Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bianca ik denk ook dat je naar het uwv toe open kaart moet spelen. je kunt met hen altijd overleggen dat je deze kans krijgt dat stoppen ze gewoon voor een paar dagen waarschijnlijk je uitkering, heb je trouwens ww of ziektewetuitkering van uwv, als je ziektewet uitkering hebt en je laat hem stoppen voor een paar dagen moet je daarna in de ww.

Maar ik zou deze kans niet laten schieten.

Met punctie betreft ik heb ook in die situatie gezeten maar ik heb het niet verteld van te voren omdat je het niet verplicht bent. Als zij eenmaal weten hoe je bent en werkt dan kun je hett altijd nog vertellen vind ik. Ik had namelijk bij een aantal al zoiets van die nemen mij niet aan als ze het weten, want ik heb een moeilijke leeftijd zeggen ze dan. Ik zou tegen die tijd dat het zover is open kaart spelen dat duurt toch nog 1,5 maand dus dan ben je ook helemaal ingewerkt.

Dees welkom en succes.

Marlijnne ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt sterkte.

Fijne dag allemaal ik ga werken vanavond moeten we nog even een halve sara zetten bij mijn zusje die word morgen 25.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo,

@ mari Sterkte!

@ Sandra Welkom

Iedereen bedankt voor de reactie op mijn berichtje ( over werk )

aanltal tips heb ik gebruikt om te bespreken voor mijn gesprek die ik eind maart krijg (functioneringsgesprek) pff dat kan er ook wel bij ?

Gisteren uitslag gehad van de bloedtesten en die waren positief. Zelf was ik wel zenuwachtig omdat ik me zelf had geprikt aan een sonde met bloed ( heb wel een inenting Hep B gehad ) maar goed je schrikt toch wel.

In april hebben wij een gesprek in het ziekenhuis en krijg dan uitleg over van alles en nog wat.

Moet je nou beginnen met spuiten tijdens je menstruatie of daarvoor ?

Ik ga maar weer eens werken.

xx

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ik zag de topic bij ivf waarin verwezen werd naar dit topic.

Wij lopen in het erasmus mc en gaan hopelijk starten in mei met onze 1e poging, op 4 april hebben we een informatiebijeenkomst en 26 april de intake.

We hopen dan in mijn normale cyclus te kunnen starten in mei. Spannend allemaal!

Kom hier gezellig met jullie meekletsen als dat goed is?

Geplaatst

Hee marlijnne,

Jeetje meis,Gooi alles er maar lekker uit!

Je zit denk ik vol met emoties!En dat mag je zo nu en dan best wel uiten!

Hopelijk voel jeje vandaag een stukje beter.

Ik bel ze strakjes op en dan vertel ik dat ik 1 dag kan proefdraaien daar.

Mochten ze dan over de betaling praten dan zeg ik dat ze me niks hoeven geven.

Aangezien dit dan voor een dag een 2de baan is ik er niks aan over houd en hun er veel

voor moeten betalen en dat ik dat onzin vind.

Wat denken jullie?Dat moet toch wel kunnen?Dan komt het uwv het ook niet te weten.

Ik denk ook dat als ik nu openkaart speelt ze me niet willen hebben.Ze vroegen in het gesprek de

vorige keer of ik kinderen had of wilde.Hij zei ook je hoeft er geen antw op te geven,

Waarop ik alleen antwoorde dat ik dit jaar geen kinderen meer wilde en mocht het volgend

jaar zo zijn zich het binnen de collega s ook wel op zou lossen omdat ik sowieso 3 dagen wil werken.

Dus dan zou ik 1 dag minder werken.

Dus misschien dat er toch wel een lampje is gaan branden.

Maris,Het is een ziektewet uitkering ten gevolge van een miskraam voor de 24 weken.

Vind het enorm lastig.

Ik heb bij iedere werk gever altijd open kaart gespeeld en dat voelde heel fijn.

Maar hier durf ik het dus niet!!

Dus moet ik maar zeggen dat ik op vakantie ga ofzo.

Want een paar dagen van te voren hoef je daar ook niet mee aan te komen dat je vrij wil

in een periode dat het daar top drukte is!

Hoe heb jij het toen aangepakt met je punctie en tp??

Want lees dat jij in dezelfde situatie hebt gezeten.

@Pamela,Wat goed dat de uitslagen positief waren!!

Als je het lange protocol gaat volgen heb je kans dat je voor je menstruatie gaat spuiten.

Dit zijn dan geen hormonen.Als je na je menstruatie moet spuiten moet je meestal 2 spuiten zetten.

waaronder de hormonen.

@Miepje!Welkom!!Tuurlijk mag je mee kletsen!!Ga jij ivf doen in natuurlijke cyclus?

Spannend!!!

@Goofy,Hoe is het met jou koppie pijn vandaag?

Ga even bij de buurvrouw thee drinken!!!Alleen maar 60+in de straat bij mij hihi.

Moet ze toch te vriend houden he ;) Grapje!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Miepje, welkom, wij starten ongeveer gelijk dan. Ik heb 20 april de intake maar nog geen datum voor een informatiebijeenkomst.

Wij lopen zelf in het Maasstad.

Ik dacht dat het erasmus gesloten was van 2 februari tot 15 april? Wel goed dat ze dan toch de informatiebijeenkomsten houden.

Dees ook jij welkom, spannend weer voor je! De eerste cryootjes...ik ga duimen dat ze goed ontdooien!!

Goofy, hoest met je hoofdpijn? Let een beetje op jezelf he!

Ink, geeft niet hoor!! Dat van maris is ook echt heel vervelend, dus no worries!

Geniet lekker van je vakantie!! Veel plezier!

Marlijnne, begrijpelijk meid, dat je een flinke dip hebt. Ik las het aan je handtekening, meid pfff...

Dikke knuffel voor jou!!!!

Maris, wat grappig, een halve sara! Veel plezier met opbouwen! Gaat het verder een beetje?

pamela, je zal wel ff geschrokken zijn toen je je prikte! Maar gelukkig waren de uitslagen goed!

werk ze!

bianca, moeilijke keuze! Ik heb er zelf geen ervaring in, ik ben ook voor de open kaart, maar soms is een leugentje voor bestwil ook niet erg. Succes meid! Wou ik dat wat betere tips kon geven!

En alleen maar 60+?? Als jij een kindje krijgt krijgt hij/zij wel heel veel opa's en oma's!!

Hier verder geen nieuws, ja we hebben het hele pakket binnen van maasstad. Ga ik vanavond lekker invullen. Had al even gekeken naar de vragenlijst. Vraag 2, bent u familie van uw partner? Zat wel ff raar te kijken. Het zou niet bij me opkomen dat dat ook gebeurd! realityshock!! Zulke paren zijn er ook San!

Fijne dag verder meiden! Ik ga hier aan de grote schoonmaak!!!

Liefs!!!

Geplaatst

Marlijne, een hele dikke knuffel meid! het is ook niet niks wat je allemaal achter de rug hebt.....

Ik heb goed nieuws, vanmiddag heb ik akkoord gekregen van Cz, wij mogen 1 april starten!!!!

Op naar een mooi jaar voor ons allemaal!!!

Geplaatst

@ Bikkel, joepie meid! Gefeliciteerd.

@ Bianca. Ik zou het denk ik ook zo doen. Gewoon 1 dag meedraaien en niets ervoor vragen. Als ze er echt op staan geven ze je maar een kadobon ofzoiets. Goed plan van je!

Hoe was het op de koffie bij die oude bessie's?

@ Ink, fijne vakantie meid. Lekker genieten!

@ Marlijnne, digi knuf voor jou!

@ Pamela, Gelukkig was alles goed! Wat zal jij geschrokken zijn.

@ Miepie en Dees, welkom en heel veel succes!

@ mijnbaby, dat klinkt goed dat je niet zo veel hoeft te spuiten!

@ Maris, hoe gaat het met je? Alvast gefeliciteerd met de halve Sara.

Voor de nieuwkomers nog even het lijstje.

Willen jullie hem aanvullen??

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Mijnbaby: 25 maart ( C10 echo) Eskimo TP.

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP

April:

Raba: misschien verder in april

Mari83: april verder met cryo's

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca half april?

Sandra - 20 april intake IVF

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Update van hier.

De hoofdpijn is wel minder maar het gekke is dat ik nog steeds een doof, tintelend gevoel heb in mijn wang en mijn rechter oog doet raar. Ook heb ik af en toe moeite om woorden te vinden. Was vanochtend op mijn werk en maakte al gelijk een stomme fout. Ben maar rechtsomkeer gegaan naar huis. Te veel prikkels gaat gewoon niet. Dus weer een ziektedag gehad vandaag. Van het weekend maar lekker rustig aan doen en hopelijk maandag weer met frisse moed ertegenaan.

Verder ben ik heel blij dat we verder mogen. Het is zo raar. Zo lang gewacht en nu ineens mogen we verder. Kan het eigenlijk nog niet bevatten. Hoop dat gauw de recepten komen, dan wordt het voor mij denk ik pas helemaal echt!

Meiden fijn weekend.

Ik ga weer achter die monitor vandaan.

Is niet zo prettig voor mijn oog/hoofd maar ben ook zo verslaafd!!!!!!

Doeiiiiiiiiiiiiiiii

Geplaatst

Hoi Ink,

Ik moet over twee weken terugkomen in het ziekenhuis, en laten weten of we 1 of 2 cryo's terug willen laten plaatsen. Bij de volgende menstruatie(half april) ga ik beginnen met de hormonen e.d. Wij gaan voor IVF in Tilburg. Erg spannend allemaal.

Groetjes Angelique

Geplaatst

Bikkel wat fijn! Gefeliciteerd meid!!! Spannend!!!

Goofy denk nou aan jezelf!! misschien morgen ook nog maar een ziektedagje dan?? Eerst opknappen lieverd!

Angelique, weten jullie zelf al wat je gaat doen? 1 of 2? Ik wilde ook graag naar tilburg maar ons ziekenhuis heeft daar geen contract mee. Zakelijk gezien (ik ben eigen baas) is dat niet te combineren dan met zoveel afspraken. Moet nu ook al gaan plannen voor als we straks gaan beginnen.

Hier verder geen nieuws.

Geplaatst

Bianca wat leuk in een tuincentrum. Welke functie is dat? Ik werk ook in een tuincentrum haha

Ik zou me nog niet te druk maken en gewoon die dag even proef draaien.

Miep welkom en heel veel succes.

Dames mijn duivels zijn gekomen dus over ongeveer 30 dagen kan ik bellen voor de cryo´s 1 lichtpuntje deze week.

Verder kon het beter hier mijn teamgenootje weet nog maar 2 weken dat ze ziek is en waarschijnlijk haalt ze het eind van de maand als niet een smeer zo slecht gaat het met haar.

Mijn tante is heel erg sterk ze wil echt gaan geniet nu het nog kan en nu zo nog geen pijn heeft.

Verder is de halve sara goed gelukt we hebben hem iets eerder in de tuin gezet omdat mijn zusje morgen vroeg op moet en dus naar bed wou haha toen moesten we even druk dat ding in tuin zetten haha.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Dees, ik ga net als jou vandaag/morgen/maandag beginnen. Even kijken wanneer de ongesteldheid komt.

Het wordt onze 5e icsi (onze 4e werd een escape iui).

Onze punctie zal wel eind maart of begin april zijn, dus ik kom op het wachtbankje van april (als alles goed gaat) en jij dus ook!

Volgens mij is er nog geen wachtbankje van april. Ik weet ook niet hoe je die moet aanmaken.

Deze groep lijkt trouwens the place to be, hihi.

Nou succes allemaal iig!

En fijn weekend,

Armanda

Geplaatst

@ Armanda, welkom bij de club! En succes!

@ Bianca, wat ben je stil? Gaat het goed???? Mis je............:waaaahhhhh2525257Et

@ Sandra, JAAAAAAAA ma, je lijkt mijn moeder wel, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ik heb aan mezelf gedacht om rechtomkeer te maken op mijn werk. Maar ik had eigenlijk niet eens moeten gaan. Ik weet het. Dom,dom,dom. Maar ik heb me verder rustig gehouden en nu is het weekend. Ben ik lekker vrij. Gaat nu ook wel iets beter. Ik ga zo even naar buiten. Even wat zonnestralen oppikken. (bedankt voor je bezorgdheid hoor!! -xx-)

@ Angelique, dat vind ik altijd een moeilijke beslissing. 1 of 2. Mijn partner wil echt geen tweeling en mij maakt het niet uit. Ik wil gewoon het beste en alles eruit halen wat erin zit.:happy:

Heb je al een keuze gemaakt? Nou heel veel succes met wat je beslist!!

@ Maris, ik vind het zo verschikkelijk wat je mee moet maken. Echt heel veel sterkte hoor! Wel fijn dat de rode duivels zijn gekomen, bengt ook weer een beetje licht. :hugg:

Up-date van hier.

De papieren zijn binnen.:clap2:

06.04.11 start Deca

09.04.11 stop pil

19.04.11 start Puregon

30.04.11 1ste FM

Maandag gauw de recepten inleveren. Je kan het maar vast in huis hebben.

Ik ga nu lekker even naar buiten. Fijn weekend allemaal en tot gauw!

:fool:Goofy

Geplaatst

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Mijnbaby: 25 maart ( C10 echo) Eskimo TP.

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP

April:

Raba: misschien verder in april

Mari83: april verder met cryo's

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Sandra - 20 april intake IVF

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Zo ook weer aangepast!

Geplaatst

Dank je wel Goofy.

Da is inderdaad een lichtpuntje want nu komt het weer dichterbij. Over 2 weekjes zitten we heerlijk even in Valkenbrug een weekend even alle ellende van ons af (voor zover dat lukt) en genieten maar en dan als we terug komen is het nog ongeveer 2 weekjes en dan kan ik bellen haha ik kan nu niet meer wachten. Stom is dat want ik heb al een jaar gewacht.

Armanda welkom hier en succes.

Fijn weekend allemaal lekker zo met het zonnetje.

Ik heb even het huis doorgewerkt en ga zo lekker met een boek op de bank. Ik heb even het boek ´de babyplanner´ gehaald bij de bieb gaat ook over ivf dus ik ben benieuwd.

Geplaatst

@ Maris, wat een heerlijk vooruitzicht naar Valkenburg! Lekker!!!!

Dat boek ken ik niet. Veel leesplezier.

En 1 jaar wachten. Ppff wat een tijd hé. Wij hebben nu ook 10 maanden gewacht. Nu het eenmaal weer voor de deur staat is het toch ook wel weer een beetje eng. Succes hoor.

Fijne avond allemaal.

-xxx-

Geplaatst

Valkenburg is zoo leuk.. En dat wachten. Wij zijn zo sterk daar in. Gewoon een jaar. Respect;-)

Armanda welkom, ik zag dat ze net een wacht bankje april hebben aangemaakt. Misschien beland ik daar ook nog net op. Hoop het!!

Wat een heerlijk weertje. Vandaag dagje sauna( eet festijn;-) hihih)

Heerlijk genieten. Net thuis. Nu lekker soezig....en helemaal niks meer.

Gaat weer wat beter hier.

Een mega dip. Bedankt voor alle digitale knuffels. lief lief lief

ink, weet niet of je al weg bent,maaar hele hele fijne vakantie!!!

Goofy weer beetje opgeknapt. Vreselijk migraine. Ik zie dat altijd bij mijn moeder. Heftig...

Bianca is gewoon heerlijk aan het zonnen......die komt straks weer met een boekwerk.

groetjesss voor allemaal

Geplaatst

GOOFY HIER BEN IK DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

haha afkicken geblazen ;)!

Zon druk dagje gehad 2 verjaardagen en zo naar de 3de maar moest even bij lezen ;)

Ik heb het tuincentrum niet gedaan.

Heb er goed overnagedacht en het voelde niet goed.

Ondanks dat ik het een mega leuke baan vond.In de catering van het tuincentrum.

Mijn vriendin heeft een cafetaria heeft veel problemen met haar personeel

Veel scholieren die er niet sirieus mee bezig zijn waardoor ze zelf in een sleur

zit en de plannen die ze met de zaak heeft niet waar kan maken.

Nu had ze mij al tig keer gevraagd of ik bij haar wilde komen werken.

Maar liet steeds de boot af omdat het niet mijn ding is.

Wilde niet s avonds werken of in het weekend.

Nu gaat ze een teras aan laten leggen haar tent uit breiden en wilt ze zich

uit gaan breiden ook iets meer in de catering.Dan kan ik mij dus gewoon uitleven ;)

Dus heb vanmorgen besloten om bij haar te gaan werken.

Ze kan mij de uren geven die ik wil werken hoef maar 4 dagen te werken.

Om het weekend en het is 2 min lopen en ik ben der.

Plus ze weet van het hele traject!Hopelijk heb ik de goede keuze gemaakt!!

Thanks voor alle adviezen!

@Sandra,Is je huisje weer helemaal schoon gepoetst??

Ik zou er dus ook niet over nadenken dat er idd familie leden

een relatie hebben.Gek eigenlijk he!

@Bikkel,Wat super meid!!Je mag gaan starten!Gefeliciteerd!!

@Goofy,Wat gek dat je die tintel in je wang had en je rechte oor raar doet.

Hoort dit bij migraine??Hoe voel jeje nu??Hopelijk hebben de zonnestralen wonderen verricht!

Eindelijk na zoooooooooo veel maanden mag je eindelijk starten!Zo blij voor je!

@Maris,Jippie de duivels zijn er!!Hoe blij kan een mens daar mee zijn ;)

hoezo moet je 30 dagen wachten dan?Gaat nu je cyclus plat?

Wat heftig van je teamgenootje,Wat kan dat ineens snel berg afwaards gaan.

Zo erg en ze is nog erg jong zeker :(

Wat is je tante een sterkte vrouw!!! Genieten genieten genieten!!

@Marlijnne,Goed bezig!!Jij heb dus een heerlijk relaxed dagje gehad!!

Ook wel eens lekker!!Leg je zelf maar eens flink in de watten!

Ben je al een beetje uit je mega dip gekropen??

Oja maris,Wij gaan niet meer naar valkenburg.Dus we zullen je daar niet zien.

We wilden graag een bubbelbad sauna en hottube en nu hebben we een onwijs

Gaaf huis gevonden in Makkum.

Lokatie is wat minder we zijn echte bos mensen maar omdat het huis zo WAUW was moesten we hem gewoon boeken haha

Dus waarschijnlijk dagje terschelling ofzo en dat soort dingen.

Zijn nog nooit in Friesland geweest.Limburg vinden we tot nu toe het leukste!

Haha weer een heel boekwerk idd ;)Goed geraden marlijnne :P!!

Spreek jullie snel weer

Fijne avond!!

Liefs -xxx-

Geplaatst

Bianca als dit goed voelt met deze baan heb je echt de goede keuze gemaakt hoor wanneer begin je?

Ik. hoef geen 30 dagen te wachten maar als we nu zouden bellen zitten we misschien tijdens het weekendje weg met de tp en dat willen we niet vandaar

Dat lijkt me ook wel erg leuk die kant uit maar we zien elkaar 11 juni wel ja haha

Marlijnne fijn dat het zo lekker was en gelukkig voel je je iets beter

Fijne avond allemaal ik ga naar de verjaardag van mijn zusje

Geplaatst

Jooooeeehhhhheeee, daar is ze weeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr.:happydance: Ik dacht al waar ben je nou! Hahahahhahahhahahhahaha, we lijken wel kleuters!:laughing4:

Maar even serieus. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Als jouw gevoel zegt dat dit goed is, dan is het ook zo! Leuk hoor, lekker dicht bij huis, geen gedonder met je baas over de behandeling! Goed geregeld meid! en als eenmaal je kleine meid/knul er is dan is het vroeg genoeg om verder te kijken , naar een studie ofietsdegelijks! Toppie!!!! :icon_flower:

Mijn partner en ik zijn ook bosmensen. Wij houden heel erg van de Veluwe. Zo mooi ook om het nationale park de hoge Veluwe op te gaan en wild te spotten. (wanneer staat dat uitje eigenlijk geplant van jou? Over 4 weken toch? Tja, dan kan ik vast afbouwen, snappie. Ik kan je natuurlijk zo lang niet missen ;) hahahahhaha):laugh:

@ Maris, veel plezier hoor bij de 1/2 Sara.:icon_flower:

@ Marlijnne, wat heerlijk dat je lekker een ontspanningsdagje hebt gepland! Fijn dat je genoten hebt. Ik hoop dat je een beetje uit die dip bent gekomen!:icon_flower:

Wat de migraine betreft, ik heb meestal lichtflitsen en een soort visjes voor mijn ogen. Als ik dit heb neem ik mijn medicijnen hiertegen in en dan ben ik op tijd. Nu had ik geen voorteken gehad en klap, gelijk een uitval van mijn rechter arm en mijn rechter wang en oog. Een koppijn eerste klas. Ook heb ik dan meestal moeite om op woorden te komen en kan gewoon niet logisch denken. (niet dat ik dat anders wel kan , hahahahaha:happy3:) Ik was op dat moment aan het shoppen met mijn schoonouders en mijn partner. Nou je begrijpt het wel, ik kon gelijk naar huis gebracht worden en onder de wol. Het heeft al met al 2 1/2 dag geduurd. Nu is het zo goed als weg, ben alleen nog erg moe.

O ja, die zonnestralen waren HEERLIJK! Heb genoten. Ben echt een winterdipper dus kom maar op met die stralen!!!!!!!!!!!!

Nou ik ga All you need is Love kijken.

Groetjessss

Geplaatst

Bianca, volg je gevoel dat zit altijd goed.

Ga jij maar eens een lekker pattatteke voor ons bakken;-) hi

Dat huisje klinkt goed waar je heen gaat. Heerlijk...

Mijn dip is wat minder, hik nog een beetje tegen een "ontploffing" aan. Ik moet weer even goed janken. Alleen op 1 of andere manier komt het nu even niet,meiden ik kan het niet eens uitleggen. Misschien ook omdat ik nu mn lief niet om me heen heb. Komt weer goed....

Vandaag was heerlijk!Lekker in zonnetje gelegen.

Goofy gelukkig ben je weer opgeknapt,maar pff die moeheid en nasleep. Dan doet het zonnetje je zeker goed.

mari super die rooie duivels...

Weltruste voor jullie allemaal.

Morge ff bijlezen van iedereen,

Lfs,marlijn

Geplaatst

He Maris,

Okee dus als ik het goed begrijp wacht je nog 1 cyclus?

Ja we zien elkaar sowieso 11 juni!!

Zal het bij mijn nieuwe baan alvast door geven ;)

He Goof,

Ja erg zijn wij he!!Maar wij zijn ook altijd zo gezellig haha

Dank je wel!!Schaam me soms wel hoor het is nou niet echt een super

leuke baan waar je enthousiast over verteld!!

Maar goed als onze kinderwens niet vervuld word ga ik weer lekker

de schoolbanken weer in!!Dus het is gewoon een over brugging!!

En dat je geen reistijd hebt is echt wel een dikke plus punt!

Wat fijn dat de migraine zo goed als over is.

Lijkt me verschrikkelijk als je zoveel pijn hebt.Normaal als je ziek

bent lees je een boek kijk je tv ofzo maar ik denk dat je bijna

geen licht kan verdragen of vergis ik me??Dus je shop dagje moest je helaas

annuleren :( Kom je gewoon 11 juni shoppen in Utrecht ;) (grapje)

Volgens mij gaan we nu 2 mooie weken krijgen!!Dus dan klim je

langzaam uit je winterdippie!

Wij gaan 1 april een weekendje weg!!

Dus dan word het nog stil zonder mij en Maris op het forum ;)

Mijn vriend neemt wel zijn laptop mee die verveeld zich al snel

maar ben niet van plan er gebruik van te maken.Als ik weg ben ben ik ook echt weg.

Snap je wat ik bedoel.Geen telefoon geen computer heerlijk!!

Gaan met mijn vriendin,haar vriend en haar zoontje!Dus genoeg afleiding om af te kicken :P!

Hoi Marlijnne,

Haha klinkt zo stom pattattekes bakken :( je moet wat he!!

Straks word ik gewoon directriese van een grote fast food keten

die ik zelf op gaat richten whahaha.

Gelukkig is je dipje al iets minder.Misschien komen alle gebeurtenissen

van de afgelopen maanden er wel uit.Lekker er uit laten komen.

Al zou je dat onderhand ook wel zat wezen en wil je de vrolijke jij weer terug!

Als jeje ei kwijt wilt weet je ons te vinden he!!

Nou meiden ik ga heerlijk mijn mandje in!!

Komen net terug van een verjaardag die mensen hadden gewoon de achterdeur open staan brrr.

Was me toch koud.Ze wonen in een klein huisje.Hadden een party tent

neer gezet zodat er buiten ook mensen konden staan!Dat doe

je met dit weer toch niet haha.

Dus nu maar ff opwarem in mijn warme bedje!!

Liefs -xxx-

Geplaatst

@ Bianca, ja, ja, ja hij staat in mijn agenda hoor! 11 juni. En doe eens niet zo minderwaardig over je werk. Dat maakt toch niet uit! Als je het goed vind en leuk, wat maakt jou dat nou uit. Al zou je toiletjuf zijn bij de Hema. Als je het leuk vind is het GOED! PUNT!

Je hebt gelijk wat betreft die laptop. Gewoon uitlaten en vriendlief ook. Hij heeft hem ook niet nodig. Hij heeft jou toch? En je vrienden?

Het klinkt wel goed hoor, wat er allemaal in dat huisje zit. Kan ik ook niet mee?????

Zal zeker wel stil zijn als Maris en jij er niet zijn op het forum. Maar Ink is dan weer terug. Dan kan ik met haar beppen. En Marlijnne is er dan gewoon en mijnbaby en Meezie. Vind wel dat die andere meiden stil zijn? Sandra, Fren, Liedje....etc. Meiden waar zijn jullie? Gaat het goed?????

Nou meiden, ik heb vandaag het forum weer genoeg vervuilt, ik ga mijn bed in.

Tot gauw.

-xxx-

Geplaatst

Bianca werk is werk en als het jou leuk lijkt hoef je je er toch niet voor te schamen.

Lijkt me best leuk werken hoor.

Haha ja dan word het nog rustig want dit is zo verslavend haha ik neem geen laptop mee naar Valkenburg maar heb internet op de tel en ik weet dus niet of ik het kan laten om even te spieken. Ik zal wel niet veel reageren maar ik denk dat ik dat niet kan laten haha hoezo verslaafd.

Het is ook zo gezellig hier haha.

Maar nee het is niet echt weer om de deur open te hebben :smiley_freezing::eskimo: ik sanp ook niet dat ze dat zelf niet door hebben. Bij mijn zwager en schoonzus is het ook altijd zo koud ze hebben het zelf niet snel koud en dan moet een ander dat ook maar zo hebben bah als we daar heen gaan kleed ik me altijd al extra dik aan.

Goofy wat naar die migraine gelukkig is het bijna over. Ik weet wat het is en het is geen pretje dus doe je rustig aan.

Welterusten allemaal morgen vroeg even klootschieten en morgen middag willen we even naar het bos met de hondjes kunnen ze even uitrazen.

Geplaatst

Hihi goofy, bedankt dat je mij ook in het lijstje opneemt om gezellig mee te kletsen, laatste dagen wel veel meegelezen maar niet veel gereageerd.

Druk met werken hier, het personeel is met vakantie dus moeten we met z'n tweetjes het klusje klaren. Maar van dinsdag t/m vrijdag zal ik ook niet op het forum zijn.

Wij gaan dan ook een paar daagjes weg, dus het wordt wel heel stil.

Bianca, ik denk dat er toch wel heel veel leuke verhalen te vertellen zijn over sommige dingen die gebeuren in de horeca.

Geplaatst

Hey Lady's

Heerlijk het zonnetje:icon_sunny:

Ik zit alweer aangekleed op de bank in de zon. We gaan straks even bos in!!

Heerlijk.

Goofy !! het weekend van 1 april moet je het ook zonder mij doen:hmz:

Ik ga van vrij tm maandag weg. Naar drenthe met mijn schoonfamilie!!

Zonder laptop..

Ik ga jullie ook heeeeel erg missen.

Jullie nog plannen vandaag.

Fijne dag allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden