Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier eerste volle week werken gehad en het is me eigenlijk wel goed bevallen. Natuurlijk vind ik het nog wel raar dat ik Jorritnu soms zo weinig zie, maar dat hoort erbij.

Gelukkig gaat het slapen weer beter, al wordt hij nog steeds wel 1 of 2 keer wakker tussendoor

Wish, wat fijn dat mijke weer is gaan slapen. Ben benieuwd hoelang ze slaapt. En die poepluiers ken ik.. Jorrit zat er gisteren ook helemaal onder na 3 dagen niet poepen.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Laika ik ruik ook de lucht vanuit

Wij gebruiken pampers en bumblies. Ben zeer tevreden met bumblies ! Alleen tegen de poep Van Emma kan geen enkele luier tegen :D

Geplaatst

Laika mijn zus had ook een huilbaby, ze was niet te troosten, huilen, gillen moeilijk slapen..... Ik vond het heel erg heftig. Ik ging over paar uur naar huis maar zij was 24/7 alleen de eerste 4 maanden. Ze barstte in tranen iedere dag toen ze mij zag. Ik leef met jullie mee....

Klein troost voor je, ik heb een prachtig nichtje! Een slimmerik van 3 jaar oud.

Geplaatst

Laika,

Mijn hemel wat is dit moeilijk voor jullie.

Jullie kleine lieve ventje ontroostbaar, wat vind ik dit zielig!

Wat een achtbaan van emoties komen er zo bij jullie los.....

Kan helaas niks anders doen dan jullie een pluim geven omdat jullie echt super ouders zijn!

Jim krijgt van Mijke en van mij een hele dikke knuffel.

Geplaatst

Mijke heeft tot 14.00u geslapen, hazeslaapje maar dat had ik wel gedacht.

Bv gegeven en hierna in de draagdoek 'gezeten' en ik ben de was gaan vouwen.

Om 15.15u is ze weer naar bed gegaan.

Ze zuigt een paar keer op de speen en haalt deze dan uit haar mond en houdt 'm in haar handjes.

Mijke valt steeds vaker zonder speen in slaap, misschien dat ze de speen over een poosje helemaal niet meer nodig heeft?

Overdag heeft ze de speen al een tijdje niet meer 'nodig'. Neem 'm wel mee als ik ergens naartoe ga. Just in case...

Geplaatst

Jeetje Laika,

ik zou ook de slappe lach krijgen op de duur, van de emoties. Er bestaat zo'n boekje waarin het opgroeien van baby tot peuter beschreven staat maar dan vanuit het standpunt van de baby. Het is grappig bedoeld waarbij de baby de ouders echt wil jennen en alles uittesten. Lees die misschien eens, om het vanuit een humoristische ooghoek te bekijken. En om het nu even serieus te maken: heftig mannetje hebben jullie, maar jullie doen het echt waar zoooooooo goed! Ben helemaal trots op jullie!

Ik gebruik pampers van de mutualiteit gekregen, via een geboortegeschenkbon. Daarna wil ik Moltex eco luiers gebruiken. Heb ik al eens gebruikt en die zijn prima. En minder belastend voor het milieu, want ze gaan er nogal door soms hoor!

De eerste sneeuw is vandaag een feit bij ons, mijn hemel wat valt het er met bakken uit! Hier wil ik zéker nog foto's van, met Dante hihi!

Echt, een oktober topic? SNIFF! en het oktober 2010 topic is ook nog actief zie ik. Met brusjes bezig enzo. Het gaat inderdaad echt zoooo snel! Voor we het weten gaan ze naar school hihi.

Dante ligt nu ook in de wandelwagen wieg te slapen. af en toe neem ik hem nog zo mee, als ik weet dat hij moet slapen. In de maxicosi is handiger, maar alsh ij dan in slaap valt, is dat minder goed voor zijn rug.

Geplaatst
Wish, ik zag het topic inderdaad...wat gaat het toch snel he?

Marianne, ik gebruik pampers en Jim krijgt daar geen uitslag van maar ik kan me er wel wat bij voorstellen, ik vind soms best een chemisch luchtje hangen aan die pampers.

Nou, ik denk dat Jim gisterenavond dacht: laat ik papa en mama nou eens een plezier doen en lekker gaan slapen want dan kan ik morgen weer lekker gaan rellen. Vannacht werd hij om half vier, half vijf en vijf uur wakker. Toen een fles gegeven en toen werd hij weer om 6 uur wakker. Hard huilen, nauwelijks te troosten. Vanaf kwart over zeven tot kwart voor acht weer geslapen en, en dit is helaas echt waar, tot op dit moment alleen maar aan het huilen en krijsen en af en toe twee minuutjes aan het slapen. Wij weten van gekkigheid niet meer waar we het moeten zoeken. Heb al mee gehuild maar dat luchtte niet op dus nu is hier zelfs de meligheid toegeslagen, mijn vriend en ik hadden er net gewoon de slappe lach van. Hoe moedeloos kun je worden he?

Laika, ik las je bericht en wilde even reageren.

Ik weet hoe je je voelt. Hoe radeloos en gefrustreerd je raakt van een huilbaby.

Ik ben in November bevallen van een dochter en heb ook een huilbaby. Ze is al eens opgenomen geweest in het ziekenhuis een paar dagen ter observatie en om ons even te ontlasten. Het is zo moeilijk, je houdt zoveel van je kindje en je bent zo gelukkig dat ze er is, en tegelijkertijd kun je helemaal niet genieten door al het huilen.

Wij zijn steeds op zoek wat de oorzaak kan zijn want de arts zegt gewoon het is een huilbaby en daarnaast heeft ze gewoon darmkrampen en dat gaan vanzelf wel over maar daar ben ik niet tevreden mee.

Ik ben naar de ostheopaat geweest en daar bleek dat ze het kiss syndroom had. Een wervelin haar nek klemde een spier af en dit deed haar pijn. Ze heeft ook duidelijk een voorkeurshouding. Ook de fysio is nu bezig met haar nekje en haar voorkeurshouding. Het huilen werd daardoor iets minder, in ieder geval niet meer nonstop uren achter elkaar zonder haar te kunnen troosten. Maar ze bleef huilen. Ik merkte dat er bij haar voeding omhoogkwam, verborgen reflux, en dat ze veel pijn had bij het duwen om te poepen. Opnieuw naar de kinderarts geweest en gezegd dat ik me niet meer laat afschepen met het verhaal het is gewoon een huilbaby. Nu krijgt ze zantac tegen de reflux en gebruikt en slikt ze slaolie om het poepen wat makkelijker te maken. De eerste dagen merkte ik nog geen verschil, nog steeds vreselijk huilen, maar gisteren en vandaag is ze echt rustiger. Ik kan haar zelfs in bedje leggen en dan slaapt ze direct een paar uurtjes zelfs overdag. Ik weet niet wat me overkomt. Vanaf vandaag gaat ze i.p.v de slaolie lactulose krijgen om het poepen minder pijnlijk te maken. Ben benieuwd.

Misschien dat je iets hebt aan dit verhaal, maar ik wil je vooral laten weten dat je niet de enige bent en ik heel goed weet hoe je je voelt. Een paar dagen geleden heb ik zelfs mijn ouders s'vonds laten komen omdat mijn man aan het werk was omdat ik helemaal radeloos was en er echt niet meer tegen kon. Heel veel sterkte en probeer te genieten van de kleine goede momenten die je hebt.

Geplaatst

Jessie,

Wat aardig om hier een bericht voor Laika te posten om haar steun te bieden!

Ik wil ook jou heel veel sterkte toewensen en hoop dat Nanne deze stijgende lijn door zal zetten en minder tot geen last zal hebben van huilen en moeite met de ontlasting.

Mijke heeft de onrustige avond weer achter de rug en ligt nu te slapen.

Heb haar om 19.00u bv gegeven, nu zat er dus 3 uur tussen de voeding maar kon het niet langer uitstellen.

Ze was zo moe van het onrustig/huilerig zijn en merkte dat ze behoefte had aan geborgenheid en honger had.

Ik breng haar toch elke avond naar bed als ze jengelig/moe is, maar weet dat dit slaapje elke avond overgeslagen wordt.

Maar ik denk toch dat ik hier goed aan doe, even geen prikkels om haar heen en soms valt ze wel in slaap voor een min of 10.

Nu wil ik haar tussen 22.30 en 23.00u gaan voeden.

Zondag ga ik naar de sauna, samen met mijn moeder.

Heb naar de sauna gebeld om navraag te doen mbt kolven en bewaren van de voeding.

Er is een kolfruimte en een koelkast aanwezig. Dat vind is toch wel prettig om te weten voordat ik er naar toe ga.

Er was hier toch al iemand naar de sauna geweest die bv gaf, toch?

Hoe was dit met de melkproductie door de hitte? Veel gedrup? Haha!

Geplaatst

Ff kort voor Laika, wat balen dat het zo'n slechte dag was. Het gaat me echt na aan het hart omdat ik echt denk dat babies niet zomaar zo hard huilen, en dat alleen maar doen als ze pijn hebben. Zo zielig als hij pijn heeft, zo oneerlijk! Maar ja, alles is onderzocht, hij heeftmedicatie.... Idd osteopaat zou evt wat verlichting kunnen brengen maar hadden jullie al gedaan toch? Heel zielig. En jammer van iets wat een fijne tijd moet zijn. Ik las wel (in dat weken-boek dat jij aanraadde) dat reflux met 4 maanden op z'n hevigst is en met 7 maanden beter gaat worden. Ze zijn nu bijna 4 maanden dus misschien is dit het hoogtepunt van a,kes? Ik weet het ook niet hoor. Maar ik merk ook wel aan Jack dat hij meer last heeft dan de afgelopen weken bij elkaar. En maandag was echt een zielige dag, met veel krijsen en huilen en panische oogjes en dan daarna veel hikken, boeren, oprispen, spugen, en weer gillen. Had hij al weken niet. Meer gehad. Ook heersen er allerlei griepjes, verkoudheden, virusjes. Misschien voelt hij zich daardoor niet lekker? Of idd buikpijn van de bijwerkingen, of verstopping ofzo. In ieder geval: ook ik hoop dat het heeeeel snel weer beter gaat! Hou vol, en geniet van de mooie momenten die er ook zijn. Sterkte ermee.

Geplaatst

Wish, ik ben naar de sauna geweest. Heb van te voren goed leeg gekolfd en daarna 2 keer in de sauna gekolfd. We waren er van 10 tot 17 uur. De laatste keer was ca 3 uur voor jorrit weer bv kreeg. Mijn productie was gewoon normaal en geen lekkage gehad. Ook geen flinke druk omdat ik goed leeg gekolfd was.

Geplaatst

Laika,

Vaak is de reflux voorbij vanaf ze vaste voeding beginnen te eten. Hopen dat het snel zover is.

Wish,

ik had daar nog niet eens aan gedacht, dat er gekolfd moet worden als je naar de sauna gaat. Wij hebben nog zo'n bon liggen, die eind februari op moet. Zal het maar eens navragen, daar waar we naartoe gaan. Veel plezier in elk geval!!!

Jessie,

Lief dat je je eigen verhaal hier ook komt posten. Ook voor jou dikke knuffel en aan Nanne!

Hier gisteren weer een goeie dag en nacht gehad. Hij is spelend in zijn bedje gegaan waar hij nog een kwartier tegen de knopjes heeft liggen tateren (print van knopjes op de bedomrander) en dan zonder morren in slaap is gevallen tot 7u15. Kortom, ik denk er weer aan om hem terug in zijn eigen kamer te slapen te leggen.

Ik vind het heerlijk om met hem in de sneeuw te stappen in de draagdoek, jullie ook? Gisterenavond nog een wandelingetje gedaan en hij was aan het 'babbelen' terwijl hij zijn ogen de kost gaf. Leuk om te zien. Ik denk dat zijn groeispurtje voorbij is nu. Ook kolf ik meer af dan ervoor, oef!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Toverstafje,

Wat je schrijft over Jack vind ik heftig om te lezen, dat hij veel heeft moeten huilen en panische oogjes had.

Och gos, zielig knulletje!

Ook wil ik jou een hart onder de riem steken, succes ermee!

En een knuffel voor Jack.

Doortje,

Probeer om Mijke rond 7.00/7.30u bv te geven.

De sauna gaat om 10.00u open en dan willen we er ook zijn.

Dan kan ik rond 11.00u kolven en dan zie ik wel hoe het gaat lopen.

Misschien dat ik dan rond 15.00u weer kan kolven.

Bedankt voor je reactie.

Ellen,

Ik had gelezen dat door de sauna je productie omhoog kon gaan, vandaar dat ik naar de sauna had gebeld om te vragen of ik de melk kon bewaren.

Als dit niet het geval zou zijn had ik de melk naar de auto gebracht en hier bewaard. Denk dat de kattebak net een koelkast is, misschien wel een vriezer. Haha!

Maar dan was het zo'n gedoe met aankleden etc.

Dante gaat dus weer een poging wagen om op zijn eigen kamer te gaan slapen.

Succes voor mama en Dante!

Ben met Mijke met de kinderwagen buiten geweest, de draagdoek wil ik als het kan vanmiddag/vanavond nog doen.

Een frisse neus halen voordat Mijke gaat slapen. Dan komt ze van de kou in een lekker warm huis, zal ze wel 'loom' van kunnen worden denk ik.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3506[/ATTACH]

Zo, onze wandeling! Heerlijk, behalve dat Kytan onze hond dan regelmatig ijsbollen tussen zijn poten had zitten: sneeuw dat smelt en tussen zijn tenen als kogels terug bevriest door het voortdurende contact met sneeuw. Vaak manken en dan doe ik hem zitten en smelt ik met mn eigen handen de bolletjes van tussen de haren weg. Arm beestje.

Geplaatst

Ellen, mooie foto! Wat een heerlijk weer was het he, vandaag? Wij zijn ook met Jim in de draagzak wezen wandelen, hij vond het heerlijk en heeft ook nog lekker een uurtje geslapen in de zak.

Vandaag een hele fijne dag gehad met Jim, hij heeft in totaal denk ik nog geen 20 minuten gehuild, over de hele dag!

Wel veel korte slaapjes maar in totaal toch nog wel aardig geslapen en tussen de slaapjes door vrolijk en gezellig.

Het valt ons op dat Jims goede dagen meestal samenvallen met grote poepluiers. Jim poept meestal een keer in de drie dagen en op de dagen dat ie poept is ie vaak veel beter gemutst. Hij slaapt dan nog steeds niet goed maar hij is wel veel vrolijker. Maar wat een feest is het toch, als ie zo gezellig is! Ik heb hem de hele dag alleen maar lopen knuffelen en kussen....

Nu ligt ie weer lekker te slapen. Oke, het duurde wel weer even maar hij heeft niet gekrijst. Als kers op de taart staat mijn vriend nu een heerlijk maal te bereiden in de keuken (ossehaas met wilde paddestoelen, krieltjes in de schil met rozemarijn en knoflook en haricots verts) en heeft ie net een wijntje voor mij ingeschonken. Top dag!

Jessie, dank voor je lieve woorden, jij weet als geen ander hoe het is om de hele dag met een huilende baby te zitten en ik vind het ontzettend fijn om te lezen dat het nu zoveel beter lijkt te gaan. Jim krijgt ook medicijnen tegen reflux, wij hebben eigenlijk geen idee of het helpt maar we blijven er voorlopig nog wel even mee doorgaan want het lijkt er ook niet slechter door te worden. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat je aan de ene kant zoveel van je kindje houdt maar aan de andere kant zo'n zware tijd hebt. Laatst stond in de Flair iets over huilbaby's en die vrouw verwoordde het ook heel goed: we zijn blij met ons kindje maar niet blij met de situatie.

Gelukkig zijn er altijd weer momenten dat onze kindjes weer zo lief zijn, dat maakt een hoop goed!

Geplaatst

Ach die Jim, de schat! Ja, het is gewoon een lief en leuk mens met helaas enkele grote ongemakken. En verstopping kan heel zeer doen. Moesten een x van de k.a. overstappen op enfamil a.r. nou binnen een halve dag was hij verstopt, niets dan krijsen brullen en van de stress weer meer refluxklachten. En dat terwijl de enfamil juist tegen reflux werkt. Zijn er na 1 dag al mee gestopt: hij weer lekker poepen en weer rustig. Ik hoor wel vaak dat een druppel olie goed laxeert, of hebben jullie dat al gedaan? Nou ja, heerlijk in ieder geval dat jullie zo hebben kunnen genieten van het manneke.

Geplaatst

Medusa, lodger shelter, is dat zo'n doek waar je kindje in komma houding ligt? Die schijnen gevaarlijk te zijn (kindje kan daardoor wat minder goed ademen). Als je voor een draagdoek wilt gaan is een strech doek voor in het begin fijn (tricot slen bijvoorbeeld) en later een katoenen doek. Maar je kunt ook kiezen voor een ergonomische draagzak zoals de bondolino of de marsupi. Babybjorn schijnt dan ook weer niet goed te zijn voor je kindje want in die zak hangen zijn knietjes lager dan zijn billen en hij moet echt in de kikkerhouding kunnen zitten. Ik heb zelf een ergo baby, ook heel fijn.

Succes met je keuze!

Toverstafje, ja theelepeltje maisolie is ons aangeraden door de kinderarts. Maar als het allemaal weer te snel gaat met poepen dan reageert ie daar ook weer erg op...Het is me er eentje.

Geplaatst

Ellen,

Super mooie foto!

Ach, de hond vond het helaas minder prettig met het sneeuw tussen zijn poten.

Lief baasje heeft goed voor 'm gezorgd! (koude handen gekregen van de sneeuw weg halen)?

Ben vandaag helaas niet gaan wandelen, ben naar mijn moeder geweest om haar te helpen met de boodschappen.

Mijn moeder heeft geen rijbewijs en ik heb Mijke in het bedje bij mijn moeder gelegd en ben boodschappen gaan doen.

Heb extra veel meegenomen zodat mijn moeder dit niet met het fietsje hoeft te halen. (vooral zware dingen gehaald)

Laika,

Kreeg een brok in mijn keel toen ik je stukje las.

Wat ontzettend fijn dat het vandaag zo goed is gegaan!

Heerlijk genoten van het eten wat je vriend klaar heeft gemaakt?

Medusa,

Wij hebben de Baby Bjorn uitgeprobeerd, deze draagzak hebben we terug gebracht. Was niet prettig in gebruik.

Een lodger hangt over 1 schouder en omdat mijn rechter schouder door jarenlang volleyballen is 'verpest' (ac-gewricht naar de knoppen) hebben wij hier niet voor gekozen.

Een draagdoek geleend van de vrouw die zwangerschapsgym en babymassage (en nu ook na-gym) geeft.

Wat een super-doek! Heb er diezelfde dag eentje besteld bij draagdoek.nl

Het valt echt reuze mee om een doek om te knopen. Mijke vindt het heerlijk om erin te zitten/hangen.

Geplaatst

Laika,

Tegelijkertijd aan het typen.

Wat je zegt over de babybjorn is inderdaad zo. Als je kindje wat ouder is denk ik wel dat die prettig zal zijn.

Maar bij ons zat de draagzak niet prettig om te dragen, schouders en rug voelden niet prettig aan.

Geplaatst

Laika, fijn dat het vandaag zo'n goede dag was. En geniet van je etentje!

Ellen, leuke foto!

Hier niet de sneeuw in geweest met Joris. Hij is niet in z'n hum. Verkouden en een beetje diarree-achtig en hele rode wangen. En veel zeveren. Mmmm... het zouden toch geen tandjes zijn? Is wel vroeg, toch? Hij heeft geen koorts of zo, maar ik ga er toch liever even niet mee naar buiten tot ik 'm beter vind. Met Thomas wel in de tuin geweest, maar die vond er nog niet veel aan.

Nou, okee dan, toch eventjes 2 fotootjes van zowel Thomas als Joris:

[ATTACH=CONFIG]3515[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3516[/ATTACH]

Geplaatst

Thanx voor de reakties, ik zit inderdaad de voors en tegens af te wegen, de lodger shelter is inderdaad zo'n banaanvorm, maar ze hebben juist over dat het zo'n goede houding is enz enz

Heb vanmiddag poos zitten speuren op internet.

Het knopen van de doek is dus niet lastig, lijkt mij wel ingewikkeld namelijk.

Geplaatst

Esk,

Knappe kanjers hebben jullie!

Het zou zo maar kunnen zijn dat Joris tandjes gaat krijgen.

Vandaag precies één jaar geleden dat er 2 embryo's terug zijn geplaatst.

Eentje hiervan is mogen groeien tot ons prachtig wonder Mijke!

Heb er toch wel een traan om moeten laten.

Geplaatst

Laika top dag gehad, super!wat een verwennerij zeg, lief baby, lief man :)

Je verdien het helemaal !!!!

Ellen wat een schat is Dante :)

Wish fijne dag morgen in de sauna. Welk sauna gaan jullie( of is het geheim )

Hoe is het met Feline ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden