Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sowiebo, spannend hoeveel het er worden... sorry ik heb niet meegekregen hoeveel je er al had.

Succes maandag bij de punctie..... en je zit op BB wat is dat??

hihiihi ja snap dat het niet leuk is, maar dat je zegt heb eierstokpijn klinkt wel grappig. maar het is verschrikkelijk.

Hoop dat lekker badje geholpen heeft ontspannen boekje erbij met uiteraard HET sapje :-)

liefs Medusa

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha... t klinkt idd. errug raar!!

Maar goed, k heb wel vaker apparte dingen ;-)

Net met eten kreeg ik amper n hap naar binnen, het zou best kunnen dat m'n darmen ook écht vreselijk aant werk zijn, waardoor het zo zeer doet, zitten ze flink tegen m'n eierstokken te rammelen zeg maar....

Ach... t ga vast wel over voor ik n jochie ben :-D

K denk dat Sonja Black Berry bedoel.....

Geplaatst

Hm lekker rommeltje in je buik dus je darmen tegen je rammelde eierstokken aan :-)

Oooo ja dat ze wel de black berry zij ja, ben wat dat betreft echt een muts.

Geplaatst

sowiebo rust maar lekker uit, je hebt t verdiend

tweety, ik heb t links gehad...maar bij kon ze ook geen rare fratsen vinden

nou vandaag fm gehad had 3 eitjes de grootste was 12 mm, maar moet maandag terug, want 3 is teveel en dan doen ze niet snel iui..:(

ooh ik heb zon opgezette buik, niet normaal, heb er ook echt last van, ik weeg normaal 56 kilo en ben 1,70 maar nu heb ik echt een 4 maanden zwanger pens... baal ervan maar volgens de arts is t door de hormonen ben allang blij dat ze niet denkt van stoppen met roken hihi:O;)

ik zag net die reclame van POM ik ga t als ik de iui gehad heb ook maar kopen:)

fijn weekend liefs

D

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's/IUI:

willy:15 februari 1 embryo

Jorien: 15 februari, 1 cryo

sissy: 15 februari escape IUI

Medusa:20 februari, 1 follikel

Lianne: 20 februari, 2 emmy's

Judith: 21 februari, 2 emmy's

Tweety: 23 februari, 1 emmy

Elke: 4 maart, 1 cryo

Testen:

sissy: 1 maart? (geen testdatum gekregen)

willy: 3 maart

Jorien: 3 maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Elke: 18 maart

Hallo dames,

Graag wil ik ook voorzichtig plaats nemen op het wachtbankje van maart... Vind t eigenlijk doodeng, ben bang om dr weer van af te vallen

BRRR... De spannende dagen zijn aangebroken!

Lfs, Judith

Geplaatst

Sonja, succes maandag!! Hopen op een mooie score!

Tweety, wat vervelend dat je zo last van buikpijn blijft houden zeg!! Goed van je dat je maandag niet gaat werken, en inderdaad huishouden is zwaar werk!!

Hoop dat je van een lekker bad wat opgeknapt bent!!

medusa, het kleurtje is inderdaad beter dan het rode!! Maar hopelijk zien we meer GROEN deze maand ;-)

Judith, welkom!! Wij lopen gelijk op, spannend hoor!! Hoe voel je je?

Hier gaat alles goed, ook wel wat last van de eierstokken. Had ik de vorige keer ook zal er dus wel bij horen. Verder heb ik zere en grote borsten. Moet zo eerst even naar de stad

en wat nieuwe bh's gaan halen :). Verder mag ik niet klagen...

Liefs Lianne

Geplaatst

Hoi Lianne,

Ik zie dat we idd dezelfde testdatum hebben, maar jij hebt een dag eerder een terugplaatsing gehad? Waarom is dat?

Hier verder ook flink gevoelige buik sinds een paar dagen, mijn baarmoeder voelt 'zwaar' aan en ik heb best wel last van mijn darmen... (trage stoelgang op dit moment) en vaak golven van misselijkheid EN pijnlijke boobs..... Kortom: Ik heb overal last van hihihi!!

(ik sluit me net aan en klaag, klaag, klaag!!)

Maar verder alles goed hoor, herkent iemand dit?

:-)

Geplaatst

Haha Jutdith... Klagen mag hier hor!!! k doe er gewoon ook aan mee, behalve dan m'n eierstokpijn en m'n rommelende darmen, zijn m'n borsten wel 'aanwezig'. niet dat ze echt zeer doen, alleen als ik ze aanraak!

En idd. af en toe misselijk, maar dat kan van die bollen komen... of gebruik jij die niet??

Lianne; Nou na m'n bad gingen we eten, kreeg bijna geen hap door m'n keel, want alles ging zeer doen in m'n buik... dus maar weer plat achter over, met n paracetamolletje, en s avonds ging het wel aardig.

Joehoe Hoopvol ook aan de POM!! We moeten er eigenlijk een topic over aan maken 'het POM wachtbankje'. maar dat mag Medusa dan weer doen, want zij is de leider!!

NOu mensen, inmiddels zit ik alweer op dag 6 na punctie en op dag 3 na TP... die eerste week ga eigenlijk toch wel snel... maar dan komt week 2 nog...brrr

Geplaatst

Tweety: wat vervelend dat je nog steeds zo'n gigantische buikpijn hebt. Dan zijn die wachtweken helemaal zwaar! Slim dat je je werk alvast hebt afgezegd voor maandag.

Sowiebo: succes maandag met de punctie meid!

Judith: welkom hier! En succes met wachten....

Medusa: goed plan, dat nieuwe 'rode' kleurtje. Is idd beter leesbaar dan het grijze van het wachtbankje februari.

Met mij gaat het wachten nog wel goed, ben er ook veel minder mee bezig dan de vorige twee keren. Komt gewoon omdat dit een escape-IUI is en ik de poging in mijn hoofd al zowat heb afgeschreven. Ik leef ook niet echt toe naar een testdatum, dus dat voelt nu ook anders. Verder voel ik van alles in mijn lijf dat overal op kan duiden, dus ja, daar kan ik ook niets mee. Ik zie het wel, wie weet komt er een verrassing!

liefs,

sissy

Meiden: veel succes met wachten allemaal!

Geplaatst

hoi meiden

wat is dat wachten toch moeilijk he

ik heb sinds gister al wat bruin verlies ben zo bang dat het weer niet is gelukt

maar het is nog niet zo erg dat ik het al echt geloof,

ik weet ff niet wat ik hier mee moet

heeft iemand raad voor me

liefs willy

Geplaatst

willy,das balen,voel je je verders wel goed,of ook veel krampen buikpijn e.d,ik mag ook 3 maart testen,maar ik gebruik ook die smerige bollen,en dat houd bij mij de ongesteldheid altijd tegen,dus ik zie nooit bloed of bruinige afscheiding

misschien is het bij jouw ook wel innestelings bloed,dus nog even de hoop goed vast houden,ik wens je veel sterkte

Geplaatst

Willy... onzeker he?? ik vind dat zelf wel hét nadeel van IVF/ICSI.... je kán nl. bruin/rode afscheiding hebben terwijl je toch zwanger bent, maar het kan ook gewoon een teken zijn dat je ongi er aan komt... bij mij is dat normaal altijd wel zo, en bij de vorige IVF dus ook... maar zelfs toen had ik gewoon nog hoop, want hoevaak hoor je het niet bij zwangeren die deze behandeling ook gehad hebben??

Wanneer heb jij je punctie gehad??

Als je 2 weken verder dan je punctie (de bevruchtingsdatum) kijkt, zou je ongi kunnen worden... ofjuist niet natuurlijk....

Ik werd het precies 2 weken erna....

Geplaatst

Hoi hoi,

A.s. maandag de punctie! Vanochtend nog een echo gehad, inmiddels ca 15 follikels. Nu maar hopen dat ze allemaal geprikt kunnen worden want vorige keer konden de follikels aan de linkerkant niet bereikt worden en dat is natuurlijk toch jammer.

Volgens mij heeft Sowiebo ook een punctie, succes!

En voor de overige dames, succes met wachten deze dagen. Ik hoop morgen nog bij te kunnen lezen, geen tijd deze dagen!!

Groetjes,

Geplaatst

Willy wat onzeker zeg, het is wel vroeg voor je ongi, het is erg frusterend. hoop dat het van de innesteling is

Ceeke wat een mooi aantal 15, hoop dat er mooie toppers tussen zitten

Sowiebo, woensdag weer op het bankje eindelijk na lange tijd, heeeeeeeeeeeeel veel succes met de punctie en op het bankje

Ik heb vandaag onweerstaanbare trek, ik MOET eten, en dat heb ik alleen een dag of 2 voor ik ongi word, maar ik zit pas op wd7 dus dat lijkt me erg vroeg getver dus ik baal als een stekker,ben nog steeds bezig met afvallen en ben dan zooooo bang dat er weer van alles aankom, terwijl ik nog steeds wel erg op let wat ik snaai dan.

Geplaatst

Bij mijn vorige poging had ik ook licht bloedverlies met gebruik van de bolletjes, en toch was ik zwanger. In de zwangerschap ook eerste weken bruin bloed (dus oud) verloren.

Uiteindelijk heb ik wel een miskraam gehad, maar zoveel vrouwen bloeden in de eerste weken van de zwangerschap!!! Dus gewoon rustig blijven en je weet het maar nooit!!!

Volgens mij kan innesteling niet meer, die is 2-5 dagen na de tp......

Succes allemaal nog met het gezellige wachten!!!

Liefs Lianne

Geplaatst

@ tweety

me punctie is vandaag precies twee weken geleden dus het zou zo maar kunnen,

maar ik hou nog een beetje hoop zolang het niet erger word

@janine

ik gebruik ook die bollen en de vorige keer kwam me ongi er ook door heen dus zou nu ook zomaar

kunnen

bedankt voor jullie reactie

liefs willy

Geplaatst

dames

vanmiddag net een bericht geplaatst,dat ik nooit ongesteld word met die bollen,heb drie tp achter de rug,en elke keer werd ik ongesteld als ik bollen liet staan

nu net naar wc geweest en met afvegen had ik licht roze op wc papier,dit heb ik ook nog nooit gehad,dus ook hier paniek,zit op wachtdag 10,zou ik nu ongesteld worden????

janine

Geplaatst

Hallo dames,

Ik wil jullie allemaal heeeel veel succes wensen!

Zet hem op! Hopelijk kan ik in april voor het eerste keer op het WB gaat zitten.. (tenminste al ik het goed uitreken)

Good luck!

Geplaatst

Ff een hart onder de riem voor iedereen: 1 op de 3 vrouwen heeft bloedingen/bruinverlies tijdens de zwangerschap.... Stond in de info van het ziekenhuis. It ain't over till it's over... Volhouden meiden, totdat je echt ongesteld bent of een posi test in handen hebt is nog niets zeker!

Janine: sterkte meid, voor jou geldt ook het bovenstaande. lichtroze is nog geen helderrood, ik hoop echt zo voor je dat het niet je ongi is... duim, duim, duim...

Ceeke & Sowiebo: sterkte & succes morgen!!! Duim, duim, duim...

Lfs, Judith

Geplaatst

Meiden wat een onzekerheid!! Probeer jezelf niet gek te maken, het kan nog steeds hoor!!

Ik hoop dat jullie volgende week een positieve test in handen hebben!

Sonja & Ceeke, veel succes morgen!! Op naar een mooie score!!

Lfs Lianne

Geplaatst

Hoi Willy en Janine,

He wat balen zeg... hoop zo dat het bij jullie een innestelingsbloeding is.

Ik werd op dag 10 ongesteld.. maar dat was wel meteen helder rood!

Dus wie weet...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden