Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh, wat een geruststelling! Bedankt voor je snelle reactie... Ik zal eerst maar eens die peren proberen en misschien pruimen ofzo. Ik hoop dat ik snel van dat volle gevoel en geborrel af ben! hihi...

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Judith,

Graag gedaan hoor! Enne niet teveel peren en pruimen, het is niet de bedoeling dat je de hele dag gevangen zit op het toilet. Ik zal wel eerst met je huisarts overleggen!! Wat het beste bij jouw situatie past

Liefs Debbie

2011.pngMaak een ticker

Geplaatst

He meiden...

HOe ist hier? darm praat!heb er ook 'last' van... normaal gesproken heb ik spastische dikke darm, niet écht heel veel last van, omdat ik er aan gewend ben...nu rommelen ze heel erg, en idd. vanaf vorige week werd het al harder (waardoor ik al hoopte dat ik zwanger was)... laxo roosvisee schijnt ook goed te zijn...goede vezelrijke voeding...kiwi's...

Het kan door je darmen niet fout gaan hoor Judith!!

Hier misselijk, net zelf voor t eerst over gegeven...maar ben er wel blij mee (ik spuug erg makkelijk gelukkig) k had het er gisteren nog met m'n moeder over, die spuugde vanaf de dag dat ze ongi moest worden t/m de bevalling...dus ik hoop dat ik hierin wat minder op haar lijkt.... maar vooralsnog lijk ik weer eens veels te veel op m'n moeder ;-)

Janine; ik herken het koud hebben... 'kzit standaart 's avonds onder n vliesdeken (je weet wel..zo'n foeilelijk ding ;-) )

Debbie; idd. snel vol zitten met eten, terwijl je van te voren honger heb... en kvind het ook snel stinken...gister at ik brocoli...dat ruikt pas ranzig als je zwanger bent...hihi...

Geplaatst

Hey allemaal,

ow best nog wat mensen die last hebbben van de darmen wel fijn dat je er wat voor kan krijgen.

Mijn darmen doen niet gelukkig niet echt zeer meer, wel zet mijn buik al behoorlijk op vooral in de avond hebben jullie dit ook??

Heb ook elke dag hoofdpijn, of dat er nu ook bij hoort weet ik eigelijk niet.

@tweety hopelijk blijf je niet overgeven, want je zou idd maar al die maanden boven de wc hangen pfff

Komt vast goed:)

haha en die kou komt me ook erg bekend voor, savonds doe ik mijn elecktriche deken aan heerlijk!

Hebben jullie het eiglijk al aan mensen verteld?

nou allemaal rustig aan doen

Geplaatst

dames

pfffff vanmorgen met afvegen bloedverlies,ba bah,maar goed toch naar curcus,maar ben lang niet fit,ben niet warm tekrijgen,zo duizelig,hoofdpijn,echt vreselijk,neiging tot flauwvallen,dus toch maar de poli gebeld,en kwart over twee moet ik langs komen,voor bloedprikken en echo,oooo wat ben ik zenuwachtig,zo denk je alles zit goed,en opeens kan het mis gaan,jullie horen van

liefs janine

Geplaatst

Hallo Mede zwangere!

@ Janine Nou meis hoop dat je gerustgesteld bent inmiddels we horen graag van je hoe het nu met je gaat!!

@ Tweety Wou vandaag brocoli eten, maar als ik je zo hoor sla ik graag over!! En succes met je misselikheid hoop voor je dat je inderdaad niet al die maanden boven de pot moet kijken!

@ Sas De meeste mensen in onze omgeving wisten van onze behandelingen af dus vragen ook de meeste of het dit keer gelukt is dus in ons geval weten al veel mensen dat we zwanger zijn, maar natuurlijk niet iedereen he!! Wij ontkwamen er niet aan maar na de echo van 9 weken als dan alles nog goed mag blijven gaan schreeuwen we het van de daken!! en jullie?

Liefs Debbie

2011.pngMaak een ticker

Liefs Debbie

Geplaatst

@debbie bij ons net zo ouders en schoonouders weten er vanaf en een vriendin.. omdat zij ook wisten dat wij met de ivf bezig waren.

Denk dat ik na de eerste echo het mis ook wel tegen meer mensen ga vertrellen

Moeilijk he je wil het eigelijk tegen iedereen vertellen omdat je zo blij bent haha

liefs

Geplaatst

hee dames

ik ben weer terug,heb een echo gehad en er zat een mooi vruchtzakje,verder kon je niks zien,maar het leek nu prima,mmmm ws zat er ook nog eentje achter,maar dat kon ze niet goed zien,hahaha,zou het super vinden dat het er twee waren,

waar dat bloed weg komt is een raadsel,iedergeval niet van het vruchtzakje,want ze zag geen bloed,verder bloed geprikt en morgen kan ik daar over bellen,en mag maandag voor de volgende echo komen,en dan kunnen we als goed is een hartje zien kloppen

ze zag aan me,dat ik me echt niet fit voelde,moest rustig aan doen,bloeddruk was goed,dus weer iets gerust gesteld,bloeden is ook alleen met afvegen,en zo nu en dan......

zijn jullie even op de hoogte

liefs janine

Geplaatst
Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

7 november - Janine

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

21 maart - Zjoediezzz & Poohbeer

22 maart - Sas27

14 maart - Janine

29 maart- Tweety

04 april - Debbie 79

even echo datum aan gepast
Geplaatst

gelukkig dat het goed was..

ow dat word dus spannend miss wel 2 hihi...

wel beter dat je volgende week weer een echo krijg...

liefs

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

7 november - Janine

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

21 maart - Zjoediezzz, Poohbeer & Danaa

22 maart - Sas27

14 maart - Janine

29 maart- Tweety

04 april - Debbie 79

Hee zwangere meiden! Heb een paar dagen niet gekeken, wat super dat het lijstje is gegroeid!

Janine wat fijn dat je bent gerustgesteld, kan me goed voorstellen dat je heel onzeker wordt bij het zien van dat bloed.

Ik heb ook last van verstopping en probeer daarom veel water te drinken en fruit te eten. kiwi"s helpen idd ook!

Geplaatst

zo vandaag is week 6 aangebroken. spannend hoor..

zal blij zijn als we een weekje verder zijn..

zodra als ik wat voel is het gelijk na de wc.. echt erg haha...

liefs

Geplaatst

De eerste echo van uitgerekend in november is vandaag.

Nathalie, veel succes en hopelijk kijkplezier!

Geplaatst

@Nathalie hoe was de echo?

@Angel jij volgende week ook de echo he, gaat de tijd langzaam he, maar je komt aardig in de buurt :)

Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Geplaatst

Hoe was de echo nathalie?

Angel; die onzekerheid heb ik ook hoor, vanmiddag voelde ik wat 'lopen' gelijk in paniek, ik thuis naar de wc gerend....nix aan de hand, gewoon vocht...

De tijd lijkt erg langzaam te gaan, terwijl je achteraf zal zeggen dat het wel mee viel... voor je t weet leg je te puffen...haha...

Geplaatst

Hey allemaal

Ik heb vanmmidag een klein beetje bruinverlies gehad bij het afvegen. gaf geen goed gevoel.

Ik had dit op de testdag ook.

Gelijk ziekenhuis gebeld, maar zij zeggen zolang er geen helderrood bloed uit komt en erge krampen is het 9 van de 10 keer goed

zo 25% van de zwangere krijgt hier mee te maken, iets met de baarmoeder mond.

Ben wel weer een tikkie gerust gesteld, nu maar afwachten op de eco meer kunnen we niet doen

Tot snel!

Geplaatst

hallo dames

hier ook nog steeds onzeker,vandaag weer af en toe bloed met afwegen en met de ontlasting(sorry voor de details)ook wel buikpijn met vlagen,ik vind het maar niks

mijn hcg is geprikt gisteren en die was 890,geen idee als dat goed is of niet,moet vrijdag weer komen prikken,zodat ze kunnen zien als die is verdubbelt of juist niet,dus ik wacht nu weer in spanning af,ook al was ik gisteren iets gerustgesteld,vandaag ben ik het weer niet..

verder alles goed met de ander dames,ik lees veel darm problemen,wat een ellende is dat heh.....

ik hoop dat het goed is gegaan bij nathalie

liefs janine

Geplaatst

sas: ja de tijd gaat super langzaam. kan ook nog niet echt genieten dat komt wel een beetje na de eerste echo denk ik haha..

je hebt bruinverlies joh.. ze zeggen dat het idd geen kwaad kan zolang het niet helderrood is en je geen echte krampen heb..

en dat zegt iemand die zelf een broekpoeper is haha..

maar snap dat je een beetje ongerust bent hoor..

en hoe is het nu? is het al minder geworden?

tweety: ja erg is dat he dan kunnen we samen rennen haha

ja voor nu gaat het langzaam ja maar denk als je 1maal over de 12 weken ben dat je echt kan gaan genieten en dat het dan wel sneller gaat ja.

nog ff doorbijten nog.... hoe voel jij je verder??

janine: ow dat is minder idd hcg scheelt echt bij iedereen de 1 begint laag... en de ander wat hoger..

maar als het maar ongeveer verdubbelt om de 2 a 3 dagen...

op 4.2 wk was ie bij mij 253 en 4.5 wk was ie 645

het is wel een mooie score van jou vind ik.

nou duim voor je dat ie vrijdag gewoon het dubbele is dan heb je zelf ook wat meer rust..

al zegt dat ook niet alles natuurlijk...

hoop ook dat alles goed is gegaan bij nathalie....

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden