Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zal het verder regelen. Willen jullie pb' tjes sturen? Er word zoveel geschreven, anders moet ik straks tig pagina's nalopen.

Esk, mooie kids hoor!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esk, mooie foto's. Is wel een goed idee zo'n foto voor de kerstboom. Zal binnenkort ook eens een kerstfoto maken.

Vandaag feest...Anne alweer 3 maanden. Wat gaat dat snel zeg! De feestdagen nog en dan alweer aan het werk. Gisteren naar de kerstviering geweest.

Erg leuk, en gezellig om bij te kletsen met de collega's.

Doortje ik stuur wel even een pb... gaan er nog meer mannen mee? Ik denk dat mijn man het wel leuk vind, zal het eens vragen.

Valesca, hoe gaat het met Feline? Al wat beter?

Zal straks eens de vorige pagina lezen....nu eerst een flesje geven

Geplaatst

Doortje, al je nog een pb sturen als ik zeker weet dat m'n man meegaat. Normaal wel maar ga het toch nog ff vragen.

Esk en Wendy, mooie foto's! Echt schatten van kinderen!

Geplaatst

Mooie foto's meiden!

Wish, gisteren helemaal over heen gelezen, fijn dat het nu weer beter met Mijke gaat na de prikjes!

Jim heeft gisterenavond tot 24 uur gehuild...Om half tien had hij een flesje gehad maar daarna kon hij nog steeds niet slapen, ongelofelijk, hij is heeft van 14 uur tot 24 uur in totaal drie kwartier geslapen! Om middernacht in slaap gevallen tot 6 uur, vervolgens weer een flesje en toen geslapen tot 8 uur. Daarna begon hij weer te huilen. Mijn vriend hoefde pas om 8.30 uur op maar ik heb hem gevraagd (gesmeekt) vrij te nemen want ik trok het echt even niet meer. Vervolgens heb ik de huisarts gebeld waar we gelukkig om 10.20 al terecht konden. De huisarts heeft Jim lichamelijk onderzocht en kon in eerste instantie niets ernstigs vinden maar ze vindt het vele huilen en ook het vele spugen toch wel op reflux lijken. Ze heeft ons daarom een doorverwijzing voor de kinderarts gegeven. We hebben gelijk het ziekenhuis gebeld en kunnen nu aanstaande dinsdag al terecht. Ik ben daar erg blij mee. Laten ze maar eens even goed naar Jim kijken. Is er niets aan de hand en huilt ie gewoon veel (doordat hij moeilijk zelf in slaap kan komen) dan valt daar beter mee te leven dan dat ik toch elke keer denk 'zou er wat aan de hand zijn?'

Tussen het huilen door is ie trouwens wel enorm aan het lachen en praten. Echt stralende lachjes krijgen we, en hij houdt ook hele verhalen tegen zijn Nijntje knuffel in de box. Het kan dus ook nog steeds gewoon te maken hebben met groeien en de daarbij horende onrust, waar onze Jim dan misschien extreem veel last van heeft, ik weet het niet. De komende dagen zijn mijn vriend en ik gelukkig allebei thuis, dan kunnen we de zorg een beetje verdelen.

Valesca, hoe gaat het met Feline?

Wendy, fijn dat Mara al wat beter slaapt. Ze slaapt trouwens wel al goed door zeg!

Geplaatst

Laika,

Goed van jullie dat jullie de huisarts gebeld hebben. Ik kan me helemaal voorstellen dat je wilt weten waar het vele huilen en spugen vandaan komt en of er niet toch iets is. Fijn dat jullie ook al zo snel bij de kinderarts terecht kunnen. Ik kan me best voorstellen dat je er even helemaal door heen zit. Fijn dat je vriend thuis is gebleven ook al moest je er even om smeken. Hopelijk kun jij vandaag wat bijslapen zodat je weer een beetje uitgerust de kerstdagen in kunt.

Leuk blijft dat lachen en kletsen he. Jorrit heeft ook hele verhalen tegen zijn olifant in de box. Echt zo grappig!!

Vanmiddag heb ik hem voor het eerst in het campingbedje laten oefenen. We gaan maandagnacht bij mijn vader logeren en de kinderwagen wordt toch wel wat klein voor een hele nacht slapen.

Het is eigenlijk best goed gegaan. Ik hem hem er om 12.50 ingelegd. Om 13.00 uur nog een keer zijn speen gegeven en nog een keer om 13.15 uur en daarna heeft hij geslapen tot 15.00 uur.

Hij ligt nu even te spelen in de box en rond 15.30 uur is het weer tijd voor voeding en dan weer even verder spelen. Meestal slaapt Jorrit niet tussen de voedingen van 15.30 en 19.15 uur, maar wie weet vandaag.

Morgen mag Jorrit kerstkindje zijn in de kerk. Ze belden afgelopen week of Jorrit in de kribbe mag liggen bij het kerstverhaal voor de kinderen. Duurt een half uurtje ongeveer. Ik ben erg benieuwd hoe hij dat gaat vinden, want het is wel zijn wakkere/jengelige periode gedurende de dag. Maar wie weet met een speentje erbij gaat het vast lukken.

Geplaatst

wat een lieve foto's!

Leuk doortje dat hij in de kribbe mag liggen....hopelijk gaat het goed!

net weer bij de huisarts geweest met feline,en weer verder met de nystatine...dakatarin wilde ze eerst doen maar daar is ze nog te jong voor

hopelijk komt ze er nu af

haar longen waren nog schoon,ze slaapt nu erg veel...ze had om 7 uur gedronken en kwam toen tegen half 2 pas!!! beetje lang vond ik maar papa was thuis...maar ze dronk toen wel de hele fles leeg en doet dat normaal niet..

hopelijk komen we de kerstdagen goed door!!!

Laika goed dat je naar de huisarts gegaan bent dit is toch voor niemand goed? sterkte hoor!!

Ik zal eens informeren of rene mee gaat die dag,dan komt sanne ook mee.....gaan er meer grote kindjes mee?!

Geplaatst

Wat een rust hier!! Allemaal lekker aan het uitslapen, of aan het boodschappen doen enz. voor de kerst?

Hier lekker uitgeslapen, wel twee keer wakker gemaakt voor een flesje, dus er nu dan toch maar uit.

Valesca, fijn dat de longen wel schoon zijn. Hopelijk helpen de medicijnen.

Doortje een echt kerstkindje, leuk!

Laika, goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Fijn dat je dinsdag al heen kunt.

Goed, zal hier maar eens kleren gaan aandoen...zit nog heerlijk in mijn pyjama...

Geplaatst

Laika,

Super dat jullie dinsdag terecht kunnen en niet nog langer hoeven wachten.

Alle dagen die je nog moet wachten zijn te lang als je ergens naar toe 'leeft'.

Dat de onderzoeken voor Jim (en zijn papa en mama) maar goed te doen zijn.

Alvast heel veel succes!

Doortje,

Het slapen in het campingbedje ging dus goed.

Zou daar niet aan gedacht hebben om dit uit te proberen. Bedankt voor deze tip.

Jorrit als kerstkindje, wat leuk!

Moos,

Haha, inderdaad, ook wij hebben lang in bed gelegen.

Jij nog in pyjama, heerlijk toch!

Wij zijn er om 10.00u uitgerold.

Broodjes afgebakken en samen ontbeten.

Dat vind ik nu een goed begin van het weekend.

Dit doen we al zolang als we samenwonen. Op zaterdag of zondag broodjes bakken en samen ontbijten.

Mijke is gisteren om 20.00 gaan slapen en werd om 2.00 wakker en hierna om 6.00. Weer terug in bed gelegd en toen werd ze om 9.30 wakker. Ze is de tijden tussen de voeding wat aan het rekken.

Ik heb besloten om haar niet wakker te gaan maken voor een laatste voeding voor 00.00u.

Ze heeft tenminste in de gaten dat het avond/nacht is en dat ze dan meer dan 5 uur door slaapt.

Als ik haar wakker ga maken heb ik het idee dat ze dit niet meer gaat doen dat ze 'in de war' raakt.

En zolang ik bv geef kan dit geen kwaad.

Geplaatst

Moos, heerlijk og in de pyama toch? Moet kunnen zo in het weekend vind ik hoor.

Ik was er om 8.15 al uit. Jorrit werd wakker en wil dan niet gelijk weer slapen. Meesta pas weeer rond 10 uur. Ik was dus om kwawrt voor 10 al met hem in de wandelwagen op weg naar de winkel. Het was hier nog heeriljk zonnig dus wilde daar even van profiteren.

Wish, ik weet niet of iedereen wel oefent hoor, maar ik wilde niet voor verrassingen komen te staan die nacht. Dus oefenen leek me wel zo handig. Ik heb het bedje op onze studeerkamer gezet, zodat het ook nog een vreemde omgeving voor hem was. Ik vertrouw er nu wel op dat hij die nacht ook in het campingbedje gaat slapen.

Hier vandaag nog een beetje aan het rommelen. Mark is aan het werk en ik ga straks als Jorrit weer slaapt nog wat schoonmaken, zodat het er morgen een beetje netjes uitziet als mijn schoonouders komen. En vast het citroensorbetijs maken, zodat dat nog even goed kan vriezen. Dan is de spoom morgen wel net zo lekker.

In elk geval voo iedereen fijne feestdagen. Ik denk ik dat weinig op het forum zal zijn de komende dagen, maar je weet maar nooit natuurlijk...

Geplaatst

Vandaag is hij 3 maanden oud! jipieee!

[ATTACH=CONFIG]3156[/ATTACH]

Dubbel feest vanavond dus! Voor jullie ook allemaal een heerlijke tijd samen gewenst, want het is toch wel extra speciaal nu we er een kleintje bij hebben. Na alle moeite en (vaak) pijn is dit toch wel een mooie beloning. Ik hoop dat alle meiden die hier op het forum nog in de mmm zitten dit ooit ook mogen meemaken.

Hier weer lekker lang geslapen, hij heeft pas om 9u gegeten! Als hij dit een week lang volhoudt, ga ik hem beginnen weg leggen in zijn kamertje. Voor de rest is hij best vrolijk en kan goed veel lawaai maken als hij zin heeft. Vooral als papa hem in de lucht houdt hihi.

Tot zover het goeie nieuws, want er is ook minder goed nieuws:

we hebben een vlo in bed ontdekt! Bah bah!

Meteen hond en kat met een speciaal vlooienmiddel in de nek gespoten, en vandaag zijn we de hele dag in de weer geweest met stofzuigen, wasmachines, hond en kat kammen met de vlooienkam (er kwamen helaas meer beestjes uit dan ik had gedacht) en alle mogelijke oppervlaktes zelfs stomen. We zullen dan maar dagelijks stofzuigen en vanaf nu wekelijks de hele boel weer poetsen met stomer. Hopelijk kunnen we de cyclus doorbreken van eitje tot vlo, en raken we er snel vanaf. .. Goed dat we elders gaan feesten, maar de hond zullen we dan maar thuis laten..

Fijne feestdagen nogmaals aan iedereen! Ik zal ook wel wat minder online zijn, maar zo ben ik niet de enige duidelijk aan de rust hier te zien hihi.

groetjes,

Ellen

Geplaatst

Doortje,

Goed gedaan van je om het bedje ook nog eens in een andere ruimte te zetten. Daar is over nagedacht! Vind het wel heel goed gedaan.

Mmm, citroenijs.

Als ik een ijsje ga halen zeg ik citroenijs altijd als eerste zodat ik dit als laatste uit het bakje kan schrapen! Vind ik echt zo lekker!

Hoe is het gegaan met Jorrit als kerstkindje?

Ellen,

Van harte!

Prachtige foto's.

Super om ze zo naast elkaar te zien.

De ogen van Dante zijn niet veranderd. (of is de kleur wel veranderd, dat kan ik niet zien)

Gadsie een vlo.... Dat is balen zeg.

Wat ik bij mijn kat gebruikte is 'frontline', dit werkte bij mijn kat heel goed.

Succes met het ontruimen van de vlooien!

Wij hebben morgen ook feest. Mijke is morgen 2 maanden!

Zelf heb ik 'niet zoveel' met kerst, vind het wel heel gezellig om met de familieleden bij elkaar te komen.

Normaal gesproken ging ik werken, wel raar om dit jaar met alle feestdagen thuis te kunnen zijn.

Geplaatst

Hoi meiden, ik heb tetaal geen tijd om op internet te komen, misschien straks wel. Dus ik heb ook niet veel gelezen, ik wil alleen jullie allemaal fijne feestdagen wensen!

Groetjes Violeta

Geplaatst

Vanuit m'n schoonmoeder in Zeeland een fijne kerst en alvast n gelukkig 2012 gewenst!!!

We zijn voor t eerst n nachtje met Mila weg. Het was niet bij me opgekomen om te oefenen met t campingbedje en nadat ik t hier las is het er niet meer van gekomen. Maar t gaat goed, ze vindt t prachtig om in t bedje te liggen want t beweegt. We zijn nu net klaar met voeden en luier, en ze is klaar wakker (net als haar moeder, haha!). Hopelijk valt ze zo in slaap zonder dat ik haar bij me hoef te nemen.

Oh jee hoor haar druk sabbelen op haar eigen handjes.. Toch nog honger? Ze heeft wel veel melk voor haar doen uitgespuugd net...

Ik ga weer ff aanleggen :-)

Geplaatst

Marianne,

Wat super dat Mila goed in het bedje slaapt.

Hoop dat ze weer goed in slaap is gevallen in het bedje.

Mijke is om 21.00 naar bed gebracht en ik heb haar om 3.45 wakker gemaakt om te drinken.

Om 19.30 had ze voor het laatste gedronken. Hierna een massage gegeven en is ze samen met papa in de douche gegaan.

Ze was heel ontspannen. Tja, dat hebben we wel gemerkt door het lange slapen.

Mn linker borst stond op knappen.... Nu niet meer gelukkig.

Geplaatst

Fijne kerstdagen allemaal! Wij gaan dadelijk de cadeautjes die onder de boom liggen uitpakken, gezellig! Thomas is al lekker aan het spelen en Joris ligt lekker rond te kijken. Allebei al netjes gewassen en aangekleed. Vanmiddag gaan we naar opa en oma, na het slaapje van Thomas. Joris heeft het goed gedaan vannacht, rond 7 uur de fles gehad, dus een beetje kunnen "uitslapen" :-) .

Fijne dagen!

Geplaatst

Esk,

Veel uitpakplezier! Geniet van het mooie snoetje als Thomas zijn kado open maakt.

Fijne dag vandaag.

Mijke is om 7.45u wakker geworden en heeft net heel goed gedronken, denk de 'schade' van vannacht aan het inhalen haha.

Wij gaan vanmiddag naar familie en morgen met de andere kant van de familie uit eten.

Geplaatst

Merry Christmas!

Iedereen veel plezier de komende dagen met familiebezoek en kadootjes!

Jim heeft gelukkig weer twee aardige dagen gehad, en de afgelopen twee nachten heeft ie van ongeveer 23 uur tot 6 uur geslapen, hopelijk het begin van een trend...!

Na zijn hazenslaapje van vanochtend (waarbij mijn vriend en ik even gezellig kerstontbijt hebben kunnen doen) wilde hij niet meer slapen. Ik heb toch maar weer eens de draagdoek erbij gepakt en ja hoor, drie keer is scheepsrecht, meneer is heerlijk in slaap gevallen en dat doet hij nu nog! Ik heb dus gewoon beide handen vrij, heerlijk. Zolang hij snachts maar goed in zijn bedje slaapt vind ik het eigenlijk wel oke om hem af en toe in de doek te dragen, in ieder geval totdat we bij de kinderarts zijn geweest. Dat maakt de kerstdagen ook een stuk rustiger voor ons allemaal.

Straks eten bij mijn schoonmoeder en morgen komt mijn familie lekker naar ons toe, kan Jim lekker thuis in zijn eigen omgeving blijven.

Geplaatst

Mooie berichten hier te lezen. Goed dat Jim twee goeie nachten heeft gehad! Ja, een draagdoek is gewoon heerlijk, want zo wordt hij gedragen en tegelijk heb jij je handen vrij. Goed op je rug letten wel,dat je die niet teveel overbelast.

Hier een korte nacht, al lag dat eerder aan ons feestgedruis dan aan Dante haha. Hij raakte wel moeilijk in slaap, waarschijnlijk door alle indrukken. Om 4 uur waren we pas thuis en toen werd hij wakker. Ik heb hem dan eten gegeven en erna is hij om 9u30 wakker geworden. Hopelijk wil zich snel terug aan het ritme houden, want ik ben helemaal moe haha.

Gisteren de hele dag vlooienbestrijding gehouden, en ook vandaag nog gepoetst. Hopelijk raken we er snel vanaf, want het is naar het schijnt moeilijk.

groetjes!

Ellen

Geplaatst

prettig kerstfeest voor iedereen! Heerlijk toch met zo'n klein wonder erbij!

Ellen, vervelend dat je last hebt van vlooien. Is altijd vervelend, zeker met Dante erbij. Wij hebben hier ook last van gehad een tijdje geleden. Stofzuigden ook elke dag en hebben onze kat behandeld. Wij hebben ook een tapijt liggen en na een poetsbeurt met amogniak zijn niet alleen de vlooien maar ook alle plekken erop verdwenen. Nog een tip voor de stofzuiger, een stukje vlooienband opstofzuigen. Dan is alles wat je opzuigt dood en kan er dus niet terug uitkomen.

Wij zitten momenteel bij mijn schoonouders. M'n man en alexis zitten beneden aan de taart terwijl ik boven in de badkamer aan het afkolven ben. Had zo gehoopt dat ik eens kom overslaan maar er zat gewoon teveel druk op m'n borsten, was niet meer uit te houden.

Geplaatst

Fijne dagen allemaal!

Hier is t op t moment echt niet fijn. Mijn man heeft vakantie maar is constant sjaggie. Zei vanmorgen uit frustratie dat ie vanmiddag dan maar beter weg kon gaan. Ging ik net Noah op bed leggen is ie ook echt weg gegaan. Heeft zijn telefoon niet mee. Baal hier echt super van. En terwijl ik dit typ krijg ik van mijn moeder te horen dat mijn opa in t ziekenhuis ligt en t misschien niet gaat redden.

Bah, weet t even niet meer. Sorry voor mijn geklaag.

Geplaatst

Oh jee Wendy, echt niet fijn. Zeker niet tijdens deze dagen. Tijdens kerstavond is Piet ook bijna vertrokken terwijl de familie verbouwereerd was. Ook niet leuk maar gelukkig kunnen ompraten en hij is sindsdien toch al iets beter gezind. Morgen is er weer een nieuwe dag, hopelijk voelt hij zich beter tegen dan.

Bedankt Akara, die tip had ik ook al gelezen en ik zal een vlooienbandje morgen gaan halen bij de dierenwinkel. Elke keer de stofzuigerzak weg doen is een dure zaak. Wat ik ook gelezen heb is de vlooien in heet water met zeep doen. Als ik de hond of kat dus kam gaat de gevonden vlo meteen het warme water in en het werkt. Het lijkt al rustiger te zijn in hun vacht want ik heb ze niet meer zien kammen. Ben super paranoia geworden haha. Elk zwart puntje is voor mij een eitje haha.

Dante heeft alweer tot 8u30 geslapen! Dat zijn al 5 dagen, dus hij hangt dicht bij alleen in zijn kamertje slapen haha. Benieuwd of hij het haalt -)

liefs,

E.

Geplaatst

Wendy,

Wat vervelend voor je!

Hoop dat je man ondertussen weer thuis is en dat jullie evt. naar je opa kunnen gaan.

Heel veel sterkte!

Ellen,

Wat goed van Dante. Minder prettig voor zijn mama als hij naar zijn eigen kamertje zal gaan, of hoe kijk je hier zelf tegen aan?

Dat je paranoia bent snap ik heel goed. Nogmaals succes met het bestrijden van deze rottige beetjes!

Geplaatst

Lieve Wendy, wat moeilijk, erg en verschrikkelijk deze situatie. Ik duim en hoop voor je, dat het minder erg is dan het lijkt en nog wat mee gaat vallen. Blijf sterk, en hou je taai! Liefs Toverstafje

Geplaatst

Wendy, ik sluit me aan met Toverstafje en hoop dat het gauw over zal gaan. Dat dit pijn doet wat hij zegt kan ik al te best geloven. Hou je sterk, meid..

Wish,

Ik kijk er aan de ene kant naar uit omdat we dan zelf weer een 'normaal' bedleven kunnen leiden, maar aan de andere kant is het moeilijk he. Loslaten is altijd moeilijk nietwaar. Dan denk je: nee, toch niet in dat koude eenzame en donkere kamertje (hoe gezellig het ook is hihi). Maar hij wordt te groot om in de wandelwagenbak te slapen en ook beweeglijk. Hij begint zich af te stoten met zijn voeten waardoor hij naar boven 'kruipt'. Dus maar beter in het grote bedje binnenkort. Opgroeien is loslaten denk ik.

Akara,

heb je nu al beslist wat je gaat doen ivm bv?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden