Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joehoe, thanx meiden... op naar groen!!!

Haha... iedereen aan de sap... Ik vind het ook helemaal niet vies... maarre Dee...als je net je tanden gepoetst heb is alles bitter ;-)

Het is wel een wat wrange vrucht idd. maar ik vind het wel lekker!!

Ik heb vanmiddag 2 flesjes op (ongeveer 225ml.ofzo) k hou het daar denk ik ook maar op ( t is anders best wel duur hor.... 1.85 per klein flesje.....)

O medusa, ik zie het ja, dat we tegelijk mogen testen, het wachtbankje staat nog een beetje door elkaar zag ik net.... Nou duimen duimen duimen...

Hoe wast bij jou Roos??

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoera hier ook goed nieuws!

Terugplaatsing gehad van 2 cryo's

Tweety ik deze arts al weleens eerder gehad en ze is inderdaad een stuk aardiger dan ze eruit ziet.

Alle maartmeiden aan hetzelfde drankje. Ik zal morgen ook eens kijken.

Geplaatst

Joehoe Rosella, gefeliciteerd! Houd ze lekker warm en verzorg ze maar goed ;)

Ik geloof dat ik maar niet aan de sap ga, slik al genoeg...vind het wel prima zo. Dussss.... spelbreker nummer 1 :P

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's/IUI:

willy:15 februari 1 embryo

Jorien: 15 februari, 1 cryo

sissy: 15 februari escape IUI

Medusa:20 februari, 1 follikel

Lianne: 20 februari, 2 emmy's

Tweety: 23 februari, 1 emmy

Elke: 4 maart, 1 cryo

Testen:

sissy: 1 maart? (geen testdatum gekregen)

willy: 3 maart

Jorien: 3 maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Elke: 18 maart

Ik heb het lijstje ff aangepast. Ik stond weer op 28 maart! Zo lang wil ik echt niet wachten.

Oh dames, wat wordt het weer spannend hier, maart komt alweer zo dichtbij...

Succes met wachten en allemaal aan de granaatappelsap!! Hahaha

Liefs Elke

Geplaatst

Het wordt inderdaad al spannend!! Nog even geduld en voor je het weet is het al weer zover!!

Ik ben ook niet aan de granaatappelsap. Zitten daar nog extra vitaminen in die goed voor je zijn en nodig zijn?

Neem nu foliumzuur, 2a3 stuks fruit, glas jus d'orange en veel verse groente.

Rosella & tweety, voor jullie beginnen ook de mooie wachtweken! Veel succes!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Ik zit pas op wd 5 en normaal gaat de 1e week makkelijk, maar ik ben vandaag best wel zenuwachtig zeg, snap er niets van... hoop dat het morgen weer weg is anders wordt het een errrrrg lange 1,5 week

Geplaatst

Hoi,

Even laten weten dat de echo vandaag goed was. 9 Grote follikels en een paar kleintjes, punctie waarschijnlijk maandag of dinsdag! Spannend weer. Probeer morgen even bij te lezen want dat is erbij in geschoten de afgelopen week.

Jorien, sterkte deze dagen. Wat giga balen dat je al zo snel van het bankje af bent...

Groetjes

Ceeke

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve woorden!

Ik heb echt even een baaldag gehad! Maar we gaan er weer tegenaan.

In maart gaan we eerst even lekker op vakantie. In april pakken we het dan weer op!

Nog 2 cryo's in de vriezer!

Geplaatst

Wouw Jorien!!Dat klinkt als een sterkte vrouw!! Dapper dat je er weer tegenaan gaat in April, ga eerst lekker van je vakantie genieten... heerlijk, even rust aan je hoofd, geen ziekenhuis, injecties, gewroet van onder....

Waar ga je heen met vakantie??Lekker naar de zon??

liefs

Geplaatst

Tweety, wanneer hoor je of en hoeveel cryo's jullie hebben?

Hoe voel je je ondertussen, 5 dagen na de punctie? Nog last ervan en rustig aan, of valt het mee?

En Willy en Sissy, hoe gaat het met jullie, 10 dagen na tp en inseminatie? Er zullen spannende dagen voor jullie aanbreken, ik duim mee!

Ceeke: fijn dat de echo goed was! Waar hangt het nog vanaf of het maandag of dinsdag wordt? Moet je nog bloedprikken, of moet je morgen nog een keer voor een echo? We gaan gelijk op, ik heb gister en vandaag fm's gehad en de punctie wordt maandag! Niet zoveel follikels (4, waarvan er 1 verstopt zit achter een cyste, dus afwachten of ze daarbij kunnen) maar we gaan er weer voor!

Sowiebo: jij had vandaag ook weer een fm toch? Hoe was het, en wat wordt de planning?

Zou mooi zijn als we volgende week rond deze tijd alle drie (en misschien nog wel meer meiden) een terugplaatsing achter de rug hebben en officieel kunnen aanschuiven op het wachtbankje.....

Liefs Dee

Ps. POM ook zonder tandenpoetsen bitter, maar met wat water er doorheen prima te doen!

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's/IUI:

willy:15 februari 1 embryo

Jorien: 15 februari, 1 cryo

sissy: 15 februari escape IUI

Medusa:20 februari, 1 follikel

Lianne: 20 februari, 2 emmy's

Tweety: 23 februari, 1 emmy

Elke: 4 maart, 1 cryo

Testen:

sissy: 1 maart? (geen testdatum gekregen)

willy: 3 maart

Jorien: 3 maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Elke: 18 maart

Helaas de 1e "rode "op het bankje

sterkte liefs Medusa

Geplaatst

Ik weet dat op wb feb de kleur rood is vervangen, maar ik kon die kleur amper onderscheiden met de nog dames in de race ( zwart )heb de kleur bruin gemaakt, als iemand een ander idee wil is mij ook goed.

@Dee, ik heb er ff opgelet en je heb gelijk, de Pom smaakt een beetje naar rode vruchtensap nadat je er een poosje ervoor je tanden heb gepoetst, ik zelf vind het niet vies maar kan me voorstellen dat iemand beetje wrang vind smaken.

Sowiebo vandaag echo, hoop mooie follikels

En dat al de dames begin volgende week weer plaats nemen op het bankje.

Ik heb heel erg buikpijn gehad de 2 dagen na de iui en dat is eigenlijk wel over, ik blijf wel een licht weeig gevoel in mn buik houden, maar ja dat had ik ook de keren dat het niet gelukt is, zegt dus helemaal niets.

liefs Medusa

Geplaatst

Dee; We horen het binnen 2 weken hoeveel cryo's we evt. zullen hebben, dus het zal ongeveer wel eind volgende week zijn, want daarna (vanaf 6 Maart) gaat het Erasmus dicht.

Ik heb nog steeds buikpijn :-s!!!Kwilde er net wat over gaan schrijven, maar k zie dat je er naar vroeg, vandaag ook, ik moet af en toe gewoon plat achterover gaan liggen, vooral m'n rechter eierstok doet rot veel pijn, en het word niet per dag minder, het blijft gewoon iedere dag pijn doen... Hou onwijs veel vocht vast in m'n buik, maar niet zo dat ik iedere dag n kilo aan kom, (gelukkig), dus ik hele dagen groene thee drinken, om vocht af te drijven.... t werk van geen meter.... al moet ik er wel hondert keer van plassen!!

K weet ook niet hoe het komt, k doe écht rustig aan, k heb m'n werk voor maandag ook afgebeld, k weet wel dat ik nog 2 dagen heb om bij te tanken, maar om maandag ochtend pas af te melden vind ik ook zo lullig, en ik werk in de Huishouding, dus redelijk aan de zware kant... mocht het toch afzakken, dan nog is het werk eigenlijk nie al te goed op dit moment.

De verpleegkundige zei van de week ook dat ik extra voorzichtig moet zijn met zwaar tillen, zeker zolang het zeer doet.

Sowiebo k ben benieuwd hoe het vandaag met je ging... we wachten het af.... en horen het vanzelf.

Sterkte in ieder geval... en hopelijk kun je snel door voor de punctie.

Medusa; Goed idee van die kleuren, vorige maand was lastig idd. maar rood staan is ook niet leuk, dus n goede vervanger.... (granaatappelroodbruin ;-) )

Suc6 allemaal.

Geplaatst

Tweety, wat balen dat je nog zo'n buikpijn heb, hadden ze bij de tp er verder niets over gezegd??? wat rot zo he de ww is al genoeg hoef je nog geen buikpijn bij te hebben.

Goed hoor dat je voor maandag heb afgezegd, enne huishouden is erg zwaar werk.

Bruin is een milde kleur rood vond ik :-) granaatappelbruinrood hihihi

Daar drinken we nog een slokje op :5shotss:

Geplaatst

Ff kort,ma punctie 12 u!aantal hetzelfde,rechts nog steeds verrassing.....

Voor iedereen dikke knuffel en toi toi toi.

Zit op een bb en kan er niet mee omgaan,sorry!

Volgende week meer

Geplaatst

Heel veel suc6 voor maandag Son!!En hopelijk halen ze er een prachtig mooi aantal uit!!

Medusa; ja k baal er ook wel van!!Ze hebben met de TP nog wel gekeken, maar behalve dan dat m'n eierstokken nog flink vergroot waren, was er niks bijzonders op te zien.

De kans op overstimulatie is ook niet zo groot meer, maar goed, die pijn.... kan af en toe wel n potje janken!!

Maar goed... mezelf bijmekaar geveegd, lekker het bad vol laten lopen, en heerlijk met n boek in bad eeeeennnnnn natuurlijk n flesje..... je raad het al ;-)

t is ook zo'n rare buikpijn.... iedereen moet er ook zo om lachen, want ik heb het steeds over'auw m'n eierstokpijn'.... k lag vanmiddag bij m'n moeder op de bank, komt de hond (maltezer leeuwtje) boven op me leggen, want oooo wat houd die toch van me... springt op m'n buik, ik riep 'Kijk uit... voor m'n eierstokken' zit tie me zo enorm zielig aan te kijken haha... gaat tie heel voorzichtig liggen....alsof ze precies weten waar de pijn is, want hij ging er steeds naast leggen....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden