Ga naar inhoud

IUI behandeling


Medusa

Aanbevolen Berichten

Het gaat wel goed met mij hoor.

 

Het was even een grote domper, maar ik heb altijd gezegd dat ik zeker wist dat de 1e keer niet zou lukken, omdat ik nooit geluk heb, misschien een rare insteek volgens sommige, maar ik heb dat gewoon gedacht.

 

 

 

Vandaag de eerste hormonen spuiten en as vrijdag ga ik weer voor de eerste echo. Dus dan gaan we weer het hele circus opnieuw beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 673
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hej Gwenn, elk zieken huis is weer anders blijkt.

 

Bij ons was het maximaal 6 x maar bij de 3e een gesprek of het nog wel zin heeft en dan over op ivf, en ze hebbn de max al weer terug gebracht naar 4 omdat het daarna eigenlijk toch niet meer lukt de iui en dan verder met ivf.

 

 

 

Ik vind het wel heel knap van jullie allemaal dat je zo door gaat en toch weer met goede moed de volgende iui ingaan.

 

 

 

liefs Renata

 

( Champietal, zo redeneer ik ook altijd, dus vind het niet raar!!! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allmaal..

 

Chamopietal ik begrijp je wel hoor,zo denk ik ook vaak...

 

Renata hoe gaat het op de wachtbank???

 

Ja ik ga vragen of de gyn me idd alvast op de wachtlijst wil zetten,maar we weten nog niet zeker of we het in nl willen doen of in belgie.

 

Daar zijn ze kwa technieken toch iets verder..

 

Maar ik heb net mijn verzekering een mail gestuurd ivm vergoedingen.

 

anders doen we het gewoon in nijmegen.

 

 

 

xxxxxxx Gwenn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

 

 

Ik heb gister de pregnyl gespoten, wel lastig dat je dat zelf moeten mengen vind ik.....maar het is weer gelukt!

 

Morgen de IUI....toch wel weer spannend!

 

 

 

Renata, ik had de eerste keer ook last van mijn buik maar de tweede keer voelde ik eigenlijk niets...het zal bij iedere poging wel anders zijn.

 

 

 

Gwenn, zit jij ook in Nijmegen? Maar daar gaan ze toch gewoon door in het weekend? Bij mij in ieder geval wel!

 

Succes bij de volgende poging...jij ook champietal!

 

 

 

Ik kan morgen aanschuiven op het bankje.....

 

 

 

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op 1-8 een tp en ik was vanaf 5-08 misselijk...alleen toen wist ik nog niet dat t daarvan was...leek me stug maar t was toch echt zo en de dag na de test zagen mijn borsten er "ineens" anders uit....spannend he??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smile succes morgen!!!!

 

Ik zit nog niet in Nijmegen,dat gaat pas gebeuren als we voor ivf gaan,dan moet ik voor echos en de punctie in Apeldoorn en de rest doen ze dan in Nijmegen.

 

Renata moeilijk he dat wachten,maar maak je niet te druk,dan word je straks misschien zo hard terleurgesteld als het niet zo is...

 

Maar misschien is het wel zo en ik hoop en duim voor je!!!

 

 

 

Liefs Gwenn:pottytrain1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer mijzelf ook te behoeden voor een te grote terleurstelling

 

Waarom zou het wel bij mij lukken de 1e x.

 

Maar toch he, je hoop het zo, ik weet dat ik gewoon moet afwachten, maar het is echt heel moeilijk.

 

De 2e x zal het waarschijnlijk al wat relaxeter gaan.

 

 

 

Liefs Renata

 

 

 

Succes morgen Smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

 

 

 

Het zit er weer in....haha!!

 

Renata, je bent niet meer zo alleen op het wachtbankje!!

 

Alles is goedgegaan, wel wat last gehad van mijn buik gister....een beetje 'n drukkend gevoel....ik had echt het gevoel dat ik op springen stond! Misschien kwam dat omdat er nu twee zaten?

 

Hoe is het met jou?

 

Nou, maar wachten dan.....

 

 

 

Doei!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Smile, welkom op het bankje, is toch egzelliger met meer dan in je 1tje.

 

Wat fijn dat het goed gegaan is, 3 maal scheepsrecht!!!!

 

 

 

Met mij gata het goed, ik was van de week niet lekker paar x misselijk geweest, maar ik ga er niet vanuit dat het komt omdat ik zwanger ben.

 

 

 

Ik prent mijzelf hard in dat het niet gelukt is, valt de terleurstelling wat meer mee.

 

 

 

Ik zit nu een week op het bankje, nog 1 te gaan.

 

 

 

Liefs Renata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renata,

 

 

 

Hoe is het? Ben je nog steeds misselijk?

 

Hier gaat alles zijn gangetje......

 

De tijd gaat alleen erg traag op het wachtbankje!!

 

 

 

Gwenn en champietal, hoe is het met jullie?

 

 

 

Veel liefs van mij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Smile, nee ik ben niet meer misselijk, ik voel me eigenlijk heel goed, ik weet niet of dat wel goed is, zou dat betekenen dat het mislukt is, vraag ik me dan af.

 

Maar ja nog een week volhouden.

 

 

 

Na hoeveel dagen mocht jij testen??

 

 

 

Liefs Renaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

 

Smile ja jij moet nog wel een tijdje wachten helaas...

 

Duurt altijd lang he die 2 weken..

 

Renata jij nog 1 weekje komt al dichterbij he?

 

Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ik begin weer vanaf zondag met spuiten.

 

Champietal hoe is het met jou?

 

xxxxxx Gwenn:wav:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

 

 

Nou met mij is het even zeer kl*te........

 

Ik was vrijdag voor de eerste echo. Het grootste eitje was toen 13,8mm

 

Omdat het bij mij zo snel gaat moest ik vanochtend weer een echo laten maken en er was helemaal niets meer te vinden. Geen enkel eitje. Het rare was ook wel dat hij helemaal geen vocht kon vinden, wat normaal gesproken wel is als de ei is gesprongen.

 

Nu moet ik morgen opnieuw voor een echo, omdat ze het niet zeker weten.......

 

 

 

Mocht hij nu echt als gesprongen zijn, dan gaan we het volgende maand misschien zonder hormonen proberen omdat hij te snel gaat.

 

 

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier echt depri van word.

 

de hele tijd hormonen spuiten voor eigenlijk helemaal niets. Ik ga wel vragen als ik bij de arts moet komen of ik niet alvast op de IVF lijst mag, want daar zit gewoon een jaar wachttijd op en dat vind ik echt te lang duren11

 

 

 

XX

 

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Champietal, wat ontzettend vervelend kan me goed voorstellen dat je hier depri van wordt.

 

Ik hoop voor je dat ze morgen toch dat eitje vinden.

 

Maar misschien is het voor jou inderdaad beter om zonder hormonen te doen als het zo hard gaat.

 

 

 

:knuf:

 

 

 

Liefs Renata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest en nu vonden ze gelijk weer de eitjes. Ze zijn gelukkig nog niet gesprongen dus we gaan gewoon door met de behandeling.

 

Vanmiddag hoor ik wat ze verder gaan doen, maar naar mijn idee moet ik één deze dagen wel de behandeling krijgen...................

 

 

 

Kom ik gezellig op het wachtbankje zitten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Champietal dat is mooi nieuws!!!!

 

Super zeg

 

Wij zijn vandaag naar de gyn geweest en het bleek dat er geen wachttijden waren voor ivf.

 

Waarschijnlijk gaan we eind juni voor ivf.

 

Tot die tijd nog even verder met IUI.

 

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

 

 

Net voor het eerst mijn eerste echte spuit gezet:icon_pale: was best spannend maar alles is goed gegaan.

 

Moet voor deze keer beginnen op dag 5 om zo de iui hopelijk over pasen heen te tillen.

 

Ik lees dat bij Renate door is gegaan met 3 follikels ik dacht dat ze de iui dan zouden afbreken omdat ze bang zijn voor een meerling of heb je daar keuze in?

 

 

 

Groetjes Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus welkom hier..

 

Spannend he je eerste spuit..

 

Bij ons willen ze liever ook niet te veel eitjes,maar dat zal per ziekenhuis verschillend zijn...

 

Dus dit is jouw eerste IUI?

 

Hoeveel spuit je???

 

 

 

xxxxxxxxx Gwenn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden