Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Linda meid, wat een teleurstelling.

Ik snap dat je het somber inziet voor morgen al weet je het nooit maar de kans zal klein zijn...

Heel veel sterkte!!!!!

Dikke omhelzing,

Yolande

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Linda, wat een vreselijke domper...... Er is nog wel hoop natuurlijk zolang je niet ongi bent. Ik blijf gewoon nog even voor je doorduimen

Geplaatst

Jeetje, wat wisselen hoop, blijdschap, onzekerheid en verdriet zich hier af. En helaas nog weinig groen deze maand.

Dikke knuffel voor iedereen hier.

Geplaatst

Hallo dames. Mag ik op t wachtbankje? Ik heb een een cryo terugplaatsing gehad op de 17e en moet bloed prikken op de 29 ste. Denk zelf om zondag ochtend te testen. Bij mij in natuurlijke cyclus zonder meds. Wel

Pregnyl off course. Heb nu al t idee dat ik ongi moet worden. Dat zou wel raar zijn. Nou ff wachten dus... Succes allemaal! X

Geplaatst

Linda: Heel veel sterkte meid, maar ik zou voor de zekerheid wel nog met een wat gevoeliger test en sterkere ochtendurine proberen.... You never know!

Hier een hele mooie echo gehad, er klopte een hartje!! JJEEEAAAHHH... NU geloof ik het echt helemaal!!! Beebje is 6,3 mm.... ieniemienie!

Op naar meer groen meiden...

Truste allemaal, ben gesloopt!

Geplaatst

Hi Louise, wij lopen dan bijna gelijk. Ik kan ook rond de 29ste testen, mijn terugplaatsing was al op de 14e maar ik moet woensdag mijn laatste hcg injectie nemen dus eerder testen heeft vast geen zin. Heb nu een heel erg opgezette buik en rechts achter in mijn rug wat steken, iemand hier ervaring mee...? Zal vast door al die hormonen komen. Succes met wachten...

Geplaatst

zjoediezz, wauw meid wat geweldig, heerlijk gevoel zeker!!

Andere nieuwe wachtenden welkom, willen jullie jezelf evt aan het lijstje toevoegen?

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee:
17 maart - vmk

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Zomerzotheid: 22 maart

Corina: 23 maart.

Mutske: 23 maart

Wannabemom: 26 en/of 31 maart?

Eef: 27 maart

Yolande: 30 maart

Hope: 30 maart

Geplaatst

@louise: ik heb ook de 17e een cryo-TP gehad!! Wij mogen voor de iui op 26 maart testen en voor de cryo op 31 maart. Maar ik ga dus ook proberen om zondag pas te gaan testen. Vrijdag is het 2 weken geleden na de pregnyl. Dat ga ik aanhouden voor de dag dat wrs. het HCG wel uit mijn bloed zal zijn.

Hier ook nog geen symptomen. af en toe een steekje in mijn rechter zij. Maar tja, ik voel nu natuurlijk ook echt alles.

Hier is ook elke dag weer eentje er bij! wachten duurt ook zo lang he.....

Geplaatst

@ Linda zo uit mijn hoofd reageert de clear bleu digitaal pas bij een hcg van 50 en een kruidvat test bij een hcg van 5 of 8 (weet t niet meer) dus er zit wel degelijk verschil in!!

Geplaatst

Alle die positief getest hebben, van harte & houden zo!

Alle die negatief getest hebben, sterkte met het verlies/teleurstelling... verschikkelijk en ik hoop dat je de moed erin houdt...

liefs

Geplaatst

Judith gefeliciteerd met je mooie echo!! Lekker genieten.....

Linda wat balen, zo lang er geen bloed te zien is, is er misschien nog hoop? In dat geval later deze week nog keertje 's morgens testen met KV test? Die van 2 voor 5 euro zijn behoorlijk gevoelig!

Wachtenden: succes!!

Geplaatst

Inmiddels ben ik al ongesteld. Dat moet ik mijn lichaam wel nageven dat ik netjes op de testdag ongesteld word.

Gisteravond flink uitgejankt. We moeten heel dankbaar zijn dat we tenminste Julian hebben mogen krijgen. ER zijn zat mensen die helemaal geen kinderen krijgen wij hebben het geluk tenminste al eens mogen meemaken.

Mijn zus stond ook ineens voor de deur gisteravond. Dus ik barstte weer in janken uit en toen hebben we samen een potje zitten te janken. Ze had uit voorzorg al een doos chocola meegenomen dus ik dankbaar heb opgegeten.

Ik heb net het ziekenhuis gebelt om de uitslag door te geven. De assistente toonde totaal geen medeleven en vroeg meteen heel zakelijk hoe ik verder wil. Ik zei dat ik nog 2 cryo's heb. Het schema en de recepten zou ze opsturen en dat was het dan.

Ik moet vanmiddag de verpleegkundige even bellen om te vragen of ik ook eerst weer aan de lucrin moet. Ik heb geen idee hoe dat gaat met cryo's.

Ik drink mijn koffie op en ga dan even naar het centrum lekker shoppen voor mijn zoon. En proberen van het lekkere weer te genieten.

@Judith: Wat super dat je een mooie echo had! Nogmaals een hele dikke felicitatie!!

Alle anderen op het wachtbankje : heel veel succes.

Geplaatst

@ Linda, meid wat kl#$%@te voor jullie, en zo'n doos chocola begrijp ik helemaal, wat een geweldige zus heb je dan!

Hier is het rustig aan het front, ik moet nu weer tot 12 april wachten. De assistente zei dat ik meteen al mocht stoppen met de utrogestan. Dat vind ik best eng; ik ben immers te vroeg gaan testen en zou morgen pas gestopt zijn normaalgesproken. Wat is jullie ervaring hiermee? Zou ik gewoon een paar dagen doorgaan tot ze op zijn? Ik heb zelf het gevoel dat ik het wil afbouwen; nu 2 x per dag en dan een dag of 2 maar 1x? Graag jullie input!

Nou dan zal ik me maar eens groen maken, mocht het alsnog misgaan heb ik er in ieder geval even op gestaan.....

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart - vmk

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Zomerzotheid: 22 maart

Corina: 23 maart.

Mutske: 23 maart

Wannabemom: 26 en/of 31 maart?

Eef: 27 maart

Yolande: 30 maart

Hope: 30 maart

En nou maar duimen dat ik groen mag blijven....

Geplaatst

@Lisa: Jij staat helemaal niet op het lijstje!! Zou eigenlijk nog wel even moeten voor de statistieken... het is nu zo'n rood bankje geworden!

@Mutske: Ik heb geen ervaring met die bolletjes, maar als jij je er niet goed bij voelt zou ik of nog doorgaan tot wanneer het eigenlijk had gemoeten of rustig afbouwen. er is geloof ik ook een topic over hoe lang door te gaan met utrogestan. Dat verschilt per zh, in belgie of duitsl. zou dat langer zijn dacht ik... Succes!!

Geplaatst

Mutske, ik zou zelf ook even doorgaan hoor. Ik moest ze 10 weken blijven gebruiken, dan mag jij toch wel een paar daagjes langer doorgaan?

Judith: Oh wat een prachtig mooi nieuws. Wat zul je blij zijn! Ben blij voor je!

Linda ik had al geschreven hoe rottig ik het voor je vind..... ga lekker voor je zoon shoppen en tel ondertussen je zegeningen! Een mooie zoon en een zo'n lieve zus....dat heeft niet iedereen.

En wie weet......... mijn vriendin is net bevallen van een "cryo"meisje. Het kan dus zomaar raak zijn de volgende poging! Hou je taai meid!

Groetjes

Noor

Geplaatst

Lieve Linda, wat bewonder ik je karakter om gelijk weer met de positieve dingen, zoals je zoon, bezig te zijn.

Ik ben zelf ook altijd van het glas is halfvol maar in dit geval was het niet gek geweest als je vandaag echt even negatief was geweest. Knap van je!!!

Hopelijk geniet je heel erg extra van je zoon!!! Trouwens Julian vind ik de mooiste naam die er is voor een jongen....

Mutske, meid je bent nu echt lentegroen !!! :confettistars:Even over je vraag mbt die bollen. Dat is precies waar ik nu al over nadenk..... in principe neemt je lichaam die aanmaak over en heel zelden niet.... Tja ik zou ze ook zeker lekker op maken hoor, kwaad kan het sowieso niet en in sommige ziekenhuizen worden ze tot wel 10 weken voorgeschreven.

Waar loop jij? Ik zou het anders eens navragen. Ik loop in het vu en daar zeggen ze gebruiken tot 12 dagen na de tp...

Dus lekker opgebruiken zou ik zeggen!

En Lisa, voel jij je ook lekker groen? Nog kwaaltjes of alles rustig?!:ygg:

Dames, hier beginnen nu al wat zenuwen.... ik heb alleen maar wat last van de darm, beetje ongi-actige licht pijn maar nog veel te vroeg voor ongi. Niet moe en niet misselijk, maar ja pas op dag 4...pffff....

Geniet van het mooie weer vandaag!

Geplaatst

@judith haha ja voor de statistieken is het wel zinvol inderdaad. ik loop in dd enmoet de bollen in iedergeval gebruiken tot 1e echo, dat is in mijn geval 6 wkn en een dag en dan kijken ze verder.

Geplaatst

@yolande nog steeds groen gelukkig. Heb een behoorlijke overstimulatie, dus de kwaaltjes zijn lastig te onderscheiden. worden ze veroorzaakt door zwangerschap, bollen of vocht in mn buik. Wat duur het wachten soms lang he, zal heel hard voor je duimen

Geplaatst

Lieve Linda , wat ben jij dapper geniet van het shopen voor je zoontje en wat geweldig dat je zus aanvoelde dat je haar nodig had!

Ik hoop dat je je snel beter voelt want ook al heb je al een mooie zoon het verlangen bljft, succes met de volgende oging dikke kus Roos!

Geplaatst

Linda; heel, heel veel sterkte meis... en ik wens je veel kracht om weer verder te kunnen!!Wat lief van je zus dat ze kwam!!! K hoop dat je snel weer de moed hebt om verder te gaan!!

liefs

Geplaatst

Linda veel sterkte met het verwerken van wederom een grote teleurstelling!!

Rosalinda/Zomerzotheid, hoe is het nu met jou dan? Klopt het dat je al meerdere keren hebt getest? Ik weet het niet meer zo goed...... maar ben wel benieuwd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden