Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ilona, alvast heeeeeeeeeeeeel veel succes voor morgen!!! Ik hoop zoooooo van harte dat het bij jou wel wil vlotten. Ik zal aan je denken en hopelijk kun je ons op de hoogte houden ;)

En als je 's middags/ 's avonds naar zaal mag ( waar 4 kunnen liggen) en L_inda ( zwanger van 2-ling) ligt er nog....doe haar vooral de groeten!!!

Ik ga voor je duimen dat je morgen of dinsdag een wolk van een dochter in je armen mag sluiten!!!! Zet 'm op meid.

Dikke kus

Geplaatst

Lief dat jullie zo aan me denken meiden!!!!!

Ik ga nog even mn tas nalopen en dan proberen te slapen, want morgen gaat om 6 uur de wekker!!!

En ik zal jullie proberen op de hoogte te houden!!!

x

Geplaatst

Ilona; Onwijs veel sterkte en kracht gewenst voor de komende bevalling!! k hoop voor je dat het

voorspoedig mag gaan! en dat het je mee mag vallen!!

Spannend hoor!! Zet m op!!

Mutske; haha...ik moest zo lachen om jouw verhaal van het drinken....ik zou ook gelijk teut zijn als

ik aan de drank ging nu!!

enne....ja je had dat al verteld...dat je met je kr.verzorgster mee ging eten!! haha... maak niet uit,

we wijten het aan de alcohol!!

Wij zijn zaterdagmiddag lekker met z'n drietjes wezen winkelen...zo gezellig!!En wat n reacties van mensen

als ze in de maxi cosi keken...(k had de maxi cosi op het onderstel van m'n kinderwagen)..... dat het nog

zo'n kleintje was....( ws winkelen de meesten nog niet met 3,5 week ;-) ) en dat ik er goed uit zag, terwijl

ik nog maar 3,5 week geleden bevallen ben... dat hoor ik heel vaak... k zie het zelf niet....want wát ziet er zo

goed uit dan??haha.... m'n gizicht is voller, dat mag ook wel...maar m'n buikie mag van mij nog veul platter hoor!!

k bedek het wel met n riem en k draag veel zwarte kleding, maar k vind t écht nog n hangbuikie!!

Is die van jullie alweer plat??

Vanmiddag moet ik voor het eerst naar het bureau.... vind het best spannend.... k weet niet waar het is...

Volgende keer word hij ingeént.........vre-se-lijk....daar kan ik nu al om huilen!!

We hadden nog n stomme actie gisteren...kom ik er achter dat we vergeten zijn om pampers te kopen.......

hoe stom kun je zijn??haha.... k had n grote voorraad voor de bevalling gekocht...maar daar waren we dus

nu doorheen..... maar goed....k heb vriendinnen die ook baby's hebben...dus daar zijn we gisteren maar gelijk

op visite geweest... haar zoontje heeft al grotere billen, maar ze had nog wat kleine pampers voor de pop van d'r

dochter...die kreeg ik dan mee....dus poppejans heeft nu geen pampers meer!!

k ga m'n zoon voeden!!

Hij slaapt tot nu toe iedere nacht door.... wel dat hij 's avonds, als wij naar bed willen heel wakker kan zijn, en

gerust nóg een keer wil drinken....Dus dan loopt het uiteindelijk nog wel tegen enen....maar vervolgens kwam hij pas rond

7 uur.... dus dat is dan wel weer gunstig. En daarna hebben we samen uitgeslapen.... tot 10 uur (bloos) maar ik was zó moe.

Geplaatst

Tweety, wat leuk dat het zo goed gaat, en dat je er dus weer zo goed uitziet voor iemand die 3,5 week geleden bevallen is :-)

Jullie klinken allemaal zooo trots, wat leuk om te lezen.

@ Ilona, heel veel succes met je bevalling, hopelijk komt het snel op gang.

Geplaatst

Ja leuk he?Medusa!! Enne...we zijn ook zulke trotse mama's hier!!Dat hopen we straks

ook weer van jullie te lezen hoor ;-)

Meiden, ik wil ook zo'n leuke ticker maken...maar als ik dan klaar ben, en m wil copiéren pakt

tie de code niet, geen 1 van allen....k zie geen ticker alleen n tekst in m'n handtekening staan...

dus wat doe ik verkeerd??

Geplaatst

Hihi Tweety, je zit gewoon nog vol hormonen... gelukkig dat je vriendin oftewel Poppejans je uit de brand kon helpen!!

Wat heerlijk dat Aron al zo doorslaapt zeg, kun je zeker je rust even pakken. En wat is het fijn hè dat als er niemand op visite komt, dat jezelf ook nog even lekker je bed in k unt duiken. Ik heb net ook tot half 11 gelegen.

En ik zei het je toch, ik vond je er ook alweer zo goed uitzien....je straalt gewoon en dat zien mensen! En ik ben ook een hangbuikzwijntje hoor, maar dat was ik voor L_otte al, ik ben bang dat ik never nooit meer van mijn leven ooit een platte buik zal krijgen. Volgens mij heb ik niet eens buikspieren haha.....

Volgens mij heeft L_otte vandaag een soort van regeldag...vanmorgen half 8 de fles gehad en daarna alleen maar brullen, wakker....dus half 11 maar weer een fles gegeven, nu lijkt ze rustig en te slapen!

L_otte slaapt nog niet door, die komt echt om de 4 uren en 's nachts kun je de klok erop gelijk zetten dat ze zich om 3 uur meldt.

En wat een weertje hè...ik ga straks ook even lekker lopen. Eens kijke of ik het centrum haal, want heb een leuk rokje voor 'r gezien.

Die ticker, dan moet je even de andere link proberen Tweety en die plakken..... bij mijn ticker moet ik ook de 2e hebben of zo geloof ik, het is even puzzelen.

Geplaatst

Spannend Tweety, straks naar het cb.... de kh vertelde me al dat je de mensen die daar werken met een korreltje zout moet nemen.

En die inentingen pfff..... ja....houd maar op...ik kreeg al tranen bij de hielprik. Dat wordt nog wat. Vind het ook wat hoor zo'n naald in zo'n klein lijfje.

Succes meid, komt helemaal goed!

Trouwens tot wanneer kun je je kleine verwennen? Ik bedoel als L_otte huilt, vind ik het heerlijk om haar op te pakken en te knuffelen. Wordt ze ook rustig van. Maar wanneer breekt de fase aan dat ze precies door gaan hebben hoe het zit? Zo van, ik zet het op een brullen, dan pakt mama me wel.

Ik zal L_otte straks eens wegen, want misschien kan ze wel weer qua voeding omhoog.

Geplaatst

Haj meiden, hier even snel een berichtje van mij.

Vanochtend eerst weer aan de CTG gelegen (ik had oefenweeën) en de ballon is om 9 uur ingebracht.

Ik had toen 2 cm ontsluiting en bij 3 cm gaan ze vliezen proberen te breken....

Dus het is afwachten geblazen..

Ik heb soms wat menstruatie achtige krampen, maar verder rommelt er weinig...

Ik hou jullie op de hoogte!

Geplaatst

Meiden die flesvoeding geven....

L_otte heeft vandaag behoorlijk trek in meer voeding... maar hoe organiseer ik dat?

Een soort van regeldag zeg maar, alleen heet het bij fv niet zo....

Ze krijgt nu teveel binnen.... geef nl. extra voeding, maar aantal cc houd ik ehtzelfde.

Nu begreep ik, dat je juist het aantal cc omhoog moet gooien om te kijken of ze dan wel genoeg heeft en zich pas over 4 uren meldt.

Als ze dan genoeg heeft, geef ik haar dan voortaan zoveel cc? Of ga ik dan naar minder voedingen per dag?

Je zit toch ook met die regel van aantal kg x 150 ml = aantal ml voeding per dag. Maar daar ga ik zo toch heel erg overheen?

Ik heb geen idee....wie o wie weet raad?

Geplaatst

Oei ik zou het zo ook niet weten Jose, wij geven ok fv maar ja Gijs is pas 2 weken oud vandaag. Al hebben wij gisteren ook anders gevoed dan normaal. De 2e kh vond dat we Gijs maar 120 cc moesten geven ipv de 100 die we gaven. We hadden van de eerste kh begrepen dat we 100 zouden blijven geven tot (morgen ) het bureau voor het eerst langs zou komen en die evt meer zouden laten geven. Maar de 2e kh vond dat Gijs 's nachts misschien langer door zou slapen. Goed bedoeld van haar maarGijs heeft gisterenavond ons hele bed onder gespuugd, er kwam bijna een hele fles weer uit. We hebben hem daarna toen hij duidelijk honger had een uur te vroeg (dus na 2u) weer een fles gegeven met minder melk en daarna kwam hij weer om de 3 uur, en krijgt ie gewoon weer 100cc.

Ik heb net ff op bed gelegen samen met Gijs, die begon na een uurtje al weer te huilen in bed, hebhem op mijn blote borst gelegd en samen met hem een uurtje geslapen zo. Wil dadelijk naar de supermarkt wandelen met hem maar mijn buik doet best zeer. Heb nl wat minder pijnstillers genomen, zat nog steeds op 4x1000mg paracetamol en 1000mg diclofenac. Heb vanaf vandaag de paracetamol gehalveerd, kijken of dat gaat... Nu eerst even Gijs verschonen en de fles geven.... straks meer

Geplaatst

vanmiddag met zere buik gaan lopen, is toch best gegaan, het was ook zo'n lekker weer en ik ben zo blij dat ik f naar buiten kan. Gijs vind het natuurlijk ook heerlijk in de kinderwagen. Papa is uitgeput van zijn werk gekomen, eerste dag weer voor hem... hij moest meteen vandaag in een gevangenis aan de slag, en moest vanmorgen dus zijn mobiel inleveren bij de ingang. Dat was wel even slikken voor hem, hij vond het maar niks dat hij niet bereikbaar was voor mij, maar het is allemaal goed gekomen hahaha. Hij ligt nu te slapen op de bank, och arme... Gijs heeft uurtje gleden fles gehad en ligt in de box, wordt steeds beetje wakker omdat hij nog steeds wat melk blijft opgeven. Morgen even navragen of dit normaal is, hij had voor deze voeding weer alles uitgespuugd, bijna 2 uur ná zijn fles, kan ik weeeeeer mijn bed verschonen pfffff (hij lag weer net met papa even op ons bed te slapen...)

Mijn 1e kh is vanmorgen even geweest, ze had nog 1,5 uur over en kwam gezellig langs en heeft de boel nog ff aan kant gedaan voor me. Meteen datum geprikt voor etentje samen en belofte dat we bij elkaar op de koffie gaan nog voor die tijd!

Nu kijk ik steeds maar weer hier om te zien hoe het met Ilona is..... geen bericht kan wel eens heel goed bericht zijn natuurlijk... ik gok er stiekum op dat ze druk aan het bevallen is!!!!!!!

Geplaatst

Oh wat fijn Mutske dat je ondanks je buikellende toch even heerlijk hebt kunnen wandelen met Gijs, het was prachtig weer!

Zelf ben ik even naar het centrum gelopen, is best wel een eindje.... maar vol trots heb ik het gered.

Dus het viel je mannetje wel even tegen, ook wel logisch natuurlijk...de afgelopen weken hebben ook een behoorlijke impact op hem gehad. Wel jammer dat hij z'n tel moest inleveren, zeker nu jij eigenlijk nog met pijn rondloopt. Is er geen uitzondering voor te maken? Mijn mannetje begint vrijdag weer, maar daar wil ik nog niet aan denken hoor. Vind het veeeeeel te lekker om zo met z'n 2-en van ons meisje te genieten. Voelt als een echt gezinnetje, zal dus wel even wennen worden.

Jij blijft je bed verschonen, krijgt Gijs misschien teveel waardoor hij het er steeds uitgooit?

Hoop ook zooooo dat Ilona al bezig is, ze heeft geen smartphone....dus geen internet op 'r tel. Maar ze is ook rustig op fb, dus ik hoop het echt van harte.

Er zijn nl. beneden in het ziekenhuis computers waar je ff op internet kunt.

Laten we het hopen!

Tweety, hoe was het bij het cb?

Judith, wat ben je stil meid? Hopelijk ben je gewoon volop aan het genieten van je kleine man.

Geplaatst

Jose volgens mij (wat ik me kan herinneren van Daan) gaan babys vanaf een mnd of 3 beseffen

dat ze opgepakt worden als ze huilen. Dat duurt dus nog wel even!

die regel van gewicht x 150 etc is meer een richtlijn.

Liv krijgt de fles omdat ze moeite heeft met de borst en ze krijgt meestal 150 en als ze een uur later

weer (of nog) honger heeft krijgt ze gewoon wat bij. Heb zoiets van zij geeft zelf aan wat ze nodig heeft.

Ilona hoe gaat het? wat spannend!!!!!!

mijn man is gister weer begonnen met werken.. pfff. nu sta ik er echt alleen voor!

het is erg pittig, maar wat hou ik toch veel van mn schatjes!!

wat ik erg vermoeiend is zijn de avonden, ben dan echt uren met ze bezig.

Lijkt wel of ze dan niet verzadigd raken. Of ze huilen dan. en natuurlijk om en om.

Ik zou zoooo graag eens rond 21 uur willen gaan slapen maar het is altijd rond 23.30 uur voor

ík naar bed kan om er vervolgens om 3uur weer uit te moeten.

Voeden doe ik tegelijk, Liv de fles en Amy aan de borst. Gaat prima!

Geplaatst

hey Meiden!

Ik lees wel mee hoor jose, ik heb alleen elke keer niet echt een moment om de laptop dr ff bij te pakken... De momenten dat Pat thuis is genieten we lekker samen.

Ik heb het er wel ff moeilijk mee gehad dat ik zo snel weer alles alleen moest gaan doen dat ik eigenlijk mijn kraamtijd (want daar zit ik nog steeds in) niet zo heel erg leuk vind.... Ik had het anders verwacht... Gezelliger denk ik....

Met Linck heb ik het wel helemaal super, ik geniet volop van het kleine mannetje en heb hem wel lekker vaak helemaal voor mezelf! Dat dan weer wel...

Verder hebben we nog best een heleboel voedingen per dag. (ik weet niet precies hoeveel, want k ben gestopt met het opschrijven) Maar ik denk toch wel zo'n ruim 10 voedingen per dag. Ik voed naar behoefte vandaar denk ik! Snachts komt hij om de 4 uur ongeveer, soms iets korter, soms iets langer. Einde middag doet hij een beetje aan clustervoeden, dus dan wat vaker.

Verder is het zooooo'n zoet mannetje!!! geen huilerd of wat dan ook hij is heel erg tevreden en groeit goed. Morgen voor het eerst naar het CB, ben benieuwd waat hij afgelopen week is aangekomen! (laatste keer in 15 dagen 900 graam aangekomen bovenop zijn geboorte gewicht)

Jose: wat een mooi meisje heb je toch! die foto op fb.... echt een plaatje! ze heeft ECHT een heel lief gezichtje! (die oogjes!!)

Ik ben benieuwd hoe het met Ilona is.... spannend hoor!

Mutske: Gaat wel lekker bij jou ook dus he? Ik zou vwb die voedingen gewoon lekker je gevoel volgen en als jij denkt dat Gijs het beter doet op 100 cc dan 120, dan zou ik dat gewoon doen!!! (of anders 110cc? 20 erbij lijkt me ineens zoveel...)

Cool dat je zo'n fijne KH had.... dat viel bij mij ook wel een beetje tegen. (die eerste was een turkse dame die maar twee dagen mocht komen bij mij, die was echt geweldig... die andere was .... mwa.... suf.... beetje jammer)

Vandaag de dokter gebeld, ik had zo'n pijn in mijn tepels en Linck was wat huileriger, dus we zaten tegen spruw aan.... Gelijk maar wat er tegen gekregen! Ik heb geen zin in toestanden met huilen vanwege pijn in zijn mond! Arm jochie....

Ik lees dus wel mee hoor... Heb alleen niet het geduld om op mijn iphone hele berichten te typen... Ik zit telkens naast de letters!

xx

Geplaatst

Kwam ook ff kijken hoe het met Ilona is. Spannend!!!!

Hier alles heerlijk. Volop genieten van m'n schattebout. Vandaag hielprik en orentest. Oren zijn helemaal goed.

En amper gepiept bij de hielprik. Hij is zo zoet...!

Xxx

Geplaatst

Lieve meiden, hier eindelijk even snel een berichtje van mij!!!

Want vanochtend is onze prachtige dochter D.anni L.auren geboren!!!!

Ze is 52cm en weegt 4120 gram!!!

We zijn uiteraard superblij en trots en helemaal in love!!!!!

Ik ga nu even rusten (heb vannacht namelijk niet geslapen) en probeer snel een foto te plaatsen!!!

Dikke kus x

Geplaatst

Gefeliciteerd Ilona !!! Geweldig!! Zie je, dinsdag is DE dag :-))

Heerlijk uitrusten en vooral genieten nu!!

(knap hoor, meer dan 8 pd eruit gekregen. Ik was blij met m'n 'bijna 6 pond mannetje ;-). Respect, hihi!!

Knuf, mees

Geplaatst

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy: Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en :girl: Liv en Amy

Dinsdag 18 oktober 2011: Poohbeer :boy: & :boy: S.am & N.oah

Dinsdag 25 Oktober 2011: Sylvia (ingeleid) :boy: Donny Jeremias

Zaterdag 29 Oktober 2011: Judith (Spoedks) :boy: Linck Johannus Petrus

Maandag 31 oktober 2011: Angel :boy: Jayson

Dinsdag 1 november 2011: Tweety :boy: Arie Johannes ( Aron)

Zaterdag 5 november 2011: Debbie79 :girl: Lana Alfonsia Andrea

Zondag 13 november 2011: Lisa :girl: Dochter

Maandag 14 november 2011: Mutske :boy: Gijs Barend Jan

Dinsdag 15 november 2011: Jose ( ingeleid) :girl: L_otte M_arije

Dinsdag 22 november 2011: Mees :boy: Laurens

Dinsdag 29 november 2011: Ilona :girl: D.anni L.auren

Geplaatst

Yes, yes, lieve Ilona en Laurens....daar is ze dan...jullie wolk van een dochter!

Ontzettend gefeliciteerd, ben zo blij voor jullie dat ze er is en dat het toch nog vlot gegaan is allemaal.

Ben benieuwd naar een foto en je verhaal, maar eerst maar even lekker genieten van jullie meisje....

En.... het is toch nog een novemberbaby geworden :):) En...... ook op dinsdag...joehoe!!!

Tjee, hield ik het topic constant in de gaten, ben ik even een middag weg......kom ik terug en lees ik dit prachtige nieuws!!!!

Geplaatst

yes!! Zat even de pagina door te lezen om dan ineens Ilona's berichtje te zien.... gelijk tranen in mijn ogen, wat fijn Ilona dat het eindelijk zo ver is voor jullie! Gefeliciteerd met de geboorte van Danni, en wat een stoere meiden naam, dit zou er een voor ons kunnen zijn geweest, hier hou ik ook zo van!

Gijs is boven met papa, hij huilt, weer, heeft de hele nacht zowat gehuild. Ik was zelf op een gegeven moment zo moe dat ik ook in tranen was. Heb van 3 tot 6 met hem op gezeten, had t koud en wou mijn vriend niet steeds wakker maken. Hij moest er om 6u weer uit en werkt met grote zagen en schietapparaten en zo op steigers, dus ik wil hem iets wat slaap laten krijgen Vanmorgen mevrouw van CB hier gehad. Die zag Gijs maaien met de armen en stik en slikbewegingen maken. Heeft ons direct op johannesbrood pit (of zoiets) melk gezet, maar dat helpt nog niet echt, boven ligt ie echt te krijsen nu na zijn fles (100ml trouwens, was ook veel beter zei ze) Vanmiddag had ie om 13u de eerste fles nieuwe melk, heb tot 15u met hem gehannest voor ie sliep, hij zag onderhand spierwit van de slaap. Heeft ie tot 16:30 doorgeslapen. Maar ja nu is ie weer ontroostbaar, en oh jee ik krijg om 19u weer kraamvisite.... ik heb vandaag overdag dus ook niet echt geslapen, ja net een uurtje. Gelukkig blijft de kraamvisite maar half uurtje, het zijn de 2 zwangere collega's dus die snappen het wel.... Ach en zo modderen we maar wat aan. Heb de hele dag op mijn slaapkamer doorgebracht in de hoop dat Gijs en dan ik ook wat zou slapen. Morgen als het zonnetje weer schijnt misschien ga ik gewoon toch maar even lopen met hem.... dat helpt ook misschien. Het is gewoon zo zielig dat het manneke zo'n pijn heeft.

ga ff gauw wat koken......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden