Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marlijnne ik hoop het ook het gaat in eigen cyclus dat doen ze altijd in DD dus ik ben benieuwd.

Goofy dank je ik zal morgen direct hier laten weten wanneer de echo zal zijn.

Werk ze deze week ik ben ook vrij druk moet eerst 3 avonden sporten en dan op naar het pasen. Volgende week zondag gaan we eieren eten bij mijn schoonouders doen we elk jaar dan gaat mijn schoonmoeder een stuk of 100 eieren koken en die gaan meestal allemaal op met z'n allen (ik ben niet heel erg gek op eieren maar goed mijn vriend wel)

Ach is altijd wel gezellig

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Meiden

Ik ben ook ongesteld geworden. Spannend hoor zo het zh bellen.

Het valt trouwens wel supergoed, want vanaf volgende week heb ik 2 weken vakantie.

Hopleijk zijn alle zieken dan beter en hoef ik niet in te vallen.

Ze weten er op m'n werk namelijk niks vanaf en dat wil ik graag zo houden.

Maris 100 eieren? met hoeveel mensen zijn jullie dan?

Heb je al naar het zh gebeld?

Goofy succes met je drukke week enne hier ook iemand boven de 30 hoor. Wilde heel graag voor m'n 30e moeder worden,

maar dat is helaas niet gelukt.

Maureen wat vervelend zo'n lange cyclus!

liefs!

Marlijnne succes in deze laatse o zo slopende wachtweek!

Geplaatst

rosella...dat zou fijn zijn in je vakantie. Alle rust. Heel handig als verder er niemand wat van weet!! Succes!!

Maris zoveel eieren.....hihiihh!!heel traditioneel pasen vieren!!

Ben benieuwd wanneer je echo is.

Zonnige dag allemaal!!

Geplaatst

We hebben maandag 2de paasdag de echo dus lijkt me een goede dag om eieren te kijken haha.

Ja 100 eieren en we zijn denk ik met 9 volwassenen en 3 kinderen ja is altijd wel heel erg gezellig haha.

Geplaatst

Yes, yes, yes!!!

Net terug uit het VU, ze hebben eindelijk mijn linker eierstok gevonden, woooeeehhhooooeee!!!

Omstreeks 4/5 mei word ik ongesteld en dan mag ik op cyclusdag 3 starten met Microgynon 30. Op 9 mei nog een uitgangsecho en de laatste puntjes op de i zetten en dan mogen we hormonen gaan prikken!

Fijne dag allemaal! :-D

Geplaatst

@ Maris ; 100 :eekk: eieren, slik, ik heb er al moeite met 2. Maar ik ga morgen stimuleren en dan heb ik rammelende eierstokken. Ook goed toch? Maar ik zal in ieder geval voor je duimen op 2de paasdag!:goodluck1:

@ Marlijnne ; heftig he, dat rollercoastergevoel! Ik duim me echt suf hoor! Ik heb wel een x aantal gaatje hoor en zonder jullie kan ik toch niet. Dus zal er 's avonds best wel even zijn. Maar woensdag kan ik echt niet, :sorry:

@ Melis ; super meid, op naar de start!!! Succes!!!:gekruiste vingers 4

@ Rosella; super geregeld zo, precies in je vakantie. Mijn vorige behandeling viel ook precies in mijn vakantie. Super ging dat. Je hoeft alleen maar met jezelf en je behandeling bezig te houden en verder nergens aan te denken! Succes!!!:gekruiste vingers 4

Fijne avond allemaal en tot schrijfs,

xxxxx

Geplaatst

Nou Maris dat wordt eten! Wel een leuke traditie.

Goofy nou gelukkig dat je af en toe een gaatje hebt. Ik ben er in het weekend helemaal niet,

want dan zijn we een weekendje weg.

Melis fijn dat je eierstok gevonden is.

Marlijnne hoe ben je de dag vandaag doorgekomen?

Geplaatst

Maris, 100 eieren, pfff wat veel zeg!!! Wat goed zeg dat je volgende week al de echo hebt. Voor je het weet heb je de tp alweer!

Maureen, wat duurt wachten toch lang, en zeker als je graag ongi wil worden. Komt het doordat je lichaam van slag is van de hormonen??? Succes iig.

Haha, Goofy met rammelende eierstokken:clap2:. mijn collega heeft nu ook een beeld van mij met rammelende eierstokken en krijgt het niet van haar netvlies. Grappig dat jij hetzelfde woord gebruikt.... Succes met de stimulatie, hoe lang moet je?

Bianca, wat ben stil..... Hoop dat alles goed met je gaat...

Marlijne, hoe is je dag vandaag geweest? Voel je je al wat beter en rustiger dan afgelopen weekend. Op naar komend weekend!!!

Vandaag alweer de 2e spuit gezet. Ging weer goed, als het zo blijft gaan dan teken ik ervoor.

Fijne avond allemaal.

x Lianne

Geplaatst

Hey Lieve meiden!!

Gelukkig goofy;-) toch nog een gaatje. hahah! Morgen avond ben ik ook wat later. Ga naar vriendinnetje in Deventer.:-)

En bijna de puregon!! Laat ze maar rammelen!

Met pasen eieren tellen!!

Hoe mijn dag was tjaaa, Ik wil mij ei(om in jullie termen te blijven over eieren) wel even kwijt.

Ik ben denk ik zeker 10x in tranen uitgebarsten. Voel me niet fijn. Ik denk dat het ook de hormonen zijn. de tijd waarin we zitten. Was bijna uitgerekend(39 weken). Maar had ws nu al achter de kinderwagen gelopen. Ik denk dan.....ik ga even naar de stad, maar ik ga niet. Ik wil niks alleen doen. Ik zit te wachten tot mijn lief weer thuis komt. Heerlijk weertje, maar in de zon zitten denk ik na 5 min. is dit het nou? Ik heb morgen ook mijn werk afgezegd. Het wil echt even niet. Ook veel spanning.

Ik hoop serieus dat zondag mijn test positief is, dat zal me zeker een klein beetje helpen. Het is moeilijk uit te leggen hoe ik me soms voel. Genieten is er echt niet bij.

Het kan morgen ook ineens wel een betere dag zijn. Het is alleen heel confronterend dat je je zelf zo ziet. Heel anders en je wil het niet zo,maar gebeurt wel.

Er komt een dag, voor ons allemaal dat hopelijk al het geluk bij ons allemaal terecht komt. Een ieder heeft dat hier dubbel&dwars verdiend.

Dit was weer even mijn verhaal. pffff normaal praat ik nooit graag over mezelf;-)

Het is gewoon fijn om even van me af te typen!!!

Maar ik voel me wel iets rustiger. Vandaag totaal geen last gehad van mn buik.....;-)

Melis: wat fijn dat ze je eierstok gevonden hebben!Kun je weer bijna van start.

Lianne fijn dat het goed gaat het spuiten!

Fijne avond, ga zo even douchen!!

Lfs

Geplaatst

@ Marlijnne, wat goed dat je het even van je afschrijft. Wat is jou situatie dubbel. Je zou uitgerekend zijn of al bevallen en nu draag je een vruchtje bij je. Wat hoop ik en duim ik voor je dat dit een plakkert is! Het is je zo gegunt! Lieverd ook al schrijf je niet graag over jezelf, toch is het idd soms nodig! Kijk wat je zelf wilt, het gaat om jou, en je mag hier alles schrijven wat je wilt. Heel veel knuffel van hier en mijn duimen draaien overuren!!!!!!!

@ Lianne, een collega van mij zei dit ook tegen mij en ik vind het een giller! Nu hebben we het niet anders dan over rammelende eierstokken. Hahahhaha. Ik moet vanaf morgen gaan stimuleren. Vorige keer had ik op dag 16 van de stimulatie de punctie dus nog ongeveer 16 a 17 dagen vanaf nu. Spannend!

Jij gaat toch ook voor een lang protocol? Ik duim voor je dat het spuiten zo blijft gaan.

Oeeeppss, zit ik net hier te lezen denk ik ineens om 21.43, jeetje ik vergeet helemaal te spuiten...... Maar ff gauw gedaan, hahahaha.

Ik ga nu lekker naar bed en morgen weer een drukke dag op het werk. Morgenavond ben ik weer ff present!

Nou meiden, groetjes en Bianca en de rest................ We missen jullie!!!

-xxxxxxxx-

Geplaatst

o ja, en veel plezier in Deventer Marlijn!:icon_flower:

Geplaatst

Lieve Marlijnne,

Ook al ben ik niet zo aktief momenteel ik volg je wel!!

Ik hoop zo van harte dat je zondag een positieve test hebt!!Ook al kan je op dag 12 al testen ;)!Het is zo logisch hoe jeje voelt.Hopelijk is de test zondag positief en kun je daar wat kracht uit halen.Ook al zal dat erg moeilijk worden!!Je blijft toch dingen in je koppie houden!

En iedereen schrijft van zich af in dit topic dat mag jij ook en we zijn er allemaal net zo voor jou als jij er voor ons bent geweest de afgelopen weken!!Meis ik blijf zo voor je duimen!!Ik wil je gewoon een dikke knuff kunnen geven de 11de om je te feliciteren!!

@Meis,Joehoeeee wat een super goed nieuws!!!Je eirstok is back!!!!Zie je positief blijven!!Was hij makkelijk zichtbaar??

En hoelang moet je dan aan de pil??20 dagen ofzo????Jammer dat we dan niet gelijk op gaan!!Ik begin 6 mei met prikken.

@Lianne,Hier gaat alles goed hoor!!Druk druk druk las wel mee maar geen zin om te reageren erg he!!hihi.

Lees dat jij bent begonnen met de deca!!Wanneer mag je de hormonen gaan spuiten?

Hopen op een zwangerschap!!Helaas hebben wij in het zelfde schuitje gezeten en gaan we beiden aan de laatste icsi beginnen!Mocht deze poging niet slagen gaan jullie dan wel door??

Ook voor jou draaien mijn duimen!

@Goofy,Wat ben je toch een heerlijk druk bezig dametje he hihi.

Nog 1 nachtje en dan mag je de hormonen gaan spuiten!!En over 16 dagen gewoon de punctie!!Je weet het he jij de tp en ik de start met de deca!

Hou je nog steeds zoveel vocht vast??Wat vervelend is dat echt een bijwerking van de hormonen??

Ik heb even niks van me laten horen!!

Had even geen zin om te reageren!!Aangezien het een tijdje sowieso stil is geweest in het forum vond ik het nutteloos lange berichten te typen als toch niemand reageerde hwhahahaha stom he ;)

Ik heb de kaartjes voor Najib amhali in de pocke geloof 17 september in scheveningen 1ste rang rij 2 kunnen heb dus goed zien ;)

Morgen word ik voor 12 uur gebeld door de gyn.Of we er alsnog 2 terug mogen laten plaatsen heb er een hard hoofd in maar moet wel een klein beetje positief blijven he!!

Verder weinig nieuws!!

Ojaaaa jullie moeten reclame maken voor de forum dag whahaaha.

Ik ga me mandje in!!

Slaap lekker iedereen!!

En Marlijnne in het bijzonder ik duim voor je meis op naar een positieve test!! Ik gun het je zo!!

Dikke knuff!!

Geplaatst

Gisteren fijn telefoontje met mijn mams gehad. Ze is er erg mee bezig.Heeft op voorstel van mij het een boek uit de bieb gehaald over als zwanger worden niet vanzelf gaat (Ben de titel ff kwijt). Het begint bij haar nu pas door te dringen wat we al achter de rug hebben en wat het inhoudt waar we nu bezig zijn..dat heb ik lang gemist.Maar ik heb zelf ook zelf niet duidelijk aangegeven wat daarin mijn behoefte was. Ik vind het erg fijn hoe het nu gaat. Op de dag van de punctie komt ze naar ons toe,brengt ze Tim naar school en is ze er de rest van de dag. Ivm de afstand tussen onze woonplaatsen (150km) echt bijzonder voor mij!

We hebben maandag 2de paasdag de echo dus lijkt me een goede dag om eieren te kijken haha.

Ja 100 eieren en we zijn denk ik met 9 volwassenen en 3 kinderen ja is altijd wel heel erg gezellig haha.

ha haa ha!!! jij prima dag om eieren te kijken ;-)

@melis..goed niews voro jullie dus fijn!

@lianne..ik duim dat het zo blijft gaan!

@marlijne...rot voro je dat je niet lekker in je velletje zit! Ik hoop zoooooo voro jullie dat dit RAAK is!

@bianca..yes je hebt de kaartjes!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Hoop dat het met iedereen goed gaat en er snel weer positieve berichten te lezen zijn, dat een ieder hier op het forum maar snel zwanger mag worden!!

Wie o wie kan mij vertellen op welke dag(en) je welke medicatie moet starten?

9 mei heb ik het laatste gesprek om de puntjes op de i te zetten, maar ik ben zo ontzettend nieuwsgierig.

Volgens mijn cyclus van 24 dagen word ik 4 mei ongesteld. CD 3 mag ik met Mycrogynon 30 beginnen, dus op 7 mei (mijn verjaardag, word 25) maar hoe gaat het verder qua prikken e.d. qua planning?

Help, ik word gek van nieuwsgierigheid en ongeduld, haha!

Geniet van het mooie weertje en ik wens iedereen een fijne dag toe!

Liefs xxx

Geplaatst

@ lieve Bianc,

Thanks voor je lieve woorden.

Geloof het of niet, ik ging in de stoel liggen en de gyn zei; zo, mooie linker eierstok die goed in beeld ligt... Ik dacht; huh, links is toch door niemand te vinden?!?!?!?!

De tranen schoten in mijn ogen, alsof ik al goed nieuws mbt een zwangerschap had gehad. Manlief en ik waren zo ontzettend blij!...

4 mei word ik (volgens de natuur) ongesteld en heb vrijwel elke maand een hele nauwkeurige cyclus van 24 dagen, bijna op het uur nauwkeurig! Op cyclusdag 3 beginnen met de pil (@ mijn verjaardag, mooier verjaardagscadeau kan ik me niet wens ;-)) en dan 9 mei nog ff een uitgangsecho. Dan krijgen we ook te horen wanneer ik met de decapeptyl mag starten. Ben alleen ff kwijt op welke dag je daarmee mag starten...

Ik heb er enorm veel zin in, maar ergens ook heel zenuwachtig voor de punctie e.d.

Hoe is het bij jou? Hoop dat alles goed met je/jullie gaat! ;-)

Geplaatst

Heee Lady's,

Hier zit ik te schijt balen.

Ik zou vandaag een telefoontje van de gyn krijgen.

Heb sinds gister een nieuwe telefoon en wat blijkt je kan hem alleen maar op nemen door je vinger naar beneden te halen op de touch screen maar dat doet die niet altijd.Vanmorgen al een oproep gemist daardoor van de secretaresse van het ziekenhuis.Ze vertelde in mijn voicemail dat de gyn na 5 uur zou bellen.

Iedere klant die na half 5 kwam vertelde ik dat ik een belangrijk telefoontje verwachte en als die dus zou gaan ze maar even moesten wachten.Gaat mijn telefoon krijg ik hem niet opgenomen.Gevolg:Oproep gemist en zelfs geen voicemail bericht!!!En ze zullen ook niet terug bellen!

Ze hebben ook mijn huis nummer maar ook daar belde ze niet op volgens peet.

Dus peet gevraagd of hij wilde bellen en wilde vragen of hij in contact kon komen met de gyn.Krijgt hij heel leuk te horen dat ze dit niet met hem mogen bespreken maar alleen met mij!!Wie verzint dit??? Het gaat toch om ons beiden?

Ik zelf tussen de klanten door gaan bellen waren ze gesloten werd door verbonden naar het secretariaat die verbond me door met de afdeling waar de gyn aan het werk was vond het al zo lang duren en wat denk je hebben ze gewoon opgehangen!pffffffffffffffffffffff ben zo boos :( Wacht hier al zo lang op.

Nu heeft ze volgens mij alleen donderdag tijd maar ook dan werk ik heel de dag dus zal het wel het zelfde aflopen als nu!! Ik word gek brrr.

Sorry voor mijn klaag verhaal hihi..

@Melis,Wat super zeg dat is gek dat ze die nu in 1x zagen!Ligt er misschien ook wel aan door wie de echo gemaakt word en of dat je darmen er niet voor zitten.Was het wel aan het zelfde echo apparaat?Hopelijk blijft hij zich nu niet meer vestoppen ;)!

Ik kan je hier geen antwoord op geven.

aangezien wij nooit de pil hebben hoeven slikken.

Ik begin op dag 1 van mijn menstruatie met de deca en op dag 3 de deca en de puregon.Goofy moest ook aan de pil.En die heeft het volgens mij 21 dagen moeten slikken maar dit weet ik niet zeker.Misschien eens een nieuw topic openen en eens vragen of er meiden zijn die dit protocol gehad hebben ik zou namelijk ook erg nieuwsgierig zijn!!Jullie hebben zo lang gewacht en eindelijk kunnen jullie starten er is toch geen mooier kadootje!!

Kwam jij ook 11 juni gezellig naar de forumdag ;)!

@Marlijnne,Hoe is jou dag verlopen vandaag?Heb je een iets beter dagje?En hoe voel jij je?

@Goofy,Volgens mij heb jij je nog helemaal niet op gegeven voor de forum dag of vergis ik me ;)Hoe is jou dagje op het werk geweest!!Morgen heerlijk genieten met mams van je wel verdiende vrije dag he!

@Tusele,Wat vervelend dat de afstand tussen jou en je mams zo groot is.Wel onwijs fijn dat ze dan een dagje bij je op visite komt om je te verzorgen en voor Tim te zorgen!!

Wat vond je moeder van het boek?Ben benieuwd naar hij reactie en of ze nu weet wat jij door moet maken.

Kom jij ook gezellig naar de forum dag 11 juni :P!?

Zo ik ga me kopje thee maar is zetten!En de handleiding van mijn telefoon eens door pluizen hoe ik deze telefoon op moet nemen whahaa.

Knuff voor jullie allemaal!!

Geplaatst

Tjongejonge lees nu je bericht, wat een stelletje e*kels daar zeg....alsof het allemaal weer niks is. Meid, dikke knuffel voor jou, want het zit weer even tegen....

Nu moeten ze wel met heel goed nieuws komen om dit een beetje goed te maken hoor.

Geplaatst

He Lieve Jose,

Ja joh word je toch gek van!!Zit al zo lang te wachten dus zal wel pas volgende wk worden dat ik wat hoor!!

Nou ik eis gewoon eerder.Dan begint ze maar wat eerder hoor!Ze kan makkelijk voor haar spreekuur een belletje plegen!Hoeft geen uur te duren!

Alles zit bij mij altijd tegen heb je het door :( Jij donderdag je echo toch??Of ben ik weer in de war :P

Kus

Geplaatst

He Bianca zeker een rotbericht!!! Ze m oeten toch wel snappen dat voor jou en je vriend belangrijk is.

Echt belachelijk dat ze hem niet te woord staan. Ik zou gewoon morgen weer gaan bellen hoor.

Enne succes met je telefoonhandleiding ;-)

Geplaatst

Dank je wel rosella, Ja te stom voor woorden!!

En wat denk je in de handleiding van de telefoon staat niks!!Alsof het de normaalste zaak van de wereld is om je telefoon zonder groen knopje op te nemen!

En met je vingers over het beeld te glijden die het steeds niet doet whahah iemand nog een htc wildfire kopen ;)

Geplaatst

@ all, ik kom even hallo zeggen en weltruste. Reageer donderdag weer lang op iedereen!!

Knuffels voor jullie allemaal!!!

En Yes! de Puregon zit er weer in!!!!!

Dag allemaal!!!:icon_flower::icon_flower:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden