Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb net weer gesport en wat denk je?? ZWETEN...........pffffffff niet normaal...bijwerkingen van de hormonen???? Verder gaat het hier prima! De hormonen beginnen in elk geval wel hun werk te doen, m'n lontje is alweer aan het inslinken en mijn vriend heeft dus alweer de volle laag overzich heen gehad...de arme schat! Hij kan niet wachten (en ik ook niet )tot ik weer klaar ben met spuiten;-)

@Marlijn; ik snap dat je (deze x) blij was met je rode duivels, was bij mij al net zo! Fijn dat je weer van start kan gaan....mijn duimen draaien al volop voor je!! En dat andere komt goed;-)

Nou, ik ga snel douchen en dan maar weer eens aan het werk....heerlijk in het zonnetje zo'n 1,5 uur in de auto!

Fijne dag allemaal!

Liefs Esly!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ bianca

Welke high thea??? klinkt leuk!

Ja ik moest voor de LH bloedprikken ik wacht nu op een telefoontje...

was zooo druk in het ziekenhuis, leek wel alsof heel NL bloed moest prikken...

Geplaatst

Mijn baby succes ik hoop dat je hem snel mag zetten.

Bianca geniet nog even van je vrije dag veel plezier met je oud collega´s

Ja wij hadden mooi weer zaterdag woon ik toch in het goede gedeelte van Nederland haha.

En ja het zou helemaal mooi zijn al komend weekend overal de zon even zou schijnen dan kunnen we lekker op een terrasje achter een wijntje.

Esly wat sportief maar mooi dat de hormonen wel z´n werk doen dan weet je in elk geval dat er wat gebeurd.

Fijne dag nog ik moet zo weer aan het werk

Geplaatst

@Mijnbaby,Ben je inmiddels al gebeld???Benieuwd of je de pregnyl al mag gaan spuiten!!

Oooh heb je het topic niet gelezen??Hieronder dan de linkhttp://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?14573-Forumdag-jij-komt-toch-ook

Mocht je het leuk vinden kun jeje bij mij of Jose opgeven.

Even in een prive berichtje je echte naam en mail adres.

En geloof dat we al met 5 meiden van dit topic zijn erg gezellig!

@Maris,Het was errug gezellig!!Lache joh omdan de nieuwe cateraar daar te zien.

Volgens mij vonden ze het niet zo leuk dat wij er met zn drietjes waren!!

Iedereen was blij ons weer te zien en hadden alleen maar klachten over de nieuwe cateraar.

En vooral mij miste ze haha was wel lief en leuk om te horen!

Ojaa in Twente schijnt altijd de zon hahaha.

Moet ik maar gaan verhuizen!

Geen idee wat de weersverwachting is!

Maar ik luister naar onze weer-forum vrouw maris ;-)

@Esly,Je lichaam is dus nu weer gewend aan de hormonen!

Wat een elende he als ze zo door je lichaam gaan gieren!

Wanneer heb je je eerste fm?

Wat ben jij heerlijk sportief!!

Geplaatst

Ik ben net gebeld, mijn bloedwaarde was goed :) ik mag straks prikken.... en als het goed is krijg ik zondag mijn TP...

Meiden ff een vraagje ik schiet al weer in de stress haha het is toch dat je het vloeibare moet opspuiten en moet mengen en meteen spuiten? moet je bubbels weg halen? is al weer even geleden....

Ik check zo de topic over de high thea!!

Geplaatst

Wat spannend weer!!Is altijd een rot naald!!Je moet vloeistof met de naald eruit zuigen.Deze bij het poeder doen.

En dan goed schudden!!Voor het prikken moeten de belletjes eruit zijn!Mocht je 2x pregnyl moeten spuiten.Doe je 2 poeder en 1 vloeistof gebruiken geloof ik.

Ik heb de link geplaatst over de high tea.

Het is 11 juni in Bunnik.Waarschijnlijk van 13.00 tot 16.30

Geplaatst

O dat is voor jou helemaal dichtbij dus!!

Mocht je het leuk vinden en kunnen stuur me dan een mailtje ;)

GOOFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY stiekemerd!! Je bent alleen aan het afkicken van ons topic wat jij het allerleukste topic van het forum vind zeker ;)

ik had je namelijk ergens gespot :P!

Geplaatst

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mijnbaby: 25 maart ( C10 echo) Eskimo TP

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP

April:

3 april TP mijnbaby

Raba: misschien verder in april

Mari83: april verder met cryo's

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Geplaatst

Haha weervrouw nee dat is niks voor mij haha veel te lastig allemaal.

Maar ik ben wel gek op zon haha.

Was het maar waar dat hier altijd de zon scheen in twente.

Wat mooi dat het gezellig was en lijkt me inderdaad wel fijn te horen dat ze de andere cateraar niks vinden.

Maar jij hebt nu ander werk en dat gaat je vast en zeker goed bevallen.

Mijn baby wat mooi dat je zondag de tp hebt dan ben jij denk ik de eerste of niet?

Ik ga duimen

Geplaatst

Hey Bianca, ff dimmen he! :bottom:

Ik kwam even neuzen op de topic's en idd heb je het goed gezien. Ik heb de korte berichtjes op de andere topic's ff snel voor het eten gezet. Aangezien ik uren en uren bezig ben om al jullie berichten te lezen en jullie de volledige aandacht wil geven kom ik hier als laatste!!!!! Moest even eten tussendoor om energie op te doen voor inspiratie en uithoudingsvermogen!!!!!:36_2_64:

Maar hier ben ik dan hoor!!!!!!!!!!!!!

Komt tie:

@ Bianca: Succes morgen met je start bij je nieuwe jobpie! Veel plezier en die tijden dat went ook wel!

En nog even over die leeftijden. 27 is in de bloei maar ik ben 35 en voel me nog steeds een bloempie dat in de bloei staat hoor en geen oude doos met rollator! :2smiley.php:

Dus je hebt het leuk gehad met je ex-collega's! Mooi!

En leuke foto's heb je op hyves gezet! Staat je goed een beeb! Gaat voor jou ook lukken, weet het gewoon zeker!!!!!:preggers:

@ Tusele: Nee, ik ben het niet van de mamalief-fora. Dit is mijn eerste en enige forum. Ben al zo verslaafd aan dit forum, kan er echt geen andere bij hebben.:goof:

@ Marlijnne: joepie, meid, weer aanmelden.

Hoe gaat jou programma er nu uitzien? Of had je dat al in het schema gezet?

En ppfff ja, ik moet inderdaad veel lezen, maar leuk hoor. Heb het ook zo leuk met jullie!!!:thumbup:

@ Maris: Gefeliciteerd met je bronze medaille! Goed gedaan! :icon_thumleft:

@ Mijnbaby: Succes met de Pregnyl! Enne, je komt ook hoor naar de high-tea. Gezellig! Zeker omdat het in je achtertuin ligt! Kan je er niet onderuit! Ik zal voor je duimen dat zondag de tp is! Succeeeessssss.

Zo, nou hier was weer mijn aandeel voor nu.

Kom strakjes weer ff buurten hoor!!

Meiden, fijne avond en wat ik eerder schreef, het leukste topic!! Ik meen het!!!

Ben echt nieuwsgierig naar jullie! Hoop dat jullie er allemaal zijn met de high-tea!

Knuf,

Goofy

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

yoehoe mijn hemel weer heel wat geschreven.

my baby: Super...zondag tp. Ga heel veel voor je duimen.

Leuk als je ook komt high-tean!

Maris: 3e goed bezig en met mooi weer...

haha hier spreekt een andere weervrouw ik hoorde net op het nieuws dat het in het weekend wel 18 graden kan worden. Eerst zien,maar hoe lekker is dat. Als je heerlijk een weekend weg bent....

Vanochtend mij aangemeld. Gestart met progynova. Heb 6 april 1e uitgangsecho. Vind het zo spannend en heb nog nooit zoveel schietgebedjes gedaan.....

Bianca gezellige middag gehad zo te lezen....

esly, lekker he die hormonen.

Ik voelde dat ik ongi moest worden. Was heerlijk aan het mopperen.

Meiden fijne avond

Geplaatst

@Maris,T was erg leuk om te horen!Ooooo ik dacht dat in Twente altijd de zon scheen ;)

@Goofy Wat ben je toch een ontiegelijk grappig ding!!:bottom:had je nou niet moeten doen ;)

Heb je lekkker gegeten??

Hmmmmm hoe kom je daar nu weer op??Jij een jonge bloem??35 lentes jong haha.Ik zeg niks!!Grapje!

Je ziet er ook uit als een jong ding hoor haha.

Ja lief he!Komt helemaal goed ben er half van overtuigd!!

Hoe is jou dagje geweest??Lekker gewerkt?Hoevoel jeje?Nog 8 dagen!!:wav:

@Weervrouw-Marlijnne hihi.18 graden is wel goed te doen toch!!

Hoe voel jij je veel last van je buik?Is die progynova voor je BMS?

Doe maar een gok.

Spannend is het zeker!!En we gaan met zn alle voor jou duimen!

Gooi hem er alvast in voor je :wav:

Geplaatst

Zo zeg....even een middagje werken en ik moet mezelf weer flink bijlezen hier. Wat een druk (maar gezellig!) topic is dit zeg!!!

Het klopt dat ik weer helemaal "gewend" ben aan de hormonen.....ze gieren flink en heb inmiddels knallende koppijn! Dat is alleen wel nieuw voor me....net als de Deca trouwens! Herkent iemand dat?

Verder maak ik me wel een beetje zorgen om vriendlief.....hij snift en snottert alles bij elkaar!!!!! Ik ren me rot met vitamine c, keelpastilles, paracetamol en de koortsthermometer heb ik in de aanslag. Tot nu toe nog keurig 36.8, dan weer 36.4, dan weer 36.5, dus hoop maar dat het goedkomt...pfffffffff!!!!

Fijne avond allemaal!

Liefs Elsy!

Geplaatst

Haha wat een gezelligheid hier.

Goofy ik vind dit topic ook erg gezellig hoor en ben ook erg benieuwd naar jullie allemaal hoop ook dat jullie allemaal komen.

Marlijnne je maakt me dag goed haha met 18 graden. Ik zal mijn zonnebril eens opzoeken. Dat word terrasjes pakken dit weekend haha

Spannend dat je weer begonnen bent ik ga heel erg hard voor je duimen.

Geplaatst

Esly,Wat super vervelend!!Hopelijk kun je het onder controle houden en krijgt vriendlief geen koorts!!

Zul je altijd net zien als je weer gaat starten!!

Sinds wanneer ben jij begonnen met spuiten?Want hoofdpijn kan een bijwerking zijn van de Deca.Maar meestal krijg je het dan de eerste 3 dagen al.

Beterschap met vriendlief!!

Geplaatst

Esly ik heb ook altijd hoofdpijn van de deca dus het hoort er denk ik wel bij.

Wat vervelend dat je man net nu een beetje ziek begint te worden. Ik hoop dta het niet doorzet en dat hij geen koorts gaat krijgen.

Beterschap met hem

Geplaatst

@Bianca; ik spuit sinds donderdag Deca en sinds vrijdag Gonal-f. Nou had ik zaterdag ook wel flinke koppijn, maar dacht dat het van de rose kwam hihi

Ik hoorde trouwens vanavond op het nieuws dat het zaterdag misschien zelfs wel 20 graden gaat worden!!!!!!!!! YESSSSSSSSS! Dat wordt terrashangen;-)

Liefs Esly!

Geplaatst

Ik was helemaaal vergeten dat ik moest prikken ( pregnyl) pas om 9 uur maar was het ff kwijt....

Ik heb de prik net klaar gemaakt uit zenuwen heb ik het flesje met water te hard er afgerukt en toen verloor ik een klein beetje vloeistof pffff rotprikken....

gelukkig was het niet veel pffff stress

Geplaatst

@Mijnbaby; haha, ik herken de stress...heb het ook wel eens gehad. Gelukkig was het niet erg.... Jij veel succes meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden