Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuk Valesca! Laat je weten hoe het geweest is? Ik wil ook wel weten of dit eventueel zijn krampjes kan verhelpen.

Hij ligt hier nog steeds te knorren in de draagdoek terwijl ik al lang weer thuis ben, dat is nu alweer 4.5u tussen de laatse voeding en nu. Wonderen zeg! Moet ik hem wakker maken? hmm... Zijn pamper stinkt wel haha, ik ruik het gewoon.

Hier Dante in de draagdoek gisteren, en nog een super schattige (onbewuste) lachfoto.

[ATTACH=CONFIG]2764[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]2762[/ATTACH]

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een leuke foto Ellen, van lachende Dante!

Valesca, in de avond douchen is natuurlijk ook een optie. Als Jim blijft slapen zoals ie nu doet, kan ik wel in de ochtend blijven douchen als mijn vriend straks weer aan het werk gaat maar anders ga ik ook gewoon 's avonds douchen.

Jim ligt nu nog lekker te slapen maar we bereiden ons alweer voor op een avondje gezelligheid ;). We hebben net wel weer heerlijk met hem gewandeld, onderweg nog koffie gedronken met een vriendin en naar een leuke babywinkel hier in de buurt geweest. Jim heeft lekker liggen slapen, ik had hem een superlief mutsje opgezet, wat was ie weer schattig!

Vanavond gaat mijn vriend een draagdoek ophalen bij een vriendin van ons. Aangezien wij Jim 's avonds toch al een paar uurtje bij ons dragen, is dit misschien wel heel fijn. Dan hebben we toch een beetje onze handen vrij. Ga nu maar eens een youtube filmpje bekijken over hoe ik zo'n doek moet knopen!

Geplaatst

wat lief Ellen en babymassage helpt ook tegen krampen ja

ja dan is rene gewoon thuis....dus dan maar s avonds haha

heerlijke laika even eruit en dan is een babywinkel geweldig!!

Geplaatst

Ellen,

Wat zul jij inderdaad geiriteerd zijn geweest dat je dat flesje los is geschoten. Het matras wordt wel weer droog, maar die melk....Balen hoor!

Prachtige foto's van jullie aan het wandelen en genieten van de natuur!

En natuurlijk een mooie foto van Dante met een prachtige glimlach.

Ik kijk ook uit naar het eerste 'echte' glimlachje van onze Mijke.

Valesca,

Wat bedoel je precies met het openen van een topic per persoon?

Mij maakt het niks uit wat we gaan doen, ik zie wel wat er gaat gebeuren. (vind dit topic ook goed om in te kletsen)

Veel plezier met de babymassage. Laat je weten hoe het is gegaan?

Ik ga dit ook doen, we hebben dit met een aantal meiden van de gymclub afgesproken om samen te gaan.

Mijn man wil gaan babyzwemmen.

Laika,

Super dat Jim na 3min stil was!

Violeta,

Meid, aan het genieten van je kraambed?

Vlok,

Hoop dat alles goed met je gaat!

Wacht in spanning op een berichtje van jou.

Mama's die voor de tweede keer mama zijn geworden. Petje af hoor voor jullie!

Ik heb in de ochtend alle tijd voor Mijke en voor mezelf, maar kan me voorstellen dat jullie in de ochtend wat hectiek kunnen hebben.

Na de ochtendvoeding leg ik Mijke na even knuffelen terug in haar bed en ga ik onder de douche, aankleden, make-up en haren doen (alleen mascara en oogpotloodje) en ik voel me weer fris en fruitig! (of ik er ook zo uit zie....haha)

Mijn man is ook nog thuis, hij gaat a.s maandag weer aan het werk. (al werkt hij nu ook een paar keer per dag vanuit thuis)

Als ik Mijke heb gevoed en zelf ook klaar ben gaat mijn man in de douche, zodat er één van ons twee altijd naar Mijke kan gaan als er iets mocht zijn.

Als mijn man gaat werken zorg ik ervoor dat ik of eerder klaar ben dan hem of ik douche in de avond.

De nachten verlopen bij ons goed. Na de laatste voeding voor de nacht kwam ze afgelopen nachten om de 3 uur, maar vannacht na 4 uur en toen na 3,5uur.

Dit hebben we wel gemerkt, we waren beter uitgerust. Wat dat uurtje al kan doen....

Het voeden, verschonen, knuffelen en in bed leggen duurde eerst 1 uur, afgelopen paar nachten hebben we dit beter 'onder de knie gekregen' en duurt het nu zo'n drie kwartier of korter.

Geplaatst

ff snel een vraagje voor de meiden die al een tweede hebben of al even mama zijn:

Jorrit slaapt 's nachts heel goed, maar overdag is het vaak echt een drama. Tot een uur of 13 gaat hij nog wel slapen en daarna is het maar hopen dat hij nog een keer slaapt overdag. Wordt dit naarmate hij ouder wordt beter of moeten we goed op zoek naar een duidelijke oorzaak (we denken zelf inmiddels aan een lichte verborgen reflux want er komt steeds wat voeding terug wat hij wegslikt, al heeft hij hier 's nachts geen last van lijkt t)

Hij is nu dus al weer sinds 13 uur wakker en heeft nog niet weer geslapen tot nu toe. Mijn man zit nu naast zijn bedje om te kijken of het lukt om hem in slaap te krijgen, maar het lijtk nog niet echt te helpen. Zolang we naast z'n bedje zitten is hij rustig, maar zodra we weggaan is het wel brullen geblazen.

Geplaatst

@Doortje

Ik weet het antwoord op je vraag niet. Ik kan je wel vertellen dat Thomas na 13.15 niet meer sliep tot 18.00. Ongelooflijk! Ik ben moe! Vroeg naar bedje.

Ik weet nu niet of ik hem moet wekken voor zijn voeding, want dat is alweer een tijdje geleden.

Thomas slaapt s nacht niet door hoor. Ik moet hem rond 3.00 voeden. Kan doorslapen wel met bv? Is dat niet lichter dan kv?

Geplaatst

Hoi Doortje,

Moeilijk, weet het ook niet precies. Weet wel dat alles makkelijker gaat naarmate ze ouder worden. Ik herken wel wat je zegt over reflux. Wij denken daar ook aan, maar hoe kan het dan dat ze 's nachts wel goed slapen? Dat is hier nl ook zo.

Denk wel dat je toch blij mag zijn dat hij 's nachts rustig is...heb je het hoofdeinde vh bedje al wat hoger? Krijgt hij Nutriton (helpt bij reflux)? Niet dat het afdoende helpt, maar alle beetjes...

Sterkte, en denk maar zo: je verkeert in goed gezelschap, onze babies hebben er allemaal last van ;-)

Geplaatst

Doortje, ik weet het ook niet. Wél dat het beter gaat worden, maar niet wat er aan mankeert in de middag. Het is wel zo dat ze tot aan de 6 weken meer gaan huilen en dat het daarna weer afneemt en uiteindelijk houdt het huilen helemaal op. De komende maanden wordt het steeds makkelijker allemaal; ze gaan doorslapen, ze huilen minder, ze reageren meer, etc. etc. maar ja, daar heb je nu zo weinig aan. Zou het kunnen zijn dat hij te lang wakker is en oververmoeid is en daardoor helemaal niet meer kunnen slapen? Het moment van op bed leggen is hier in ieder geval wel cruciaal. Te kort en hij wil niet slapen, te lang en het is brullen geblazen en dan duurt het echt tijden voordat het wil lukken.

Wat we hier dan proberen: uit bed halen, op schoot met een tutje (of pink of zo) en een tijdje blijven zitten totdat hij echt, echt rustig is. Daarna op bed leggen. Dan huilt hij wel eventjes (max. 10 minuten laten huilen en bij erg bleren toch maar weer uit bed halen), maar valt vanzelf in slaap. Misschien werkt dit voor jullie ook? Geen garanties natuurlijk, maar proberen kan altijd, toch? Met troosten in bed behalen wij hier nooit goede resultatne. blijkbaar werkt dat niet voor onze kinderen :(.

Geplaatst

@Wish je kan bijvoorbeeld bij Hyves iets aanmaken(prive voor degene die je wilt) maar dat moet iedereen willen,dan kun je echt onderwerpen neerzetten en is het overzichtelijk reageren,maar dit kan ook prima hoor....

ja nu douche ik ook in de avond of voordat rene weg is

de babymassage was leuk,wel even wennen want alle bewegingen zijn nieuw maar feline vond het prima en was rustig(de andere 3 babys gingen snel huilen)is ook nog wennen

ze had wel sneller honger daarna dus nu lekker flesje door papa

Lekker he wish dat de nachten langer worden en de wakkere tijd korter herken ik wel ja,in het begin waren we ook langer bezig

Al duurt het nu weer langer,de voeding is dikker door de nutriton en de speen nog nummer 1 dus denk ff nummer 2 halen

@Doortje: bij Feline denken we ook aan verborgen reflux,wij doen nu nutriton door de fles...maar hoe je dat met BV zou kunnen doen?!

Je kan ook het hoofdeinde wat omhoog leggen zodat de voeding wat beter in de maag blijft hebben wij ook bij feline

Wij hebben ook het boek oei ik groei,baby's maken sprongetjes met 4 weken.8 weken etc dan zijn ze wat lastiger en leren ze andere dingen

ik herkende er erg veel uit!!!

Nou meiden allemaal een goede nachtrust gewenst!!

Geplaatst

Waarmee leggen jullie het hoofdeinde iets hoger? Dan ga ik dat maar eens proberen denk ik

Morgen gaan we naar de lacatatiekundige (inloopspreekuur) en dan leggen we deze kwestie ook maar eens voor. We twijfelen erg of het reflux is of misschien dat hij zich zelf toch nog steeds overvoed. Vanavond heeft hij tot nu tot om de 2 uur voeding gehad omdat hij echt aan het zoeken is steeds. Heel lastig. Ook bellen we denk ik maar even met het consultatiebureau voor advies.

Trouwens dat doorslapen heeft alles te maken met het tijdstip van de laatste voeding. Er zit eigenlijk al een tijd ca 6 uur tussen in de nacht en als dat gunstig valt, lijkt het alsof wij de hele nacht kunnen slapen. Ook denk ik dat het alles met zijn vermoeidheid te maken heeft omdat hij overdag zo weinig slaapt.

@ Esk: dat moment van in bed leggen is denk ik ook van belang, al heb ik hier 's middags en 's avonds het gevoel dat het allemaal niks uit maakt. Zelfs al is hij nog zo rustig na de voeding (ligt zowat te slapen bij mij op de arm), zodra hij in bed ligt wordt hij weer wakker en begint hij te huilen.

Geplaatst

Hoofdeinde omhoog met wat (dikke) boeken onder de poten van het bed?? Hebben wij hier vorig jaar ook wel een aantal keren gedaan bij oorpijn en zo. Werkt als een trein.

Geplaatst

Hier weer een voedingsmoment. Gisterenavond om 22.30 en nu om 2:15 kwam ze haarzelf melden. Gisterenmiddag hebben we haar in het bedje ook haar eigen slaapkamer gelegd en haar hier vannacht ook laten slapen, dit gaat tot nu toe dus goed.

De babyfoon is heel gevoelig en ik werd net wakker van haar 'ik heb honger' geluiden.

Mijn moeder rolde vroeger bij mij ook een handdoek op en legde deze onder het matras. Hielp ook bij oorpijn.

Geplaatst

Jorrit heeft na zijn voeding van half 12 vanaf 1 uur geslapen tot 7 uur. toen hebben we hem wakker moeten maken. hij is volgens mij dan zo moe, dat als hij eenmaal slaapt ook lang sn diep slaapt. ik hoop toch dat we ook een oplossing vindsn voor overdag en 's avonds zodat hij niet meer zo moet huilen door t zuur. was er gisteren zelf helemaal verdrietig van

Geplaatst

kan me voorstellen dat je erzelf ook verdrietig van word..hopelijk kan de lactatiekundige helpen!Sterkte ermee hoor

en hopelijk gaa het helpen als hij wat hoger ligt met zijn hoofdje

Geplaatst

Op het doosje van de nutriton staat hoe je het kan geven bij bv.

1 maatschepje toevoegen aan 25 ml handwarm water. roeren en enkele theelepeltjes geven voor de voeding. zonodig na de voeding nog enkele lepeltjes geven. (restant weggooien)

Als je het aan gekolfde melk toevoegd;

1 á 2 maatschepjes per 100ml toevoegen aan opgewarmde melk.

Ik weet niet of je er iets aan hebt.

Hoe je Jorrit rustig krijgt durf ik ook niet te zeggen. Ik weet wel dat het over gaat. Met Noah hebben we zeker 6 maanden afgezien voor het langzaam beter ging. Wat bij hem hielp is weinig prikkels (geen tv als hij wakker was, weinig radio enz), bakeren en zijn kamer donkerder maken. Nu met Mara merken we dat dit ook nodig is. Dus geen tv aan als ze wakker is, zodra ze moe wordt bakeren we haar in en maken we haar kamertje wat donkerder.

Over de reflux, dit wordt erger op het moment dat kindjes zich druk maken. Dus als ze veel huilen komt het makkelijker omhoog. Vandaar dat veel kindjes er 's nachts minder last van hebben omdat ze dan redelijk rustig zijn.

Geplaatst

Arme Doortje, hopelijk wordt hij snel rustiger overdag. Laten huilen is niet leuk en hij bedoelt er voorlopig ook niks manipulerends mee. Hopelijk weten ze op het consultatiebureau meer raad. Heeft hij krampjes als hij huilt? Trekt hij zijn beentjes op enzo? Hij heeft gelijk natuurlijk he, om te huilen vanaf je hem neerlegt. Bij de mama of papa is het lekker warm en knus.

Dante gisterenavond had het ook best kwaad zitten. Misschien omdat we spruitjes hebben gegeten? Hij raakte echt moeilijk tot rust en vanaf ik hem slapend aan Piet gaf, was hij weer wakker en begon hij te huilen dat ik alleen met drinken geven getroost kreeg. Erna weer krampen natuurlijk, en fietsen met die benen niet normaal. Ook liet hij veel boertjes.

Drukke dag vandaag alweer. Eerst osteopate en dan snel naar cb. Hopelijk ben ik dit keer wél op tijd bij de osteopate!

Maar nu eerst badje geven vooraleer hij helemaal in slaap is gevallen!

Huishouden is bij ons wel een kleine chaos ja. We doen zoveel we kunnen maar er blijft toch altijd wel een 'restje' over dat nooit gedaan wordt. De vloeren poetsen schiet er dan meestal als eerste tussen uit. Stofzuigen gaat gelukkig wel nog met regelmaat. Het is wel zo, nu hij langer slaapt, dat ik zelf ook meer tijd vind om alles gedaan te krijgen ipv bij te slapen.

liefs,

Ellen

Geplaatst

Valesca---

Wat een heerlijk leventje hebben die kleintjes: baby massage. Ik ga ook een cursus introduceren: moeder massage voor papa's, want hebben we wel verdiend :)

Wel fijn dat feline alles relaxed onderging, en het prima vond.

Ik heb bewondering dat jullie lekker dingen ondernemen met de kleintjes zonder in de stress te raken. Ik vind het al moeilijk om mark op te halen en ervoor te zorgen dat thomas voor die tijd zijn voeding krijgt en met een goed humeur meegaat.

Een wandelingetje, dat is niet stressvol, want je hoeft niet op tijd te zijn. Maar afspraken, dat vind ik moeilijk.

Vanochtend heeft Thomas tijdens het verschonen heel veel gepoept. Echt heel veel. De natte doekjes waren niet aan te slepen ;) Deze laatste twee nachten viel hij moeilijk in slaap. Zat dat hem dwars?

Ik zit nu aan een prehistorische kolfmachine, voor de eerste keer. Ik raak er doof van. Wat een herrie :)

Een klein bodrmpje vormt zich. Ik ben helemaal blij :)

Geplaatst

haha inderdaad mama massage hihi

het is even wennen hoor om op stap te gaan maar tot nu toe merk ik dat het me goed af gaat

bij een 2e ben je toch wat makkelijker denk ik

feline slaapt ook erg veel dus kom ook overdag aan van alles toe(als ik zin heb haha)

fijn hoor dat je wat gekolft had!!!

Geplaatst

Hi Doortje, herkenbaar wat je schrijft hoor! Wij lopen ook hele avonden met Jim te zeulen, hij slaapt gewoon niet! Soms denk ik ook weleens een reflux, hij kan soms enorm slikken en hikken, ik ga het volgende week ook voorleggen aan het CB. Aan de andere kant denk ik wel dat bijna alle kinderen een soort van reflux in meer of mindere mate hebben. Bijna alle babies geven ook weleens een mondje terug. Wanneer spreek je dan precies van reflux he? Als ie alle symptomen heeft? Of ook als ie er maar een paar heeft? Lastig hoor. Wij merken inmiddels wel dat regelmaat (s nachts in het donker voeden en weinig tegen hem praten, elke keer dezelfde volgorde van verschonen, voeden, even knuffelen en dan weer naar bed) en inbakeren nu na ruim een week wel enigszins lijkt te werken (afkloppen!). Ook leggen wij sinds een paar dagen weer een kruikje in zijn bed om voor te verwarmen, dat lijkt ie ook wel fijn te vinden. En tijdens het voeden heel erg de tijd nemen. Tussendoor laten boeren en nooit terugleggen voordat ie aan het eind ook weer een boertje heeft gelaten. Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt. Als Jim zo lang wakker is en zo onbedaarlijk loopt te huilen dan zitten de tranen bij mij ook heel snel heel hoog. En als Jim blij is en tevreden dan ben ik dat ook. Mijn moeder zei: wen daar maar aan, dat blijft je hele leven zo ;).

Gek genoeg hebben we gisteren een totaal andere avond gehad dan voorgaande avonden. Jim was, zoals gebruikelijk, vanaf de fles van 17.30 uur weer wakker. Ik heb hem lekker bij me genomen (in de vooravond heeft ie duidelijk zin om even te mopperen en hij wil dan ook gewoon heel graag tegen me aan liggen) en toen is hij, met een doekje over zijn ogen tegen het licht in de huiskamer, nog twee uurtjes tegen mijn borst aan in slaap gevallen. Om 21.30 hebben we weer een flesje gegeven, toen hebben we hem in bed gelegd en toen is ie gewoon gaan slapen! Voor het eerst sinds een week! Om 2 uur werd ie weer wakker voor de volgende fles en na even mopperen is ie weer gaan slapen tot 6.45 uur! Toen weer een fles en om 9 uur hoorden we hem heel hard persen, dat heeft ie heel vaak in de ochtend, zo zielig. Hij lag echt een half uur te persen en toen raakte ie natuurlijk gefrustreerd want er kwam niks uit. Mijn vriend heeft hem rond tienen uit de wieg gehaald en is een uurtje beneden gaan zitten met hem. Toen heb ik nog lekker een uurtje geslapen. Na de fles van 11 uur hebben we hem weer in bed gelegd en nu slaapt ie weer heerlijk. Al met al dus eigenlijk wel een prima avond en nacht met hem gehad. Ik ben benieuwd wat de rest van de dag ons weer gaat brengen.

Wendy, een bodempje hoera! Hopelijk komt er nog wat meer dan dat ;)!

Geplaatst

Een bodempje is een begin. Ik doe het niet meer want mijn handkolf is stuk. Sla me dood wat eraan is, maar hij wil niet meer vacuum gaan. Dus wacht ik maar op de electrische kolf van de ziekteverzekering en begin ik weer te kolven eenmaal ik die weer heb.. met de hand gaat ook wel, maar véél moeizamer en met spierpijn :-)

Geplaatst

@Ellen---Daar krijg je wel spierballen van ;) Wat beoel je:,ziekteverzekering? Krijgen jullie een kolf vergoed?@Laika---Ik heet Karin ;) Hihi.Ik doe dat trouwens ook, kruikje in bed, en boertje laten. Het hoeft niet bij bv. Toch denk ik dat er af en toe een boertje bij Thomas dwarszit.Oei, ik hoor de baas roepen! Tijd om te voeden.--- ps ---12,5 ml. Weinig!!! Hum, ik hoop dat het na verloop van tijd meer zal worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden