zjoediezzz Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Oh, wat een geruststelling! Bedankt voor je snelle reactie... Ik zal eerst maar eens die peren proberen en misschien pruimen ofzo. Ik hoop dat ik snel van dat volle gevoel en geborrel af ben! hihi...
Debbie 79 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Hoi Judith, Graag gedaan hoor! Enne niet teveel peren en pruimen, het is niet de bedoeling dat je de hele dag gevangen zit op het toilet. Ik zal wel eerst met je huisarts overleggen!! Wat het beste bij jouw situatie past Liefs Debbie Maak een ticker
Tweety83 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 He meiden... HOe ist hier? darm praat!heb er ook 'last' van... normaal gesproken heb ik spastische dikke darm, niet écht heel veel last van, omdat ik er aan gewend ben...nu rommelen ze heel erg, en idd. vanaf vorige week werd het al harder (waardoor ik al hoopte dat ik zwanger was)... laxo roosvisee schijnt ook goed te zijn...goede vezelrijke voeding...kiwi's... Het kan door je darmen niet fout gaan hoor Judith!! Hier misselijk, net zelf voor t eerst over gegeven...maar ben er wel blij mee (ik spuug erg makkelijk gelukkig) k had het er gisteren nog met m'n moeder over, die spuugde vanaf de dag dat ze ongi moest worden t/m de bevalling...dus ik hoop dat ik hierin wat minder op haar lijkt.... maar vooralsnog lijk ik weer eens veels te veel op m'n moeder ;-) Janine; ik herken het koud hebben... 'kzit standaart 's avonds onder n vliesdeken (je weet wel..zo'n foeilelijk ding ;-) ) Debbie; idd. snel vol zitten met eten, terwijl je van te voren honger heb... en kvind het ook snel stinken...gister at ik brocoli...dat ruikt pas ranzig als je zwanger bent...hihi...
sas27 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Hey allemaal, ow best nog wat mensen die last hebbben van de darmen wel fijn dat je er wat voor kan krijgen. Mijn darmen doen niet gelukkig niet echt zeer meer, wel zet mijn buik al behoorlijk op vooral in de avond hebben jullie dit ook?? Heb ook elke dag hoofdpijn, of dat er nu ook bij hoort weet ik eigelijk niet. @tweety hopelijk blijf je niet overgeven, want je zou idd maar al die maanden boven de wc hangen pfff Komt vast goed:) haha en die kou komt me ook erg bekend voor, savonds doe ik mijn elecktriche deken aan heerlijk! Hebben jullie het eiglijk al aan mensen verteld? nou allemaal rustig aan doen
janine Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 dames pfffff vanmorgen met afvegen bloedverlies,ba bah,maar goed toch naar curcus,maar ben lang niet fit,ben niet warm tekrijgen,zo duizelig,hoofdpijn,echt vreselijk,neiging tot flauwvallen,dus toch maar de poli gebeld,en kwart over twee moet ik langs komen,voor bloedprikken en echo,oooo wat ben ik zenuwachtig,zo denk je alles zit goed,en opeens kan het mis gaan,jullie horen van liefs janine
Tweety83 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 O wat spannend Janine, wel fijn dat je gelijk langs mag komen... Ben heel benieuwd!! liefs
sas27 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 janine heel veel suc6 in het ziekenhuis!! gelukkig dat je zo snel langs kon komen!
Debbie 79 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Hallo Mede zwangere! @ Janine Nou meis hoop dat je gerustgesteld bent inmiddels we horen graag van je hoe het nu met je gaat!! @ Tweety Wou vandaag brocoli eten, maar als ik je zo hoor sla ik graag over!! En succes met je misselikheid hoop voor je dat je inderdaad niet al die maanden boven de pot moet kijken! @ Sas De meeste mensen in onze omgeving wisten van onze behandelingen af dus vragen ook de meeste of het dit keer gelukt is dus in ons geval weten al veel mensen dat we zwanger zijn, maar natuurlijk niet iedereen he!! Wij ontkwamen er niet aan maar na de echo van 9 weken als dan alles nog goed mag blijven gaan schreeuwen we het van de daken!! en jullie? Liefs Debbie Maak een ticker Liefs Debbie
sas27 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 @debbie bij ons net zo ouders en schoonouders weten er vanaf en een vriendin.. omdat zij ook wisten dat wij met de ivf bezig waren. Denk dat ik na de eerste echo het mis ook wel tegen meer mensen ga vertrellen Moeilijk he je wil het eigelijk tegen iedereen vertellen omdat je zo blij bent haha liefs
Debbie 79 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Hoi Sas, Inderdaad het liefste zou je het van de daken willen schreeuwen maar voor je het weet kan je dat doen hoor!!! En kan je optimaal genieten! Liefs Debbie Maak een ticker
angel Geplaatst 8 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2011 hoi janine hoop dat alles goed is... liefs
janine Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 hee dames ik ben weer terug,heb een echo gehad en er zat een mooi vruchtzakje,verder kon je niks zien,maar het leek nu prima,mmmm ws zat er ook nog eentje achter,maar dat kon ze niet goed zien,hahaha,zou het super vinden dat het er twee waren, waar dat bloed weg komt is een raadsel,iedergeval niet van het vruchtzakje,want ze zag geen bloed,verder bloed geprikt en morgen kan ik daar over bellen,en mag maandag voor de volgende echo komen,en dan kunnen we als goed is een hartje zien kloppen ze zag aan me,dat ik me echt niet fit voelde,moest rustig aan doen,bloeddruk was goed,dus weer iets gerust gesteld,bloeden is ook alleen met afvegen,en zo nu en dan...... zijn jullie even op de hoogte liefs janine
janine Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Uitgerekend: 2 november - Angel 2 november - Sas27 3 november - Tonka 4 november - Nathalie 7 november - Danaa 7 november - Debbie 79 7 november - Poohbeer 7 november - Janine 11 november - Zjoediezzz 13 november- Tweety83 Eerste echo: 09 maart - Nathalie 18 maart - Angel 21 maart - Zjoediezzz & Poohbeer 22 maart - Sas27 14 maart - Janine 29 maart- Tweety 04 april - Debbie 79 even echo datum aan gepast
angel Geplaatst 8 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2011 gelukkig dat het goed was.. ow dat word dus spannend miss wel 2 hihi... wel beter dat je volgende week weer een echo krijg... liefs
sas27 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Nou Janine gelukkig !!! ben benieuwd of er twee zitten maandag :) Nou lekker rustig aan doen :)
Tweety83 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Super Janine dat het allemaal goed was. Doe het rustig aan, en geniet ervan!! liefs
Debbie 79 Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Hoi Janine, Wat fijn dat je nu gerustgesteld bent!! Wauw misschien wel twee spannend hoor!! Voor nu hou je lekker rustig en laat je maar goed verwennen!! Groetjes Debbie Maak een ticker
Danaa Geplaatst 8 Maart, 2011 Geplaatst 8 Maart, 2011 Uitgerekend: 2 november - Angel 2 november - Sas27 3 november - Tonka 4 november - Nathalie 7 november - Danaa 7 november - Debbie 79 7 november - Poohbeer 7 november - Janine 11 november - Zjoediezzz 13 november- Tweety83 Eerste echo: 09 maart - Nathalie 18 maart - Angel 21 maart - Zjoediezzz, Poohbeer & Danaa 22 maart - Sas27 14 maart - Janine 29 maart- Tweety 04 april - Debbie 79 Hee zwangere meiden! Heb een paar dagen niet gekeken, wat super dat het lijstje is gegroeid! Janine wat fijn dat je bent gerustgesteld, kan me goed voorstellen dat je heel onzeker wordt bij het zien van dat bloed. Ik heb ook last van verstopping en probeer daarom veel water te drinken en fruit te eten. kiwi"s helpen idd ook!
angel Geplaatst 9 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Maart, 2011 zo vandaag is week 6 aangebroken. spannend hoor.. zal blij zijn als we een weekje verder zijn.. zodra als ik wat voel is het gelijk na de wc.. echt erg haha... liefs
Wish Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 De eerste echo van uitgerekend in november is vandaag. Nathalie, veel succes en hopelijk kijkplezier!
sas27 Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 @Nathalie hoe was de echo? @Angel jij volgende week ook de echo he, gaat de tijd langzaam he, maar je komt aardig in de buurt :) Hoe gaat het verder met jullie allemaal?
Tweety83 Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Hoe was de echo nathalie? Angel; die onzekerheid heb ik ook hoor, vanmiddag voelde ik wat 'lopen' gelijk in paniek, ik thuis naar de wc gerend....nix aan de hand, gewoon vocht... De tijd lijkt erg langzaam te gaan, terwijl je achteraf zal zeggen dat het wel mee viel... voor je t weet leg je te puffen...haha...
sas27 Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 Hey allemaal Ik heb vanmmidag een klein beetje bruinverlies gehad bij het afvegen. gaf geen goed gevoel. Ik had dit op de testdag ook. Gelijk ziekenhuis gebeld, maar zij zeggen zolang er geen helderrood bloed uit komt en erge krampen is het 9 van de 10 keer goed zo 25% van de zwangere krijgt hier mee te maken, iets met de baarmoeder mond. Ben wel weer een tikkie gerust gesteld, nu maar afwachten op de eco meer kunnen we niet doen Tot snel!
janine Geplaatst 9 Maart, 2011 Geplaatst 9 Maart, 2011 hallo dames hier ook nog steeds onzeker,vandaag weer af en toe bloed met afwegen en met de ontlasting(sorry voor de details)ook wel buikpijn met vlagen,ik vind het maar niks mijn hcg is geprikt gisteren en die was 890,geen idee als dat goed is of niet,moet vrijdag weer komen prikken,zodat ze kunnen zien als die is verdubbelt of juist niet,dus ik wacht nu weer in spanning af,ook al was ik gisteren iets gerustgesteld,vandaag ben ik het weer niet.. verder alles goed met de ander dames,ik lees veel darm problemen,wat een ellende is dat heh..... ik hoop dat het goed is gegaan bij nathalie liefs janine
angel Geplaatst 9 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Maart, 2011 sas: ja de tijd gaat super langzaam. kan ook nog niet echt genieten dat komt wel een beetje na de eerste echo denk ik haha.. je hebt bruinverlies joh.. ze zeggen dat het idd geen kwaad kan zolang het niet helderrood is en je geen echte krampen heb.. en dat zegt iemand die zelf een broekpoeper is haha.. maar snap dat je een beetje ongerust bent hoor.. en hoe is het nu? is het al minder geworden? tweety: ja erg is dat he dan kunnen we samen rennen haha ja voor nu gaat het langzaam ja maar denk als je 1maal over de 12 weken ben dat je echt kan gaan genieten en dat het dan wel sneller gaat ja. nog ff doorbijten nog.... hoe voel jij je verder?? janine: ow dat is minder idd hcg scheelt echt bij iedereen de 1 begint laag... en de ander wat hoger.. maar als het maar ongeveer verdubbelt om de 2 a 3 dagen... op 4.2 wk was ie bij mij 253 en 4.5 wk was ie 645 het is wel een mooie score van jou vind ik. nou duim voor je dat ie vrijdag gewoon het dubbele is dan heb je zelf ook wat meer rust.. al zegt dat ook niet alles natuurlijk... hoop ook dat alles goed is gegaan bij nathalie.... liefs
Aanbevolen Berichten