Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He meiden,

Wij proberen er morgen rond een uurtje of een te zijn. Heb er echt zin in! Alleen wel balen...net tijdens de volleybalwedstrijd door m'n enkel gegaan. Moet even kijken hoe het vannacht gaat. Morgen even krukken halen en dan kom ik die kant op. Las net het idee van een speelkleed oid, goed idee. Verder de kinderwagenbak en de maxicosi mee. Moet lukken dacht ik.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wat balen moos! hopelijk gaat het een beetje!

Ik probeer ook eerder te komen als het kan,nog even afhankelijk van flesjes etc!

Geplaatst

O jee, Moos toch.

Dat is niet zo best. Wat balen!

Violeta,

Wat je ook aan hebt, stralen doe je toch wel en hierdoor zie je er al mooi uit!

Tot morgen lady's!

Geplaatst

Hallo dames, Maurits is helaas niet helemaal fit dus ik beslis morgen pas of ik hem meeneem. Anders kom ik zonder hem, maar dan rij ik gezellig met Valesca en Feline mee. Maar ik hoop natuurlijk dat mijn lieve kleine mannetje ook meekan!! Overigens heb ik geen nieuwe kleren en ben ik ook nog niet al mijn kilootjes kwijt, dus ik hoop dat ik niet al te zeer uit de toon val :-D

Geplaatst

Vinden jullie het oké dat ik mijn moeder mee neem?

Ze wil jullie ook graag zien en tijdens de autorit kan ze Mijke vermaken. Het is toch een uurtje rijden en dan wil ik mijn ogen volledig op de weg houden.

Hoop dat jullie dit goed vinden.

Geplaatst

(breekt in)Ellen en Wish, heel veel plezier morgen, heel grappig maar jullie zitten op nog geen 10 minuutjes bij me vandaan!En uiteraard voor iedereen have fun!Liefs, lot(breekt uit)

Geplaatst

Goedemorgen dames! Ik durf het toch nog niet aan om Maurits mee te nemen :-( Ik kom dus zonder kindje :-( Heb daarom wel handjes vrij om jullie kindjes vast te houden als dat zo uitkomt ;-)

Geplaatst

Marmira jammer dag Maurits zich niet lekker voelt. Ik zal hem missen hoor

Moos vreselijk meis. Ik hoop dat het niet erg is, je enkel

Wish gezellig dat je moeder mee komt!

Lot kom jij ook langs? Ik heb een tijdje geleden samen op een topic met je gezeten. " eerste 12 weken", helaas ben ik toen weggevallen . Dus ik ben ook nieuwsgierig naar jullie wondertje :)

Geplaatst

Dank jullie wel dat mijn moeder mee mag!

Lot,

Je bent van harte welkom!!

Wat aardig dat je ons veel plezier toe wenst.

MarMira,

Jammer dat Maurits niet fit is.

Beterschap voor je knul!

Geplaatst

nee Sanne blijft thuis.....die is niet zo autorij fan,en moet je zo in de gaten houden

even quality time met de jongste haha

heb er zin in!!!

Geplaatst

Hey Dames,

waar zitten jullie precies en tot hoe laat? PB me maar even aub.

Kom wellicht even binnenwippen, maar ik vind wel dat het jullie feestje is, jullie zijn tenslotte de Oktober 2011 mama's!

Groetjes en misschien tot strakjes!

Lot

Geplaatst

He meiden, heel veel plezier!

Wij komen niet, Jim is vandaag helemaal niet in zijn hum, hij drinkt echt superslecht vandaag (de 11 uur fles maar 40 cc en die om 7 uur vanochtend maar 100), we weten niet wat er met hem is. Geen koorts, geen tandjes (denken we). Hij slaapt wel redelijk goed. Maar goed, ik hoor graag jullie verhalen!

Geplaatst

Hey meiden,

Wat ontzettend leuk dat ik even op jullie topic-dag mocht komen crashen! Vond het super weer wat gezichten bij inmiddels zulk vertrouwde namen te hebben kunnen zien en wat een prachtige wondertjes hebben jullie allemaal.

Liefs,

Lot

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat was het een super leuke middag!!! Inderdaad voor herhaling vatbaar. :icon_smile:

De locatie was super, goed gevonden Doortje! (had jij toch gevonden of heb ik het nu mis)?

Wat super om te zien dat we allemaal gezonde en prachtige wondertjes hebben.

Mijke sliep al toen ik de sleutel nog in het contact moest doen. Haha!

De hele weg naar huis geslapen, bij thuiskomst laten drinken en nu ligt ze in de box te spelen en brabbelen.

Lot,

Wat gezellig en leuk dat we jou en je prachtige dochter ook hebben gezien!

Laika,

Wat balen dat Jim zo weinig heeft gedronken. Misschien dat hij de 'schade' vanavond nog in zal halen?

Er zijn foto's gemaakt.

Die krijg je vast via de mail toegestuurd!

Het was wel even een kunst om ze allemaal naast elkaar op de bank te laten zitten.

Een aantal kindjes vonden elkaar zo lief/leuk dat ze lekker tegen elkaar aan gingen hangen en knuffelen. Haha!

Wat zwaaien met een spuuglapje al niet kan doen. haha! Ze keken allemaal dezelfde kant in. :happy:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden