Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik had eigenlijk ineens een idee, maar ik heb natuurlijk geen idee of dit technisch gezien wel mogelijk is...

In verband met de privacy van alle dames hier die al genoeg moeten doorstaan zou de drempel om hier echt op het forum te gaan zitten spitten als gast iets hoger moeten zijn...

Zogezegde vriendinnen of kennissen die achter je rug om op het forum gaan zitten lezen hoe het er voor staat en met je gaat, zonder dat persoonlijk aan je te vragen! Er is nu een duidelijk voorbeeld van op dit moment.

Mijn idee: zou het niet mogelijk zijn om bv. Als gast 1 artikel te kunnen openen en lezen en als er dan verder geklikt wordt dat er dan om een inschrijving gevraagd wordt? Zo zou je anoniem surfen kunnen voorkomen door ongenode gasten en mensen die oprecht geinteresseerd zijn zullen zich zeker wel inschrijven...

Misschien kan dit gekoppeld worden aan IP adres zodat je ook niet iedere keer de site opnieuw kunt openen om verder te lezen.

Ik hoop dat er iets in deze trant gedaan kan worden.... Ben benieuwd!

Groetjes van een zeeeeeeeer tevreden forum- gebruiker!

judith.

Geplaatst

je hebt helemaal gelijk..

maar om eerlijk te zijn denk niet dat dat voldoende zal zijn..

iedereen kan zich hier registreren.

en zo kun je nog alles volgen....

je hebt eindelijk iets gevonden waar je je verhaal kwijt kan en nog word je in de gaten gehouden..

wel een beetje triest..

maar miss kunnen ze er wat mee..

liefs

Geplaatst

Hoi Judith,

Zou deze vraag rechtstreeks aan Jheroen of een andere moderator vragen als ik jou was.

Maar denk dat je op deze manier ook wel reactie gaat krijgen.

Geplaatst

Ik weet wel dat het ook niet waterdicht is, maar de drempel wordt wel hoger...

Ik zal jheroen morgen ook deze vraag nog stellen.

Thnx voor jullie reacties...

Lfs, judith

Geplaatst

hoi allemaal,

ik kan me voorstellen dat je je hier zorgen over kunt maken, je kunt sowieso zorgen voor het afschermen van je eigen naam en emailadres. ook kan je namen achterwege laten etc.

het is zo dat technisch gezien het mogelijk is om wat in het eerste bericht van dit topic staat te doen maar ja, dan registreert iemand zich en hop alles is weer te zien dat helpt dus niet echt.

in principe kan iemand zich onder een niet te traceren naam registreren en zo alles meelezen.

het enige wat ik als mogelijkheid zie (en dat is op meer fora in gebruik) dat je een soort VIP account in het leven roept. ik heb zelf op meerdere fora een vip account waarvoor je per tijdseenheid een bedragje moet betalen.

dit werpt voor mensen die alleen maar willen lezen een drempel op waardoor je posts die in dat vip forum komen te staan alleen voor vip leden beschikbaar houdt.

als jullie dit een goed idee vinden dan kunnen we wel zoiets opzetten. laat maar weten!

Geplaatst

Dat vip account klinkt wel interessant, maar ik wil het niet op mijn geweten hebben dat het voor serieuze forumbezoekers onbereikbaar gaat worden, je kunt toch niet bij een ander in de portemonnee kijken...

Het idee was alleen om te kijken of het iets minder laagdrempelig gemaakt kan worden, dat mensen die alleen maar even neuzen uit nieuwsgierigheid zich geremd voelen om echt een account aan te gaan maken. Met een klein beetje goed fatsoen laat je dat wel uit je hoofd lijkt me. Nu zullen er natuurlijk altijd wel aso's zijn die zich daardoor niet laten tegen houden, maar de kans dat iemand zich inschrijft om rond te neuzen lijkt me vrij klein... (of ik ben ECHT te goedgelovig!! hihi)

Ik weet in ieder geval van mijzelf dat als ik ergens een account moet aanmaken en niet oprecht geinteresseerd ben denk: Nou hier heb ik geen zin in en ik wil mijn gegevens hier niet achter laten...

(denk aan een emailadres invullen en je account activeren via een bevestigingsmail)

Misschien zou er een poll gehouden kunnen worden?

Bedankt voor je reactie in ieder geval, Jheroen!

Groetjes, Judith (ik heb duidelijk persoonlijk niet echt het idee dat ik in de gaten gehouden word he...? :-))

Geplaatst

Ik vind het ook een goed idee Juud, heb zelf ook m'n naam n keer laten veranderen, omdat ik het 'gevoel' had dat mensen wisten dat ik hier schreef.

t is gewoon flauw dat het moet, maar ja....

Zelf heb ik dat idd. ook, als ik op een site zit, waarbij je moet registreren, incl. mailadres...enz. ik al denk 'bekijk het'....

Geplaatst

Toevallig dat ik zo'n gevoel had van indekken, heb dan ook bewust niet volle naam en dergelijke hier weergegeven,

niemand die hier weet hoe mijn zoon heet, of waar ik in behandeling ben,

dus zou iemand me hier willen zoeken, dan wordt het wel moeilijker natuurlijk.

Ik heb ooit op een forum gezeten, daar moest je je voorstellen bij registratie, net als hier,

en bij zoveel dagen inactieviteit volgde verwijdering.

Maar ja, dat is natuurlijk ook weer een hels karwei om dat bij te houden.

En daarbij, hoe moeilijk is het om ergens te reageren of zo.

Ikzelf lees ook meer dan dat ik schrijf.

Ik zie wel weer, mijn bijdrage is eigenlijk niet zo nuttig.

Sorry!

Geplaatst

@ Jheroen: Ik hoordan van Sowiebo trouwens dat er ook een "invisible" instelling is zodat je compleet onzichtbaar door het forum kunt gaan... Zou die functionaliteit niet verwijderd of uitgezet kunnen worden?

@ Suzz: hihihihi.... Funny! enneh.... sterkte met wachten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden