Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Janine: 2 maart(2 embryo,s)

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Sowiebo: 16 maart

Jose: 16 maart

Dee: 17 maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Corina: 23 maart

Adelaida, je kopieert het lijstje en dan plakken. Jezelf ertussen zetten en klaar is kees ( als het goed is).

Elke, ik doe mee... :wav:

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Janine: 2 maart(2 embryo,s)

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Sowiebo: 16 maart

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Corina: 23 maart

Thankx Jose!!

Geplaatst

Hallo lieve meiden

Het is even stil geweest van mijn kant, maar ik heb goed nieuws een positieve test!!!!!!!!!

Alleen kunnnen we het allebei nog niet geloven.

Hebben jullie dat ook?

Ik ga even teruglezen

Liefs een blije maar o zo onzekere Roos

Geplaatst

O Roos, meid!Wat leuk!!k zat me al af te vragen vanmiddag hoe het met je was!! Maar dan was het een goeie dag voor TP..haha.. bij ons allebei gelukt...

Wanneer heb je getest?? Ongelofelijk he?? duurt even hoor voor je het door krijgt, wij hebben zaterdag getest, en ik moet het ook nog steeds tegen mezelf zeggen....

liefs

Geplaatst

Rosella, wat een goed nieuws...gefeliciteerd. Zet je jezelf in het lijstje? Staat wel zo mooi dat lentegroeneblaadjesappeltjesgranaatgroen ( of zoiets)....

En je loopt helemaal tegelijk met Tweety, gaaf hoor!

Geplaatst

super tweety!!

IK heb vrijdag voor het eerst positief getest (was ook de testdag)

Zaterdag, zondag en maandag ook (hoezo op zoek naar bevestiging)

Jose bedankt voor je felicitatie. Ik zal het lijstje opzoeken.

Volgende week donderdag al eerste echo, omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in m'n voorgeschiedenis heb.

xx

Geplaatst

bevestiging?hoe kom je daarbij??haha... wij hebben ook nog maar 3 testen gedaan, en er volgen er vast ook nog wel meer...

Dat is al snel,voor n echo, maar wel lekker.... weet je tenminste waar je aan toe bent.

Wanneer ben je uitgerekend? want was dit een cryo? of een verse?

xx

Geplaatst

Er zijn twee cryo's teruggeplaatst. Uitgerekende datum nog geen idee.

Durf ik me ook nog niet in te verdiepen.

En ja de echo is heel vroeg, maar dan weten we zeker of het vruchtje in de baarmoeder zit.

Hoop zo dat het goed blijft gaan. Heb maar weinig kwaaltjes behalve soms gevoelige borsten

en wel een paar dagen menstruatiebuikpijn gehad.

xx

Geplaatst
Hallo lieve meiden

Het is even stil geweest van mijn kant, maar ik heb goed nieuws een positieve test!!!!!!!!!

Alleen kunnnen we het allebei nog niet geloven.

Hebben jullie dat ook?

Ik ga even teruglezen

Liefs een blije maar o zo onzekere Roos

Gefeliciteerd! Op naar de 1ste echo!

Geplaatst

Hoi Noekie, ik hoop dat je te vroeg bent met testen.

10 dagen is wel twijfelachtig. Maar begrijp dat je niet langer kon wachten!

Voor alle andere dames die nog in spanning zitten, veel succes.

Wij gaan even lekker een paar dagen op vakantie alvorens met de volgende poging verder te gaan!

Groeten jrn

Geplaatst

@ Roos gefeliciteerd!!

@jrn ik heb aan het eind van wd 9 getest dus ik hoop ook dat het te vroeg is, maar ben nu wel een stuk kalmer, dus het is toch ergens goed voor geweest :D

Geplaatst

@ Roos: Van harte! Ik ben het met tweety eens: er zullen nog wel wat testjes volgen!!! (heb er al 5 gedaan... hihii)

Net voor t eerst bijna over mijn nek gegaan.... Ow, en ik heb zo patienten behandelingen.... bbrrr...

Geplaatst

Noekie hoe gaat het? Vervelend dat je een negatieve test had, maar je was erg vroeg zag ik.

Ik hoop dat de test op 12 maart helemaal super is!!

Zjoediezz jij ook gefeliciteerd. En al over je nek gegaan wel fijn een bevestiging, maar

wel vervelenmd natuurlijk.

Ik heb geen klachten en dat baart me wel zorgen!

Alle andere meiden bedankt voor de felicitaties en heelveel succes!!

liefs,

roos

Geplaatst

Ok, ik ben officiëel een onzekere doos.... Misschien moet ik mijn schermnaam hier maar eens in veranderen!

Ik had over een bloedtest gedroomd en vanmorgen dacht ik: Ik bel gewoon mijn huisarts, leg het verhaal uit en vraag om een bloedtest... (in ons zh krijg je die niet standaard helaas)

Nou.... dat vond ie met 5 positieve testen een beetje overbodig! Maar hij begreep me gelukkig wel. hihihihihihi.... Ben ik erg dan??

Ik haal vanmiddag nog 1 digitale predictor en dan moet ik het toch wel allemaal geloven toch?

WAAHHHH.... dom, dom, dom...

Geplaatst

@Roos: gefeliciteerd!!! Fijn dat je al op tijd een echo hebt zodat je dan ook bijna zeker weet dat het goed zit.

@Jrn: geniet van je vakantie. Waar ga je naar toe?

@Judith: Ja ik zou het maar geloven hoor als ik jou was. Het zou een beetje vreemd zijn als al die testen niet klopten hihi.

Geplaatst

Hahaha Judith.... idd wat overbodig.... maar toch, kan het me ook wel voorstellen hoor!!

Houd je je eten nog een beetje binnen? Dat lijkt me ook wat ja, als je onder werktijd moet spugen....... of bij 't boodschappen doen ofzo (supermarkt kan ook zo stinken).

Roos: gefeliciteerd!!

Ik heb nog even een vraagje aan degene(n) die de granaatappelsap hier introduceerde(n): is dit goed voor je in deze fase van de behandeling vanwege de anti-oxidanten, of vanwege de natuurlijke oestrogenen???? (of misschien nog iets anders?) Hoop dat iemand hier het antwoord op weet...

Liefs Dee

Geplaatst

hahahah zjoedizz grappig met 5 positieve testen :) maar ik begrijp het wel hoor

roos van harte gefeliciteerd

trouwens, ik vind die granaatappelsap niet lekker brrr maar ja ik drink er ''sochtends en ''savonds 1 glaasje

ik zit nu op wd 7 en voel helemaal noppes nada nikkes nu beginnen de zenuwen

Dee78 ik las op internet dat een granaatappel heeel veel zaden heeft waardoor ie bekend staat om zn vruchtbaarheid

oh en noekie, ik ben ooit een keer zwanger geweest, daarbij had ik op mn nod een neg test zon test van etos en de dag erna een posi test van kv

ik ga ff vieze sappen halen pompiedompiedom xxx

Geplaatst

wat is het rustig?:O;) haha niet gewend van jullie dames,

ik had een vraagje: tijdens de wachtweken eten jullie de dingen niet die je tijdens een zwangerschap ook niet mag eten?dus geen filet , alcohol etc....mijn gyn zegt dat t weinig uitmaakt ivm dat de eventuele embryo in een soort dooier zit die nien aan je lichaam is gekoppelt( ofzoiets)?

xxx

Geplaatst

Je gyn heeft gelijk! Maar ik houd er toch al rekening mee. Het embryo krijgt z'n voeding nog niet via jou tijdens de wachtweken. En ook daarna nog niet. Durf even niet te zeggen vanaf wanneer wel.

Hier eindelijk op de helft....wd 7!

Geplaatst
wat is het rustig?:O;) haha niet gewend van jullie dames,

ik had een vraagje: tijdens de wachtweken eten jullie de dingen niet die je tijdens een zwangerschap ook niet mag eten?dus geen filet , alcohol etc....mijn gyn zegt dat t weinig uitmaakt ivm dat de eventuele embryo in een soort dooier zit die nien aan je lichaam is gekoppelt( ofzoiets)?

xxx

Oeps..., vandaag nog filet op!!

Nee, ik hou nog geen rekening met mijn eten. We met drinken, aan alcohol doe ik nu niet meer :D

Liefs Elke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden