Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, daar ben ik geweest... aanbieding 34,95 euries. Op internet dus goedkoper... ik wil het graag, maar twijfel ook.

Wat nu als ik het hartje niet vind? Nou dan raak ik zeker in de stress hoor...

Geplaatst

Ik snap je onzekerheid wel, maar ik denk dat je t wel zult vinden hoor! Wij dames die al die behandelingen hebben ondergaan kennen ons lichaam wel redelijk goed lijkt me!! (klinkt gek) en je weet ook van je echo's dat alles goed is toch?

Ik begrijp wel dat het een moeilijke keuze is, ik dacht ook dat ik dan misschien wel iedere dag met dat apparaat in de weer zou zijn, maar dat is nietzo!

Xx

Geplaatst

Hoi Jose,

Ik heb hem intussen al een paar weken en kon het horen vanaf ik het gekocht had: met 11 weken. Ik moest toen wel heel erg lang zoeken en ook nog hard duwen vlakbij het schaambeen, want het ukkie is dan nog heel erg klein en goed verborgen. Maar het hartje was wél te horen (volumeknop doet veel)! Vroeger elke dag, maar intussen luister ik elke twee dagen wel een keertje, samen met m'n vriend, in bed. Niet met glijmiddel haha (da's echt een goeie!), wel met zwangerschapsolie. Dan kan ik die achteraf lekker uitsmeren op mijn buik en hou ik de uitrekkende huid soepel. Nu hoef ik niet zo hard meer te duwen (integendeel zelfs, het is zelfs gevoelig geworden nu), en hoor ik het hart echt kloppen als een hamertje, als ik juist draai of plaats. Hooguit 10 minuten luisteren, meer heb ik niet nodig om weer even die glimlach op mn gezicht te krijgen en me verbonden te voelen met Mini. M'n vriend valt dan meestal meteen in slaap terwijl hij luistert, gewoon door het ritme en de rustgevende pulsen van mijn eigen hart dat je soms ook hoort.

Het apparaatje is best gevoelig en je moet er precies boven zitten. Zelfs een beetje draaien kan al een effect hebben om het te horen of niet. Gewoon wat geduld hebben. Ik probeer het als een leuk avondritueel te maken, als een beloning van de dag om zolang te hebben kunnen wachten zonder luisteren haha.

Zijn geld in elk geval waard! Ik heb het online gekocht in elk geval.

Benieuwd vanaf wanneer jij het kan horen Jose!

Liefs,

Ellen

Geplaatst

Eerst maar eens zo'n ding hebben Ellentrik haha..

Maar het lijkt me ook zo super, puur ter bevestiging ook voor mijn man :)

Geplaatst

Heb er zojuist 1 op Marktplaats gescoord, 2 maanden oud voor €20,-... niet gek toch?

Kan hem morgenmiddag ophalen, spannend. Hoop zo het hartje te horen :)

Muts die ik ben, ik kreeg de stethoscoop mee van mijn moeder... geen hartje te bekennen. Nu blijkt het ook nog veel te vroeg te zijn daarvoor ;)

Geplaatst

Spannend hoor! Laat ons weten hoe is het gegaan! En als je het niet gehoord hebt, gewoon een dagje wachten, je zal zien dat ook dat het verschil zal maken.

goed zeg, voor maar 20€. Heel veel plezier!

Ellen

Geplaatst

Hihihi... Gekkie! een stethoscoop is idd nog wel een beetje te vroeg! Het is gewoon goed dat jij dat ding gekocht hebt & geloof me: Je gaat het helemaal leuk vinden en er lekker van genieten...

Laat wel ff weten hoe het ging he?

Geplaatst

Ik heb het hartje voor het eerst gevonden met 10w3d.

Plat in bed.... en dan even goed zoeken...

Daarna wel vaker geluisterd, heerlijk als je even een moment van onzekerheid hebt... even luisteren.....

Geplaatst

Ben ook erg benieuwd of ik hem ga vinden. Vanmiddag 16.30 uur haal ik hem op, vind het wel spannend. Maar mannetje nog meer geloof ik ;)

Geplaatst

Wat dacht jij dan jose!!Dit is een volhoudertje hoor!!Van dit kindje komen jullie niet meer af!

Bijzonder lijkt me dat als je dat dan samen voor het eerst thuis hoort!

Kiss

Geplaatst

Tnx, nog 1 dingetje... muts die ik ben...

Hoe vaak gebruiken jullie dat ding? Want bij het verschuiven... auwww.... wat een piep, echt niet fijn in mijn oren.

Zou het kindje het ook zo horen? Want ik heb nogal wat moeten schuiven, voordat ik hem/haar vond.

Ze/hij zit aan de linkerkant, dus voor een volgende keer scheelt het weer.

Geplaatst

ik denk echt niet dat het gepiep door het apparaatje bij de beeb te horen is, maar enkel door jouw hoofdtelefoon. Wat ik doe als ik het verplaats, is even het geluid wat minder zetten, en dan op het nieuwe plekje weer luider en luisteren. Nu ik hem/haar duidelijker vind, hoef ik het volume niet zo luid te zetten eer ik het hartje hoor, dus storen die piepen niet zo hard.

Verschieten soms he, die geluiden! Ik vermoed dat het komt omdat het oppervlak even wat lucht heeft ipv olie/gel/glijmiddel (haha).

Ik luister om de twee dagen ongeveer.

liefs

Ellen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden