Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij vonden het ook zo gezellig!! Toen ik binnenkwam en al vele wondertjes zag,kreeg ik tranen in mijn ogen!

Het was een super locatie fijn dat er verder ook niemand was haha!

Het is zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

Laika jammer dat je er niet was meis,balen dat Jim niet lekker was!!

Lot69 leuk je ook gezien te hebben!!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Valesca

Ik was niet bij de bijeenkomst. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de foto's. Mag ik mijn mailadres toesturen? Ik weet niet hoe de moeders hierover denken.

Karin

Geplaatst
Het was wel even een kunst om ze allemaal naast elkaar op de bank te laten zitten.

Een aantal kindjes vonden elkaar zo lief/leuk dat ze lekker tegen elkaar aan gingen hangen en knuffelen. Haha!

Wat zwaaien met een spuuglapje al niet kan doen. haha! Ze keken allemaal dezelfde kant in. :happy:

:laugh:

Leuk om te horen dat het erg gezellig was. Ik ben erg benieuwd naar de groepsfoto met de kleintjes :)

Geplaatst

Willen alle dames die er vandaag waren hun emailadres nog een keer naar mij sturen(PB) ik heb er wel een aantal maar wil even checken of ik de goede heb

Dan komen de fotos eraan!

Ik wil de groepsfoto best mailen hoor,als de andere daar geen bezwaar tegen hebben,ik lees/hoor het graag dan

Geplaatst

Valesca, mijn mail is nog hetzelfde. Ik vind het prima dat de anderen uit ons topic ook de fotoś zien. Ben erg benieuwd.

Jorrit ligt al weer lekker in bed. Hij had toch nog wat verhoging 37.8. Hopelijk voelt hij zich morgen weer wat beter.

Geplaatst

Jorrit verhoging, hoop dat hij vannacht goed slaapt en het morgen beter gaat!

Mara slaapt nu bijna een half uur. Was op een half uur slaap in de auto na wakker vanaf 11uur. Ze had er even moeite mee.

Reageer hier minder de laatste tijd, meer op Facebook te vinden. Lees hier wel mee hoor!

Geplaatst

Ik vond het ook erg gezellig dames! Zo leuk om alle schattige kindjes nu in het echt te zien! Voelde me wel een beetje eenzaam zonder mijn eigen lieve mannetje, ik had hem jullie ook zo graag willen laten zien! Hij had een goede dag gehad met z'n papa, vanochtend maar 30 cc gedronken maar 's middags gewoon zijn hele flesje weer leeg en lekker twee uur geslapen. Ik heb hem een extra dikke knuffel gegeven toen ik weer thuis was! :-)

Geplaatst

Wat was het gezellig vanmiddag zeg!

Laika ik heb je gemist,jammer dat Jim niet lekker is. Ik wil hem zeker zien met zijn lange blonde haar :)

Maurits heb ik ook gemist,echt jammer!

Hoop de volgende keer iedereen bij(als er een volgend keer is)

Emma lag ook als een blok beton in de auto,arme schat zo moe :)

Geplaatst

Laika en MarMira,

Een volgende keer (die komt er zeker wel Violeta ;) ) zijn ook Jim en Maurits van de partij.

Geven jullie een hele dikke knuffel aan Jim en Maurits namens Mijke en mezelf. :happy:

Denk dat alle kindjes in de auto hebben geslapen. Mijn moeder heeft ook even haar ogen dicht gehad. Haha, de schat!

Mijke is na het voeden met papa gaan douchen.

Voor het voeden had ik haar neusdruppels gegeven en tijdens het douchen kwam de snot uit haar neus.

Nu ligt ze een half uurtje in bed, ze wil wel slapen maar we horen dat haar neus dicht zit als ze aan het duimen is en het hoesten is ook weer aanwezig.

Dus af en toe jengelt ze even. (nu is het al 5 min stil.....)

Geplaatst

@Wish,

Wat fijn dat het met het douchen los kwam. Heb je al een (gesneden) ui geprobeerd? Het schijnt te werken. Ik heb het een keer gedaan. Wat een lucht :) Maar ja, dat het helpt is belangrijker.

K.

Geplaatst

Ui staat hier al een paar weken onder haar bed. (wel om de paar dagen een nieuwe) hihi

durf nog geen Luuf te gebruiken omdat dit vanaf 6 maanden mag.

Maar tot nu toe gaat het niet verkeerd zoals we de verkoudheid proberen te verlichten.

Geplaatst

Hoi meiden,

Was heel gezellig, ik heb een hele leuke middag gehad, ook Mila heeft t super naar haar zin gehad. In de auto even geslapen en thuis ook nog heel vrolijk. Daarna in bad en toen als n blok in slaap.

Volgende keer weer! En dan met Maurits en Laika met Jim erbij! ... Bij de kinderboerderij! :-)

Karin van mij mag je de foto's zien hoor! :-)

Geplaatst
Karin van mij mag je de foto's zien hoor! :-)

Marianne,

De eerste keer dat ik de groepsfoto zag, moest ik lachen oa om het babytje in de hoek van de bank, vanwege haar beentjes. Babietjes kennen het begrip "personal space" natuurlijk niet :)

Kom ik erachter dat het jouw dochtertje is. Dus zij heeft jou zo "lang" laten wachten op haar komst ;)

BTW

Welke plaats was de high tea ook alweer gehouden?

Karin

Geplaatst

Wish

Doe je een hele, halve of een in stukken gesneden ui. Ja, je vertelde dat Baby Luuf nog niet mocht. Vreemd dat de wijkverpleegster van ons cb met deze tip kwam.

Karin

Geplaatst

Hoi Karin,

Ja die trappelkont is mijn Mila! :-) overigens in mijn buik heeft ze nauwelijks getrapt... Of ik voelde dat niet? Dat kan ook natuurlijk ;-)

We zaten in Gorinchem , dus best vlakbij voor jou. Ga je volgende keer ook mee? Kom ik je halen, als je dat wilt. :-)

Geplaatst

We hebben al vanalles geprobeerd.

Ui schillen en in 4 stukken snijden, niet schillen en in stukken snijden. 2 uien op een bordje onder haar bed.

Ik laat er nu wel altijd eentje onder haar bedje staan. We zijn ondertussen gewend geraakt aan de geur. hihi

Mila zit lekker met haar benen over de benen van de buurvrouwen. Wel goed gevonden van Mila, zo schuift ze misschien niet zo snel onderuit. ;)

Geplaatst

Zo, wat een berichtjes weer!! Gisteren nog energie over. Leuke foto's!! Was erg gezellig gisteren, leuk om elkaar ook eens echt te zien/spreken.

Valesca ik zal je wel even een pb sturen met mijn e-mail adres.

Hier ook een meisje dat bijna gelijk in slaap viel. Thuis nog even gezeten en 's avonds heerlijk geslapen.

Vanmorgen naar het cb geweest. Alles was prima, ze weegt nu 6770 en is 64 cm lang. Ze ligt nu te slapen. Mama lekker op de bank.

Zelf nog langs de ha geweest, enkel nog erg dik en blauw donderdag nog weer komen. Wordt niet werken deze week. Zou ik normaal heerlijk vinden, nu is het vooral balen. Kan haast niks. Heb zin om in de tuin bezig te gaan enz.

Wish, zwitsal heeft een badolie?? speciaal voor verkoudheid. Misschien een idee?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden