Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Proficiat Laika met de geboorte van jullie zoon!

Met ons nogaltijd alles zeer goed. Vandaag is kind en gezin op bezoek geweest (eens de baby's ouder zijn moeten wij bij hen gaan voor de verdere opvolging en kunnen we hen daar ook hun inentingen geven) Onze kleine meid is nu 3,080kg en weegt dus al meer dan bij haar geboorte. Ze is ook flink gegroeid, en is nu 51,5cm. ze is dus op 2 weken tijd 2,5cm gegroeid. Ik heb hieronder dus ook het lijstje aangevuld met de testen en controles van Alexis.

Wish, je leert snel wat je kindje wil, dat vind ik toch. Ze beginnen idd te smekken en met hun vuistje in hun mond te zitten als ze honger beginnen te krijgen. En onze meid is soms een beetje 'neut' achtig als ze een vuile pamper heeft (ze maakt dan allerhande geluidjes en is druk in met armen en benen aan het zwaaien)

Ze laat ook snel merken als ze troost of aandacht nodig heeft. Dan kan je alles proberen maar enkel haar op je borst leggen zorgt ervoor dat ze stopt met huilen of snikken.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Valesca,

Kind&Gezin is dus het consultatiebureau, zoals Akara ook al haar bezoek heeft gehad. Ik had ze vorige week, en was helemaal opgedraaid uit angst dat het een soort inspectie zou zijn van veiligheid en vingertje-wijzen-politiek. Alles dus als een gek opgeruimd, maar uiteindelijk is ze niet verder dan de keukentafel gegaan en was super lief. Het ging dus puur over informatie geven en mijn vragen beantwoorden. Paranoïa voor niets dus haha.

De postnatale begeleiding is iets wat ik zelf heb gevraagd bij de vroedvrouwenpraktijk en wordt blijkbaar terugbetaald. Maar is wel degelijk een privé aangelegenheid, voor je eigen comfort, en niet verplicht zoals Kind&Gezin ivm de vaccins en zo.

Mooooie foto's zeg! Ze ziet er echt al zo.. baby uit! Mooie bolle wangetjes en wakker. Jammer dat ze nog niet door slaapt. Ik dacht eerlijk gezegd dat snel doorslapen vooral voorkomt bij kindjes die de fles krijgen, maar die theorie moet ik dus bijstellen want jouw Féline krijgt ook het flesje :-) Zal dus gewoon per kindje afhangen zeker?

Akara,

fijn om van je te horen en dat alles goed gaat. Ik heb niet meteen door wanneer Dante verschoond wil worden. Ik heb de indruk dat het altijd wel kan, aangezien hij ook zo vaak zijn pamper aan het vullen is. Meestal gaat het gewoon door, zelfs vlak na het verschonen. Wat ik wel super schattig vind, is dat hij kan 'zingen' terwijl hij slaapt: hele kleine kreuntjes met elke ademhaling. Slaapt Alexis nog altijd door? Krijgt ze flesvoeding? Weet het niet meer..:-)

Wish,

fijn zeg dat alles goed gegaan is bij de vk. En dat hij/zij zo laag zit in je bekken is een goed teken voor een nakende bevalling. Spannend, toch? Geniet je nog van je buik?

Violeta,

Heb je nog zoveel pijn? Of gaat het wat beter intussen? Hoe is het met jullie kindje? Ook al ingedaald en zo?

Hoe is het met Marianne en T.K.? Nog altijd niets? Marianne is voor vandaag uitgerekend!

Benieuwd of andere meiden uit het lijstje ook iets zullen schrijven hier om te zeggen hoe het met hen gaat, of ze al bevallen zijn en zo.

Geplaatst

Ellen, Ja, onze kleine meid slaapt nog steeds door. Ze krijgt haar laatste voeding rond een uur of 11 's avonds en dan wordt ze al da niet zelf wakker rond een uur of 7u30 - 8u. Als zij zelf niet wakker word dan word ik wakker en dan maak ik haar wakker zodat ze kan eten. Vind dat er anders teveel tijd zou zijn tussen de laatste en eerste voeding...

Ik geef idd borstvoeding. Ze wil niet altijd van de borst drinken dus is het een combinatie van aanleggen en afgekolfde melk in een flesje. Heb meer dan genoeg melk (heb al meer dan 1l in verschillede porties in m'n diepvries zitten omdat ik echt niet meer wist wat ik ermee moest gaan aanvangen...) Alexis heeft soms niet echt veel geduld dus dan maakt ze zich soms boos en wil ze niet van de borst drinken. Dan krijgt ze dus een flesje.

Hieronder kunnen jullie enkele foto's zien van onze kleine meid, het is mij eindelijk gelukt om ze op onze pc te krijgen... (na 20x vastlopen...)

[ATTACH=CONFIG]2606[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2607[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2608[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2609[/ATTACH]

Eerste 2 foto's zijn van in het zh. Doordat Alexis nogal lange nageltjes heeft hebben we ze in het begin dus sokjes aan haar handjes gedaan.

Ze houdt dus ook al zelf haar fles vast op sommige momenten. En het hij is perfect in positie want de volledige speen is gevuld. Haar eten gaan we haar zeker en vast niet afnemen ;-)

En de andere 2 tja, ik vind haar zo schattig als ze ligt te slapen, kon er echt niets aan doen, ik moest ze gewoon posten...

Geplaatst

Woooh, zo schattig Akara! Echt een mooie meid.

Gelukzak zeg, ze slaapt al door. Dante krabt zichzelf ook wel eens, maar ik baker hem snachts in, zodat hij er zelf niet aan kan. En zo blijven zijn handen ook lekker warm.

Snel vraagje: hoe vries je de melk in en in welke porties? Ik wil er ook mee beginnen (maar zo makkelijk als bij jou gaat het bij mij nu ook weer niet hoor haha), maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen: in potjes, van hoeveel cl, per voeding, of per dag enzovoort? Hoe doe jij het?

Geplaatst

Ellen, ik probeer Alexis in te bakeren maar onze meid moet daar niet zoveel van weten. Telkens als we het proberen is ze na een paar minuten terug volledig 'bevrijdt'. Ze is zodanig bewegelijk da door met haar benen te trappen ze volledig vrij komt. Zelfs als we haar in de poef leggen (heb zo'n speciale hoes gekocht voor rond m'n borstvoedingskussen zodat het een soort ei/poef wordt waar ze super graag inligt) Als we haar hier dus inleggen en haar willen toedekken met een dekentje, dan schopt ze zolang totdat het dekentje van haar is. En dat duurt echt niet lang...

Ik vries ze in per porties. Heb in het zh verschillende keren flesvoeidng moeten bijgeven en die flesjes heb ik bewaard (zijn glazen flesjes waar er 80ml inkon) en ook toen ik afkolfde in het zh kreeg ik flesjes waar ik m'n bv in kon doen. Die heb ik dus ook bewaard en daar heb ik porties van 130ml. Heb in totaal 11x 80ml en al 5x 130ml.

Ik heb van een vriendin echter gehoord dat je van avant speciale potjes kan kopen om bv in te vriezen. Nu dat m'n vriendin geen bv meer geeft gebruikt ze deze potjes op de groentenpapjes in te vriezen (zo kan ze verschillende porties ineens maken)

Het is zoiezo beter om met porties of idd per dag zou je ook kunnen doen als je geen kleine potjes/flesjes hebt. Je moet er gewoon rekening mee houden dat eens je het ontvriest je het natuurlijk niet meer kan invriezen en dat het binnen een bepaalde tijd op moet zijn. (dacht dat het na ontdooiing maximaal 2 dagen mag bewaard worden in de koelkast.)

Had er eigenlijk nog niet echt bij stil gestaan dat ik echt wel veel melk heb. Maar nu ik dat hier zo aan het oplijsten was, stond ik er idd van te kijken hoeveel ik eigenlijk al heb en dat terwijl onze meid nog maar een goede 2 weken oud is...

Geplaatst

Hoi Ellen,

Hier nog steeds niets... Net terug van de VK, bloeddruk keurig 75/125 en hartje van onze dochter ook keurig: 140 bpm.

Volgende week afspraak om te strippen bij de vk, dinsdag. En ws de volgende dag controle in t zh, vruchtwater enz.

Ik kan jullie berichten over de newborns bijna niet zonder enige afgunst lezen. Wat verlang ik naar ons meisje!

Misschien beval ik ook wel tegelijk met Wish en Violeta. :-)

Geplaatst

Akara,

Mooie foto's van jullie prachtige dochter!!

Ze ligt inderdaad erg schattig te slapen met haar handjes zo lief gevouwen bij haar gezichtje.

Marianne,

Ik gun het je wel om eerder dan mij te bevallen! Jij bent nu 40 weken en ik nog niet.

Je bloeddruk blijft inderdaad netjes en jullie dochter maakt het ook nog prima.

Hoe voel jij jezelf lichamelijk gezien?

Nu er de afgelopen dagen een 'babyboom' is geweest verlang ook ik nog meer naar ons kleintje!!!

Geplaatst

Dames,

Hier ook nog niks.. Ik voel me zelfs zo goed niet normaal.. Ik kan al maanden niet slapen en nu ineens al 2 dagen wel.. We willen hem zo graag in onze armen maar meneertje blijkbaar nog niet...

Donderdag heb ik controle en dan gaan ze ook proberen te strippen ben benieuwd wanneer hij zich gaat melden..

Succes voor de mama's en meet succes voor diegene die nog moeten bevallen..

Groetjesss

Geplaatst

TK,

Ben heel benieuwd of t strippen gaat werken! Hoop t voor je, je bent er nu klaar voor, lekker uitgerust iig!

Ik heb vanacht weer n gebroken nacht gehad. Wordt gewoon veel wakker zonder dat er echt iets is. Ben overdag erg moe en emo (gister bij t piano spelen biggelden de tranen over m'n wangen, en dat terwijl t niet eens n gevoelig stuk was, ik pingelde maar wat, haha)

Verder voel ik me prima, hoor!

Jij ook veel succes!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het is hier thuis super druk, maar ik wilde jullie vast even een foto meegeven.

Alles goed. Hij drinkt inmiddels goed aan de borst. Hopelijk heb ik morgen even meer tijd om bij te lezen en ons bevallingsverhaal met jullie te delen

[ATTACH=CONFIG]2610[/ATTACH]

@ Laika: gefeliciteerd met jullie zoon Jim. Dit heb ik nog net wel gelezen.

Geplaatst

Hallo dames, wat een babyboom hier opeens! Ik heb eindelijk even tijd gevonden om een kort berichtje te plaatsen - later nog wel meer. Onze Maurits is inderdaad 15 oktober geboren, om 1.41 u in de nacht. Dit is hem dan! [ATTACH=CONFIG]2611[/ATTACH]

Toverstafje, gefeliciteerd met Jack; Wendy met Mara, Doortje met Jorrit en Laika met Jim. Wat een indrukwekkende lijst hè!

Veel liefs van trotse verse mama MarMira

Geplaatst

@Ellen: Oke dat is duidelijk!!! fijn dat zoiets er is bij jullie zeg!

Ja joh het 1e kind slaapt sneller door dan de ander....sommige zijn lange volhouders hahaha

@Wish: ik hoop ook dat jullie volgende week jullie kindje hebben hoor!!! Fijn dat alles verder goed was,netjes aangekomen ook hoor!!!

@Akara: wat een lieve foto's zeg!! en jeetje joh nog steeds doorslapen haha heerlijk!!

@Marianne: ik kan me voorstellen dat je erg naar je kleintje verlangt hopelijk is het strippen niet nodig en komt de kleine al snel!!!

@TK hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer!!!

@Doortje en "marmira wat een schatjes!!fijn dat het goed gaat!

En ja ik hoop dat ik morgen goed kan praten met de verloskundige we zullen het afwachten

Geplaatst

Hoi meiden,

Heb de afgelopen dagen hier even meegelezen. Zo gebeurde er weinig en zo ineens een geboortegolf!

Meiden die bevallen zijn gefeliciteerd, geniet van jullie wondertjes.

Voor de meiden die nog moeten bevallen, heel veel succes!

liefs Annie

Geplaatst

Mooie foto's van de baby's!! Ik smelt helemaal weg! Nog nog nog! :-)

Akara, Ik heb lang geleden zo'n bv-bewaarpotjes van Avent gekocht, en intussen bij de vroedvrouw/verloskundige ten rade gegaan van hoe en hoeveel te kolven. Ik kan dus aan de slag :-) Als je kolft moet je blijkbaar vooraleer de boel bij elkaar te gieten, eerst ervoor zorgen dat alles op dezelfde temperatuur zit. Ik heb belange niet zoveel melk extra als jij, maar met het kolven zou geleidelijk aan de productie verhogen en wie weet raak ik er ook wel mee uit.

De vroedvrouw was haar weegschaal vergeten grmbl, maar we hebben via onze eigen weegschaal een schatting gemaakt en hij zou nu rond de 3.4kg zijn, en met het meten was hij al 51cm! Vrijdag gaan we naar de kinderarts voor een nacontrole en daar zal hij wel preciezer gemeten worden.

Overigens Valesca, ik heb het gevraagd en op 6 weken tijd zouden ze toch wel hun inhaalspurt moeten hebben gehad en op gelijke tred met op tijd geborenen zijn. Toch met 4 weken te vroeg. Als ze echt prematuur zijn, dan is die inhaalbeweging natuurlijk veel langer van aard. Elke baby is gewoon anders op vlak van doorslapen en timing. Dat hangt gewoon af van hoe hun spijsvertering evolueert en hoe ze die kunnen 'controleren' naar vertering toe. Alexis kan blijkbaar al meteen doorslapen terwijl Dante misschien nog 6 maanden lang elke 3 uur moet drinken (lieve hemel, spaar mij!).

Benieuwd nu wie de volgende gaat zijn. Wie weet komt er dan weer zo'n babyboom-golf aan. Wat een weekend is het geweest he!

Geplaatst

Ceece wat een goed nieuws! Van harte meid! Ik wens je een goede zwangerschaap!

Ellen ik moet zo lachen op je verhaal hoe Dante waker wordt om 3 uur,wat een schaat :)

Valesca wat erg dat je je zo voelt. Is er niet sort depresie na de zwangerschaap? Gelukkig kan je daar over praten met je vk. Succes meid!

Wish zal mooi zijn om op de uitgerekend datum te bevallen met z'n tweeen :)

Akara wat een mooie meisje vooral de laatste foto met de handjes,schatig zeg. Ja ze is ingedald en dat heb ik goed gevoeld.

Doortje wat heb je een schaat ook.

MarMira waow ook een geweldige foto! Ik hoop dat het goed met jullie gaat!

Nog Gefeliciteerd!!!!!!

T.K en Marianne nog even geduld...pfff....wat spannend.

Ongelooflijk mooie baby's allemaal.

Vanaf morgen nog 1 week! Ik ben wel klaar voor! Ik smelt bij jullie foto's en ik kan niet wachten meer.... :D

Geplaatst

Vergeten om te vragen,hebben jullie wat gevoelt voordat jullie gingen bevallen?

Bijvoorbeeld dat je zegt ja het gaat gebeuren. Ik ben zo zenuwachtig ik vind het mega spannend.

Geplaatst

oke goed om te horen ellen haha nou laten we hopen dat die van ons binnenkort ook gaan door slapen hahaha

violetta: een depressie herken ik wel omdat ik die vorig jaar gehad heb maar ik hou mezelf wel in de gaten!!

Enne bij sanne wist ik dat ik ging bevallen vond het spannend maar was ook wel rustig nu bij feline had ik geen tijd om er over na te denken haha

Geplaatst

Ivfmoeder,

Daar is hij dan, jullie zoon Thomas!!!! Wat fantastisch! :clap2:

Van harte gefeliciteerd!

Hoop dat de bevalling goed is verlopen en dat het met jullie goed gaat.

Geplaatst

Uitgerekende data

5
oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,29, 2e kindje
meisje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 35, 1e kindje -
het geslacht
is een verrassing

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje - Het is een
meisje
!

15 oktober: r00sje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje Het is een
meisje

16 oktober: Doortje (Dorien), 28, 1e kindje – Het is een
jongen
!!!

17 oktober: T.K, 26, 1e kindje
jongetje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,
Het is een
jongen
!

18 oktober: Marianne, 42, 1e kindje
Het is een meisje!

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje --> Op 16 juni zijn, helaas veel te vroeg, bij ruim 22 weken twee prachtige
jongens
, Tim en Floris, geboren.

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje - Het is een
jongen
!

21 oktober: Pebbels (mk)

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje
Het geslacht
is een verrassing

25 oktober: Wish 32, 1e kindje
Het geslacht
is een verrassing

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje
j
ongetje

Echo/controle

20 oktober: T.K controle VK

25 oktober: Wish controle VK

Geboren:

8 september:
Feline
, dochter van Valesca

24 september:
Dante
, zoon van Ellen

4 oktober:
Alexis
, dochter van Akara

15 oktober:
Maurits
, zoon van MarMira

15 oktober:
Jack
, zoon van Toverstafje

16 oktober:
Mara
, dochter van Mamavannoah

16 oktober:
Jorrit
, zoon van Doortje

16 oktober:
Jim
, zoon van Laika

18 oktober:
Thomas
, zoon van Ivfmoeder

Controles baby

21 oktober:
Dante
uitgerekende datum! nacontrole kinderarts

25 oktober:
Dante
oortest

25 oktober:
Alexis
oortest

04 november:
Dante
nacontrole gyn - huisbezoek kind&gezin

04 november:
Alexis
nacontrole kinderarts

08 november:
Dante
controle arts kind&gezin

09 november:
Feline
wijkverpleegkundige en 1e vaccins

21 november:
Alexis
wiegedood test

29 november:
Dante
vaccins

Geplaatst

Meiden,

Wat een prachtige foto's van jullie wondertjes!!

Super om te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat.

Allemaal nog een spoedig herstel toegewenst en dat jullie met volle teugen kunnen genieten van jullie kanjers!

Het begint nog meer te 'kriebelen' om zelf te gaan bevallen zodat ook wij ons wonder mogen gaan zien!

Geplaatst

Marianne

Ja, mooie datum! ;)

Mijn vliezen waren tijdens het opvangen van een wee in de woonkamer gebroken. Ik heb wel op een matrasbeschermer in de auto van mijn man gezeten, want we moesten snel naar het ziekenhuis, omdat Thomas in het vruchtwater had gepoept.

Ik lig trouwens nog steeds in het ziekenhuis, omdat ze nog even willen kijken hoe Thomas het doet. Zijn temperatuur was laag. Het gaat nu goed met z'n temperatuur hoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden