Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marlijnne, jeetje wat een verdrietig nieuws. Ik had het zo voor je gehoopt, heel veel sterkte de komende dagen en een dikke knuffel:Smilies-dieren-0047 voor nu.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

lieve marlijnne,

heel veel sterkte, bah het is je zoooooo gegund! en dan weer een teleurstelling....

een hele dikke digitale knuffel!

Geplaatst

Lieve Marlijnne,

Wat een verdietig nieuws!

Ach meis toch, ik snap het dat je hart in duizenden stukje is gevallen.

Ik stuur je van hier en mega-digi knuf en heel veel stekte......

Weet gewoon niet wat ik schrijven moet, kl*** meid!

Knuf,

Goofy

Geplaatst

Lieve Lieve Lieve Marlijnne,

Nogmaals een hele dikke knuffel voor jou!!

Brrrr wat is dit afschuwelijk!!Stiekem denk je waarschijnlijk toch dat je zwanger bent en dan negatief bericht.

Meis logisch dat je hart in tig stukjes ligt!!Neem de tijd om hem weer te helen.

Nu word woensdag sowieso een nog moeilijkere dag!!

Lief ik wens je heel erg veel sterkte!

Mag en wil je wel gelijk door voor de volgende cryo??

Dikke knuff xxx

Geplaatst

@ Bianca, heerlijk meid, lekker een paar daagjes vrij! Ga je nog wat leuks doen?

Ik wilde je even laten zien dat ik ook zonder het forum kan, :happy:.

Heb wel even gelezen maar had gewoon de zin niet om te schrjven. (schaam)

Ik heb vakantie in week 21 en 22. Ik zou dan de woensdag wel met je af kunnen spreken als je dat leuk vindt? Dat is 25 Mei of 01 Juni. De woensdagen daarvoor zitten al helemaal volgepropt.

Een andere dag is wat mij betreft ook geen probleem. Jij had toch ook op maandag vrij? Dan kan 23 Mei of 30 Mei wat mij betreft ook. Allemaal is ook goed, hahahahaha Kijk maar of je het leuk vind en of het kan. Lukt het niet dan zien we elkaar de 11de Juni!!!!!!:happydance:

@ Maris, en hebben de eieren gesmaakt? Ik heb er 1 op en heb mijn buik er al vol van. (Letterlijk ook, eieren kweken hier, hahahahahaha)

Succes morgen!!! Ik duim voor je!!!!:icon_flower:

@ de rest, hoe gaat het met de meiden? Allemaal leuke plannen voor het heerlijke paasweekend?

up-date van hier:

Ik merk nu al dat de rust me goed doet. Ik heb nu al 2 nachten heerlijk geslapen. De opvliegers zijn ook wat minder aan het worden. Mijn voeten doen nog wel wat zeer van het vocht maar dat mag de pret niet drukken. De hoofdpijn is vertrokken en ik hoop dat deze nu eens een tijdje (60 jaar ofzoiets) wegblijft! De allergie slaat helaas wel weer even toe. Ben gisteren niet zo slim bezig geweest. (waar liggen mijn hersenen toch, :happy::happy:) Heb de benedenverdiepeing gepoetst met schoonmaakmiddel en ben ook lekker met chloor bezig geweest. Nu zit ik dus helemaal onder de uitslag. Niet het etiket gelezen en ja hoor, lanoline...... Ook vliegen er lekker pollen door de lucht dus ben nu ook snotterig.

De spuiten gaan goed!! Nog 1 week en dan hebben we de 1ste FM!!! Spannend. We kijken er heel erg naar uit! Laat de eierstokken maar rammelen!!!

Bianca voor jou nog 11 dagen!! Ik tel nu ook met jou mee hoor!!!!:icon_flower:

Ik ga vandaag lekker in de tuin hangen, geen verplichtingen, heerlijk!!!

Kom straks nog wel even snuffelen op het forum!!

Meiden, een heerlijke paaszondag gewenst en Marlijnne voor jou een extra stevige knuffel!!!!

Geplaatst

Lieve Marlijnne wat een triest bericht het is jullie zo gegund.

Meid heel erg veel sterkte wat is het toch ook een oneerlijke strijd.

Een hele dikke knuffel voor jou en je man

Geplaatst

@ Maris, ooo oke! Eet smakelijk dan vanavond. Wij gaan patat eten met snijbonen en kip. Heel wat anders dan eieren. We hebben zelf geeneens paaseieren in huis...... (waren uitverkocht.....wij kopen dat altijd het liefst zo laat mogelijk anders zijn ze voor de Pasen al op......)

Geplaatst

Goofy,Daar ben je weer!!Wat hebben we jou gemist!Eindelijk weer lange verhalen ;)!

Schaam je!!Je begint een beetje op mij te lijken,Wel mee lezen en niks schrijven!

Hoelang van te voren moet je weten of ik kan!?Want weet niet precies wanneer ik de punctie heb.Waarschijnlijk rond 23 mei.

Ik zou nu alle datums kunnen namelijk.Beetje lastig rot punctie ;)

We gaan elkaar nog ff zien voor 11 juni!!Kan ik je nog ff voor de 11de feliciteren!

Wat fijn dat jeje een stuk beter voelt.

Blijf het gek vinden dat jij zoveel vocht vast houd zeg!!Heb het nog niet eerder gelezen ergens dat er vrouwen door de hormonen vocht vast houden.Alleen dat je met een overstimulatie een bollere buik kan krijgen doordat je dan wel vocht vast kan gaan houden.

Hopelijk blijft je hoodpijn nu eens weg.Ben blij dat ik het bijna nooit heb maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is.

Je zou bijna denken dat je zwanger bent!Wat een muts ben je ook he!Je bent iets te poetserig geweest suffie!!Hoelang blijf je last hebben van die uitslag??

En je hebt ook nog eens hooi koorts pfff verlangde je eerst naar de zomer volgens mij verlang je nu naar de herfst ;)

Nog een week wat vliegt de tijd dan heb je heel veel mooie follikels!!En op 5 mei heb je dan de punctie!!Dan worden ze bevrijd op bevrijdingsdag hihi. (flauw)

Jij hebt ook lekker een rustig dagje voor de boeg dus!!Heerlijk he!!!Lekker beetje in de tuin hangen en lekker niksen!!

Hier ook geen plannen met de pasen.

Vanmorgen even een paas ontbijtje gemaakt en het huis even snel door gegaan met de stofzuiger en stofdoek.En straks heerlijk met de viva op mijn ligbedje in de tuin in de zon HEERLIJK!

Maar moet je zeggen dat het nu al HEEL warm is!

Nog 11 dagen en dan mag ik ook de eerste spuit zetten joepie!! Vanmorgen voelde ik mijn eierstokken weer erg phoe hee.Misschien dat ik nog wel ff een controle echo laat maken om te kijken of ik idd geen cystes hebt of wat dan ook voor ik start.Om niet voor verassingen te komen te staan (hmmmm beetje aparte zin geloof ik) haha.

Heerlijk vooruit zicht dat ik pas dinsdag om half 4 moet werken en dan donderdag heel de dag verder gewoon vrij!!Heerlijk 2 dagen werken hihi.

Nou meiden ik ga dekking zoeken peter is zo vervelend en irritant!!Lijkt wel alsof ie in zn 2de puberteit zit kan dat als je de 40 gepasseerd bent haha.Te erg gewoon!!HELP!!!!! ;-)

Knuff voor jullie!!

Geplaatst

Haha Bianca succes zal wel aan het weer liggen want die van mij is ook zo vervelend haha

Lekker he dat je pas dinsdag weer hoeft te werken heb ik ook heerlijk.

Goofy dank je haha ik koop nooit geen eieren ik krijg ze altijd haha de buren van mijn ouders hebben 15000 kippen en daar kan ik zo een rekje ophalen als ik wil maar we eten normaal niet zo heel erg veel eieren ik ben er al niet zo gek op.

Fijne zondag allemaal wij gaan zo weg

Geplaatst

Ha Bianca,

Waar woon je, dan kom ik die Peet van jou een op zijn donder geven :happy3:!! Hahahahahha. Geniet maar lekker van elkaar hoor! En idd, als ze de 40 zijn gepasseerd dan komen ze in hun 2de pubertijd. Ik ondervind dat hier ook regelmatig! Hahahahaha. :happy:

Meis, wat roze zeg die letters, krijg er pijn mijn ogen van, hahahahaha.:happy2: :happy10: :happy4: :happy5: :icon_flower:

Maar ik hoor het wel hoe het bij jou gaat! Ik heb al die dagen gereserveerd staan voor jou. Mocht er hier iets tussen komen dan hoor je het wel! Leuk, leuk, leuk. :icon_flower::happydance::icon_flower::happydance::icon_flower:

Enne, ik geniet zo heel veel van de zomer hoor! Ben een echte winterdipper. Maar goed hooikoorts is idd ook niet leuk maar dat heb ik er wel voor over met deze prachitge zonnestralen. :laugh:

Die plekken trekken op zich wel snel weg, alleen in mijn nek is het een beetje erger geworden. Dat is een brandplek om te zien en te voelen. Vanavond maar weer even voor het slapen gaan de zalf van de dermatoloog erop smeren.

En idd, ik ben heel vergeetachtig!! hahahaha, zwangerschapsperikelen, kan ik vast oefenen, hahahahaha (hoop, hoop, duim, duim!!)

Heerlijk he, zo'n schoon huis! Misschien morgenochtend en anders woensdag doe ik de bovenverdieping. Lekker ramen zemen, stoffen, stofzuigen, kast leeghalen en een heleboel troep weggooien! Heerlijk. Opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd en dat kan ik nu wel gebruiken!!!

Op naar het zonneke!!!

Fijne dag!!

-xxxxxxxxxxxxxx-

Even nog over die punctie van mij: op de nationale voortplantingsdag heb ik ons aangemeld. Op 5 mei bevrijdingsdag de punctie en op 8 mei moederdag de terugplaasting. Hoe vindt je die? Hahahahha, zou een stunt zijn als het idd zo gaat, hahahahaha

Geplaatst

15000 kippen, ik ben er al bang voor 1.........:fear2:

Geniet maar heerlijk hoor! Lekker gevulde eitje, mmmmm!!!!

Zo, en nu ga ik echt naar de tuin!

:av-31:

Geplaatst

whahaha wat ben je toch een chicken Goofy!!

Maar 15000 kippen zijn wel heel veel kippen!

En dan zitten ze waarschijnlijk allemaal in een klein hok en staan ze boven op elkaar brrrr vind het altijd zo akelig voor de beestjes!

Dus jij kan er vanavond tegen aan maris?Want jullie hadden voor vandaag 100 eieren toch hmmm gevuld eitje!

Weet iemand een lekker recept voor gevulde eitjes?

Vanmiddag liggen bakken in de tuin jeempie wat is dat warm!

Daarna even wat zitten drinken op het teras.Heb sinds een jaar ofzo een wit wijntje gedronken had ik zon zin in maar voel me nu zo dizzy hihi.

Goede combi warm weer,Nooit drinken en wijn!!

Goofje! Ik woon in Boskoop weet je nog wel ;) Is dat zo pffff wat zijn ze dan ellendig zeg!!Denk dat ik maar opzoek ga naar een veel jongere vriend ;)

Doe ik is fleurig is het niet goed ga je zeuren B-(

Je bent ook een muts he zit je nu met de brand plekken in je nek!Kun je nu wel in de zon??Zal dan wel lekker gaan branden.

Ga jij nou maar is lekker smeren,hopelijk is het dan snel weer verdwenen he!

En je weet het he voor je gaat schoonmaken lees dan eerst eens de fles ;)

Wat ben jij heerlijk aktief zeg!!Kasten uitmesten ramen zemen ik moet er niet aan denken nu!!Maar het zal vast wel ergens goed voor zijn ;) Kom je mij dan ook even helpen ;)

Geplaatst

Dankjewel lieve meiden!

Dit forum is zo fijn....

Verder heb ik ook weinig woorden...

Wanneer nu.......en dan weer iemand in onze omgeving zwanger.

Bijna 4jaar verder!!ach jullie weten hoe het in elkaar steekt.

Wil afspraak in zh en dan de volgende cryo. Ik heb er weinig vertrouwen in.Komt wel weer...

He bianca;Jij ook al een oudere vriend;-) me2

volgens mij nog meer hier!!

lfs lfs

Geplaatst

Lieverd,

Hoe moeilijk het nu ook is hopelijk kun je straks iets positiever denken!!:positive energie:

Ik snap je zo goed!!Ik zelf heb nooit vertrouwen gehad ook niet in de cryootjes!!

Maar van onze laatste cryo was ik dus wel zwanger!!Waardoor ik daar nu meer vertrouwen in heb gekregen,

Please meid verlies niet de moed!Je bent een super sterke meid!Kom op meis als je dit een plekje hebt gegeven raap dan je laatste

kracht en energie bij elkaar en ga vol goede moed jullie cryo op halen!Er is nog hoop!!

Jullie krijgen jullie kindje echt daar ben ik zo van over tuigt!:aaaflowersmiley:

Helaas zullen we dan toch nog gelijk gaan lopen (denk ik) mocht je gelijk verder gaan.

Dan trekken we de sjorbanden aan en houden we elkaar stevig vast!!

Heb jij ook een oudere vriend dan??Wat schelen jullie dan?Ben wel erg nieuwsgierig geworden ;)

Ben idd al veel meer meiden hier op het forum tegen gekomen.Maar volgens mij niet in dit topic.

Denk aan je meis!

Knuff

Geplaatst

Mijn vriend is ook net in februari de 40 gepaseerd, we schelen 10,5 jaar. Die van mij is denk ik nooit uit zijn pubertijd gekomen, mag van mij zo blijven hoor, hihi.

Marlijnne, ik weet zeker dat het bij jou goed gaat komen, je hebt nog in 2012 een heel mooi beebje in je armen. Knuffie van Meezie

Ow bianc, die paarse letters zijn ideaal voor mij lekker groot en dik, die kan ik zelfs met mijn moeje ogen zonder brilletje lezen!!!!!

Geplaatst

whahaha meezie speciaal voor jou dan!!!:happydance:

Jij en je vriend schelen 10.5 jaar!Dan heb ik wel een record denk ik van 16.5 jaar!!Nu is hij 43 pffff 43!!!Maar wat als hij straks 50 is???whahaha daar denk ik nog maar niet over na:laughing4:

Heb jij van die luie ogen dan ;)

Is het druk vandaag op het terras en met eeters??

Zijn jouw rode duivels al in aantocht??

Gaat alles verder goed?Hoe gaat het trouwens met hard lopen??

Werkt die buikriem voor je hond of trekt hij je omver ;)

Liefs Bianca

Geplaatst

Ja :politiefluit:ja, hallo Bianca zeg, je krijgt zo idd de langste berichten!!!! :36_1_13:

Tuurlijk weet ik dat je in Boskoop woont! Hahahaha, ben wel vergeetachtig maar zo erg niet hoor! Ik vroeg je adres niet je woonplaats! hahahahaha.lalala

En ik las laatst een recept van gevulde eieren met sandwichspread..... Heb al eerder gezegd dat ik geen keukenprinses bent dus aan mij moet je dat niet vragen. Maar er zitten er wel een paar tussen op dit topic, ben benieuwd!!!

Ik scheel 5 1/2 jaar met mijn partner. Ben zelf al oud zoals ik ook weleens heb beschreven, :cheesy:. Ik ben 35 en mijn partner 40 (bijna 41).

Heb bijna heel de middag in de tuin gezeten met een superheerlijk flutromannetje. Lekker zoetsappig.... In de zon kan ik niet zitten. Ik kan me niet insmeren ivm de lanoline, zeker niet met de huid die ik nu heb....:zippy:.... Ik zit dus lekker mooi te zijn onder een parasol! Maar wat is het toch lekker om niets te moeten en alles te mogen. Vandaag dus gewoon lekker helemaal niets!!:spoton:

@ Marlijnne, ik hoop dat je snel in het ziekenhuis terecht kan en je cryo op kan halen!! Ik duim echt dat dit dan de superplakkende cryo is!

Knuf voor jou meis, ik vind het zo erg dat het geen positief nieuws is......:hugg:

Meiden, ik ga lekker een bakkie koffie drinken en de spuiten er zo weer injassen!

Fijne 2de paasdag morgen voor jullie allemaal!!!

Wij gaan naar mijn schoonfamilie en dan komt ook mijn schoonzus met de kids en een tante van vriendlief van 81 jaar! Gezellig, heb er zin in!!

Fijne avond!!!!

Geplaatst

hihi goof waar haal jij die plaatjes allemaal vandaan!?!

Vond je mijn bericht zo lang dan :P!!

ooooo wil je mijn adres??Zal hem je dan even in een pbtje sturen!!Ben niet zo moeilijk hoor!!Jij ook al geen keuken princes maar goed dat ik pas niks bij je gegeten had.Wat at je toen lasagna ofzo??Dan had ik het hoogswaarschijnlijk niet overleeft ;)

Whaha oud??35???43 dat is pas OUD!!

Dus je hebt nog even te gaan!!Je kan niet allemaal 26 zijn he :cheesy:

Heb jeje boekje vandaag lekker uit gelezen waar ging je romannetje over???Zon ziekenhuis of dokters roman??

In de zon was het toch veel te warm!Heb het niet langer volgehouden als 1.5 uur!

Heb een tuin op het zuiden geen zuchtje wind de thermometer hing aan het huis en gaf 45 graden aan!We voelden ons 2 gebraden kippetjes hihi.

Dus jij hebt een heerlijk relaxed dagje gehad!Wat kan een mens dat goed doen he!

Nog iets minder als een week dan heb jeje eerste en laatste fm!

Maar kun je anders wel zonnen trouwens?

Morgen ben je dus de hele dag op pad!! Gezellig!!Laat me raden bbqen ;)

Knuff

Geplaatst

Wat grappig al die leeftijdsverschillen. Ik denk soms dat ik de enige ben. hahah

11jaar ouder hier!! Hij dan hoor;-)

Bedankt voor al die fijne berichtjes. lief lief lief.

Jezus bianca wat een lettertype. Ik moest heeeeeeeeel vaak naar beneden scrollen.

Ik moet nu eerst ongi worden,(hopelijk laat dat niet telang opzich wachten) wie weet de volgende ongi weer starten met cryo!

Zit je voor tp pas in juni. Pffffff word er zo moedeloos van.

Gaat wel wat beter dan vanmiddag.

Of zou je deze ongi alweer door mogen? moet niet eerst al die "troep" eruit van die medicatie. Misschien dat het kan zonder medicatie.(dan is het voor mij de volgende x)

Ach het is beter om even te wachten.

Zijn we wel gewend. Gadverdamme waarom???????????????

Ach ik hoef hier ook helemaal niet uit te leggen hoe het voelt.

Het verdriet van de meisjes overheerst behoorlijk nu!

Blehhhhh!

Fijne 2e paasdag morgen allemaal!!

Liefssss

Geplaatst

He Meis,

Goed he dat is voor de mensen met de wat luiere ogen wat beter te lezen ;)

Jezus??Pas je op je taalgebruik :P

Oooo 11 jaar is nog te doen!!Maar je vriend ziet er nog jong en fit uit dat scheelt ;)

Aan wat voor medicatie zit je??

Ik zou gewoon eens bellen want in ons ziekenhuis mag je direkt door.

Dat vond ik altijd fijn!!Als je dan ongesteld werd had je na 3 weken weer een cryo aan boord.

Ga je ze dinsdag gelijk bellen??

Want misschien is het juist wel erg fijn om gelijk door te gaan.

Alleen jij kan dit beslissen!!

Dikke knuff voor jou!

Geplaatst

Dat taal gebruik is in het kader van de Pasen ......hahaha neehoor grapje!

Ik ga wel bellen dinsdag met de vraag.

Maar gebruikte utrogestan en progynova.

En kan me niet voorstellen dat je daar dan hoppa mee door kan. Nog niet in thuis ga het wel vragen.

Kan me zo voorstellen dat ze willen dat je ongi weer even alles schoon maakt.

Ik zal het wel horen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden