Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

We komen nu op de momenten dat we aan het spuiten waren of in de ww zaten en zo. Maf toch he. Wat ik ook heerlijk vind om met hem te wandelen is wang tegen wang, en dan die snelle ademhaling lekker horen gaan met zijn warmte tegen de mijne. Of over de schouder en dan de armpjes erover. Soms kan hij in mijn oor ademen, heel grappig. En soms als hij honger heeft begint hij te zoeken op mijn wang. Af en toe 'vindt' hij dan mijn kaakbeen en als ik hem laat gaan krijg ik er een zuigplek op haha. Geweldig toch.

Laika, jij hebt fijne feestdagen achter de rug. Goed toch! Alleen jammer van die drama avond, inderdaad wellicht van het verwerken van de indrukken. Hopelijk werkt de medicatie!

Doortje, jij hebt een mooi cadeautje gekregen hihi. zo zie je, soms zijn mannen wél romantisch haha. De mijne in elk geval niet erg.

Valesca, doet me echt goed om te lezen dan Feline eindelijk aan de beterhand is. brr, 5 januari terug beginnen. Zal wel een moeilijk moment zijn, maar het is een korte week toch dan he? Je mag dan bijna meteen het weekend induiken gelukkig. Een dikke knuffel aan de jarige Sanne!

Violeta, geweldig dat de osteopaat heeft kunnen helpen! Nu kunnen jullie genieten van jullie meisje en haar tenminste echt leren kennen. Klinkt wel pijnlijk hoor, ivm haar ontlasting. Gelukkig dat jullie aan de alarmbel hebben getrokken en hulp zijn gaan zoeken.

Hier dacht ik eens iets geweldigs te proberen:dry:

Ik heb van zijn 21u voeding zijn laatste gemaakt en dan in bed gelegd. Normaal is zijn laatste om 22u30 of zelfs 23u. Wonderwel viel hij in slaap in zijn bedje (ja de wandelwagenbak op onze kamer nog) en nog steeds toen we zelf gingen slapen. Ik dacht 'yes!' dat gaat hier goed lukken! Als hij om 5u of 6u wakker zou worden zou ik het niet erg hebben gevonden, want hij is natuurlijk vroeger gaan slapen. Maar nee, om middernacht wakker, om 4u wakker en om 8u wakker. Pff. Nu ja, ik heb verschillende factoren die het wakker worden kunnen bevorderen. Ik heb niet alleen minder Zantac gegeven voor het slapengaan, maar hij ligt ook tegenwoordig in een gewone slaapzak (geen puckababy want die moet gewassen worden) én zijn romper was nat van urine toen ik hem om 4u eruit haalde. Vanavond toch nog eens proberen? Ben super moe nu natuurlijk..

Geplaatst

Hier eindelijk weer iets van mijn kant.

Bart doet het super goed, gisteren bij cb geweest. Hij is alweer 6,5 kilo en 61,2 cm.

Wel moest hij weer z`n spuitjes waar hij erg beroerd van is geweest terwijl hij al een paar dagen niet zo lekker is.

Ik vermoed z´n tandje(wel erg vroeg maar ik had er ook al met 3 maanden) hij heeft rode wangetjes, veel poepluiers en echt jammeren kei zielig vind ik dan.

Zelf heb ik weer in het ziekenhuis gelegen, erge buikpijn weer in aanvallen en bloedverlies, nu ben ik vaginaal weefsel verloren wat ze onderzoeken omdat ze vermoeden dat het placentaresten zijn en dan nog gecurreteerd moet worden.

Voel me wel klote hierdoor en schuldig naar Bart toe omdat ik er niet kan zijn voor hem.

Maar ondanks alles blijft het zo`n vriendelijk ventje bijna ongelofelijk.

Vwb het lijstje Bart is geboren op 8-10-`11 en moet 25 januari alweer voor z`n 3e prikjes naar het cb.

Sorry dat ik nog nergens op gereageerd heb maar heb effe tijd voor mezelf nodig gehad

[ATTACH=CONFIG]3179[/ATTACH]

Geplaatst

Moos, Emma is twee keer al geweest en ik ook voor mijzelf en volgen jaar moeten we allebei terug. Hij heeft naar mijn bekken gekeken en nu loop ik zonder pijn.

Het zeg niet dat het altijd helpt, maar we hebben allebei het verschil gemerkt

Geplaatst

Meiden,

Sorry, heb geen 'puf' om op jullie allemaal te reageren.

Wel alles gelezen....

Vannacht geen oog dicht gedaan. Een zieke man, die zo ongeveer om de drie kwartier naar de badkamer moest rennen.

Mijke werd rond 3.00u wakker en hierna om 6.00u en toen pas weer om 10.00u.

We hebben vanavond uitgeprobeerd om haar in de avond niet naar bed te brengen voordat ze de laatste bv krijgt.

Dit omdat we afgelopen 3 dagen drie kwartier bezig waren om haar in slaap te krijgen als ik haar in bed had gelegd.

Alle andere slaapjes doet ze prima, ze geeft dan aan dat ze moe is, breng haar naar bed en dan slaapt ze vrijwel meteen. Of na even jengelen/huilen en troosten. Maar duurt niet langer dan een half uurtje.

Ze is op 2 hazeslaapjes van 15min de hele tijd wakker gebleven.

In de box gelegen, in de wipstoel gezeten en met ons geknuffeld en op de bank gelegen.

Heb haar nu om 20.30u in bed gelegd, ben benieuwd hoe lang ze nu door zal slapen.

Geplaatst

heb te snel gezegd dat het beter ging met feline begin van de avond had ze 38 vanmorgen al steeds zo huilen....nou hopelijk valt het mee allemaal

Mientje wat heftig allemaal,fijn dat het goed gaat met je mannetje en niet schuldig voelen hoor

Geplaatst

Violeta bedankt voor de tip. We zijn al 2 x bij een osteopaat geweest. Wil weer een nieuwe afspraak gaan maken.

Valesca, sterkte met je meisje! Hoop dat t snel beter gaat.

Gisteravond was Mara weer alleen maar aan t huilen. Mijn man naar de film. Heb mijn schoonvader gevraagd om te komen zodat ik met Mara naar de huisartsenpost kon gaan. Noah sliep en wilde ik niet wakker maken. Lichamelijk was er niets te vinden voor het huilen. Wel verkouden, maar kon niet de reden zijn volgens de arts.

Bij thuiskomst laten spelen en toen ze moe werd naar bed. Leek zich in slaap te huilen, maar t huilen werd weer zo heftig dat ik haar weer in mijn armen in slaap heb laten vallen. T was toen bijna 1 uur. Om half 2 man thuis en om 4 uur Noah weer wakker. Heb mijn man toen naar t logeerbed gestuurd en Noah bij me gelegd zodat ik nog iets kon slapen. Dit is wel gelukt.

Vandaag heeft Mara weer goed geslapen, zonder huilen. Ook vanavond. Mijn man slaapt weer bij zijn ouders. Zit dus weer alleen. Zo maar proberen te gaan slapen. Morgen naar mijn opa met mijn moeder en oma. Denk dat ik afscheid moet nemen. Leek nog wat slechter te zijn vandaag zei mijn moeder. Zie er wel tegenop.

O ja, tussen mijn man en mij gaat t wat beter. Er moet nog veel gepraat worden, maar t gaat vooruit. Heb nog niet kunnen zeggen wat t met mij heeft gedaan 2e kerstdag. Hoop dat ik dat nog kan doen.

Geplaatst

Mientje, wat een verhaal!

Valesca, nog steeds dus niet echt weer beter. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.

Hier vandaag aan het shoppen geweest, wat een drukte! Leuk opruiming, maar niet met een kinderwagen. Wel even lekker eruit geweest.

Met Anne gaat alles prima. Ze probeerde zich vandaag om te rollen, het lukt al wel van buik naar rug, maar nog niet andersom. Erg leuk om te zien!

Morgen een dagje thuis, wasjes draaien enz. Mag wel weer...gaat snel!

Geplaatst

Lieve Wendy,

Ik heb het met je te doen: wat een rot situatie! Huilend meisje is sowieso moeilijk en dan moet jij het alleen zien te rooien, met in gedachte je opa die op sterven ligt. Ik vind dat je heel sterk overkomt. Knap hoor!

Hopelijk komen je man en jij er samen uit, is hij weer opgeladen en kan hij je snel bijstaan met het opvangen van de kindertjes.

Liefs en een knuffel.

Geplaatst

Ik zou vanmiddag naar opa gaan maar dat hoeft misschien niet meer. Mijn moeder belde net dat oma gesprek heeft met dokter. Gaat erg slecht nu. Nu aan t wachten op bericht van mijn moeder.

Geplaatst

Oh Wendy,

Je hebt het niet getroffen de voorbije dagen. Als ik je een raad mag geven ivm je opa. Hou de herinnering die je hebt en ga er niet meer naar toe als hij het zelf toch niet meer kan beseffen. Hij zal er ziek uitzien en dat wil je niet als laatste beeld van hem.

Goed dat jij en je man weer aan het praten zijn. Geef het wat tijd, en laat de onaangeroerde onderwerpen niet liggen. Blijf praten want zo alleen krijg je opgekropte frustraties weg. Misschien krijg je zo wel die 2de kerstdag beter geplaatst.

Hopelijk vindt Mara haar weg terug om zich beter te voelen. Zal het lijstje eens erbij halen, want ik weet niet meer hoe oud ze is. Misschien moet ze er nog door groeien, door haar krampjes en zo. Hier is Dante ook al een stuk rustiger, en ben ik de medicatie en Infacol aan het afbouwen.

Moos,

Wat leuk zeg! Anne zich omdraaien! Ja, ook hier in Antwerpen is het on-ge-loof-lijk druk. En zijn de koopjes officieel nog niet begonnen, maar hoor je de verkopers de kortingen al in je oor fluisteren haha. Hoe lang ben jij nog thuis?

Mientje, jeetje zeg. Sterkte!

En voel je ECHT niet schuldig hoor! Kan jij toch niets aan doen?

Valesca,

Feline nog altijd niet beter? Arme meid! Nu, bij elke vooruitgang is er altijd een beetje achteruitgang. Slaapt ze veel?

Doortje,

Is de reservatie van onze dag in feite nu gedaan? Is het definitief, en kan je de link doorsturen? Met hoevelen zijn we nu? Ik kijk er best wel naar uit!

Wish,

Hoe gaat het met je man? Is het buikgriep? Voorzichtig zijn voor besmetting hoor. Hebben jullie wat beter geslapen vannacht?

Hier weer een kortere nacht. Misschien regeldagen, want hij kan de laatste tijd toch wel héél weinig tussenlaten. Gisteren om 4u wakker, vandaag om 6u. Hopelijk raak ik op tijd weg voor de kapper, want dat is ook al een eeuwigheid geleden! Ik zit nu nog in mijn pyjama haha.

fijne dag nog!

Geplaatst

Wendy, veel sterkte. Hoop dat het vanmiddag toch nog lukt om te gaan om afscheid te kunnen nemen.

Mientje, het zit je ook niet mee geloof ik. Hopelijk is een curretage de oplossing, want zo kan het natuurlijk niet langer. Je bent al bijna 3 maanden aan het kwakkelen. Hoop dat je snel beter bent.

Valesca, hoe gaat het vandaag met Feline?

Vandaag is mijn op-een-na-laatste vrije dag... maandag begin ik weer. Ben erg benieuwd hoe het maandag gaat met Joris de hele dag op het kdv... en Thomas krijgt daar nu ook geen avondeten meer (beleid dat dit vanaf 1,5 niet meer gegeven wordt), dus moeten 's avonds dan koken... nou ja, het went allemaal vanzelf. Ben erg benieuwd hoe het is op mijn werk, heb wel wat contact gehouden, maar ben toch 5 maanden thuis geweest.

Geplaatst

Ik ga niet meer naar opa. Gaat erg slecht. Herkent niemand meer en heeft geen kracht om te hoesten. Vanmiddag komt neuroloog kijken. Ziet er niet goed uit. Denk dat 2012 gaat starten met een uitvaart...

Sorry voor de ego berichtjes de laatste dagen maar mijn hoofd staat er niet naar om op iedereen te reageren. Ik lees wel mee hoor!

Geplaatst

Wendy, heel veel sterkte! Lijkt me erg zwaar! Spui alles maar hoor, zijn we voor!!

Esk, maandag al weer beginnen. Spannend! Wat voor werk doe jij eigenlijk? Ik heb geluk dat ik in het onderwijs werk...nu nog vakantie anders had ik al moeten beginnen.

Ellen, fijn dat het al beter gaat met de krampjes! Vandaag naar de kapper, heerlijk, geniet er maar lekker van! Ach en die pyjama...heerlijk toch!!

Ik ben ook erg benieuwd naar de babydag. Jullie hebben elkaar al een keer ontmoet...lijkt me erg vreemd, je deelt heel veel met elkaar, maar hebt elkaar nog niet in het echt ontmoet. Heb er ook zin in!

Valesca, hoe gaat het nu met Feline? Nog koorts?

Geplaatst

Wendy, veel sterkte met je opa! Logisch dat je berichtjes nu even niet op iedereen reageren, dat hoeft toch ook niet?

Moos, ik ben (was?) hoofd kwaliteitsdienst bij een grote stroopwafelfabrikant en we maken ook de Buys negerzoenen. Maar tijdens mijn verlof is mijn functie gewijzigd, er komt een nieuw hoofd kwaliteitsdienst en ik ga werken voor de centrale kwaliteitsmanager in een nieuwe functie. Daarmee wordt ik verantwoordelijk voor een andere bakkerij, maar ook voor zaken die voor alle bakkerijen in onze groep gelden. De nieuwe functie is niet meer zo direct in de lijn, waardoor het niet zo'n probleem is dat ik 20 uur werk. Mijn vorige functie is eigenlijk alleen geschikt als je fulltime werkt (en dat deed ik al een jaar niet meer). Nu zit ik straks ook niet meer in het managementteam van de locatie, maar dat vind ik eigenlijk wel prima. De nieuwe functie moet nog wel een beetje vorm krijgen, dus daar ga ik de komende tijd mee aan de slag. Ik kom ook op een nieuwe werkplek te zitten, maar die was nog niet bekend, dus ga ik maandag maar op m'n oude plekje zitten (als die vrij is tenminste)...

Geplaatst

Allereerst wil ik Wendy ontzettend veel sterkte toewensen!

Een hele nare situatie voor jou/jullie.

Ondanks de 'trubbels' met je man krijg je hoop ik wel steun van hem.

Ben het met de andere eens, schrijf hier van je af en wij proberen je zo goed mogelijk op te vangen al is het enkel alleen maar met woorden.....

Ellen,

Mijn man is weer opgeknapt. Was van korte duur, maar wel heftig zeg.

Hij heeft Mijke natuurlijk wel vast gehouden maar geen kusjes gegeven. Ook hebben we boven en beneden een flacon met desinfectans staan om onze handen na het wassen extra te ontsmetten.

Die Dante toch...maar rond de 3 maanden is er toch ook weer een 'sprongetje'/regeldag?

Was je op tijd bij de kapper?

Heb je Dante meegenomen?

Esk,

Jee, maandag je eerste werkdag na je verlof.

Hoe zit dit op het kdv met het eten?

Krijgen de jongere kinderen wel eten aangeboden?

Dan zou ik het 'raar' vinden dat de andere kinderen toe staan te kijken terwijl de rest aan het eten is. Of hoe moet ik dit voorstellen?

Moos,

Dacht voordat we elkaar gingen zien dat het vreemd zou zijn. Maar het voelde totaal niet vreemd.

Je 'kent' elkaar wel doordat je hier zoveel met elkaar deelt.

Heb er ook echt zin in!!!

Valesca,

Hoe is het gegaan met het regelen van de laatste dingetjes?

Zijn de meiden aan de betere hand?

Hoop dat jullie zelf niet ziek gaan worden.

Doortje,

Hoe gaat het met jou en Jorrit?

Ik ga vanmiddag naar het cb. Even laten wegen en heb een vraagje mbt borstvoeding wat ik in de kraamweek in de diepvries heb gezet.

Of dat ik deze melk nog aan Mijke kan geven, nu is de samenstelling van de melk natuurlijk anders geworden.

Vannacht is het prima gegaan.

Om 20.30u is Mijke naar bed gegaan en om 4.15u werd ze voor de eerste keer wakker.

Echter werd mama eerder wakker van de stuwing in m'n rechter borst. Ben rond 1.30u beneden gaan kolven.

Vanavond weer proberen om haar rond 21.00u in bad te doen en hierna te laten drinken, eens kijken of ze dan weer zo lang zal slapen.

Denk ook dat dit komt doordat we haar gisteren in de avond niet meer naar bed hebben gebracht, ze was zo goed wakker.

Dan zal ze natuurlijk ook moe zijn en hierdoor goed gaan slapen.

Geplaatst

Dames, heb nog niet bevestigd. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoeveel partners er mee gaan.

Wil morgen bevestigen dus als ik niks meer hoor ga ik er vnuit dat dames alleen komen.

Geplaatst

Wendy,

Goh, wat is het snel gegaan allemaal. Veel sterkte en dikke knuffel. Lucht je hart hier maar op. Hopelijk kan je komen in februari dan krijg je die knuffel ook in het echt.

..

Doortje,

Stuur anders eens een pb naar iedereen dat ze nog eens moeten bevestigen? Ik heb al bevestigd dacht ik he, samen met man?

Wish,

Piet heeft het ook gehad, toen ik een week zwanger was hihi. Dat was extra opletten geblazen, met inderdaad een heftige nacht. Zoveel medelijden dat ik ermee had, jij ook zeker? Nee, Dante is niet meegeweest naar de kapper. Dat is het goeie eraan dat je vriend thuis werkt he. Dan kan ik (even) weg en is er steeds 'babysit'. Nu, veel is er niet af hoor, want Piet moest (weer) vragen of ik nu al geweest was of niet want hij zag geen verschil haha. wow, ze heeft lang geslapen! Hopelijk blijft het zo gaan, al zal je je melk langer moeten ophouden en dat is niet makkelijk haha! En hoeveel weegt ze intussen?

Esk,

wow, dat wordt wel spannend voor jou dan! En opnieuw werken én nog eens een nieuwe functie. Zo is het bij mij ook gegaan. Ik ga iets minder werken omdat er een extra persoon bijkomt. Ik ga hiervoor ouderschapsverlof extra vragen, zodat ik er compensatie voor kan krijgen. Ik heb het intussen al aangevraagd, ook al behandelen ze de dossiers voorlopig niet. Het ligt er dan toch tenminste al klaar. Ik werk trouwens als producent-assistent in een klein documentaire productiehuis. Een regisseur wil een documentairefilm maken, en wij zorgen ervoor dat het mogelijk is.

Ze zeggen allemaal; geniet van je spruit. Erg dat ik het nu pas echt begin te beseffen, nu de laatste weken verlof ingaan. Nu ja, ik heb nog heel mijn leven om van hem te genieten hihi, maar toch. Misschien is het dat wat me zo emo maakt. Alsof er een zwaar afscheid aan komt (kdv) en ik elke seconde wil genieten van hem, nu we nog vooral met ons tweetjes zijn. De natuur mag nog zijn ding doen, eten wanneer hij wil, slapen wanneer hij wil en ik ben altijd bij hem wanneer hij mij maar nodig heeft. Het coconnetje. Ik dacht dat ik graag terug zou gaan werken, maar bweh. Voorlopig nog niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden