Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Esly,

Wat een mixed emotions moet je voelen zeg! Kan ik me er totaal geen voorstelling van maken hoe jij je moet voelen. Ik kan alleen maar met je meeleven en voor je duimen! Succes morgen met wachten op het telefoontje en we gaan voor een terugplaatsing maandag hoor! Duim, duim, duim!

Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en ik sta ingeplanend voor week 22. Eerst even goed de menstruatie weer op gang laten komen na de curettage. Kijk er erg naar uit, heb deze tijd wel even nodig maar ik ben en er dan wel weer klaar voor denk ik!

Hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van het mooie weer dit weekend! Zo spannend voor je!

Knuf Claus

• Reacties 344
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Sanne,

Voor jullie komt het nu ook eindelijk dichtbij! (samen beginnen eind mei? Hihi).

Fijn weekend en ik hoop dat ook jij kunt genieten!

Knuf Claus

Geplaatst

Lieve Claus,

Dank je wel voor je lieve reactie! Ik snap heel goed dat je niet kan voelen wat ik voel, maar lees wel tussen de regels door dat je reactie recht vanuit je hart komt. Ook jij weet helaas wat verlies is en dat moet toch een plek krijgen.De emoties lopen hier bij mij inderdaad flink door elkaar heen. Aan de ene kant ben ik nog zo verdrietig om het verlies van ons mooie mannetje, aan de andere kant zijn we weer bezig met nieuw leven en kijken we er ontzettend naar uit. Ik hoop zo dat we hem snel kunnen vertellen dat hij een brusje gaat krijgen en hoop dat hij het goedvindt zoals we het doen. Ook voor jou heel veel succes gewenst en nog een paar weekjes dan mag jij ook weer starten! Ik hoop ook zo voor jou dat het gaat lukken, ook jij moet het moeilijk hebben....zet em op meid!

Ik laat het weten zodra ik meer weet.

Dikke knuffel, ook voor de andere dames, en alvast een fijn weekend gewenst!

Liefs Esly!

Marlijn; zet em op morgen he?! Ik denk aan je!

Geplaatst

Hoi dames!!!

Hier alles heerlijk hectisch, haha! Een huis kopen neemt heel wat spanning en geregel met zich mee zeg.. En dan maandag "potje vullen"! Een klein weekje wachten, en dan horen we hoe en wanneer we vervolgstappen mogen nemen voor een toekomstig wondertje. Door de drukte en hectiek van het huis, zijn we toch veel minder gespannen dan 3mnd terug. Ook het wachten ging ditmaal veel sneller. Nu duimen op min. 9mlj. goede cellen.. Dan kunnen we een inseminatie proberen, ipv ivf.

Duimen jullie voor ons mee?

Geniet van het weekend meiden!

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb net het "verlossende" telefoontje uit het ziekenhuis gehad en van de 8 eicellen hebben we 6 bevruchtingen! Het lijkt erop dat ze alle 6 goed doordelen, dus de tp is ingepland. Of ik maandagmiddag om 2 uur aanwezig kan zijn...........Natuurlijk kan ik maandagmiddag om 2 uur aanwezig zijn!!!! haha! We zijn zo blij me dit voorlopige resultaat en hopen weer een stapje dichterbij een zwangerschap te zijn!

@Sanne; natuurlijk duim ik voor je mee! Laat het resultaat goed zijn zodat jullie ook weer door kunnen!

Liefs Esly!

Geplaatst

Dames ik breek hier even in .

Lieve esly wat een goed nieuws!!! Op naar de tp en ik weet zeker dat jullie o zo gewenste mannetje ongelofelijk trots is op jullie!!!!

Lieve marlijne voor jullie hetzelfde , ik hoop van Harte dat Jullie 27 April zullen doorstaan samen met een broertje of zusje voor jullie mooie meiden.!!

Ik denk aan jullie!!!

Liefs Babeth

Geplaatst
Ik krijg morgen een tp, cryo goed ontdooit....

Esly ik duim heel hard voor je.

En natuurlijk ook voor alle andere dames.

En nu maar lekker broeden Marlijnne! Succes met de komende wachtweken!

Liefs Claus

Geplaatst
Hallo dames,

Ik heb net het "verlossende" telefoontje uit het ziekenhuis gehad en van de 8 eicellen hebben we 6 bevruchtingen! Het lijkt erop dat ze alle 6 goed doordelen, dus de tp is ingepland. Of ik maandagmiddag om 2 uur aanwezig kan zijn...........Natuurlijk kan ik maandagmiddag om 2 uur aanwezig zijn!!!! haha! We zijn zo blij me dit voorlopige resultaat en hopen weer een stapje dichterbij een zwangerschap te zijn!

@Sanne; natuurlijk duim ik voor je mee! Laat het resultaat goed zijn zodat jullie ook weer door kunnen!

Liefs Esly!

Ow wat fijn Esly! Succes morgen!

XXX

Geplaatst

Hoi Claus

ik lees net pas dat jullie volgende maand een nieuwe poging gaan starten, ik wil je alvast onwijs veel succes wensen en hoop vurig dat de zwangerschap nu helemaal goed zal gaan verlopen!!!

lieve groet

Babeth

Geplaatst

Sanne, hoe was het in het ziekenhuis? Doolhof nu he!

Nog 1 week wachten en dan eindelijk de uitslag! Blijf voor je duimen hoor!!!!

Liefs Claus

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben weer een stapje dichterbij ons voornemen voor 2011, vanmiddag hebben we een supermooie embryo teruggeplaatst gekregen. Vwb deling was ie al op dag 5, terwijl het vandaag pas dag 4 na de punctie is. Helemaal super is dat er ook nog 2 eskimootjes in de vriezer liggen, dus helemaal super! En dat op mn "ouwe dag" hihi.......

Nu dus maar wachten, hopen, duimen, nog meer hopen, vooral erg rustig aan doen en hopen dat de sterren over 2 weken een beetje gunstig staan!!

Liefs Esly!

Geplaatst

Go esly Go esly... op naar een mooi wondertje!

Sanne ook een spannende week voor jullie. Veel succes met alles en hopelijk weer gauw een stapje dichterbij.

Hier wel ok, morgen voor het eerst weer kleine start met "echt" werken maken.

Verder voel ik niks. En je wordt echt helemaal gek. je wil bevestiging etc etc. wachten wachten wachten.......

Zit mezelf in te stralen.. ben helemaal niet zweverig hoor;-)

Claus volgende maand nieuwe poging zo te lezen. Spannend weer.

Hoe is het met je.

Fijne avond!!

Geplaatst

hoi Meiden!

Maandag was een beetje lullige dag.. De verbouwing is nog niet helemaal klaar in het ziekenhuis.. manlief mocht dus "heerlijk" op het toilet zijn potje vullen.. Wat is dat vernederend. Had echt met hem te doen! Nu heel hard duimen dat het goed nieuws is wat maandag te oren krijgen. En zo niet,.. dan gaan we gewoon de molen in, en hopen we op een spoedige ivf behandeling.

Liefs,

Geplaatst
hoi Meiden!

Maandag was een beetje lullige dag.. De verbouwing is nog niet helemaal klaar in het ziekenhuis.. manlief mocht dus "heerlijk" op het toilet zijn potje vullen.. Wat is dat vernederend. Had echt met hem te doen! Nu heel hard duimen dat het goed nieuws is wat maandag te oren krijgen. En zo niet,.. dan gaan we gewoon de molen in, en hopen we op een spoedige ivf behandeling.

Liefs,

En? En? En? Hoe was de uitslag?????????? Ik hoop zo op goed nieuws voor jullie!!!

Liefs Claus

Geplaatst
Hallo dames,

Ik ben weer een stapje dichterbij ons voornemen voor 2011, vanmiddag hebben we een supermooie embryo teruggeplaatst gekregen. Vwb deling was ie al op dag 5, terwijl het vandaag pas dag 4 na de punctie is. Helemaal super is dat er ook nog 2 eskimootjes in de vriezer liggen, dus helemaal super! En dat op mn "ouwe dag" hihi.......

Nu dus maar wachten, hopen, duimen, nog meer hopen, vooral erg rustig aan doen en hopen dat de sterren over 2 weken een beetje gunstig staan!!

Liefs Esly!

Hey Esly, hoe gaat het met jou? Kom je de wachtweken een beetje door? Nog 1 week nu toch of zit ik er naast? Blijf voor je duimen hoor!

Liefs Claus

Geplaatst
sannetjevv: hopelijk goeie uitslag voor jullie?

Hoe is het met jou claus.

Hier spannend,mag zondag testen....

Lfs

Hai Marlijnne,

Met mij gaat het goed hoor. Heb een tijdje niet zo lekker in mijn vel gezeten maar het gaat nu weer beter gelukkig. Zo sterk als ik me voelde net na de currttage zo rot voelde ik me de laatste tijd! Ben blij dat ik de tijd heb genomen om "het een plekje te geven" en heb nu ook weer helemaal zin in de 3de poging eind mei!

Ik wens jou alle sterkte de komende dagen want wat moet dit slopend voor je zijn. Zo dubbel, hopende op een goede uitslag maar ook weer je verdriet van het verlies van jullie meisjes! Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor maar als ik me een beetje in probeer te leven (en dat kan ik niet) in wat jullie doormaken dan krijg ik een knoop in mijn maag! Zeg het alsjeblieft als ik de plank finaal missla want niemand kent jullie gevoel!

Ik wens je heel veel geluk toe de komende dagen en ik duim voor een mooi testresultaat zondag!!!

Liefs Claus

Geplaatst

hoi meiden..

Hier enkel slecht nieuws.. De uitslag was zeer bedroevend. Geen zwemmers, enkel bewegend, dit betekend dat we direct bij de androloog zijn ontslagen omdat de medicijnen dus niets heben uitgehaald. En als klapper op de vuurpijl is enkel bevruchting dmv icsi nog mogelijk. As vrijdag hebben we een afspraak bij de gyn. Hopelijk kan hij manlief overtuigen van de positieve slagingskans hierbij. want momenteel ziet hij deze behandeling helemaal niet zitten. Mega ongerust dat hiermee een ongezond kindje ter wereld komt..

kus

Geplaatst

@Sanne; meid toch...wat een rotnieuws! Ik hoop voor je dat het gesprek vrijdag goed verloopt en je mannetje er ook weer meer vertrouwen in krijgt. Ze stellen toch niet voor niets voor om een icsi te doen? Wanneer er teveel risico's aanzitten of het zou niet kunnen dan zouden ze het je toch ook niet voorstellen? Ik duim voor jullie meid!

@Claus; goed dat je de tijd hebt genomen en blijf je grenzen goed bewaken he?! (Ahum....moet je horen wie het zegt!) Voor je het weet is het eind mei en mag je weer verder.

@Marlijn; nog 5 daagjes meid!! Zet em op!

Hier gaat het met ups en downs....het is een beetje een emotionele rollercoaster. Het ene moment heb ik een kramperig gevoel en vraag ik me af wat het betekent, het volgende moment voel ik niets en vraag ik het me ook af! Sinds een paar dagen heb ik knallende koppijn en ook daarbij vraag ik me af of het iets betekent of dat het gewoon door die bollen komt! Vorig jaar wist ik morgen dat ik zwanger was van ons mannetje....nu zit ik weer in die killing wachtweken.....en ga soms tegen de muren omhoog en ben verschrikkelijk emotioneel! Ik weet het niet hoor...nog maar 5 dagen en dan ga ik testen!!!!

Liefs Esly!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden