Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

twinklestar: eerste keer na tp ging het fout op dag 10 en tweede keer op dag 13. Heb dus nooit hoeven te testen aangezien het voor die tijd al misging.

Geplaatst

Twinklestar

Jij had het ook over DL of Belgie. Ik heb daar wel eens heen gebeld, maar het kost ongeveer zo’n 8000 euro in Belgie! En in MCK kost het 1700,-- (maar dan moest ik nog wel zelf meds ergens vandaan toveren). Dat scheelt nog al. En dan al die ritjes er naar toe enzo. Wordt flink lastig.

Ik heb ook wel ’s gelezen of die kliniek in Turkije. Waar je op vakantie gaat en zij alles voor je regelen enzo. Lijkt me ook wel goed, hoef je niet meer zelf je prikken te zetten ;-) Maar ook dat giga duur en kost een aantal weken vakantie. Kan ook niet zo maar he. Maar ja, naar deze zijn we er klaar mee. Ik denk echt niet dat ik het ooit nog ga doen. Hoogstens over een jaar of 2 ofzo als ik alle shit vergeten ben misschien.

Jij mag woens de test doen? Tjonge, dat duurt niet zo lang meer, al zal het flink afzien zijn voor je. Zeker nu je je zo naar voelt. Ik hoop dat je je de komende dagen wat beter voelt. Of dat het het iig waard is… en je een positieve uitslag hebt!!

Oh ja, ik ben trouwens ook nooit ongie geworden voor de testdatum. Maar dat kan ook door die mutsebollen komen (utro).

Suuske

Jij voelt je ook al niet lekker. Paracetamol is geen probleem hoor! Ik snap dat je er zuinig mee bent, maar je mag het gewoon nemen. Zeker nu je griep hebt! Beterschap…

Hoopvolletje

Ook jij gedoe met je vent. Vervelend joh (i know all about it). Toch maar proberen op een rustig moment met elkaar te praten en er uit te komen.

Het klinkt idd alsof jij ook vanalles tegelijk hebt. Doe je wel een beetje rustig aan?

Juliaantje

Tuurlijk! Welcome and good luck! Ik heb je op het lijstje gezet.

Mijnbaby

Yeah! Hij zit er hoor! En nu maar chillen op het wachtbankje (voor zover je het chillen kan noemen ;-D). Er zijn al vele meiden bij je op de bank, en ik kom er eind deze week ook aan! ;-)

Punctie:

Armanda: dins 5 april

Terugplaatsing:

Zara: 22 maart

Twinklestar: 23 maart

Esther73: 24 maart

Maureen: 25 maart

Bloempje80: 25 maart

Poezebeest: 25 maart

Francis 25 maart

Kris74: 26 maart

Jessie 29 maart

Hoopvol: 31 maart IUI

Mijnbaby: 3 april

Elke: 5 april

Armanda: 8 april

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Twinklestar: 6 april

Francis 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie 10 april

Hildever: 11 april

Kris74:12 april

Mijnbaby: 18 april testen

Elke: 19 april

Geplaatst

Ik heb al rozige afscheiding, heb de 29e de tp gehad echt zo snel, de moed zakt me helemaal in de schoenen zeker omdat ik ook al vanaf de tp tot vandaag krampen en af en toe steken heb.

Hoop zo dat het toch goed is maar ben zo bang van niet, en dan wordt het zelf betalen, zo belachelijk maar 3 vergoedingen :cry2:

Geplaatst

Oh juliaantje, wat schrikken! Maar het kan toch ook wat anders betekenen? Het is idd wel heel vroeg.

Over de vergoeding... Vind ik reuze meevallen, als je zelf hier en daar wat meds van mensen overneemt. Ik heb bij elk bezoek aan t zhs meds gekregen! Samen met wat ik nog over had v vorige keren, is t een hele behandeling!!

Kijk ook bij t topic v Wat te doen met overgebleven meds. De meiden die zw zijn, geven t met alle liefde weg!

Maaaaar nog even niet mee bezig zijn J.

Deze behandeling is nog niet voorbij. Sterkte meis!

Geplaatst

Juliaantje, even je ziekenhuis bellen maar zou me zeker nog geen zorgen maken. Kan ook heel goed een innestelingsbloeding zijn geweest en dat is dus heel positief.

Hoopvol, je hoeft je hier niet te verontschuldigen hoor. Als je zin en tijd hebt, schrijf je mee. Lukt dat niet dan hoef je je zeker niet schuldig te voelen.

Esther, nogmaals heel veel sterkte voor jou.

Armanda, gelukkig heeft de lunch en een goed gesprek geholpen. Vasthouden nu!

Geplaatst

Nog steeds op het wachtbankje......Ik mag van mijzelf pas volgende week maandag testen. Aankomend weekend zou al kunnen maar laten we dan net logeren bij familie! Even over die innestelingsbloeding.. Wanneer kan je deze krijgen ongeveer?

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ellie, jouw wachttijd zit er al een flink stuk op dan, dat is echt fijn. Wanneer ga je zelf testen?

Ellentrik, bedankt! het is zo fijn om te horen dat het ook met embryo's die niet helemaal super lijken echt nog helemaal goed kan komen :)

Esther, wat ongelofelijk naar dat het niet gelukt is. Heb je nog embryo's over om terug te plaatsen een volgende keer of moet je helemaal van voren af aan beginnen als je besluit door te gaan?

Twinklestar, wat spannend voor jullie. Nog maar 2 dagen te gaan. Wat zullen dat lange dagen worden. Ik zal heel hard voor jullie duimen woensdag!

Zara wat fijn dat je zwanger bent!! En ik kan me voorstellen dat je 't nog niet helemaal kan geloven. Zeker niet als je 't nog niet zolang weet. Ben zo blij voor degenen hier die allemaal al positief nieuws gehad hebben!!

Sofia, ik had in je voorsteltopic al gereageerd. Wat een ongelofelijk mooie score hebben jullie! Zo fijn voor jullie dat het zo goed gegaan is tot nu toe!!

Femmie, zo rot dat het niet gelukt is! Met nog 6 embryo's heb je gelukkig nog wel een aantal kansen, maar dat neemt de teleurstelling niet weg dat het deze keer niet gelukt is. Geniet van jullie vakantie!! Als je helemaal ontspannen terugkomt heeft dat vast een positief effekt!

Ik geloof niet dat de tp bij mij aan is geslagen. Ik heb de hele nacht wakker gelegen van de buikpijn, steken in m'n buik. Echt heel naar. Zo vervelend dat je geen mogelijkheid hebt om te testen en gewoon door moet gaan met die gekke bollen 3x daags, terwijl het eigenlijk niet goed voelt. Net of je lijf je in de steek laat, zo voelt het een beetje nu :(. Geen bloedverlies nog, maar de tp is ook pas zaterdag geweest.

Geplaatst
Heeey meisjes,

Hoesie hiero??

Amanda wanneer kom je naast me zitten?

Elke heb je al een emmy aan board?

Heej Mijnbaby,

Nee, mijn tp is een dagje later geworden. Morgenmiddag krijg ik mijn cryo'tje!!!

Hoe voel jij je??

Liefs Elke

Geplaatst

Mijnbaby, ik zit nog niet naast je... nog even wachten want morgen pas de punctie. Hoooopelijk heb ik vrijdag een tp. Ik hoop natuurlijk een tp van 2!!

Juliaan, jij hebt ook een hoge dosering zeg! Ik vind het maar niets. Voelde me beter met lagere dosering... maar ja, moet er wat voor over hebben he!

Nes, dat jij dan kan wachten met testen joh, gewoon nog de wachtdagen verlengen.... knap hoor! Maar goed, dan weet je wel gelijk dat de test echt goed getimed is, niet te vroeg iig, en te laat is het dan sowieso niet! Veel plezier vast bij je weekendje weg! Is misschien wel lastig om te verbergen dat je niet drinkt enzo, of niet. Innestelingsbloeding is trouwens vaak van tussen wd 5-7 geloof ik.

Tochikweer, tjee balen dat je zo'n pijn hebt joh! En je nachtrust is ook echt belangrijk. Maar toch, hou hoop! Want het zegt niets. Het kan alle kanten op hoor!

Elke, 2morrow is jouw dag! een tp'tje speciaal voor jou, tralalaaaa. Je zit niet toevallig bij mck toch? Anders ga ik je tegenkomen! Als je iemand met een wijde joggingsbroek voorbij ziet schuivelen, it's me! Ik trek altijd maar wat gemakkelijks aan naar de punctie.

Nou, even weer verder werken ;-)

Ik zit hier vast te zeggen dat ik me niet zo lekker voel. Want vanaf morgen begint het ziekmelden (punctie).

Ik doe alsof ik een flinke griep krijg, zodat het niet raar is dat ik er vrijdag nóg niet ben (hopelijk tp).

c ya

Geplaatst

Hallo Dames

Ben nieuw hier op de forum maar zit in het zelfde schuitje zoals jullie zitten.

Wij zijn op 09-03-2011 gestart met de decapeptyl daarna op 17 maart uitgangsecho gehad op 19 maart gestart met de puregon.Eerste follikel meting was op 28 maart hier mooie oogst 8 follikels

6 mooie en twee kleinere.Op 30 maart eicelpunctie gehad 6 follikels leeggezogen.Waarvan er 5 een eicel haddenWat waren we blij.

Op 1 april gebeld door ziekenhuis er zijn er vier bevrucht Jippie............

Op zondag 3 april voor tp van twee embryo"s.

Dus nu heerlijk afwachten of ze zich willen innestelen.

Tot nu toe is het me allemaal reuze meegevallen.Zit nu alleen met een kleine infectie aan de hand van de gedane punctie maar tot nu toe gaat het goed.

Hoop voor jullie ook dat het goed gaat en dat we leuke berichten lezen en zien van elkaar.

Gr Sandra

Geplaatst

Juliaantje, hoe is 't met jou verdergegaan? Is het bij roze afscheiding gebleven?? Ik hoop van wel voor je!! Ik heb hetzelfde als jij trouwens...ook vanaf de tp steken en krampen, maak me ook ernstig zorgen :(.

Armanda, we gaan duimen voor je morgen!! Dat het maar 7 volmaakte bevruchte embryo's mogen worden!!!

Sannetim, welkom in ons clubje van nerveuze dames :) Wat een mooie score hadden jullie met die 4 bevruchte embryo's! Echt fijn!!

Geplaatst

Och Esther, wat ontzettend rot weer..... Ik hoop dat de rust je goed doet de komende maanden en dat daarna de 3e en laatste IVF mag slagen!!!!!!!!!

Elke: ik duim dat je cryootje goed mag ontdooien zodat je morgen je tp hebt!!

Armanda: jij heeeel veel succes morgen bij de punctie, zet 'm op!

Alle wachtenden ook veel succes!

Lfs Dee

Geplaatst

Sandra, welkom hier. Fijn dat tot nu toe alles meegevallen is. We gaan hard voor je duimen hier!

Armanda en Elke spannende dag voor jullie morgen.

Armanda, ik zie je al lopen in je wijde jogingbroek. Hihi...

Elke, heb jij nu al gehoord dat de tp doorgaat? Wij horen dat altijd pas op de dag zelf en zitten meestal zelfs al in de auto omdat we wat verder van het ziekenhuis afwonen.

Iemand vroeg wanneer de innesteling plaats vindt. Dat is afhankelijk van het feit of het een verse poging of een cryo tp is. Bij ons was het een cryo tp en er werd gezegd dat de innesteling zou zijn tussen de vijfde en tiende dag. Daar moet je dan weer wel het aantal dagen van je cryo van aftrekken.

Tochikweer,ongiverschijnselen en zwangerschapsverschijnselen lijken heel erg op elkaar en door de Utro worden ze nog eens versterkt. Zou dus zeker de moed nog niet opgeven.

Geplaatst

Sannetim, ik zet je op het lijstje. Join the group!

Wanneer mag je eigenlijk testen? Vul maar aan op het lijstje (gewoon kopieren, plakken, wijzigen) als je zin hebt.

Bedankt voor de succeswensen voor morgen meiden. Ik hoop dat er niet te veel grote follikels afvallen omdat ik nog door moest prikken voor de kleintjes.

Maar mijn buik is wel bol, op zich prima als het er uit gaat! Zolang er vrijdag maar 2 (oke, anders iig 1) terug mogen, ben ik tevrede.

Punctie:

Armanda: dins 5 april

Terugplaatsing:

Zara: 22 maart

Twinklestar: 23 maart

Esther73: 24 maart

Maureen: 25 maart

Bloempje80: 25 maart

Poezebeest: 25 maart

Francis 25 maart

Kris74: 26 maart

Jessie 29 maart

Hoopvol: 31 maart IUI

Mijnbaby: 3 april

Sannetim: 3 april

Elke: 5 april

Armanda: 8 april

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Twinklestar: 6 april

Francis 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie 10 april

Hildever: 11 april

Kris74:12 april

Mijnbaby: 18 april testen

Elke: 19 april

Geplaatst

Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit Armanda!

Meiden hier, hebben jullie je al opgeven voor de forumdag? Lijkt me wel eens leuk om jullie in het echt te zien.

Geplaatst

* breek even in*

Jaaaaa, geef jullie gezellig op voor de forumdag. Zie het topic!!!!

* breekt weer uit*

Geplaatst

Hallo Zara,

hoe gaat het met jou?Heb je klachtjes waar je onzeker van wordt?Of juist waar je in gesterkt wordt dat je echt zwanger bent?

Waar ben jij onderbehandeling?Ik heb namelijk ook de 22e terugplaatsing gehad van een cryo.Jij toch ook?Maar jij heb al de eerste mogen testen?Of bloed mogen prikken?Ik mag aankomende woensdag de 6e een zwangerschapstest doen.Ik kan bijna niet wachten,zou het vanavond al wel willen doen.Probeer te wachten...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden