Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

icon1.png

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee:
17 maart - vmk

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Zomerzotheid: 22 maart

Corina: 23 maart.

Mutske: 23 maart

Wannabemom: 26 en/of 31 maart?

Eef: 27 maart

Louise: 29 maart

Yolande: 30 maart

Hope: 30 maart

Ik heb mezelf en louise ook weer rood gemaakt. Op naar de volgende poging....

Geplaatst

zit hier mijn op mijn best te broeden... blijf zweven tussen hoop en vrees. Ik voel me op zich prima; heb met vlagen pijnlijke borsten en onder in mijn buik een trekkend gevoel. Dan maak ik me ongerust... "blijf alsjeblieft zitten" gaat dan door mijn hoofd.

Soms heb ik de neiging weer een test te kopen; het is dat ik niet vloei anders geloofde ik het gewoon niet. Kan nog niet hardop of in mezelf zeggen "ik ben zwanger"......

maart loopt ten einde. Ik ben het met de rest eens dat het geen geweldig resultaat is op dit bankje; vindt het hard en verschrikkelijk voor de meiden die (weer) een zware behandeling moesten doorstaan zonder resultaat. Hoe oneerlijk is het leven dan.

Geplaatst

Zo, even een berichtje van mij... Het bankje is inderdaad erg rood, veel te rood.

Ik mag over drie dagen testen, vind het doodeng.

Heb geen idee durf er echt niets over te zeggen..... ik hou jullie op de hoogte..

Geplaatst

Ahhhh wat een slecht nieuws allemaal. Yolande hoop dat jij positief test deze week. Ik ga morgen test doen maar ben er doodsbang voor... Nu heb ik nog hoop maar als de test negatief is dan is het zo definitief.

Heel veel sterkte allemaal!!!

Geplaatst

Ja, het lijstje had echt wel meer groen kunnen zijn, en liefst allemaal natuurlijk. Maar we mogen de moed niet verliezen voor de laatste meiden van de maand he! Ik duim mee met jullie, en hoop dat het wachtbankje april wat groener mag wezen.

Sterkte voor diegenen die negatief getest hebben, het is telkens zwaar om elke keer opnieuw de moed bijeen te rapen en opnieuw erin te willen duiken. Maar het komt er nog wel van hoor! Er zijn zoveel mooie verhalen, ook hier op het forum! Hou daaraan vast.

Even nog aan mutske: ik heb nog altijd dat gevoel dat jij nu hebt haha. Zolang ik niks vloei, zal ik wel zwanger zijn zeker? Elke keer op het toilet kijk ik extra, of die onderbroek nog wit is. Gelukkig tot nu toe nog wel..

Dikke knuffel,

Ellen

Geplaatst

ja Ellen dat doe ik ook, heb express wit ondergoed aan, en ren ook regelmatig naar de wc.... ik zal ook zo opgelucht zijn als ik 12 april de echo krijg en dan 1 of 2 hartjes zie kloppen.....

Geplaatst

Thanks voor jullie positivisme.....

Wannabemom, Eef en Louise, wat een domper zeg... Waarom toch... Sterkte meiden en snel naar een volgend wachtbankje met beter resultaat.

Ellentrik en mutsje, lief dat jullie nog zo meelezen en leven, net als meerdere dames hier trouwens.

Mutsje, ik kan me voorstellen hoe spannend het nog steeds voor je is.....

Hier was ik vanavond beetje neerslachtig omdat ik een heeeeeel licht zeurderig buikpijntje voelde. Maar nu ik naar de wc ben geweest is het weer weg, zit nu ook echt te broekloeren en heb nu niet zo'n positief gevoel.... Maar goed ik probeer het wel te blijven..... Kan jij me niet even meetrekken naar het groene kleurtje Mutske....?!

Trouwens goed nieuws van Hope, ik las net in een ander topic waar hope en ik ook schrijven dat ze zwanger is! Dus in ieder geval nog een positief bericht. Aangezien zij nu in het ziekenhuis ligt en ze denk ik niet makkelijk kan schrijven meld ik het vast even.... Ze denken dat ze misschien overstimulatie heeft maar t wordt nog onderzocht.

Bij deze gefeliciteerd en ook veel sterkte Hope!

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart - vmk

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Zomerzotheid: 22 maart

Corina: 23 maart.

Mutske: 23 maart

Wannabemom: 26 en/of 31 maart?

Eef: 27 maart

Louise: 29 maart

Yolande: 30 maart

Hope: 30 maart

Ik heb mezelf idd groen gemaakt! We zijn zwanger, yeaaahhh! Helemaal blij.

@ Yolande: zoals ik ook in het andere topic heb geschreven, geef de moed niet op meis! Het kan nog!

Voor alle meid die rood zijn geworden, ECHT K*T!! Hoop zooooooo voor jullie dat het de volgende keer raak is. Houd hoop!!!

Voor iedereen die deze maand zwanger zijn geworden, VAN HARTE GEFELICITEERD!!

Groetjes Hope

Geplaatst

Wannabemom, eef en louise; meiden, heeeeel veel sterkte in deze grote terleurstelling!!!

Wat oneerlijk, k wens jullie alle kracht toe, om weer verder te kunnen.

Bij deze een dikke knuffel!!!

Hope Van harte gefeliciteerd meid!!Wat een mooie afsluiter van de maand!!

K zie dat je 3 Dec. uitgerekend ben, dan ben je ws de eerste van het topic 'uitgerekend in December' errug leuk!!!

Yolande; dat zeurderige gevoel hoort er ook bij als je zwanger bent hoor!!k had het ook n paar dagen voor ik ongi moest worden, en heb het nog steeds af en toe met vlagen.... hoort erbij!!!

Dus wie weet!!!

Ga je eerder testen?

liefs

Geplaatst

Wannabemom en Louise sterkte! Ik weet hoe moeilijk het weer is.....

Hope, gefeliciteerd meid!!! Toch nog een groene op het eind gelukkig

Geplaatst

Jaaaaaaaah Hope, wat geweldig! En nu vasthouden hè!

@Yolande: ik straal helemaal groen uit naar je en hoop zó dat het afgeeft en we dit wachtbankjemet een groen staartje mogen afsluiten!!!!!

Ik ga zo even naar IKEA voor wat spulletjes voor ons nieuwe huis (al 2 maanden de sleutel en aan het werken daar; zeker nog een maand bezig) maar zal stiekem ook even ledikantjes gaan kijken hahaha! Wishfull thinking rules!!!!!!!

Geplaatst

Hope: gefeliciteerd! Idd fijn om nog wat groen te zien aan het eind van de lijst.

Yolande en Swiss nog even succes!! (Swiss zou vandaag gaan testen toch?)

Geplaatst

Dank jullie wel voor jullie succes wensen....

Heb nog steeds precies het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar ja je weet het maar nooit.

Omdat ik nu zo onrusitg ben geworden door die zeurderige pijn gaan we vanavond testen als mijn mannetje ook thuis is van werk, want ik ga er toch al vanuit dat het niet zwanger is dus ik wil gewoon zekerheid en de punctie is morgen 2 weken geleden dus testen kan nu echt wel.

Tweety, bedankt je geeft me weer een sprankje hoop..... het zou mooi zijn als het hetzelfde als bij jou is...al denk ik nog steeds voor 95% zeker te voelen dat het wel een menstruatie wordt.

Mutske, veel plezier in de ikea!! Koop maar vast een knuffeltje, dat mag best toch!

Swiss, ga jij ook vanavond testen? Succes alvast meid!

Geplaatst

Vanmorgen mijn man naar Schiphol gebracht en daar een test gekocht, snel getest zodat hij het ook nog kon zien en de digitale Clearblue test gaf 1-2 weken zwanger aan!!!!! Maar ik durf toch nog niet helemaal blij te zijn... Ik heb de gynaecoloog in Zwitserland gebeld en volgens de assistente kan het nog de hcg van afgelopen woensdag zijn (was injectie van 1000). Ik vlieg woensdag terug naar Zwitserland en laat donderdag een bloedtest doen. En nog twee digitale testen gekocht om morgen en woensdag nog te checken. Hoop het zo....

Yolande heel veel succes vanavond!!! Hope gefeliciteerd!

Geplaatst

Jeetje Swiss, wat spannend.... Ik weet niet precies hoe lang die pregnyl doorwerkt maar het zou toch geweldig zijn als het niet meer van de pregnyl is!!!

Oh wat spannend Swiss, ik duim voor je....:duimen draaien:

Ik ga zo onderweg naar huis een test kopen en rond 19.30 uur als m'n man thuis is testen, ik ben klaar met het wachten.:happy8:

Liefs Yolande

Geplaatst

Oh Swiss, wat een spanning.... zou inderdaad overmorgen nog eens testen. Het kán nog een restje Pregnyl zijn, maar als ik me goed herinner test een Clear blue digitaal pas vanaf 50 hcg, dusss.....

Woensdag 1000, donderdag 500, vrijdag 250, zaterdag 125, zondag 68, maandag 34.....

Ik hoop van harte dat hij positiever wordt :)

Yolande, heel veel succes voor vanavond, mijn duimen draaien voor je.... wat zullen de zenuwen nu door je lijf gieren.

Geplaatst

Hi Jose, wat goed deze informatie. Ik dacht het ook ergens gelezen te hebben, ik doe gewoon morgen en woensdag nog een test en dan donderdag via de gynaecoloog.

Geplaatst

Oh meiden, wat een akelig rood bankje is het geworden!!! Alle zwangeren, gefeliciteerd, geniet er lekker van!!!

Iedereen die negatief getest heeft, succes voor de komende behandeling, hopelijk zijn jullie (en ik) dan allemaal GROEN!!!

Liefs Lianne

Geplaatst

En hier valt er nog een van het bankje. Vandaag eerder een bloedtest gehad en helaas negatief.

Yolande hoop dat jij het bankje toch nog mooi groen afsluit.

Geplaatst

Mira, klote zeg. Hoop dat je snel door mag naar t volgende bankje?

Oh dames, ik heb net tegen al mijn verwachtingen in........positief getest....!!!!!

Weliswaar met die goedkope kruidvat test en daarna nog met die iets duurdere kruidvattest...

Ik geloof het bijna niet, maar het kan toch echt geen pregnyl meer zijn na 15 dagen?

Ik heb nog steeds het gevoel ongi te worden maar kennelijk kan dat erbij horen??

Ik ben heel blij maar vind het nog wel eng om echt blij te zijn, herkennen de zwangeren dat?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden