Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wat vul je eigenlijk voor datum in? wel de datum van de eerste dag van je laatste ongi of niet? aangezien je cyclus platgelegd wordt door bijv decapeptyl...

Mocht ik dan dat welbegeerde positieve testje in handen hebben kan ik er ook gelijk een maken :D:D:D:D

Geplaatst

Hey ik kom even kijken hoe hier gaat en wat zie ik:

Tweeeeeeety jaaaaaaaaaa

Janine ook!!!

Judith de streep is heel duidelijk donkerder.

Meiden GEFELICITEERD!!!!

Meiden die geen positieve test mogen krijgen deze keer: Heel veel sterkte!

Alle wachtende veel succes!!!

:wav::wav:

Geplaatst

Wat een positieve berichten hier!! Ik hoop ook zsm op dit bankje te mogen plaats nemen. Morgen krijgen we de echo op 12 dgn voor de TP van ons cryo.

Ik ben echt zo zenuwachtig over het ontdooien. Dit omdat de vorige keer maar 1 van de 4 "perfecte tot goede" cryo's goed ontdooid was.

Dus heel veel hoop heb ik niet.

Geplaatst

Voor diegene die knetterhard van het bankje zijn gevallen, heel, heel veel sterkte!!!

Het bankje moet nog veel groener worden, het begin is gemaakt.....

Voor de 3 groene dames, van harte!

Geplaatst

Leuk he? Jose, zo'n ticker.... vind het wat échter staan... (net of ik anders steeds tegen mezelf zeg 'je bent zwanger' terwijl het nergens te zien is...

Het is idd. vanaf je punctie datum en dan 38 weken verder rekenen....

Geplaatst

Hee meiden,

Wat fijn te lezen dat er al drie meiden groen zijn!!!!

Helaas zijn anderen er ook weer keihard vanaf gedonderd...

Ik zit zelf ook weer in de ww... Afgelopen vrijdag cryo tp gehad, dus nu pas op wd 3. Poeh, nog veeeel dagen te gaan....

Veel succes allemaal!!!

Ivfsh

Geplaatst

vandaag komt het verlossende telefoontje of en hoeveel eitjes bevrucht zijn.... ben aan het werk maar de telefoon onder handbereik hahaha

Hadden jullie na de punctie ook zo'n last van de buik. Ik weet niet wat er mis is, of het mijn darmen, maag of buikspieren zijn maar ik heb een opgezette buik die erg gevoelig is. Wel een redelijke stoelgang. Gelukkig is het onder in de buik wel rustig en pijn vrij.

Iemand tips om weer mijn buik tot rust te krijgen?

Geplaatst

@ Mik0705: Het lijkt idd wel of ik gewoon meer bevestiging nodig heb! Alsof het straks ineens toch niet waar blijkt te zijn... Vanmorgen een clearblue digital gedaan en die gaf zwanger 1-2 weken aan!

Straks even het ziekenhuis bellen, dan wordt het ook weer wat echter denk ik...

@ Tweety: Ik durf het sinds gisteren ook een beetje hard op te zeggen... ik en zwanger... gek hoor! (mijn man heeft t trouwens ook hoor...)

@Noekie: je kunt ook je punctiedatum -14 dagen doen geloof ik voor je 1e CD

@ Jose: Kom op!! Je kan het !!!!

@ Iedereen:nogmaals bedankt voor de felicitaties, echt heel erg lief!

Geplaatst

@ Mutske: Ik had ook behoorlijk last van mijn buik en heb me zo rustig mogelijk gehouden. Verder veel water/thee gedronken EN aan de granaatappelsap natuurlijk!!! hihihi Sterkte...

Geplaatst

Ik kom jullie vanaf vanmiddag ook vergezellen op het wachtbankje! Ik ben zostraks gebelt dat ik om 15.30 mag komen voor de tp.

@Mutske: heb jij al telefoon gehad? Die buikklachten herken ik wel. Ik heb niet echt buikpijn maar meer maagpijn geloof ik. Ik heb dat nog niet eerder gehad na een punctie en heb dus geen idee wat het kan zijn. Ik heb ook een vol gevoel constant.

Ik ben ook aan de granaatappel sap dus hopen dat dat helpt haha

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd meiden! Joehoe! En Tweety ook, terwijl je zelf het topic hebt gestart, wat geweldig goed!! Hopelijk nog veel meer groen deze maand!

Helaas wel voor Lianne negatief, veel sterkte.

Als Belgische en granaatappel-eter tijdens de ww, was ik zaterdag razend nieuwsgierig naar jullie POM-sapjes toen ik over de grens was, en ben meteen de Albert Heijn binnen gestapt. Maar niet gevonden, helaas. Dan heb ik maar een Ocean Spray Cranberry gekocht, toch ook vol anti-oxidanten hihi.

succes nog in de ww he meiden! hou nog even vol!

Ik heb vanavond m'n eerste echo, en boy, dat zijn ook pas lange wachtdagen geweest..

liefs,

Ellen

Geplaatst

Spannend Mutske; weet je al wat meer? Ik heb 1.5week last van m'n buik gehad, pijn aan m'n eierstokken, rommelende darmen, die dan weer tegen je eierstokken 'rammen'...rustig aan doen, en goed drinken!!

Judith; mijn man net zo; die had zoiets van 'moet je nou écht zo'n test geloven??'...vond tie maar n raar idee...haha....maar wel mooi...heb net zo'n digitale gekocht, ga ik ook nog doen...gewoon voor de leuk!!

Suc6 linda; spannend weer hoor!!

Ellen; ja dat voelt ook wel bijzonder ja, dat ik het topic gestart heb, en dan ook 'groen' mag zijn!!

Ja dat gaan wij ook zeker ervaren, dat de WW lang duren, maar de WW tot aan de echo helemaal!!!pffft....zo naar t ziekenhuis bellen, dan hoor ik wanneer de eerste echo is...

Heel veel suc6 met je Echo hoor!!! kijk wel ff omt hoekie hoe het was....

Geplaatst

@Tweety: Laat je wel even weten wat die digitale aangeeft? ben nieuwsgierig! Bij mij 1-2 weken, misschien doe ik er volgende week nog 1... gewoon om te kijken of het stijgt!

Please laat het goed gaan...!

Geplaatst

K heb um net gedaan, bij mij geeft tie 2-3 Weken aan, maar ik ben behoorlijk misselijk, dus ws heb ik een hoog HCG..... (dus niet dat jij gelijk in de zenuwen schiet, want 1-2 had ik ook gewoon verwacht)

Leuk joh, mijn man had het vanmorgen tegen z'n beste vriend (waar hij ook mee samen werkt,) verteld, is zijn vrouw ook zwanger!! die heb ik gelijk gebeld vanmorgen...zo anders ineens....ze zegt, 'nu kan ik meer blij zijn voor mezelf' gewoon omdat ze het zo rot voor ons vond.

kom je ook naar het 12 weken WB??

Geplaatst

Ow, wat goed! Wel fijn dat zij ook zo mee leeft. Mijn beste vriendin is ook zwanger en die is ook zo blij dat we het nu samen zijn, zij kwam een paar weken geleden met lood in haar schoenen vertellen dat ze zwanger was!

Ik blijf gewoon net zo lang testen tot ik mji zeker genoeg voel, want onzeker ben ik nog steeds hoor!!

Heb me net aangemeld op het uitgerekend in november 2011 topic, bedoel je dat?

Geplaatst

Nou ik test vast en zeker ook nog wel heeeeeeel vaak, gewoon 'voor de zekerheid' haha...

je hebt bij het topic Wachtbankje ook nog een 12 weken wachtbankje.... daar kan je tot en met 12 weken ook mee kletsen...

En NOvember....ja daar ga ik me ook aanmelden... klinkt alleen al zoo serejeus...

Geplaatst

ooooh ik word hier gek van, typ ik weer een bericht gaat alles ineens foetsie

maare zjoediezz en tweety VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!! geweldig :):)

meiden die eraf gevallen zijn: hopelijk kunnen jullie de kracht vinden om door te gaan heel veel sterkte

en wachtenden wat duurt t lang he? jeeemig

ik ga zo ook voor t eerst aan de granaat appelsap,.. had eerder geeen tijd om het te halen:)

xx

Geplaatst

Ja leuk he Medusa!! vind het ook wel heel bijzonder!!

Dank je hoopvol, en wachten duurt heeeeel lang, daar weet ik alles van ;-) maar lekker aan de sap dan he!!

Geplaatst

tweety en judith>hebben jullie je ook al gemeld bij het 12 weken wachtbankje,hahaha ik wachtte ook op jullie,vind het ook nog gewoon eng allemaal,en deze weken tot aan de echo vind ik nog minder dan de twee ww

wat grappig,mijn vriendin is ook 21 weken zwanger,en ze was zo happy voor ons.....ook toevallig dat bij jullie ook een vriendin/collega van man ook zwanger is

liefs janine

Geplaatst

Janine; ja ik heb me allebei gemeld; 12 weken wachtbankje en November topic... het is ook allemaal nog best eng, en nog onwerkelijk!!

k blijf het maar tegen mezelf zeggen 'yes, k ben zwanger' en als ik dat dan zeg, is het weer net of ik sta te liegen...

maar als ik weer kijk hoe ik me voel...dan geloof ik het wel weer; misselijk met vlagen...zat vanmorgen bijna in m'n auto te kotsen!!hihi...

Toevallig he? m'n andere vriendin is ook zwanger (zit allemaal in de zelfde vriendengroep) die is 16 weken...al had m'n vorige poging gelukt, was ik net zover als haar geweest, dus ze was nu ook zo blij, want ze moest zo hard huilen toen ze het vertelde!!

liefs

Geplaatst

Ik word helemaal blij van de berichten hier na een dagje werken!

Het is onwerkelijk meiden, maar het is echt waar.......JULLIE ZIJN ZWANGER!!!

Komt ie, want ik wil nog veeeeeeeeeeeel meer groen:

:wav:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden