Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hi ellen, lastig dat dante om 2 uur wakker wordt. ik hoorde van een babyconsulente dat als je kindje onrustig is ' s nachts het probleem vaak in de dag zit. vaak slapen ze dan overdag bijvoorbeeld te weinig. ik heb dat probleem ook gehad met jorri. we leggen hem overdag nu sneller in bed waardoor hij beter slaapt en dan ' s nachts ook beter slaapt. het kan ook iets anders zijn in de dag wat hm onrustig maakt. je zou eens eeen boekje bij kunnen houden met alles wat hij doet op een dag. wie weet kom je daar iets tegen wat je kan helpen het probleem vast te stellen

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

goeiemorgen!

gekke nacht gehad. We hebben zijn bedje maar terug in onze slaapkamer gezet, tot hij weer kan doorslapen.

Hij ging om te beginnen al om 21u slapen (eerst bad gegeven) en werd pas om 23u wakker om dan bijna meteen weer in slaap te vallen, een half uurtje later. dan werd hij pas wakker om 4u ipv 2u. Dus al vooruitgang denk ik dan. Ook draaide hij niet met zijn hoofd waardoor ik zeker ben dat het niet door de honger kwam. Ik ben er dan een volledig uur mee bezig geweest om het huilen te doen stoppen door speentje te geven, en over zn hoofdje te aaien, muziekje te spelen of gewoon wat tegen te spreken. Eindelijk kreeg ik hem kalm en om 7u heb ik hem dan echt eten gegeven, waarna hij nog een uur op mn borstkas heeft verder geslapen. Ben natuurlijk helemaal op, maar ik heb het tenminste volgehouden om geen troostvoeding te geven ipv hongervoeding. Ben best trots op mezelf én Dante dat hij terug in slaap is gevallen.

Ik heb de link bekeken Wish, dankjewel. Het geeft niet echt veel moed, moet ik zeggen haha. Zeg maar vaarwel tegen echte nachtrust, lees ik. Maar zo is het toch tenminste normaal. Zeker voor de leeftijd waarin hij nu zit. M'n moeder zegt dat ik bij 8 weken al doorsliep. Heel fijn natuurlijk, maar ik kreeg ook flesvoeding. Volgens mij toch een verschil, ookal zullen die niet zo heel groot zijn, aangezien Feline ook snachts nog honger heeft. Zij moet dan ook nog flink groeien hihi.

Geplaatst

Hoi dames,

Heb net op borstvoeding.com een artikel gelezen over s nachts doorslapen. Aanleiding is jullie wel bekend, dat Mila nog veel (8x per dag) vraagt en dus ook s nachts:

20.00

23.00

3.00-4.00

6.00-7.00

9.00-10.00

11.30-12.30

14.00-15.00

17.00-18.00

Ik vind dat best veel vergeleken met anderen en vroeg me af wat men hiervan vindt ( op het CB wordt er niet echt op in gegaan behalve dat t voor mij zwaar is) Ook voor alle andere dames hier met kindjes die niet doorslapen raad ik dit artikel aan om te lezen. Een eye-opener! Voor mij in ieder geval zeker. Want wat blijkt : het is heel normaal als je kind regelmatig wakker wordt, zo zijn we gemaakt blijkt uit onderzoek. Alleen onze culturele achtergrond bepaalt dat het niet gewenst is dat onze kinderen niet doorslapen.

Ik voel me echt opgelucht nu! Al blijft t soms best zwaar. Maar nu weet ik dat t goed is en zal ik er morgennacht anders in zitten als ze weer komt. :-)

Sorry verder geen tijd om te reageren maar vond t wel belangrijk om dit met jullie te delen, vooral de moeders die onzeker worden als hun kindje s nachts weer vaker komt.

Hier de link naar het artikel http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/al-even-bezig/de-nacht-doorslapen.html

Liefs

Marianne

Geplaatst

Marianne bedankt voor je link! interessant om te weten!

Maar even serieus ik ben nu echt bang van geworden , daarom lees ik niet zoveel meer op internet. Emma slaapt het hele nacht door! Sinds ze 2 maanden oud is. Is dat erg of niet ivm wiegendood.... Pfff moet ik niet aan denken, dat is mijn grootste nachtmerrie

Geplaatst

Marianne,

Die borstvoedingssite is een top site om kennis op te doen en te lezen dat 'onze kindjes' die bv krijgen een normaal gedrag vertonen.

Ze hebben echt geen honger of behoefte aan 'vast voedsel'. (zo lees ik het tenminste)

Ellen,

Afschuwelijk he......

Vandaag een dagdienst gewerkt. Net of Mijke het weer gevoeld heeft dat mama een dagdienst had.

Dus wou ze om 2.00u even drinken en hierna heeft ze papa uit laten slapen en werd ze om 9.00u wakker.

Mama had de wekker op 5.50u staan. Oef... Haha!

Ach, de dag op het werk goed doorgekomen, hierna naar een verjaardag van zoontje van goede vriendin en daarna naar mijn schoonzus en schoonbroer gegaan. Mijn man was hier al met Mijke. Ze lag net in het campingbedje te slapen.

We hebben samen gegeten en zijn hierna naar huis gegaan.

Om 19.30u is Mijke naar bed gegaan en is meteen gaan slapen.

Geplaatst

Ow, trouwens via marktplaats een kolf op de kop kunnen tikken.

Dezelfde die wij al hadden van Avent. Met tas, 2 kleine flessen, reservespullen voor de kolf. (ziet er als nieuw uit)

Normaal gesproken kost dit zo'n 110 Euro en wij hebben dit voor 30 Euro kunnen overnemen.

Alles goed schoon gemaakt en het werkt perfect.

Ik moet beide kolven wel apart aan zetten, maar dit is geen probleem.

Ben nu in 10min klaar met kolven waar ik de andere dagen 20 min of langer over deed.

Geplaatst

Nou, het zijn niet alleen de bv kindjes hoor die nog fijn elke nacht komen ;-). Ik maak me daar geen enkele zorg over, het hoort gewoon bij veel baby's. Het lijkt me wel heerlijk hoor, daar niet van...hahaha!

Violeta, geen zorgen maken hoor. Emma is gewoon een hele goede slaapster en ze is op een leeftijd dat het prima is dat ze doorslaapt. Elk kindje is anders!

Ik ben van het weekend heerlijk een nachtje weggeweest met een vriendin, met daaraan vooraf een dagje sauna. Wat heerlijk om zo lekker rozig in mijn bedje te kunnen stappen zeg. Mijn vriendin heeft ook een kleintje en we hebben

11 uur achter elkaar geslapen...erg he? Thuis is alles goed gegaan, Jim en mijn vriend zijn echt super samen!

Vandaag bij thuiskomst heb ik Jim eerst in bad gedaan (drama, hij vindt badje echt niet leuk! Daarom douchen we meestal met hem, iemand nog tips hoe ik het badje leuker kan maken voor Jim?), daarna lekker anderhalf uur wezen wandelen in het bos met Jim slapend in de draagzak en daarna nog een klein uurtje naar de verjaardag van Jims neefje. Bij binnenkomst trok Jim even een pruillip bij het zien van al die mensen maar dat was gelukkig snel over. Prima dagje dus.

Ik heb het ook net gelezen van Esly...wat vreselijk.....Niet te bevatten wat een groot verdriet.

Geplaatst

Violeta,Sluit me aan bij de reactie van Laika.Dit hoort bij Emma, daar is niks mis mee.Laika, Haha, ik zie het helemaal voor me. 2 mama's die naar bed gaan, even liggen te kletsen en dan 'bam' daar kwam de man met de hamer en jullie hebben heerlijk geslapen. Was dus voor herhaling vatbaar.Ik geniet ervan hoe jij schrijft over jouw vriend en Jim, dat het een super team is.

Geplaatst

verschrikkelijk ja van esly:(

Mooi artikel over slapen en BV Feline krijgt geen BV maar slaapt ook nog niet door.....

Laike wat heerlijk 11 uur achter elkaar geslapen!!!!Super!!!

Wish fijn dat je die via MP op de kop kon tikken super!

Heb ook zin in de lunch!!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Verschrikkelijk, het drama van Esly. Ik kan het niet bevatten zoiets, het hakt er zo in ook al hebben wij hier allemaal inmiddels een gezonde baby. Ik knuffel hem dan nog eens extra hard, en realiseer me nog meer dan ooit hoe gezegend ik ben. Ook maakt het mij duidelijk dat ik koester wat ik heb, tevreden ben en niets meer hoef. Wij zijn klaar, met de babies om het zo te zeggen. Ook al had ik er wel 4 gewild, het is goed zo. Blij en dankbaar zijn we.

Laika misschien vindt Jim het leuker om samen in bad te gaan, in het grote bad? Dat je 'm lekker vasthoudt en op en neer wiegt, dat hij wat meer ruimte heeft om te spartelen. Haren wassen enzo is bij veel kindjes niet de favoriete bezigheid, dat duurt wel een paar jaartjes :-)

Wat heerlijk zo'n nachtje weg en dat jullie allebei zo lang hebben geslapen. Daar knapt een mens van op. Wel toevallig want ik was zaterdag ook op stap met mijn vriendin, een uitgebreide beautydag van 's morgens tot einde van de middag. Heeeeeerlijk.

Qua slaapperikelen is er veel herkenbaar wat ik hier lees! Onze Jack wordt ook vroeger wakker, en overdag slaapt hij echt heel veel minder. Is wel even wennen zo. Ik hoopte veel vanuit huis te kunnen gaan werken, maar dat is toch niet zo handig en ik denk dat hij ipv 2 dagen dan 3 dagen naar het kdv gaat als dat nodig blijkt te zijn. Het is en blijft wel echt een dropje, ik kan hem wel opvreten wat ik dan soms ook doe. Hij schatert het dan uit, heerlijk kind is het.

Wie van jullie kindje krijgt al bijvoeding? Ik wil er toch wel mee gaan beginnen, hij is echt obsessed als wij zitten te eten, hij kwijlt, knabbelt en kauwt ook op de speen van zijn fles. Volgens mij heeft hij het ook wel gehad met die melk. waar beginnen jullie dan mee? Banaantje ofzo?

Over de meeting: ik zou het heerlijk vinden om jullie en de babies te ontmoeten. Ik geniet echter zo ontzettend van de weekenden thuis, en heb best al wat afspraken gepland staan de komende tijd. Als het bij wijze van spreken hier om de hoek zou zijn, zou ik zeker even aanwaaien maar dit kost dan toch een hele dag en dat komt me niet zo goed uit. Wens jullie allemaal heel veel plezier en hoor graag hoe leuk het is geweest!

Vinden jullie ook dat de tijd zo gigantisch snel voorbij gaat? Alweer bijna 5 maanden, ongelofelijk! Deze week ligt hij voor het laatst in de wieg en gaan we ook de wandelwagenbak omruilen voor de wandelwageninzet. Veel leuker natuurlijk maar ik ga het wel missen. Ook groeit hij zo snel uit zijn kleren, maat 68 is alweer krapjes aan het worden terwijl hij echt geen grote reus is ofzo.

Violetta onze dochter was (is) ook zo'n slaapkopje. Sliep door met 4 weken en met een maand of 4,5 / 5 vanaf 20 uur tot de volgende ochtend 8, 9 uur. En nu nog steeds (ze is 5) ligt ze er om 19 uur in en slaapt dan lekker uit totdat wij wakker worden, in de vakanties en weekenden zo 8 uur half 9. Jack niet, die ligt voor 7 uur al te rebellenen in zijn wiegje en dat is wel ff wennen. Maak je dus geen zorgen om wiegendood (alhoewel ik dat toen ook deed), slapen is gezond!

Tot snel,

liefs

Toverstafje

Geplaatst

ja gaat heel snel he,feline is zelfs alweer 6 mnd...maar nog in de kinderwagenbak!

Ze zit in 62 maar kan nu wat van 68 aan!

Wat fijn dat jullie zo genieten van de weekenden,en snap het helemaal hoor dat je niet komt! geeft niks!!

feline krijgt bijvoeding elke dag gaat het wat beter,ik wissel potjes en vers af!

ze mag ook brood maar daar wacht ik ff mee,eerst maar goed haar warm/fruit...

wat heerlijk dat je zo geniet haha ja je kunt ze bijna opvreten he! geniet er maar lekker van

Geplaatst

Toverstafje,

Fijn te lezen dat je op en top aan het genieten bent van je 2 prachtkinders!!

Merk dat iedereen weer aan het werk is, het is heel wat rustiger geworden in dit topic.

Maakt niks uit hoor, ieder van ons heeft een 'eigen agenda'.

Mijke was van de week volgens mij perongeluk één keer even kort aan het schaterlachen.

Vanmiddag toen ik haar uit bed ging halen en ik de slaapzak open had geritst pakte ik haar beentjes/bovenbenen en maakt ik een soort van fietsbeweging met de knieën boven haar buik.

Mijke begon te lachen en ook schaterlachen, wat geweldig!!

Ook als ze haarzelf in de spiegel ziet is ze aan het lachen en probeert ze zichzelf te pakken.

Sinds gisteren heeft ze echt haar stembanden ontdekt. Ze kraait er hard op los. ;)

Geplaatst

Laika, ik heb een tip: we hebben een bad eend die licht geeft in verschillende kleuren, het is aandacht trekkend in het water, echt pret!....Toverstafje wat leuk om te horen dat het goed bij jullie gaat. We gaan beginnen met leren vanuit een lepel eten en dan gaan we tussendoor frui en groenten geven of bedoelde je dat niet. Bedoelde je opvolgmelk?....Wish wat leuk van Mijke , genieten is het hè , zo hard lachen. Als ik heel gek doe met Emma gaat ze uit de dak met gillen lachen totdat ze de hik krijgt :)Bijvoorbeeld doe alsof ik haar gooi met beweging van een schommel stoel en ook geluiden maken nou gillen van plezier haha

Geplaatst

Ja super is dat als ze schaterlachen! o zo grappig! Mila doet dat bijvoorbeeld ook als ik nadrukkelijk aan haar luier ruik.

Ben zo benieuwd naar jullie kleintjes!

Valesca neem jij je camera weer mee?

Geplaatst

Hi Violeta, klinkt wel grappig, die eend. Misschien dat dat hem inderdaad een beetje afleidt. Ik denk dat we het ook maar gewoon af en toe moeten blijven proberen, wie weet went het dan vanzelf.

Jim kan ook heel goed schaterlachen, vooral bij wilde spelletjes inderdaad. En als ik hem op zijn buik zoen. Vannacht was trouwens wel weer een vermoeiend nachtje. Vanaf half twee is Jim elk uur wakker geweest en moesten we ook nog elke keer tien minuten naast zijn bedje zitten voordat hij weer sliep....Vorige week had ie ook al twee van die nachten, ik hoop dat dat snel weer voorbij is!

Toverstafje, leuk om te horen hoe het met jullie gaat! Dat vroeger wakker worden is wel een beetje jammer he? Jim heeft denkt soms om 6 uur al dat de dag wel kan beginnen. Dan is ie heel vrolijk en gezellig maar voor ons is dat nog wel erg vroeg hoor....Fijn dat je zo geniet!

Geplaatst

Violeta,

Ik had die lichtgevende eend op een foto gezien. Leuk hoor!

Als we maar gek doen, dan lachen ze wel.

Ze zullen ons toch niet uitlachen? ;)

Laika,

Eén of twee keer in de nacht eruit gaat nog wel, als je dan weer binnen een half uur terug naar bed kan.

Maar nachten zoals jij nu omschrijft zijn niet lang vol te houden. Om dit 1 nacht mee te maken is wel genoeg.

Is Jim dan wakker en wil hij dan spelen, of is hij wel moe maar kan hij dan niet in slaap komen?

Geplaatst

Marianne ik neem mijn camera mee ja!!

Zal al te denken of ik nog wat extra's mee kon nemen om wat mooiere foto's te maken..neem iniedergeval mijn externe flitser mee,die kan op mijn camera dan heb je veel mooiere foto's binnen!

maar echt meer lukt niet is al een gesjouw haha

Geplaatst

Hey Wish, Jim is dan nog wel moe maar wordt om de een of andere manier toch wakker en gaat dan een beetje huilen. Zodra we ernaast gaan zitten en een speentje geven is ie gelijk weer stil maar dan duurt het nog wel even voordat hij echt weer slaapt en wij weer terug naar bed kunnen. Als we te vroeg weglopen wordt ie vaak weer wakker...Heel vermoeiend. Maar ja, sommige kindjes hebben dat nou eenmaal, wij proberen ons er maar niet druk om te maken.

Geplaatst

Laika dat is behoorlijk heftig hoor,ik vind een voeding per nacht al heftig

wil hij ook drinken of is ernaast zitten genoeg!? Petje af voor jullie hoor

Geplaatst

Jullie hebben wel geleerd dat je jezelf er niet druk om moet maken.

Maar dat wil niet zeggen dat het niet 'frustrerend' kan zijn om dat kleine lieve nachtspookje een paar keer gerust te gaan stellen.

Je hebt overdag je energie hard nodig om te gaan werken, huishouden en gezin draaiende te houden etc. etc.

En als dan de nachtrust verstoord wordt is dit een pittige kluif!

Valesca,

Jippie een profesionele fotograaf aanwezig!

Lijkt me leuk om met z'n alle in hetzelfde rijtje te gaan staan als toen op de brug bij de eerste ontmoeting.

Zonder bolle buik maar met onze kindjes!

Mijke blijft hoesten en snotteren.

Als ze eind deze week nog verkouden is ga ik even naar de Ha.

Die kan niks voor haar doen mbt verkoudheid, ze heeft geen koorts, maar wil even haar longen laten luisteren en oren laten kijken.

Mijn broer en ik hebben al vanaf baby af aan heel veel oorproblemen gehad, vandaar.

Geplaatst

Wish, interessante site! Hier ook nog steeds verkoudheid. Zielig is dat he? Gelukkig gaat het de ene dag beter dan de andere. Vandaag weer een blije baby! Gisteren was het een drama...alleen maar huilen en niet willen slapen of even alleen in de box oid. Dus overdag veel gelopen, gewandeld enz.

Valesca neemt de camera mee...leuk! Heb er al echt zin in. Net even de routeplanner erop los gelaten. Gekeken naar een parkeerplaats. Hoe laat hebben we ook al weer af gesproken? Zal even terug lezen, kom het vast wel ergens tegen.

Laika, wat heftig zeg! Ik vind het erg knap hoe jullie er mee omgaan!! Hoe gaat het vandaag?

Leuk is dat he, dat schaterlachen? Ze doet het hier ook heel veel, vooral bij het verschonen van de luier.

Die badeend klinkt erg leuk, zit zelf te denken aan een badstoeltje. Ze is erg druk in bad, het lijkt me fijn dat ze kan "zitten" en dat je dan samen kunt spelen. Ik zag er op MP een van v-tech, twijfel alleen of ze het wel leuk zal vinden...iemand ervarigen met een badstoeltje?

Toverstafje, wij geven al bijvoeding. Het wordt steeds meer en gaat steeds beter. Ze krijgt sinds deze week 's morgens fruit en 's avonds groente. Nog niet veel, maar toch al wel een half potje/een halve banaan ongeveer. Wij zijn begonnen met banaan...en daarna verschillende smaken. Was niet meer dan twee hapjes hoor!

Van het bericht van esly ben ik ook echt geschrokken...wordt je weer even heel duidelijk wat een wondertje wij hier in huis hebben. Ben ook direct even gaan kijken...voel me echt bevoorrecht met zo'n mooi mensje!!

Geplaatst

Moos,

Hebben om 14.00u afgesproken.

Babeth(Meiske), heeft ervaring met een soort gelijk badzitje en volgens mij vinden zij en Imke het erg prettig in gebruik.

Zal het eens navragen voor je.

Geplaatst

Hi,

Het valt allemaal wel mee hoor, Jim heeft dit misschien een of twee keer per week en degene die de volgende dag vrij heeft heeft dan in de nacht Jim-dienst. En omdat ie eigenlijk vrij snel weer gaat slapen, is het allemaal wel vermoeiend maar niet heel zwaar. En eerlijk gezegd...kindjes worden toch weleens wakker 's nachts? Wij gaan er maar gewoon vanuit dat dat er bij hoort allemaal!

Moos, wij gaan vanaf het weekend ook bijvoeding geven, ben benieuwd! Gelukkig is Jim nog geen dag ziek geweest (afkloppen!), dat lijkt me helemaal drama met zo'n slechte slaper als die van ons ;-).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden