Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@wish

Wat spannend. Het lijkt alsof het eraan zit te komen. Misschien is de kleine er al! :)

@valesca

Ik hoop dat het meevalt, en dat feline weer goed zal drinken, en dat jullie een rustige nacht hebben.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het ging nu heel goed dus denk dat het meevalt maar ja voor mijn eigen gerustheid

Ik denk echt dat wish bevallen is volgens mij is ze niet meer online geweest

Geplaatst

Ik denk ook dat Wish bezig is, eindelijk! En wat te denken van Marianne, ook al een tijd niet meer gezien. Ben heel benieuwd. Kan me voorstellen dat ze zich hier niet laten horen. Ik deed dat wel omdat ik toch moest wachten op de weeen/inleiding en plat moest blijven. Dan is zo'n forum heerlijk ;-) Het was ook zo'n spannend weekend de 15e met al die bevallende vrouwen.

Ik kom vandaag vaak terug om te kijken of er nieuws is!

Geplaatst

heerlijk zo'n forum inderdaad. ik lees meestal tijdens de nachtvoeding bij. ben zo benieuwd wie de volgende is. ik denk wish of marianne. we wachten gewoon in spanning af.

@valesca: lijkt me inderdaad ook leuk om elkaar straks met alle kleintjes te gaan zien. we hebben zoveel gedeeld met elkaar. jullie voelen voor mij inmiddels als een soort vriendinnen. echt heel waardevol

Geplaatst

Doortje

Grappig dat jij tijdens de voeding op het forum bent. Ik ook! Ik ben er rond elf uur s avonds en drie uur s nachts. Ik moet Thomas (nu nog wel) wakker maken voor de voeding. Ik bezorg hem gebroken nachten ;) ik vraag me af hoe dat bij de andere moeders gaat. Wie wekt wie? En is het iets tijdelijks dat ik Thomas moet wakker maken?

Ja wish en marianne gaan ons verrassen met de komst van hun babies :)

Geplaatst

Wish, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje ( hopelijk kan je snel laten weten wat het geworden is en hoe het heet )

liefs medusa

Geplaatst

is het zeker dat wish bevallen is? ik hoop t voor haar..

@ ivfmoeder: ik moet jorrit ook regelmatig wakker maken. moet jij elke 4 uur? bij ons hebben ze gezegd dat hij een keer 6 uur er tussen mag zitten. dit red hij ook een keer per nacht

gisteten volgens mij de eerste regeldag gehad. hij kwam vanaf twee uur iedere twer uur voor voeding en was bijna de hele dag wakker. nu komt hij gewoon weer om de vier uur

Geplaatst

Lieve Wish hier ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje (ik zal het wel aan jezelf overlaten om te zeggen wat het is geworden hihi)

Ik vind de naam super mooi (om jullie nog nieuwsgieriger te maken)

Geplaatst

Hoi meiden

Het is idd stil van mijn kant, omdat er nog steeds niets nieuws te melden is. Ik merk dat ik het moeilijk vind om al jullie geweldige baby verhalen te lezen.. Voel me n buitenbeentje. Sorry, ligt niet aan jullie! Ik zou zo graag meedoen! :-)

Vanavond naar de vk, standaard controle. Hopelijk willen ze n afspraak maken voor me bij t zieke huis voor uitgebreide controle. Ik heb geen idee hoe m'n kindje erbij zit/ligt. Word er zenuwachtig van. Toch geen navelstreng toestanden, schiet dan weer door m'n hoofd...

Ben ik nou abuis of wachten we ook nog op TK?

Ik laat in ieder geval van me horen zodra de weeën begonnen zijn!

Wish, ik hoop dat de berichten kloppen en je bevallen bent!!!!!

Geplaatst

Wish ik lees dat je bavallen bent!

Geweldig! Ik wacht nog even met je verhaal voordat ik je ga feliciteren!!!!

Marianne bij jou is iets "erger" dan ik want je loopt al over tijd,maar ik weet wat je bedoelt. Ik voel me net als jij.....kan niet wachten!

Hier vanzelfsprekend niks aan de hand! Ik dacht gister avond even ....misschien.....omdat ik pijn had ik mijn buik.....maar .....helaas.... nog niet :)

Geplaatst

De naam is zeker mooi hihi

hopelijk is alles ook goed gegaan!

Balen meiden ik hoop dat jullie ook snel mogen!!!!

Feline net gewogen,4190 gram dat gaat hard! Morgen met haar naar de huisarts...hopelijk word mijn vermoeden niet bevestigd en heeft ze geen koemelk

Geplaatst

Marianne en Violetta ik snap het zo goed! Reken maar dat wij allemaal naar de komst van jullie kleintjes uitkijken. Het kan zomaar ineens gebeuren.

Marianne ik begrijp je zorgen. Ws is alles goed, maar toch 1 tip: volg altijd je intuitie als het gaat om je kind. Beter te veel en vaak zeuren, dan 1 x te weinig.

En nu ga ik eens op zoek naar het nieuws over Wish.

Geplaatst

Wish, van harte gefelciteerd met jullie wondertje! Geniet er maar lekker van.

Enne.. je bent nu de tweede die op die op de uitgerekende datum is bevallen, hoe bijzonder!!!

Hopelijk laat je hier snel wat van je horen!

Zelf vanmiddag met Jorrit naar het inloopspreekuur van de lactatiekundige geweest bij onze verloskundigenpraktijk. Jorrit is goed gegroeid en weegt nu 3950 gram, dus hij is nu net iets boven zijn geboortegewicht. Ben helemaal blij ervan. Mijn borsten voelden niet meer zo gevuld, maar ik heb blijkbaar nog genoeg voeding. Dit is volgens haar heel normaal en het hoort ook niet meer zo gespannen te voelen als alles eenmaal goed loopt. Dan moet de stuwing vanzelf afnemen. Nu alleen nog wat last van aanzuigpijn. Als dit nog zo blijft dan mag ik terugkomen om daar een keer te voeden zodat ze mee kan kijken en nog wat tips kan geven. Hopelijk is dat niet nodig.

Na de regeldag van gisteren (en het bijna niet slapen van Jorrit) is hij vandaag aan een inhaaldag slapen begonnen. Hij slaapt bijna de hele dag door, behalve bij de voedingen. Ben benieuwd wat dat voor vanacht gaat betekenen....

Ga nu genieten van een avondje samen met Mark op de bank. We zijn vandaag 4 jaar getrouwd en dat hebben we net gevierd met een lekkere afhaalpasta van de italiaan (als we dan niet uit eten kunnen, dan halen we het toch gewoon in huis...).

@ Marianne en Violetta: nog even volhouden dames, zo lang zal het niet meer duren en dan kunnen jullie ook jullie kleine wonder in jullie armen sluiten!

Geplaatst

wat fijn dat jorrit goed is gegroeid!!! en dat het allemaal goed gaat,goed dat hij vandaag veel slaapt

gefeliciteerd met je trouwdag geniet ervan!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden