Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Okasaan, het lucht vast op dat je dat hebt verteld, ik vond het in ieder geval heel prettig om iedereen op de hoogte te brengen van ons traject. Maar heb het zelf ook pas gedaan nadat de eerste poging was mislukt en daarna heb ik wel aangegeven dat we verdere stappen voor onszelf hielden. Dat begrepen ze gelukkig allemaal.

Daarna heb ik gelukkig nooit meer de vraag gehad of wij al toe waren aan kinderen etc. Dat was namelijk altijd super pijnlijk.

De echo is gewoon in 2d waardoor we gelijk het hartje zagen kloppen toen we het vruchtje zagen, echt tranen in mijn ogen.

Het 3d resultaat krijgen ze door de echo kop stil te houden en ik moet dan mijn adem in houden. Er worden dan allemaal foto's gemaakt van plakjes van je baarmoeder (klinkt stom en ik weet niet of ik het zo goed vertel) die fot's worden dan samegevoegd tot een 3d plaatje.

Ik weet niet of het met alle 3d echo's zo gaat maar hier werkt het in ieder geval zo.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben gestart in mei. Heb op 6 juni punctie gehad, en op 8 juni tp van Top embryo.

Ben nog steeds niet ongi, en gebruik utrogestan bolletjes, 3x200mg (6 bolletjes p dag).

Dus afwachten , zit nu op WD 10 en heb net negatief getest.....

Duurt me allemaal te lang!!

• 3 maanden later...
Geplaatst

haha, geloof dat dit gewoon reclame is (zie het onderschrift)

Ik weet niet hoe je een moderator kan waarschuwen op dit forum, maar misschien zien ze het zo ook wel.

• 5 weken later...
Geplaatst

hè kwam hier even kijken..okasaan..jij hebt ook al weer heel wat meegemaakt zie ik aan je onderschrift!

Hier weer heel wat verdere stappen nav geen goed zaad op dag van de punctie..of ik er nou blij van wordt..nog niet echt..het meest praktische is in Alkmaar verder gaan..maar het vertrouwen in Alkmaar heeft vandaag weer een deuk opgelopen..

Geen verstoppingen bij hubbie nav echo vandaag in het VU in A'dam

Verschil van inzicht tav testosteronwaardes in A'dam vs Alkmaar. Alkmaar zegt ga bij geen verstopping verder in AMC A'dam ivm mesa/pesa/tese is enige optie. A'dam zegt dat hormoonwaardes en semen resultaten geen aanleiding geven om deze route te volgen Een poging met eitjes uit vriezer bevruchten met vers zaad met ingevroren zaad achter de hand is net zo goed/beter.....(en dat laatste is wat wij zelf het liefst willen..)

Half nov staat een belafspraak met ons behandelend Arts in A'dam om te kijken hoe we Alkmaar verder krijgen in het traject zoals wij dat willen nl bevruchten eitjes zonder mesa/pesa/tese.

Daarnaast ingeschreven voor adoptiecursus in februari en gaan zijn we bezig de formulieren voor pleegzorg in te vullen.

Geplaatst

kon het niet laten om toch maar weer eens een lijstje te maken hoe het de april/mei dames vergaan is..

Lijstje is niet helemaal af..wie weet kunnen anderen aanvullen...ga nu nog even verder met mijn 2do lijstje thuis

okasaan - 4 TP's uit april/mei poging - niet zwanger

meezie - mei tp van cryo uit ivf dec 2010 - zwanger

gabriella - 4e icsi poging in mei - na TP mk - sept spontaan zwanger

hoopvol - TP na icsi - negatief - bezig met volgende icsi poging (9 sept 1e echo)

tusele-punctiedag geen goed zaad, 8 eitjes in vriezer in traject onderderzoek oorzaak&mogelijkheden

marlijnne - cryo tp in april, negatief, volgende icsi poging na tp negatieve test, even time-out

melis

lianne

roxanne

cherry99

bikkel

Geplaatst

Tusele leuk om dit kletsforum weer eens boven te halen. ik heb het lijstje even bijgevuld.

hopenlijk krijg jij gauw een beetje zekerheid wb de behandeling en spannend al die papieren invullen voor adoptie en pleegzorg.

Wat super mooi trouwens dat gabriella spontaan zwanger is geworden!!!

okasaan - 4 TP's uit april/mei poging - niet zwanger

meezie - mei tp van cryo uit ivf dec 2010 - zwanger

gabriella - 4e icsi poging in mei - na TP mk - sept spontaan zwanger

hoopvol - TP na icsi - negatief - bezig met volgende icsi poging (9 sept 1e echo)

tusele-punctiedag geen goed zaad, 8 eitjes in vriezer in traject onderderzoek oorzaak&mogelijkheden

marlijnne - cryo tp in april, negatief, volgende icsi poging na tp negatieve test, even time-out

melis - is uitgerekend in maart

lianne - is zwanger van een tweeling en uitgerekend in februari

liedje - is nu net zwanger zag ik in haar handtekening

roxanne

cherry99

bikkel

Geplaatst

Tusele, wat leuk dat je dit topic weer boven haalt, lijkt mij leuk om met alle meiden lekker te kletsen. Hoe is het met de mei/juni meiden? Reageer straks uitgebreider via laptop!

• 3 weken later...
Geplaatst

Hai!

Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met het volgende: Ik heb 20 eiblaasjes en er groeien momenteel maar 3 goed uit. Vanochtend ben ik voor de echo op de 8ste dag geweest en we hebben afgesproken de puregon van 200 naar 250 te verhogen. Ik ben momenteel heel bang dat het "maar" bij deze 3 zou blijven of hebben julle ervaringen dat de overigen ook nog meegroeien? Vrijdag mag ik terug naar het ziekenhuis. Hopelijk kunnen jullie mij goede ervaringen vertellen...

Geplaatst

Ik had de 1e fm 10 follikels, de 2e fm 12 follikels en de 3e fm 17 follikels.Bij de punctie 10 bruikbare eicellen gevonden. Nu bijna 25 weken zwanger.Meiden, hoe is het met jullie verder!?

• 7 maanden later...
Geplaatst

Heey meiden!

Heb deze topic weer 's naar boven gehaald, met benieuwd hoe het met alle meiden is die hier destijds mee hebben geschreven! Een hoop van de meiden klets ik nog mee in het jan/feb/mrt 2012 mama's, zoals Bikkel/Lianne/Ink/Meezie.

Hoe gaat het met alle meiden?

Geplaatst
Heey meiden!

Heb deze topic weer 's naar boven gehaald, met benieuwd hoe het met alle meiden is die hier destijds mee hebben geschreven! Een hoop van de meiden klets ik nog mee in het jan/feb/mrt 2012 mama's, zoals Bikkel/Lianne/Ink/Meezie.

Hoe gaat het met alle meiden?

jij nog van harte met de geboorte van je kindje! hoe waren je zwangerschap, bevalling, kraamtijd en nu de 1e maanden?

Wij zijn gestopt met behandelen/zwanger worden. Na de afgebroken icsi in mei vorig jaar zijn we nog e.e.a aan het proberen/testen geweest in het reguliere en alternatieve circuit. Uiteindelijk hebben we rond maart/april de knoop doorgehakt helemaal te stoppen. In deze periode waren we ook bezig met cursussen voor adoptie en pleegzorg. Een pittige periode.. Het adoptietraject hebben we stopgezet. Voor pleegzorg zijn we door de intakeprocedure. Vanaf 1 okt zijn we beschikbaar als pleeggezin. We hebben er zin in en zijn heel benieuwd naa rhoe het zal zijn. Wat voor kindje, karakter, leeftijd, achtergrond, (familie)netwerk wat je erbij "kado" krijgt. En vooral ook of het gaat klikken met ons 3-en.

Het is goed zo. Ik (en mijn man) staan helemaal achter onze beslissing. Maar verdriet en pijn steken af en toe soms totaal onverwacht de kop op. En vragen van Tim over een broertje of zusje komen nog wel flink binnen...

Geplaatst

Hey Tusele,

Wat leuk om een berichtje van je te lezen! Fijn dat jullie, ondanks dat het soms nog pijnlijk/verdrietig zal zijn vanwege jullie keuze om te stoppen voor een brusje, andere kindjes een warm huis kunnen geven op deze manier. Wordt er bij pleegzorg ook gekeken naar een match tussen het te plaatsen kindje en het pleeggezin?

Bedankt voor je felicitatie! Mijn zwangerschap was niet altijd even makkelijk. De eerste 16 weken was ik ontzettend moe, ik kon amper uit m'n ogen kijken. Na deze periode leek alles perfect te gaan, tot week 25. Ik ben toen opgenomen wegens klachten van het HELLP-syndroom. Sindsdien wekelijks controle gehad ivm hoge bloeddruk waar ik ook later medicatie voor heb gekregen. Uiteindelijk met 37w1d ingeleid met een ballonkatheter en in een turbo bevalling van slechts 4 uurtjes is ons wondermannetje geboren! Kraamtijd niet echt kunnen genieten, ik was zo overrompeld door alle gebeurtenissen en het slaaptekort! Kort na de bevalling veel tijd in het ziekenhuis doorgebracht met Vince, waar mijn moedergevoelens na veel wikken en wegen zijn bevestigd door de kinderarts; verborgen reflux en koemelkallergie. Het gaat inmiddels alweer een tijd prima met Vince, we zijn onwijs dankbaar voor hem en genieten elke minuut van de dag!

Geplaatst

Wat leuk dat je dit topic weer even boven hebt gehaald.

Hier gaat het goed zoals je aan mijn ticker kunt zien wij zijn eindelijk na 5 jaar zwanger geworden van de 4de poging en 5de tp en oh wat zijn we er blij en gelukkig mee.

Mijn zwangerschap gaat niet over rozen door de misselijkheid en overgeven en bekkenpijn maar ik kom van 12x op een dag overgeven en nu is het ongeveer 3x in de week dus als het zo blijft teken ik ervoor.

Verder doet ons kleine meisje het super goed ze ligt elke keer precies op het gemiddelde en schopt er hevig op los haha heerlijk kan ik wel uren achter elkaar voelen zo bijzonder had nooit gedacht het ooit nog mee te mogen maken.

Heb ook bij de laatste poging op het punt gestaan dat ik zei dat wanneer het nu weer niet gelukt was ik er mee wou stoppen in elk geval voor een lange tijd want ik had het helemaal gehad met elke keer weer een teleurstelling en was me eigenlijk al aan het voorbereiden op weer een klap en toen werd ik 2 dagen voor de testdag misselijk en dat was voor mij het teken dat ik een test moest doen en die was positief gelukkig.

Dus zo is het een beetje vergaan eindelijk na al die jaren mogen wij ook het geluk van een eigen wondertje krijgen

Geplaatst

Maris, helemaal blij dat ook jij deze wonderbaarlijke ervaring mag meemaken!

Ondanks je misselijkheid en overgeven probeer echt te genieten van je zwangerschap en het leven in je buik. Ik mis m'n buik nog dagelijks, het was zo ontzettend bijzonder. Daarentegen ben ik zo onwijs dankbaar dat ons een gezond kindje is geschonken waar wij voor morgen zorgen, onvoorstelbaar, wat is het geweldig om mama te mogen zijn!

Lijkt me leuk als dit topic weer een beetje tot leven komt, vorig jaar was het altijd erg gezellig met deze meiden. Ik heb altijd veel steun en support van jullie ervaren!!

Geplaatst

Ja leuk weer een beetje leven in dit topic mijn uitgerekend topic is erg rustig en ik ben redelijk actief hier haha.

Ja ik geniet echt helemaal ondanks de misselijkheid en overgeven ik vind het zo magisch om mijn buik te zien bewegen en ons wondertje te voelen daar krijg ik echt geen genoeg van het gaat ook zo snel allemaal we zitten alweer op ruim 23 weken.

Maar ook kan ik niet wachten totdat ze er eenmaal is ik ben zo benieuwd naar haar hoe ze eruit ziet en op wie ze lijkt ook mijn vriend is in de zevende hemel met dit wonder en is echt een trotse aanstaande papa

Ben ook wel heel blij te horen dat jij het zo mooi allemaal vind ondanks de complicaties in de zwangerschap en daarna met Vince gelukkig dat hij het nu zo goed doet.

In mijn omgeving zijn sommige mensen nogal snel negatief over de zwangerschap, de bevalling en erna en daar word ik soms best onzeker van omdat ik ondanks alles er toch echt van geniet ben gewoon zo blij het eindelijk mee te mogen te maken.

Geplaatst

Laat andere mensen maar kletsen, volg je eigen gevoel! Ik zat vanaf week 25 thuis ivm hoge bloeddruk en heb onwijs uitgekeken naar de bevalling en kraamperiode. De bevalling vond ik, ondanks de nare weëen die f*cking zeer deden, een fantastische ervaring. Het moment dat je je kindje, helemaal warm en onder het smeer, op je buik/borst gelegd krijgt is goud waar, superervaring!! De kraamweek daarentegen vond ik vreselijk, iedereen die komt kijken (vk, kraamhulp, cb) en iedereen vindt er wat van. Ik werd er onwijs onzeker van en in combinatie met m'n slaaptekort en dagtaak met kolven brak me dan op. Ik heb 2 weken non-stop gehuild.

Sorry, ik wil je geen angst inpraten ofzo, maar dit is mijn ervaring. Iedereen heeft het over een roze/blauwe wolk, niemand heeft mij ooit verteld dat het niet altijd zo rooskleurig kan/hoeft te zijn.

Hoe kijk je tegen de bevalling aan?

Geplaatst
Hey Tusele,

Wordt er bij pleegzorg ook gekeken naar een match tussen het te plaatsen kindje en het pleeggezin?

Jazeker! Deel van de intake waren een aantal gesprekken bij ons thuis. Die gesprekken gaan best heel diep. Sommige mensen hebben daar moeite mee. Ons is dat erg meegevallen. WE realiseren ons hoe belangrijk dat soort informatie/gevoelens zijn het zoeken naar een match met een kindje. En het inschatten of je als gezin geschikt bent voor pleegzorg. Bij 1 gesprek is Tim ook het laatste stukje erbij geweest.

Wat rot dat het allemaal niet "voorbeeldig" ging...in mijn omgeving zijn veel zwangerschappen, bevallingen en kraamperiodes volgens het boekje gegaan. Mensen lijken er niet bij stil te staan hoe bijzonder dat is! Bij Tim was mijn zwangerschap prima/zonder problemen. Voelde me superfit buiten de gebruikelijke moeheid de 1e maanden. Tim was erg ziek de 1e periode en had daarna veel moeite met het oppakken van borstvoeding en was erg onrustig. Na hulp van een lactatiekundige heeft ze ons door verwezen naar een cranio-sacraal therapeut. En toen kwam er rust bij mij en bij Tim...en was mijn verlof bijna over... Maar goed..ik heb enorm genoten van het verlof. Samen met een mama uit de yogagroep hebben we heel wat gewandeld met onze mannetjes in de buikdrager over het strand en in de duinen..

@mari..oh wat fijn dat het bij jullie gelukt is!!! Respect hoor dat je zoveel behandelingen hebt kunnen volhouden om uiteindelijk hier te staan! Geniet geniet geniet!!! En dat doe je ook zo te lezen! Dat gevoel dat je uren kan genieten van je kindje in je buik...oh ja heerlijk...*zwijmel*

Voor ons was het niet zozeer het "volhouden" wat de doorslag gegeven heeft. Het leeftijdsverschil met Tim woog zwaarder. Pleegzorg&zwanger worden kan niet naast elkaar lopen..Uiteindelijk vonden we een grotere mate van zekerheid dat Tim op kan groeien nog voordat hij 11-12 jaar is samen met een ander kindje belangrijker. We wilden Tim en onze relatie niet langer blootstellen aan die achtbaan terwijl de kansen op succes in ons geval erg klein waren ivm zaadkwaliteit en mijn leeftijd. En ik wilde niet voor een zaaddonor gaan..wat mijn man nog wel voorgesteld heeft.

Geplaatst

Ik laat het over mij heen komen en zie er absoluut niet tegen op gelukkig ik weet ook dat ik in goede handen ben aangezien ik op het zh beval en er is nog geen kindje blijven zitten dus die van ons zal er ook wel komen hoe dan ook pijn zal het toch doen dat weet iedereen maar ik weet niet hoe het voelt en dus laat ik het gewoon over mij heen komen.

En ja ik heb inderdaad gehoord dat de eerste weken echt niet altijd even leuk is en dat die wolk er lang niet voor iedereen is dus we zien het wel kan me er nu nog niet druk om maken

Haha moet eerst zien dat we de bruiloft geregeld krijgen voor het eind van de maand en daarna ga ik me volledig op de zwangerschap enz storten haha

Ik werk ook nog maar 2 dagen aangezien ik met 10 weken al 2 weken in het zh heb gelegen door uitdroging en ik er nu echt niet aan moet denken om meer als die 2 dagen te werken dat is soms al te veel bij elke inspanning word ik namelijk were misselijk en dat is niet altijd even fijn als je een aantal kindjes om je heen hebt lopen waar je voor moet zorgen maar gelukkig gaat dit nu redelijk goed zo ik hoef ook nog maar een paar weekjes en dan heb ik vakantie met aansluitend mijn verlof dus mij hoor je niet klagen haha

Geplaatst

Leuk dit topic weer te zien, heb via de andere topics wel gekeken hoe het iedereen is vergaan dus was wel een beetje op de hoogte. Maar het was inderdaad een super gezellig clubje hier.

Tusele een pittige beslissing, maar heel begrijpelijk. Wat een mooi initiatief van jullie, hopenlijk komt er gauw een kindje in jullie liefdevolle huisje.

Mari, je zwangerschap heb je niet cadeau gekregen en dan nu nog steeds zo misselijk. Ik hoop op een mooi trouwfeest voor je en dat je dan niet zo misselijk bent.

Hier is ons kleine wonder ondertussen ook geboren. De bevalling vond ik heel erg meevallen, natuurlijk zijn de weeen tijdens de laatste cm niet zo erg fijn en vond ik het jammer dat ik op het laatst , met persweeen en al naar het ziekenhuis moest, (in de ambu) maar wat een wonder en een geluk dat ze er was.

Hier hebben we bewust de kraamweek rustig gehouden, de ouders en zussen zijn geweesst ebn mijn beste vriendin maar verder hebben we eerst rustig genoten van ons nieuwe gezinnetje.

Ik was behoorlijk moe en wat beurs van onder, maar heb met volle teugen genoten, geen roze wolk maar het was gewoon goed en mooi zoals het was.

Geplaatst

Wat leuk....was aan het rondneuzen en dacht huh zie ik dat goed. Topic weer naar boven gehaald..

Hier gaat het ook best ok, alweer bijna 24 weken zwanger en ben intens gelukkig.

Het is heeeeeeeeeel spannend.

Zit ook vanaf 18 weken thuis. Veel klachten en spanning.. Alles voor ons ukkie:-)

Af&toe even koffie drinken op werken.

Zijn een hoop bevallen. Een aantal heb ik op fb dus zie wel eens schattige foto's voorbij komen;-)

groetjesss

Geplaatst

Marlijnne, wat goed om te zien dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Verstandig dat je niet meer werkt ivm klachten, ik zat ook vanaf week 25 thuis en ben daar, achteraf gezien, erg blij mee.

Geplaatst

Gewoon doen wat het beste is voor jou en je kleintje ik werk ook nog maar 2 dagen en zo gaat het goed met meer werken geef ik direct weer over dus ik hou het wel zo

Geplaatst

Dank:-)

Dat doen we zeker wat het beste is! met arts over gehad en ga nu toch paar ochtenden naar werk. (maar ga niet mijn eigen werkzaamheden verrichten)

Koffie drinken;-) en wat ditjes en datjes. Tja weetje thuis zitten....de muren komen soms op mij af.

Maar heb 1 ding geleerd. Aan mezelf denken! En dat doe ik ook.

Voel ik me niet ok,blijf ik thuis. Ben ziek gemeld volledig.

Melis: Vince 4 maanden,bijna 5. Gaat de tijd snel. Gaat alles goed.

Maris: Hoe staat het met t kamertje..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden