Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bianca was te verwachten hoor ik verwacht zelf dat de eisprong zondag of maandag zal zijn dus ik had er al rekening mee gehouden dat er toch niks te zien zou zijn. Heb ik ze vorige week ook gezegd maar ja beter een echo te vaak dan te weinig.

De verstandskiezen boven vallen wel mee daar heb ik vorig jaar geen last van gehad. Beneden is veel erger daar ben ik voor beide een week ziek van geweest.

Gabriella welkom en heel veel succes. Wij hebben ook net een jaar rust gehad.

Janine ik zou bellen liever te vaak dan te weinig en dan heb je zekerheid.

Succes.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi,

Bedankt voor het welkom!!

Ik moet eigenlijk nog even zo'n 'handtekening' maken, is misschien wat duidelijker.. Maar we hebben nu drie pogingen gehad. Eerste is gestopt omdat er 1 follikel veel te groot werd. Daarna een poging gehad die niet lukte maar gelukkig nog de cryo's hadden. Maar die mislukten ook. Toen een poging.. ook weer niets. Een poosje laten rusten allemaal en toen raakte ik plotseling zwanger. (wist niet wat me overkwam!) Maar goed, na 8 weken kreeg ik helaas een miskraam. Dat was wel onwijs zuur.

We hebben nu nog 1 'verzekerde' poging, omdat de eerste voor de punctie is afgebroken dus die telde niet mee. En die poging gaan we dus nu doen. Ik doe het verkorte schema, bevalt me ook goed. Ga alleen compleet op mn kop staan van die bolletjes. Maar zover zijn we nu nog niet, dat zien we wel weer als ik ze moet gaan gebruiken.

Was er eerst allemaal niet zo mee bezig, maar nu ik al jullie verhalen zo lees komt ook de herkenning weer van de vorige keren. De kleine stapjes die je elke keer maakt en de spanning die daarmee gepaard gaat. Daarom lijkt t me toch wel fijn hier zo een beetje bij aan te sluiten.

Geplaatst

He Maris,

Okee maar wat gek dat ze je dan al zo vroeg laten komen.

Ik hoef niet perse naar het ziekenhuis.

Als ik vanaf dag 12 gewoon de ovu testen doet is het prima.

Maar voor mijn eigen gevoel vind ik het fijner zodat ik dan zeker weet dat hij nog niet gesprongen is!

Dus jij hebt maandag gewoon je eisprong en ga je samen met Goofy op 5 mei een tp krijgen ;)!

Hoi Gabriella,

Graag gedaan!!Altijd makkelijk zon handtekening want we zijn allemaal niet nieuwsgierig hoor ;)

Dat is ook ellendig he dat je een poging moet staken!

wij hebben 3x een poging moeten staken en 2x een punctie gehad.

Dus nu gaan we met onze laatste poging starten.En ook ik had met 8.5 week een miskraam in Januari.En dat hakt er wel even in.

Hoe ga jij je laatste poging in?Als deze niet slaagt gaan jullie het dan zelf betalen??Wat voor gevoel heb jij erbij?

ik ben er van overtuigd dat ik zwanger ga raken deze ronde alleen niet van een verse maar van een cryo ;) Dus hopelijk ga ik niet op mijn bek omdat ik TE positief ben!

Leuk dat jeje aan komt sluiten bij ons!

Geplaatst

dames bedankt voor alle reactie

ik ga morgen maar eens even bellen,even vragen hoe en wat

meezie>99 procent dat ik niet zwanger kan zijn,mijn eileiders zijn afgesloten,maar goed mijn vriend zegt altijd ik heb goed zaad,het zal die ene procent maar zijn hahahaha,zou wel heeeeeeeeeeel toevallig zijn

morgen bel ik ff naar de gyn,even kijken wat ze zeggen,heb steeds wel vreselijke rugpijn,en zij pijn,heb het gevoel al een week dat het komt,maar helaas

fijne avnd allemaal

Geplaatst

Bianca mijn psycholoog zegt altijd dat het heel erg goed is als je zo positief bent want de klap word er niet minder om als het niet gelukt is. Het is en blijft net zo zwaar dan wanneer je al negatief bent.

Maar net wat je zegt je gaat gewoon zwanger raken en volgend jaar jullie wonder in de armen houden net als wij allemaal.

Ja ik weet eigenlijk niet waarom die echo dan zo vroeg moet dat doen ze altijd daar op dag 9, 11 en 13 enz net zolang tot de follikel groot genoeg is geloof ik. Ik denk ook dat ik vanaf vrijdag de ovulatietesten moet gaan gebruiken en dan als die positief is moet ik DD bellen.

Geplaatst

Gabriella, welkom en heel veel succes tijdens de behandeling!!!

Gezellig wanneer je mee komt kletsen!!! ;)

Maris, op naar vrijdag. Hopelijk is er dan meer te zien en zondag je eisprong...

Zou een enorme bevrijding zijn wanneer je tp op 5 mei is...... Ik hoop het iig voor je..

Sandra, wat balen dat nog niet alle uitslagen binnen zijn. Duurt lang he wanneer je wacht op anderen....... wanneer zijn ze nu ongeveer binnen? of geven ze dat niet aan?

Tusele, voor je het weet zijn de 2 weken om hoor!! Ga je lang of kort protocol doen?

Ik ben een recreatieve loper. Heb altijd aan waterpolo gedaan en ben daar sinds 2 maand geleden mee gestopt. Om me toch fit te voelen ben ik gaan hardlopen. Geeft me enorm veel rust en een positief gevoel. Gister voor het eerst in mijn loop carrière 6 km aan één stuk hardgelopen. Heb mezelf een schouderklopje gegeven...... ;).

Goofy, oei, op Koninginnedag een echo laten maken. Als dat niet goed komt!!!! Ik weet niet van welke kant jullie Nijmegen in komen??? Misschien nog handig om ff te googlen van welke activiteiten er gepland staan en hoe laat ze starten.. Wij rijden er normaal ook ongeveer 1,5 uur over naar Nijmegen maar bij verwachte drukte neem ik goed 2 uur de tijd, ik wacht liever een uur dan at ik gestrest het zh binnen hol.

Bij mijn eerste behandeling had ik ook een opgezette buik en 5 kg erbij... En toen voelde ik me ook niet altijd even prettig. Elke stap die ik deed dreunde door in eierstokken. Kan best zijn dat het te maken heeft met het warme weer.. Zorg wel dat je aan ong. 3 liter drinken per dag komt, errruugg belangrijk. En als je het niet vertrouwd, morgen om 8 uur aan de telefoon hangen!!!

Bianca, wat een leuke gezellige kleurtjes heb je vandaag gebruikt! wordt er helemaal vrolijk van.. :happydance:

Ik ben ook niet zo dol op trekken van verstandskiezen, heb er nu 2 uit beide onderin. de eerste heb ik in het zh laten verwijderen. Toen ging een leerling mij helpen. Ik was goed verdoofd, bij de 2e spuit zat ze pas op de goede plek te spuiten. Bij het trekken ging de "echte" arts het maar over nemen... tot overmaat van ramp kreeg ik de volgende dag een dikke ontsteking erbij...... toen dacht ik nooit meer!!! 2e keer was super. Gewoon bij de tandarts en totaal nergens last van..... Als ie nu al een jaar ligt wordt het wel tijd hoor...!!!!

Volgens mij gaan wij nog ongeveer gelijk lopen straks.... wanneer heb je denk je de punctie?

Hier alles goed. Ongi is doorgekomen en hoe!!! Merk wel dat de hoofdpijn stuk minder is, dus ben ik wel blij mee!! Verder geen bijzonderheden, bikkelen gewoon lekker door. Nog een weekje en dan starten met stimuleren. Gaat wel weer snel hoor!!! Ga nu nog ff de was opvouwen en gtst kijken..

Fijne avond,

x

Geplaatst

He Janine,

Wat vervelend is dat zeg.Je moet het wel worden maar het zet niet door.

Misschien mag je weer is voor een echo komen kunnen ze naar je baarmoeder slijm kijken.Maar goed ook daarmee heb je geen bevestiging wanneer je ongi word.

Alleen maar dat het eraan zit te komen.

En die mannen he hahahaha die zeggen allemaal van dat soort dingen ;-)

@Maris,En waarom zegt je psycholoog dan altijd dat positief zijn heel erg goed is ;)Laten we het hopen dat we elkaar allemaal in de uitgerekend februari topic terug gaan zien.Jij bent onder behandeling in DD??Dat is helemaal waardeloos steeds een stuk rijden of valt de reistijd wel mee voor jullie?

Weet je wat ik zo erg voel,niet lullig bedoeld hoor voor iedereen.

Maar we zitten nu al 55 pagina's met elkaar te praten gaan allemaal starten of zijn bezig.Ik denk dat als een paar van jullie zwanger raken en ik niet ik zwaar jalers zal zijn en ik het ff niet weet.Komt dit gevoel iemand bekend voor??

Ik heb via dit forum veel contact met Kimmie,met haar heb ik dit ook gehad.En met Jose die ik heel veel spreek heb ik precies het zelfde.Vind het eigenlijk heel erg vreselijk en oneerlijk van me zelf om zo te denken aangezien iedereen er even veel moeite voor heeft moeten doen.Gun het iedereen maar mezelf ook.

@Lianne,Vrolijk he!!!Het weer is zo triest vandaag dag ik dag dan fleur ik het forum maar op ;)

Jeetje wat een horror verhaal zeg mooi niet dat ik me afspraak gaat maken ;)

Nee hoor maar jij hebt er dus de tweede keer helemaal geen last van gehad.

Beter na je verhaal van de eerste keer!!

Het word ook wel tijd maar het komt ooit vast wel!

Volgens mij gaan we ook gelijk lopen.

Ik ga 6 mei starten met de deca en 8 mei met de puregon.

Dan verwacht ik rond 22 mei de punctie.En wat zal jou schema ongeveer worden dan??Volgens mij loop jij dan 4 dagen ofzo op mij voor?kan je niet nog ff wachten ;)

Beterschap meis hopelijk is je hoofdpijn snel over!

Hier een beetje mot met een vriendin al een paar weken.Ben der helemaal klaar mee sinds ze een nieuwe vriend heeft die ik absoluut niet uit kan staan haar fysiek mishandeld en gewoon echt een verkeerd type is hebben we bijna geen contact en veel woorden.Ze heeft een mond operatie onder gaan en zou volgende week haar hechtingen moeten laten verwijderen.

10 mei zouden we naar Marco Borsato gaan.Krijg ik net een sms dat ze om 3 uur bij de kaakchirug moet zijn om dan haar hechtingen te laten verwijderen.Maar dit zijn niet 2 weken maar 20 dagen.Er klopt niks aan het verhaal.

Dus na dit bericht is het van mijn kant klaar.Beetje lang verhaal ';)

Dus nu hebben we een kaartje te koop voor MArco Borsato wie gaat er mee haha.

Nou mijn verhaal is natuurlijk weer heeeeeeeeeeeeeeel lang geworden sorry!!! ;-)

Geplaatst

Nou.. de handtekening is gelukt hoor, hihi. Ik ben inderdaad net zo niet nieuwsgierig!

En Bianca, 1 keer een poging staken is inderdaad balen, zeker als het de eerste keer is, maar ik zag dat jij er drie hebt moeten staken!!! Dat is wel heel erg teleurstellend.

Wel toevallig; beide een miskraam rond hetzelfde aantal weken en nu ook de laatste poging.

Het gevoel wat ik erbij heb is heel wisselend. In oktober heb ik de miskraam gehad, en omdat ik spontaan zwanger was geraakt (ondanks dat we dus wel ICSI nodig hebben) heb ik steeds de hoop gehad dat het wel weer zou lukken. Maar helaas. Soms ben ik nu heel bang dat het nooit zal gaan lukken, en vooral de angst voor de enorme teleurstelling. Maar vaak zat probeer ik optimistisch te zijn omdat ik ervan overtuigd ben dat dat sowieso altijd goed werkt, maar ook omdat ik zo wel in elkaar zit.

We hebben daarnaast ook een achterdeur willen creëren zodat de spanning wat betreft deze poging niet te hoog zou zijn. Daarom wel bedacht dat als deze poging niet mislukt, we de vierde zelf gaan betalen. (dan zal er heeeel wat op marktplaats moeten om geld mee te verdienen!!!)

Tja en die bolletjes... verschrikkelijk. Al na de eerste (haha, nee nee, ik slik ze niet in!!) ben ik raar in mn hoofd, ben ik mezelf meteen al zat, heel verdrietig en niet aanspreekbaar. Ik denk dat het een combi is van de hormonen, maar ook de spanning of het wel of niet gaat lukken. Tja, ben benieuwd... lat ligt nu wel hoog natuurlijk!! Gaat wat worden!

fijne avond iedereeen!

Geplaatst

ee bianca

bij de laaste echo was het bms ook al dik,en het ei stond op springen,dn moet je toch 14 later ongesteld worden,meestal als je onregelmatige cyclus hebt,is je ei ook van de leg en is die ook later toch,vind het wat vreemd,maar ik bel morgen ff,ff kijken wat ze zeggen

liefs janine

Geplaatst

hallo dames!

Zo vandaag de hormonsters opgehaald bij de apotheek...wat een pakket zeg! Lekker bezig dagje gehad.. Vanochtend geshopt in eigen kledingkast.Doe ik soms als ik merk dat ik vaak naar hetzelfde grijp. De kast leeghalen en nieuwe combi's maken, opschonen. Er kon veel weg wat te groot is (goed voor het humeur!!!!!!) en een aantal oude dingen zijn naar de klus-stapel gegaan. Ik heb een wensenlijstje gemaakt wat ik dit seizoen aan zou willen schaffen zodat ik er weer een aantal combi's bij kan maken en ik meer rokjes kan gaan dragen. Een goed voornemen nu ik dat vaker kan doen..bij vorige baan was dat niet handig. Verder nog allelei kleine huishoudelijk klusjes en een hele rits boodschappen met 2 kids in een bolderkar (goed workout ;-) ) EN vanavond hardlooptraining gehad.

Ik heb zin om morgen weer een ochtend met de kindjes op het dagactiveitencentrum bezig te zijn!

Ik heb vandaag 1 afwijzing van de 3 sollicitaties gehad, morgen eens bellen wat de concurrentie beter maakte...

@bianca..ja mutsie snel snel snel ff doen hier ;-)..en ja we gaan er samen voor!!! Kan me je gedachten/gevoelens tav anderen die zwanger zijn helemaal voorstellen hoor. HEb ik soms ook.. was dast een geintje van die borsato kaartjes??! Zo nee..waar, wanneer en wat kost 't!?!?!

@janine..balen die onzekerheid en (Weer) wachten..

@gabriella..kom gezellig aansluiten!

@lianne..wij hebben het korte protcol..dus de volgende stappen gaan daarna hopelijk snel ;-)

@goofy...nijmegen..ben ik vlakbij geboren. Heb er autorijles gehad...keizer karelplein ....aaaah1!!!

Geplaatst

Janine, sorry dat wist ik niet, dan is de kans dat je zwanger bent inderdaad niet zo groot. ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen.

Bianca, ik herken dat gevoel ook wel. Je weet dat een deel zwanger wordt en een deel niet en het allerliefst hoop je dat jij ook dat groene kleurtje krijgt. Maar als ik zie hoelang andere al bezig zijn en wat voor problemen en verdriet ze allemaal al hebben gehad dan gun je hun dat ook heel erg. Het blijft een moeilijk proces en het zou mooi zijn ls de kansen nog groter zijn dat je zwanger blijft.

Mijn onderste verstandkiezen zijn er bij de kaakchirurg uit gehaald, beide tegelijk want ze stonden scheef en zouden de hele zooi in de prak duwen. Hij moest boren en hameren en ik dacht at het daarcdoor zo vervelend was. Mijn wangen waren dik en blauw, het leek net of ik mishandeld was, haha. Boven was gewoon bij de tandarts en daar heb ik helemaal geen last van gehad.

Moeilijk trouwens met je vriendin, ik kan me ook voorstellen dat het moeilijk is om te zien in wat voor situatie ze nu zit en dat je haar ogen zou willen openen. helaas maakt liefde nog al eens blind.

Gabriella, welkom en heeel veeel succes met deze poging

Lianne jippie nog even en dan ga je weer beginnen!!!

Geplaatst

Lieve Bianca,

Even inbreken hoor.... je gevoel is zooooo terecht! Meid, tuuuurlijk gun je het iedereen, maar jezelf nog het meest.

Ik blijf keihard voor je duimen.

Dikke knuffel voor jou

Geplaatst

:aaaflowersmiley:Hey Meiden,

Kom morgen weer reageren....

Even geen puf, maar nogmaals veel dank voor alle lieve reacties.

Krijg er tranen van!

Welkom nieuwe dame en veel succes uiteraard!

Lfs

Geplaatst

Ik kan me nog zo goed herinneren hoe we bij het Erasmus in 2009 bij een verplichte voorlichtingsavond zaten en we te horen kregen dat de behandeling bij een deel van de mensen wat er dat moment zat niet zou resulteren in een zwangerschap. Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik een gevoel had van 'ja, maar daar gaan wij echt niet bij horen!!'. En nu de laatste poging er aan komt denk ik er steeds vaker aan terug. En dat is ook de angst die me soms zo naar mn keel kan grijpen. Dus ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt Bianca. Ik praat dan sinds vandaag een beetje mee, maar ik kan me ook voorstellen hoe ingewikkeld het is als je goed contact krijgt met mensen die eerst in hetzelfde schuitje zitten als jij, en vervolgens wel ervandoor gaan met een dikke buik en dat jezelf maar blijft zitten.

Hoe je het ze ook gunt, hoe blij je ook voor ze kan zijn; natuurlijk is het oneerlijk. Maar dat vind ik sowieso met het hele verhaal van zo veel moeite doen om een kind te kunnen krijgen.

Ik hoop dat het je lukt (nu praat ik ook heeeel hard tegen mezelf!!) om toch deze poging optimistisch te blijven en positief. Om er ook nog een stukje van te kunnen genieten (hmmm, in hoeverre kun je genieten van hormonale spuiten met hormonale uitwerkingen en hormonale eetbuien en hormonale koopdrang??). Want als het straks toch niet blijkt te lukken, komt de klap toch wel. Maar hoef je m nu alvast nog niet te incasseren. Hoewel het echt niet verkeerd is er af en toe al over na te denken.

Hebben jullie een 'achterdeur' voor als deze laatste poging niet lukt?

Liefs Gabriella

Geplaatst

He Gabriella,

Oke dus jullie hebben eventueel een 4de poging in het vooruit zicht!!

Nou 1 ding scheelt er zijn zat lieve meiden die medicijnen over hebben die je kosteloos kan krijgen!Dus scheelt alweer de helft!

Ja wel toevallig dat we helaas het zelfde een beetje hebben mee gemaakt.

Het is ook niet niks allemaal.Als je de hoop maar niet verliest!Je kan zwanger raken en dat is al heel wat!Dus het kan!!Blijf positief!!

Die bollen geven je idd het gevoel dat je zwanger bent dus daar komt het dan van.Ik heb er gelukkig geen last van alleen die witte prut bleh ;)

Maar je handtekening staat op je profiel maar niet onder je stukje tekst!

Als je naar intstellingen gaat zie je links handtekening wijzigen daar moet je hem neer zetten!Dan ziet iedereen je handtekening onder je geschreven tekst.

Kreeg tranen in mijn ogen toen ik je stukje las ;) Het is en blijft een bikkel hard en soms moeilijk traject!Gelukkig heb ik veel steun hier op het forum.Dat zul jij denk ik straks ook wel zien!Ook als je zwanger bent heb je steun aan de meiden!

Wij hebben altijd gezegd alleen maar de drie vergoede pogingen.

Nu krabbel ik terug.Maar mijn vriend wil niet verder.Ik weet dat ik zwanger kan worden dus de drang om door te gaan is heel sterk.

Dus hopelijk raak ik zwanger zo niet zijn we nog niet uitgepraat.Financieel zouden we dan wel eerst moeten gaan sparen maar dat maakt me niets uit!!

Bij jou is het lang leve marktplaats ;)

@Janine,Ik heb het zelfde gehad als jij vorige behandeling.Het heeft toen bij mij een maand geduurd en toen heb ik pillen gevraagd om de menstruatie op te wekken vond het wel erg lang duren.Hopelijk kunnen ze je verder helpen.

@Tusele,wat een pakket he ligt je groente la gelijk vol!Die kleren die te groot zijn moet je bewaren!!Want die ga je straks nodig hebben als je zwanger bent!

Heerlijk de 2 kids in de bolderkar zon heerlijk gezicht als je mensen zo ziet lopen!

Jeetje balen van die afwijzing!Hopelijk is 1 van de 2 een geschikte baan voor je!

Lastig he als je zon gevoel hebt moest het gewoon even kwijt maar ik ben dus niet de enige!Nee het was geen geintje van dat kaartje van Marco Borsato.

Het gaat alleen maar om 1 kaartje voor dinsdag 10 mei.Het is een veld kaart en me vriendin had er 69 euro voor betaald en wilde er 40 euro voor hebben.

@Meezie,Het is soms gewoon erg lastig,het liefste wil je met zn alle door!Vooral als je zo gezellig vanaf dag 1 met elkaar hebt zitten kletsen is het triest als de helft door gaat en jij achter blijft!

Maar we gaan er een groene maand van maken allemaal groen ;)

Jeetje jij ook al weer zon verhaal van de kaakchirurg denk dat ik het toch maar door me tandarts laat doen verschil is alleen dat ik het bij de tandarts zelf moet betalen!

Ben jij lekker vrij vanavond?

Geplaatst

Bianca, nee was niet vrij, vandaag van 11 tot 9 gewerkt, het was niet super druk dus konden om 9 uur dicht. Morgen vrij en ik ga even heerlijk alleen op stap.

We wonen naast de zaak, dus als ik vrij ben en de zaak is open dan ben ik vaak nog even wat dingen aan het doen, na het drukke weekend en mijn eigen baan wil ik dan soms even helemaal weg.

Ik ga morgen tussen allemaal touristen en oude mensen lopen, hihi, even naar de keukenhof, ben er nog nooit geweest en wil het echt eens zien. Hopen op mooi weer zodat ik weer even uitgebreid kan hobbyen, ik ben gek op fotograferen en hoop morgen wat mooi plaatjes te schiet voor boven de bank.

moet jij morgen weer werken, wordt het al wat leuker en schoner???

Geplaatst

Ja!! Had het zelf ook al gezien, ik dacht waar is mn stukje tekst nou? Haha, maar bedankt!

Wat betreft die vierde poging... ben er ook nog niet echt uit of ik dat wel wil, want je blijft wat dat betreft wel je grenzen verleggen. Het is meer om nu de druk zo laag mogelijk te houden.

En het is inderdaad wat je ook zegt; als je weet dat je zwanger kunt worden, en je hebt het gevoel van zwanger zijn ook al mogen hebben, ga je je er misschien wel nog vaster in bijten.

Ik merk wel, dat sinds wij vorige week hoorden dat we eigenlijk gelijk weer konden beginnen, ik de miskraam niet meer voor mezelf zo op de voorgrond zette. Niet dat het makkelijker werd, maar minder aanwezig omdat je je nu weer hierop kunt richten. Heb jij dat ook?

Vind het wel fijn hier mn verhaal beetje kwijt te kunnen en te horen dat er echt gewoon meer in t zelfde schuitje zitten.

Weltrusten voor nu!!

liefs gabriella

Geplaatst

Meezie,Heerlijk even vrij geweest!Dat is wel lastig als je er naast woont ga je toch sneller weer iets voor je werk doen!Jij werkt volgens mij nog best wel veel!?

Heerlijk morgen even een dagje alleen voor jezelf!!Moet je zo nu en dan ook wel even inlassen hoor!Ga je dan helemaal alleen naar het keukenhof?Of vind je dat ook wel erg fijn?!Hopelijk kun je wat mooie foto s schieten!

Alle bloemen staan in bloei dus zullen vast wel wat mooie tussen schieten ben benieuwd naar het resultaat!

Dat is mooi als wij dan met zn alle zwanger zijn weten we wie we moeten vragen voor de foto s ;)Kwam jij nou ook nog naar de forum dag??

Op mijn werk word het wel iets schoner door de dingen die ik doe.Ik doe bepaalde dingen steeds schoonmaken als ik aan het werk ben vloer dweilen bepaalde standaard dagelijkse dingen poetsen vuilnisbakken legen alles wat de rest dus niet doet.Nu loop ik vaak met een meisje van 16 die ik nu dus naar mijn hand probeer te zetten en dat lukt aardig!

Ik moet morgen van half 11 to 9 werken.Lekker lang dagje dus maar dan hoef ik pas dinsdag weer te werken.Heerlijk!

Geniet jij morgen heerlijk van je welverdiende dagje vrij!

@Gabriella,Verslavend he dit forum hihi.

Jaaaaa ik zie je handtekening!!Goed gedaan haha.

Lastig is het hoor!Want hoelang wil je dan idd nog door gaan.

Wat als een vierde niet lukt etc.Maar gaan we helemaal niet van uit,

Maar je bent en blijft er toch mee bezig.

Is opzich logisch want je weet dat je weer van start kan gaan en de kans aan wezig is dat je weer zwanger kan gaan worden,.Maar de angst dat je weer een poging moet stoppen zit er denk ik ook wel in bij jou.Was er trouwens een oorzaak?Heb jij toevallig PCOS?ik wel daardoor groeien er steeds maar een paar of heel veel waardoor ze de dosering ook niet goed kunnen inschatten.

Het liefste had ik na mijn miskraam gelijk door gewilt.Zat zo in het ritme en wilde gewoon verder.Helaas mocht dat niet en moest ik verplicht mijn lichaam 2 maanden in de overgang laten brengen omdat ik verklevingen heb.Soms als ik meiden op het forum zie die in augustus uitgerekend zijn vind ik het nog wel heel moeilijk maar gelukkig ben ik niet meer heel erg bezig met mijn miskraam maar kijk ik erg vooruit!Hopelijk kun jij dat ook doen!

Wat afleiding kan geen kwaad!!

Meiden:Zoals vele van jullie weten is er 11 juni een forum dag.Er zijn een aantal nieuwe dames dus nog even in het kort.

Wie: Jullie!!!!

Wat: High tea ( kunnen we gezellig kletsen onder het genot van iets lekkers)

Waar: Theehuis ‘Rhijnauwen’ te Bunnik

Wanneer: Zaterdag 11 juni 2011

Tijd: ’s Middags, exacte tijd volgt nog, wanneer de reservering definitief is.

Prijs: +/- 15 euro, hangt van aantal personen af.

Mocht je het leuk vinden om bij deze high tea aanwezig te zijn en eens in het echt met elkaar te spreken tijdens een heerlijke high tea geef je dan nu op bij Bianca of Jose

Dit kan tot 1 mei o.v.v je nickname,je echte naam en email adres waar je op te bereiken bent.

Dus geef jullie allemaal op word hartstikke gezellig!!

Ik ga nu me mandje in ben bek af en genoeg berichten geschreven op het forum ;)

Dikke knuff

Geplaatst

Bianca het is zo herkenbaar dat gevoel dat heb ik ook. je gunt het iedereen maar jezelf het meeste en ik vind dat wij wel eems aan de beurt zijn nu.

Het is ook zo oneerlijk, maar kom op he meid het is nu onze beurt.

Mijn psycholoog zegt dat omdat ik het een hele tijd niet meer heb zien zitten met alle hormonen en wachten enz.

Iedereen welterusten

Geplaatst

He Maris,

Denk dat het een ieder van ons dit wel eens voelt.

Maar ik loop er nu een paar dagen mee en soms vind ik het best moeilijk dat ik zo denk.Maar dat ben ik nu met je eens nu is het eens onze beurt!We zijn nu beiden al zolang bezig dat het geluk nu wel eens met ons mag wezen!!Vooral ook voor jou jij hebt de laatste tijd al wat tegen slagen gehad!

ZIe je het nu al weer wat meer zitten of nog steeds een beetje in je dipje!

Thanks voor je reactie trouwens op hyves ;)

Geplaatst

Graag gedaan ik zie het weer helemaal zitten gelukkig.

als het niet lukt wil ik ook zo snel mogelijk door maar dat kan even duren omdat we naar een ander zh willen hier in Nederland dat scheelt namelijk de helft van het geld met DD.

Maar hopelijk is dat allemaal niet nodig en worden we allebei deze ronde zwanger en horen wij eindelijk eens in het groene rijtje.

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Ja, dit forum is inderdaad verslavend... hahaha..

De oorzaak dat de eerste poging is afgebroken is omdat we het verkeerde schema hadden gebruikt. Het lange. Er waren 1 of 2 die enorm aan het groeien waren, en de rest bleef teveel achter. Vanaf dat we het korte schema gebruikte ging het wel goed. Dus PCOS heb ik niet, maar als ik dat zo lees lijkt me dat ook erg frustrerend, maar toch ook niet onmogelijk om toch zwanger te kunnen raken. (optimistisch uit bed gestapt vanmorgen..)

Vanavond beginnen we met de eerste spuiten. Maar.. nou heeft mijn vriend zich vandaag ziek gemeld op zn werk omdat hij niet van zn voorhoofdsholte ontsteking afkomt. We willen absoluut niet dat hij een antibiotica kuur krijgt, maar het moet nu wel zo snel mogelijk over zijn ivm het inleveren van zijn zaad straks. Dus als iemand nog homeopathische middeltjes weet, of andere alternatieve manieren om daarvan af te komen dan hoor ik dat graag!!

Sta nu al drie keer per dag allerlei fruit in de mixer te persen om maar zoveel mogelijk vitamines binnen te krijgen, maar het heeft niet helemaal geholpen kennelijk.

liefs Gabriella

Geplaatst

He Gabriella,

Neee dat meen je niet!!Jeetje heeft hij zo een zaad onderzoek??Moet idd proberen om niet aan de antibiotica te gaan!!Dan is moet je meestal 3 maanden wachten!Maar wellicht als ze een zaad onderzoek doen dat ze het in kunnen vriezen voor het geval hij idd aan de antibiotica moet?Zou het eens vragen.

Verder inderdaad stomen en veel paracetamollen.Verder heb ik ook geen idee.

En je kan je vriend natuurlijk bepaalde vitaminen laten slikken.Daar gaat het niet van over maar kan het kwaliteit van het zaad wel beter maken!

Jeetje wat een domper!!

Gelukkig heb je geen pcos en hebben ze gewoon het verkeerde schema gebruikt!

Dus nu vol goede moed je poging in!!Vanavond eerste spuit!Heerlijk hihi.

Leuk he dit forum veel uit dit topic zijn er niet van weg te slaan ;)

Ik moet van half 11 tot 21.15 werken dus ik zal er de hele dag niet zien.

Dus word afkicken geblazen ;)!

Beterschap met je vriend!

@Maris,Was jij gelijk al in DD begonnen??

Spannend hoor het MOET Gewoon goed gaan!!

Ga duimen voor je!!

@Marlijnnne,Hoe is het met je??

Heb je nog een mooie dag gehad gister en hoe voel jeje nu??

Had gelezen dat je met je cryo tp gaat starten.Wanneer zou jij ongeveer de tp hebben??

@Janine,Heb jij nog naar het ziekenhuis gebeld?Ben benieuwd!

Nou meiden ik ga werken en kom vanavond laat nog even om hoek kijken!

Liefs Bianca

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden