Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ah Gabriella!!! Ik ga ontzettend met je mee duimen dat 1 van de 2 nog lekker vast geplakt zit, maar kan me voorstellen dat je je op het ergste voorbereid! Ik hoop echt dat het niet nodig is en je morgen bevestiging gaat krijgen dat het nog oké is meid! Ik leef met je mee! Veel sterkte deze uren tot morgen!!!

Geplaatst

Oh nee Gabriella, ik hoop dat je morgen op de echo nog een goed vruchtje kunt zien!

Wat ontzettend zwaar zeg, ik duim met je mee en hoop dat je morgen nog positief nieuws krijgt!!

Geplaatst

A nee gabriella wat hoor ik zo dat je iig nog 1 vruchtzakje hebt!!!Wat is dit verdrietig als het weer mis is!

Ik ga een kaarsje voor je branden meis!

Heel veel sterkte het zal een lange nacht voor jullie worden.

Dikke knuff.

Geplaatst

Wat lief allemaal... dank jullie wel. Wat fijn dat je een kaarsje brandt voor ons Bianca!!

Heeft iemand van jullie enig idee of het mogelijk is dat er ondanks wat er vandaag gebeurd, er toch nog een embryo zit? Hoe gaat dat bijvoorbeeld als ze beide zijn ingenesteld en eentje laat los, krijg je dan gelijk een bloeding? Ik had namelijk verwacht dat de 'losgelaten' embryo zou blijven ofzo... maar niet zo'n echte menstruatie achtige bloeding.

Ach, ik merk dat ik me probeer aan alles vast te klampen nu, terwijl het misschien al zo duidelijk is....

Merk nu wel dat ik dit forum heel erg fijn vind!!!

Liefs gabriella

Geplaatst

Gabriella - ik wou dat ik je antwoord en zekerheid kon geven, maar helaas heb ik geen idee!

Hoe laat heb je morgen je afspraak?

Geplaatst

Gabriella, meid toch, wat een onzekerheid.

Heel veel sterkte en kracht voor morgen!

Ik hoop echt dat het goed zit......

Geplaatst

Ja, dat is dan morgenochtend nog flink wat uurtjes onzekerheid! Bloed je nogsteeds?

Geplaatst

sja, bloedingen zijn er nog steeds, ook veel stukjes weefsel. Erg confronterend. Ga maar proberen wat slaap te pakken.

Bedankt iedereen!! Jullie zijn super!

liefs gabriella

Geplaatst

gabriella, wat een verdrietig nieuws. ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat je toch nog wat te zien krijgt morgen.

knuffel vanaf hier.

Geplaatst

@melis..we hadden veldkaarten.Hoe vond je het?

@gabriella...neee!!! Ik hoop zo dat er op zijn minst 1 is blijven zitten. Sterkte met de echo! IUk hoop dat het snel half twee is voor je.

Geplaatst

@tusele.. ik zat in vak 422.... Vond het enorm indrukwekkend, zo groot en mooi opgezet. Toen Gordon voor z'n moeder ging zingen, kwamen er bij mij wel ff tranen opzetten..

Ligt jullie traject nu voor 3 maanden stil i.v.m. de nieuwe uitdagingen van je man? Weet je al hoe e.e.a. verder gaat lopen?

@gabrielle.... ik denk aan je, heel veel succes vanmiddag! :-)

Geplaatst

Gabrielle veel succes vanmiddag nog even een paar uur in de spanning en dan heb je zekerheid dit onzekere is ook niks

Geplaatst

Waar we al bang voor waren; er was niets meer te zien op de echo. Onbegrijpelijk dit.

Volgende week, als alles wat gezakt is, hebben we weer een afspraak om te kijken hoe nu verder. Omdat dit mijn tweede miskraam is gaat er waarschijnlijk een chromosomen onderzoek gedaan worden. Dat is standaard, maar de kans is groot dat daar niets uit zal komen. Dit is waarschijnlijk 'gewoon' een kwestie van pech hebben.

Heb besloten 1 dag destructief te mogen doen, denken en zijn. Alles in 1 dag stoppen en daarna proberen de draad weer op te pakken lijkt me inmiddels beter dan weer een hele periode rouwen om iets wat er niet gaat komen.

Maar daarom blijft het niet minder onbegrijpelijk.

Geplaatst

Jeetje Gabriella wat een klap weer.

Ik weet even niet wat et zeggen.

Meid heel erg veel sterkte en je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Geplaatst

Jeetje Gabrielle wat een rot nieuws zeg!! Heel veel sterkte en neem de tijd als het in 1 dag niet lukt, niks moet, alles mag!! dikke knuffel xxx

Geplaatst

Wij zijn weer terug van een heerlijk weekendje centerparcs!

Ik voel me best goed, soms wel nog last van mijn rechter eierstok en dan met name als ik naar de wc moet, helaas zal dat toch altijd gevoelig blijven...mijn darmen worden heel erg geprikkeld als er iets met mijn baarmoeder of eierstokken gebeurt.

Voor de rest wel wat moe maar ik heb deze week lekker vrij dus gaan we 's middags gewoon even lekker met een boek plat....

Ik heb mij voorgenomen om de wachtweken positief te bewandelen en te genieten van het idee dat het raak kan zijn, treuren kan dan altijd nog!

Ik moet trouwens niet 7 maar 8 juni voor een bloedtest, ook als ik een bloeding heb/gehad willen ze mijn bloed checken, op zich wel fijn, dan heb je tenminste meteen duidelijkheid!

voor de rest iedereen weer veel succes in welke fase dan ook van de behandeling....en het kaarsje brandt voor ons allen!

Geplaatst

Mooi plaatje bikkel. Wij krijgen dat ook altijd mee! bijzonder!

Lieve Gabriella,

Wat is dit toch ontzettend ..............................ik zal de woorden maar weglaten en dat is nog zacht uitgedrukt.

Waarom Waarom

Hopelijk krabbel je weer uit dat dal met weer een lange weg te gaan naar die wens die bij ons alles zo enorm voelbaar is.

Ik weet verder niet wat ik moet zeggen. Wil je sterkte wensen....En praat hier van je af als je dat wil...

Dikke knuffel vanaf hier!!

Meezie hoe is het met je?

Lfs,

Geplaatst

@gabriella...hier zit ik dan...zoekend naar woorden..echt ik had jullie dit zo gegund..sterkte. Je dag "destructief zijn" klinkt mij in de oren als wat ik eens gehoord/gelezen heb over de islamitische rouw. Een aantal dagen heel heftig alles eruit gooien en dan is klaar..Tsja voor zover zoiets dan klaar kan zijn.

@bikkel.

Fijn dat je weekendje geslaagd was. Sterkte op het wachtbankje!. Hmm...geprikkelde darmen..zou dat mijn flatulentie veroorzaken? Echt af en toe..coomplete gaswolken..

images?q=tbn:ANd9GcSJwu0RDkVPQYFW4ed6pFAXOS7NpFGbefVi9EwaAukyFb2znglBDg

Geplaatst

Gabriella, heb er even geen woorden voor......... Neem je tijd dit om dit te verweken, ik wens jou en je partner heel veel sterkte.... Dikke knuf voor jou!!!

Bikkel, mooi plaatje hoor!!! Nu lekker gaan broeden.

Tusele, hoe is het nu met jou?

Hier begint nu toch wel de zenuwen te komen hoor. Pff, zo nuchter ik vorige week nog was, zo nerveus ben ik nu... Vorige week had ik een sterk gevoel van zwangerschap, nu begint toch de angst dat ik vroegtijdig ongi kan worden... Maar ja, dan kijk ik naar mijn buik, en die is dik, dan mijn mooie voorgevel; die zijn groter, gevoeliger. Dus ja wat zal het nu zijn................

Geplaatst

O gabriella... och nee... ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen!

ik wens je veel kracht toe om deze teleurstelling te kunnen dragen.

*knuffel*

Bikkel, wat leuk dat plaatje!

Gisteren bij de TP heb ik voor hget eerst op de echo mee kunnen kijken.

De eerste keer en alle IUItjes heb ik dat ook nooit gezien.

Heb je een fijn weekeinde gehad? Wel heerlijk lekker starten op de wachtbank hoor als je begint in centerparcs! *ik een beetje jaloers*

Nou, hier gaat het wel goed! Gisteren TP gehad.

En die viel tegen. De katheter ging er niet zo makkelijk in, en omdat het pijn deed (eendebek was al geen lolletje)

ging ik steeds meer inspannen, wat meer pijn veroorzaakte... jaja, ik ben goed bezig ;)

Anyway, ze hebben een grotere katheter gepakt, die was stugger,

en daardoorheen de dunne katheter gedaan.

Op de echo zagen we een wit vlekje ontstaan, ons junior blasto dingetje zit er in!

Zo, ik ga mijn dwarse zoon eens rechttrekken, ik kom straks verder lezen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden