overige uitslagen. Blijft toch wat spannend.

Nu lekker met manlief op de bank!!

Fijne avond

xx

Geplaatst

@Marlijne; herkenbaar hoor meid! Ik heb het ook ....kan ik heel nuchter vertellen wat er gebeurd is om vervolgens later compleet in elkaar te storten! Bij mij is het maar net met wie ik het erover heb. Laat je tranen maar lekker gaan, het moet er toch uit!

Hier vanmiddag ook weer tranen met tuiten....op wd 10 ben ik al ongesteld geworden...morgenvroeg naar t ziekenhuis om mn "eivoorraad" te tellen, overmorgen bloedprikken en dan afwachten.....mogen we wel of mogen we niet verder........pff! Het is even te heftig nu!

Liefs Esly!

Geplaatst

Esly een hele dikke knuffel!! Dat voelt toch zo klote......

Laat ook jij je tranen maar gaan dit is zeker heftig. Was zo mooi geweest als je weer een klein lichtpuntje zou hebben na die afgelopen maanden.

Sterkte lieve meid!

Vandaag zh geweest,uitslagen nog niet binnen!! Baalde wel beetje. Komt ws door de feestdagen want normaal was het er al lang aldus arts. Tja daar hebben we niks aan!! haahha,nu maar wachten.

Ik mag wel verder als ik daar aan toe ben!

Hoop verder alles goed met de rest.

Ik kon hele avond forum niet op. Heel frustrerend

Lfs,marlijn

Geplaatst

@Esly: Wat moet dat tegenvallen. Ik had het je zo gegund. Mag je snel weer starten?

@Claus: alles goed? alles nog binnen..? of begint de misselijkheid al? Ben je extra emotioneel? En hoe is manlief onder deze omstandigheden?

@Marjolijn: Goed dat je nu al naar je werk bent geweest om je collega's op de hoogte te brengen. Kan me je gevoel wel voorstellen. Laat je tranen stromen meid, ik heb altijd gehoord dat je je gevoelens moet laten spreken, anders blijft deze je ten alle tijden achtervolgen.

xxx

Geplaatst

@Sanne; Omdat ik "al" 41 ben willen ze in het ziekenhuis eerst bekijken of ik hormonaal nog goed in elkaar steek. Gister hebben ze 'eieren geteld', dat zag er goed uit en ben vervolgens gelijk bloed wezen prikken. 8 feb hebben we gesprek en horen we of we wel/niet doormogen. Op zich heb ik er wel een goed gevoel bij...maar ja, het moet nog wel even gebeuren he?

Hoe gaat het met jou?

Liefs Esly!

Geplaatst

Jeetje esly dat is dan ook nog spannend! Houd dat goeie gevoel vast,heel belangrijk.

Het is je zo gegund!

Claus, al boven de wc;-)

Sanne: heeft je mannetje ook last van al die medicijnen die hij krijgt? Als ik zie wat voor rotzooi allemaal je lichaam in komt. Ik had er zelf wel erg last van.

xxxx

Geplaatst

Hoi meiden,

Geen :throw_up: gelukkig nog! Hihi. Kan wel minder eten als normaal. Als ik maar iets te veel eet krijg ik kokhalsneigingen! Jakkiebah! Ben dus ook al bijna 2 kilo afgevallen. Kan ik wel hebben en ik eet verder gezond dus daar maak ik me niet zo druk om. Komt wel goed. Verder nog onwijs zere boobies en soms een beetje "draaierig" in mijn hoofd.

Maar niet klagen maar dragen want ik heb het er graag voor over hoor! Verder voel ik me goed. Het is nog steeds zo onwerkelijk. Ik kan niet wachten tot de echo. Nog 2 weken onzekerheid. (al denk ik dat die onzekerheid altijd zal blijven omdat de angst dat het mis gaat er altijd zal zijn).

Vriendlief heeft na het testen een aardig traantje gelaten maar nu is hij weer "de nuchterheid zelve". Niet op de zaken vooruit lopen en het per dag bekijken is zijn (zelfbeschermings) motto. Ik zei vanmorgen tegen hem: hoi pa in spé, we zijn vandaag 5 weken zwanger. Daar krijgt hij dan wel de kriebels van hoor! Haha.

Voor jullie ook weer superspannend meiden, hoop zo op een goede afloop!

Liefs Claus

Geplaatst

ooww gelukkig claus...

Pas goed op jezelf en wij blijven hard duimen!! Wat duren die weken dan lang voordat je echo hebt!

Grappig is dat mannen zo anders reageren soms.

Van de week hadden we de bedank/rouw kaartjes op de bus gedaan en weer zoveel lieve reacties gekregen! Ook vonden ze het gedichtje prachtig.

Verder beetje grieperig.

Heb via martkplaats de tweelingwagen vekocht en de reiswiegen. Morgen wordt het opgehaald. Deze vrouw zwanger van tweeling. Moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vind. Het is weer allemaal zo definitief. Nooit zal ik met die wagen lopen....2lingwagen dan.

Meiden fijne avond,weekend

xxxx

Geplaatst

Ohh, ben een paar dagen niet geweest, en hoopte weer op zulk wonder mooi nieuws.... Wat kl*te Esly, dat het niet gelukt is. Gelukkig is je ei-voorraad goed. de mijne was niet echt geweldig, maar gelukkig toch goed resultaat.

Marlijn, wat heftig zeg, moet dat geweest zijn, toen je spulletjes opgehaald werden...

Claus, mooi dat je al "bijna"voor een echo mag! Is zeker weten helemaal in orde!

Sanne, hou je het wachten nog een beetje vol?

Hier alles ok, donderdag echo gehad, en die was super, dus helemaal blij. Ben alleen zóóó beroerd, dat zodra ik thuis kom van mn werk, ik voor pampus ga. Vabdaar dat ik doordeweeks ook amper aanwezig ben, maar ik denk wel aan jullie hoor!!

XXXX Irma

Geplaatst

Hoi Irma,

Goed om te lezen dat je echo goed was. Super! Is dat dan ook nog een inwendige? Ik weet eigenlijk niet hoever je moet zijn voordat ze overgaan op de uitwendige echo.

En dat je zo beroerd ben, is dat van je zwangerschap of heb je de griep onder de leden?

Best zenuwachtig voor de 10de! Het duurt nu "zo lang" voordat je weer een bevestiging krijgt dat het (hopelijk) nog goed is allemaal. Ik zit er hard over na te denken om van de week nog een zwangerschapstest te doen! Gewoon om weer een keer te zien dat ik zwanger ben. Het voelt allemaal ook wel zo maar dat is niet de bevestiging die ik zoek op het moment. Ik moet het zien zeg maar! Raar ben ik hoor maar snap je me een beetje?

Sanne, de berichten over het huis waar jullie zijn gaan kijken zijn verdwenen dus ik weet het niet precies meer, maar is het nog wat geworden met de bezichtiging?

Hoe is het verder met jullie? Manlief al weer volop aan de hormonen? Heeft hij er last van? (of jij? Hihi).

Marlijn, hoe is het gegaan vandaag toen ze jullie spullen op kwamen halen? Zal wel erg moeilijk geweest zijn! Heftig hoor!

Esly, voor jullie 8ste, ook weer super spannend!

Meiden, fijn weekend verder!

XXX

Geplaatst

Hey Allemaal,

Irma wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, Niks anders dan er aan toegeven en lekker voor pampus liggen. Heb je er medicijnen voor. Echt overgeven!

Claus, snap je helemaal! 10e duurt dan ook nog best lang. Maar je bent zwanger!! Alleen je moet het horen en zien! Zolang er niks anders verschijnt bij je dan zit het vast helemaal goed meid! Wat een spanning. Ik hoop dat je er gauw een beetje van kan gaan genieten. Blijft spannend. Heerlijk fantaseren over van alles en nog wat. Klopt het als ik het goed lees in je handtekening dat dit de 1e x is dat je zwanger bent?

Ik kreeg bij 11 weken voor het eerst uitwendige echo,ik stond al met mijn broek bijna naar beneden. Ja naar 4 jaar wordt je zo makkelijk;-)

Sanne: Alles goed met je, valt niet mee om zo het nieuwe jaar te beginnen. Gelijk weer wachten. Ook ik vroeg me af hoe het met de hormonen ging,had ik geloof ik al x gevraagd, maar alle reacties van die dag waren toen verdwenen!

esly, hoe gaat het met je?

Hier vanmiddag de kinderwagen en reiswiegen verkocht. Iemand spontaan zwanger van een tweeling. Was een foutje. Er waren trouwens nog 3 andere kinderen. Slik slik.

Je gunt het iedereen...........tjaaa maar ons het meeste!

Toen ze weg waren kon ik even brullen en is een vriendin even gekomen! Had ik gebeld. Had niet gedacht dat het zo hard aan kwam. Je denkt als mens vaak alles "aan te kunnen" en tuurlijk kan dat niet,maar je weet soms niet wat je reactie is. Maar het was pijnlijk. Daar gingen onze mooie spullen.

Het kamertje verkopen we niet,die staat boven en is te mooi;-)

Mijn vriend zegt: Die bedjes worden weer gevuld.....ik hoop het!

Tot krabbels....

Marlijn

Geplaatst

Hoi dames,

Hier gaat het op zich wel aardig goed. We zijn inmiddels weer een paar dagen verder en hoewel het superjammer is dat de cryo niet is aangeslagen kijken we alweer vooruit. We hopen dat het gesprek de 8e positief zal zijn en we verheugen ons op de wintersport. Onze zomervakantie is niet doorgegaan en we zijn er hard aan toe om er even tussenuit te gaan. We hopen dat we een beetje kunnen ontspannen.

Vrijdagmiddag ben ik met 2 vriendinnen naar Amsterdam gegaan en zijn we 's avonds naar Petticoat geweest. Daarna de stad in en nog gezellig wat gedronken in de stad en de volgende dag wezen shoppen. Het was erg gezellig en relaxed en toch blijft er een soort van schaduw over alles heenhangen. Het valt me op dat het me, sinds het verlies van ons mannetje, niet meer lukt om écht te genieten. Hoe is dat voor jou Marlijn?

@Irma; laat je maar lekker in de watten leggen en ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen. Ik snap je angsten, heb ze zelf ook erg gehad, maar de meeste zwangerschappen lopen gelukkig goed af. Probeer te genieten meid.

@Claus; Ik snap precies wat je bedoeld, ik heb het ook heel erg gehad. Ik mocht na de ww geen test doen, maar moest bloedprikken. Toen de dame van MvM kwam zag ik voor het eerst 2 streepjes op de zwangerschapstest. Toch was ik de dagen daarna ook aan het aftellen....zo gaaf om je kindje in wording te zien en het kloppende hartje te horen! Nog "maar" een dikke week...zet em op meid!

@Sanne; ik hoop dat het goed met je gaat.

@Marlijn; Wat zal dat moeilijk zijn geweest zeg toen je spulletjes werden opgehaald. Kon je ze niet terugdoen naar de winkel? Wij konden na het verlies van onze zoon de bestelling annuleren, maar het lijstje ligt nog in de la hoor.....wanneer het weer zover is hoeven we niets meer uit te zoeken en hopen dat we het dan wel kunnen gebruiken! Ik hoop zo dat dat voor jou ook zo zal zijn!

Liefs Esly!

Geplaatst

Ik had je verhaal wel gelezen....:-)

las ook alweer dat er weer dingen verwijderd waren.

Vervelend...

Laatste tijd iets te vaak dingen weg!! Kan gebeuren.

fijne middag xxxx

Ga even naar dokter,oor uitspuiten..

Hoor erg weinig hahhaha.....soms best handig;-)

Geplaatst

Beste allemaal,

Ik open deze ochtend mijn mail en zie tot mijn stomme verbazing dat ik een bericht krijg van de engineer die aan de nieuwe server heeft gewerkt.

Hij heeft vannacht een fout gemaakt waardoor opnieuw een dag verdwenen is.

Hij heeft op een of andere manier een fout gemaakt waardoor alles van de server verdwenen is :mad::mad::mad::mad:.

Na alle gedonder van de afgelopen maanden kon dit er nog wel bij NOT. Inderdaad is er dus weer een dag berichten van jullie verdwenen.

Ik hoop dat jullie vertrouwen houden want dit is iets waar ik totaal niet op gerekend had, ik doe alles om te zorgen dat het zo goed mogelijk verloopt en steeds gebeuren er dingen die buiten mijn macht liggen waardoor jullie de dupe zijn.

Duizend maal excuses hiervoor.

dit las ik van jeroen

Geplaatst

Hoi!

Hier alles goed! Voel me nog steeds zwanger maar ik word wel erg onzeker merk ik. Ik kan haast niet wachten tot donderdag. Eindelijk de eerste echo, dan weten we tenminste weer wat!

Hoe is het met jullie?

Liefs Claus

Geplaatst

Hier gaat het op zich ook wel goed, maar merk dat ik erg gespannen ben voor t gesprek wat we dinsdag gaan krijgen! Hoop zo dat we in Zwolle mogen blijven...pff....het is heftiger dan ik van te voren had kunnen inschatten. Verder ben ik mijn werk weer een heel klein beetje aan het oppakken en kom mezelf flink tegen...concentratiestoornissen, er komt weinig uit m'n handen, hoofdpijn en snel moe...ik moet er dus echt weer inkomen. Hoop dat t snel weer beter gaat. Nog 2 weken en dan eerst even skien...ik hoop dat we ervan kunnen genieten!

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Esly!

Geplaatst

Hey!

Kan me voorstellen dat je echt uitkijkt naar de echo! En goed dat je je zwanger voelt. Houd dat lekker vast.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent.

Ik hoop op een mooie echo voor je.

Hier erg op en af! Bij grafje vandaag weer potje gejankt. Ik had zelf een heel mooi stukje met gerbera's gemaakt. En we zijn monumentjes wezen kijken.

Vorige week uitslagen nog niet binnen. Krijgen ze nu vrijdag en daarna gaan we gelijk een weekendje weg samen. Heerlijk!!! Even er tussen uit na deze maanden! Echt nodig.Deze week even wat boeken.

Wordt ook beetje relaxen, nog tips?;)

Ook wilde ik dit wel even met jullie delen. Dit heb ik laten maken. En hangt hier in huis. Zo moooiii[ATTACH=CONFIG]729[/ATTACH]Onze lieve meisjes,gemaakt vanaf een foto.

Goed weekend!!

Lfs,Marlijn

Geplaatst

oooo Marlijne wat mooi!! Wij zijn ook bezig met een fotograaf.....bijzonder he om er mee bezig te zijn. Je mag trots zijn op je 2 mooie meiden en ik weet zeker dat ze erg tevreden zijn met het resultaat!

Geplaatst

esly tegelijk reactie vandaar nog even berichtje er achter aan.

Ik hoop ook voor jullie dat je in zwolle kan blijven. Het is niet zo gek dat het heftig is. Je hebt zoveel meegemaakt, en er komt weer van alles op je af. En de rest gaat ook maar gewoon door. Niet teveel van jezelf vragen,rustig aan. Ook met werken. Ik hoop ook dat je je snel weer wat beter voelt. Wel een leuk vooruitzicht skiën!

Mijn concentratie is ook ver te zoeken en ik ben nog niet eens aan het werk.

Heb je een erg verantwoordelijke baan of krijg je wel de tijd om er weer in te komen.

xxxx

Geplaatst

Dankjewel!!

Ja erg bijzonder om mee bezig te zijn en ze wilde er nog wel van alles meedoen. Met kleuren etc. Wij wilde het zo neutraal. Mooie knal roze lijst erom.

We hebben heel veel foto's,medisch fotograaf o.a gedaan. En zijn ook nog aan het kijken wat er nog meer mogelijk is.

Hebben jullie ook jullie zoontje begraven of gecremeerd? ook veel foto's?

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden